Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Mass Effect: Pinnacle Station

25.08.2009
59
39 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
freeware (dříve placená hra)
Rozsah
rozšíření
Multiplayer
ne

Pinnacle Station je druhým a posledním stažitelným přídavkem (DLC) pro third-person sci-fi RPG Mass Effect. Na hráče tentokrát čeká vesmírná stanice disponující virtuální bojovou arénou. V ní se může Shepard utkat v několika disciplínách v různých prostředích a překonávat skóre místních šampionů. DLC tedy neobsahuje žádný ucelený příběh (na rozdíl od Bring Down the Sky).

První disciplínou je klasická "Capture", ve které má hráč za úkol dosáhnout specifické kruhové oblasti a udržet se v ní po dobu 20 vteřin a přitom odrážet veškeré nepřátele. Druhou disciplínou je takzvaný "Hunt", ve kterém musí hráč rychle zabíjet nepřátele pro prodloužení nemilosrdně ubíhajícího časového limitu. Třetí disciplínou je "Survival", jehož prostým cílem je přežít co nejdéle. Čtvrtou a poslední disciplínou jsou klasické "Time Trialy", ve kterých se musí hráč prostřílet několika vlnami nepřátel v co nejkratším čase. V závěrečném klání proti zdejšímu šampionovi se hráč zúčastní jedné bitvy z války mezi lidstvem a Turiany během Prvního kontaktu, přičemž půjde o opravdový souboj na život a na smrt.

Pro instalaci Pinnacle Station na českou verzi hry postupujte dle nápovědy CD Projektu.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 45
Egh... tak to jsem opravdu rád, že jsem zase ztratil několik hodin letních radovánek hraním něčeho, o čem vím, že už na to v životě nehrábnu.

Dobrou představu o kvalitě DLCčka vám dá hned několik prvních minut po "příletu" na samotnou Pinnacle Station. Po jejím výběru z galaxy mapy následuje pouze loading screen, přičemž následně se Shepard prostě jen tak objeví na chodbě nudně sestavené stanice, kde na vás čeká veškerá ta "sranda". Co mě ale přinutilo opravdu nadzvednout obočí bylo několik prvních rozhovorů s místními... hra se ani nepřepla do klasického dialogového módu, ale tak nