Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Memphis (15.04.2024 09:21): Univerzálně skvělá hra neexistuje, protože jsou různí lidé, kteří mají různá očekávání, požadavky i jsou v různých věcech neschopní či neochotní. Jeden chce skvělej příběh a druhého otravuje, že nemůže hrát a jsou do něj teď hustěny nějaké cutscény a dialogy.

Pokud chceš, aby vývojáři šli na ruku co možná největší skupině lidí, tak nedostaneš dobrou hru. Dostaneš graficky pěknou, cinematickou, ale taky gameplayově mdlou hru, která bude heavily scripted, aby se v ní nikdo neztratit/nezasekl a každý ji mohl dohrát... A to říkám jako někdo, kdo není fanda Souls her.
@Vicclein (14.04.2024 21:33): Však v pohodě, ostatně v komentáři (u kterého je asi škoda, že je nejlépe hodnocený, protože v ostatních se o té hře dozví hráči více) jsem psal, že je to dost subjektivní a zčásti způsobené mylnými očekáváními. Myslím že chápu, co se na tom ostatním může líbit, obzvlášť pokud mají vztah k celé sérii. Jen jsem chtěl nabídnout alternativní pohled, že to nemusí zdaleka sednout každému, protože podle mě to má do nějaké univerzálně skvělé hry, která prostě musí bavit každého (na což jsem v té době často narážel), docela dost daleko.
@Memphis (komentář): Pokud nevidíš rozdíl mezi MGSVTPP a libovolnou hrou od Ubisoftu, tak jsi tuhle hru asi pořádně nehrál. Phantom Pain není monotonní hra, ale to sám musíš chtít zjišťovat, co ti ta hra nabízí a co v ní mužeš vyvádět. Pokud vše budeš řešit jedním způsobem, tak ti to může připadat repetetivní, ale pak je chyba v tobě. Člověk by čekal, že tě ta pociťovaná repetetivnost třeba podnítí experimentovat. Ve hře je třeba i adaptabilní obtížnost, která by tě k tomu taky měla motivovat.

Dalším rozdílem je třeba i dobrý příběh, ale do toho nemá cenu zabíhat...
@Fatality (16.01.2021 19:41): Upřímně, budování zoo mě ve špionážní hře fakt nezajímá, ale asi jsem jenom divnej.

Samozřejmě mi nevadí ženský ve hře, vadí mi jen lidi, co neumí přijmout fakta, viz. co jsem napsal předtím. Nechtěl jsem ti stopnout na kuří oko tím, že se ti začnu navážet do waifu ale když jsi o tom sám začal ... no, vidím že rozumnou řeč spolu asi nenajdeme, pokud se ti hra líbí, tak já s tím nemám nejmenší problém. Já prostě nepovažuju stádo ovcí na kopci v Afgánistánu za tak zajímavý prvek, aby měl svůj vlastní open world :) Tímto bych naši malou debatu definitivně ukončil.

Díky za zájem, přeji příjemné hraní.
@IceCreamYouScream (16.01.2021 19:08): Jak jsem rikal, je zbytecny te o cemkoliv presvedcovat. Nejen hlouposti o Quiet, ale i o zbytecnosti open worldu (jako ze fakt tam neni treba fauna, kterou muzes sbirat do sve zoo??; nehlede na to, ze zajimavych veci se tam da nalezt spousta). Letajici zrzka v kazajce? Sledoval jsi vubec main story? Vis, ze to neni holka, ze jo? Ani ten, kdo hral predchozi dily, nevedel, proc ho pronasleduje letajici zrzava postava, vubec to s pochopenim pribehu petky nijak nesouvisi. Jednou napises "porad jsem heteroguy a nevadi mi zensky ve hre" a v nasledujici vete toto popres (efektne zpomali a zabere zadek.. krasa). Proste tvuj komentar je plny nesmyslu, ktere si navzajem odporuji.
@Fatality (16.01.2021 17:31): Tak aspoň, že jsi to vysvětlil. To mi opravdu nedošlo ... každopádně k té Quiet. Pokud mi chceš opravdu tvrdit, že věříš tomu, že prvně vznikl lore za postavou a až potom čistě náhodou jako vedlejší produkt sexy kočka v bikinách, tak asi nemá smysl v naší debatě pokračovat.

Bio Kainé z Nier: In order to prevent further possession by the Shade who is weak against sunlight, Kaine chose clothing that exposes her skin.

Hmm, kde jsem to jenom slyšel ...? Pak jsou tu další asijský hry jako DMC, Code Vein atd. Kozy prostě prodávaj a můžete si nalhávat co chcete, tyhle postavy vypadají jak vypadají jen z jednoho důvodu ..
@IceCreamYouScream (16.01.2021 16:00): Plýtvat inteligentními postřehy pro někoho, kdo už si názor udělal, mi přijde zbytečný. Když tě opravím v domněnce, že Quiet ne může, ale musí dýchat kůží, změní to snad tvůj názor, že je to stejně jen kvůli vyššímu odbytu? Nemyslím si.
@Fatality (13.07.2020 12:08): mě 5. S pro všechny mise mi přijde easy. Tam už mi chybí málo, není tam nic extra těžkýho. Objektivy budou horší, tam nadávám už teď. Hlavně ty poslechni si všechny konverzace, to je zabugovaný až to bolí.

EDIT. Jestli ti chybí Sko na všechny mise, tak určitě nemáš ani achiev "Collector". Tam potřebuješ ty certifikáty za ty Ska.
Twl....ta hra už mi začíná brnkat na nervy. 3 hodiny chytám posranou Želvu, 150x vidím nápis: Chyceno 8x pískomil. Nakonec se zadařilo a já prostě těch 100% dám i kdyby to měla být poslední věc, co udělám :D

Trolljima a jeho RNG.
@BUMTARATA (11.02.2020 16:07): buďme rádi, je to podle mě jeden z důvodů, proč jim tam aspoň klesá počet sebevražd. Nějaká pořádná waifu je relevantní důvod k životu.

Ale ke Quiet.. zas byl docela hezky vystaven ten jejich vztah z Bossem, kdy na konci "riskovala" i když vlastně dodnes nevím co vlastně riskovala (myslím rozšíření viru) a proč se to nestalo když promluvila. A ten její humming byl vždycky tak uklidňující, člověk věděl, že je v bezpečí. To se mi docela líbilo.
@kristmeister (11.02.2020 16:18): To nám s Bumtaratou nevadí nejen trička bez podprsenky, ale zcela jistě nemáme nic ani proti hnutí #freethenipple a další body positivity hnutí, spíš jde o tu naprosto jasnou samoúčelnost a bolestnou lacinost směřovanou naprosto očividně k male gaze. Což o to, nic proti, ale ta snaha se tvářit, že to má nějaký hlubší smysl i na tvojí straně, je prostě legrační :)) Upjatost v tom nehledej.
@Shoggot (11.02.2020 12:34): Navíc to nevysvětluje, proč se jí kamera věší na prsa, zadek, a proč se ona sama chová, jak se chová, a nakrucuje, jak se nakrucuje. Scéna, kdy s Big Bossem laškují v dešti byla asi to nejtrapnější, co jsem kdy ve videohře zažil. Fakt si nevzpomínám, že bych se někdy u videohry tak moc styděl, jako tady téměř pokaždé, kdy se Quiet objevila na scéně. Nakonec jsem ji ani moc nebral na mise, protože mi při cestě vrtulníkem bylo trapně za celej herní průmysl. Možná jsem vlastně něco podobného zažíval u Death Stranding, ale v mnohonásobně menší míře a intenzitě. Hádám, že je tam nějaká kulturní bariéra, kterou nevím jak překonat, které vůbec nerozumím.
@Shoggot (11.02.2020 13:21): Zajímalo by mě jestli bylo designovým záměrem i to, aby byla i přes ty punčocháče a podprdu tak ošklivá. Což je dost paradoxní, vzhledem k tomu že holka která ji hrála v motion capture je asi o tisíc procent pěknější.
Zas je lepší taková Quiet, než ty dvanáctky v jiných Japonských úchylárnách. :D

Ale je nadmíru jasné, že nejprv vznikly kozy, potom lore. :D
@kristmeister (11.02.2020 12:40): To už je právě ten leadup, aby tam mohla běhat v punčocháčích a podprdě, má to jediný účel, to se vsadím, že na začátku byl design a až pak tohle :)) vždyť si to řekni nahlas :)
@Shoggot (11.02.2020 12:34): No ani ne. Když si vezmeš, tak Quiet zaútočila na "Snakea" už v prologu. V tu chvíli ale ještě byla normální člověk. No a tím jak vypadla z okna, tak si způsobila vážná zranění, který mohl zahojit pouze ten virus, co jí Cifra píchla.
Ono, co si tak pamatuju, tak kolem Quiet byla docela kontroverze ne? Klobouk dolů Kojimovi, že nešel ve stopách EA a nezavedl u sebe taky politickou korektnost. I když...taková Quiet v burce....hmmmmm :P
Jo to je tak kdyz se hraci neustale vyzaduji vysvetleni toho a onoho a vyvojar si neco vymysli. Ne jako treba ten tvurce Nier, ktery proste rekl, ze se mu to tak libi. :P
Taky sem to zkousel rozehrat asi dvakrat, ale...pro me je nejvetsi peklo to ovladani, dostat se do neho, tak verim, ze je to super hra.
@Walome (08.02.2020 20:27): Nemusel bys. Já to měl přesně jako ty. Já taky hrál jen úvod, pak jsem to smazal. Teď jsem to nedávno rozehrál, protože jsem měl chuť na podobnou hru jako Wildlands a nechalo mi to uložený save za tím úvodem :) a věř tomu, že až by ses dozvěděl určité informace, tak by sis ten úvod dal znovu, protože bys to chtěl vidět sám na vlastní oči :)

Edit. ta hra je vážně skvělá. Vysírá mě tam ale jedna věc. Pokud tam chceš využít něco jako fast-travel, tak si musíš přivolat helikoptéru, čekáš, nasedneš do ní, loading...čekáš, jsi ve vzdušném velitelství, kde si navolíš novou přistávací zónu, loading...čekáš, letíš k PZ...čekáš. Měli tam dát prostě rovnou volbu, že chceš někam přeletět a vyhnout se dvoum zbytečným loadingům.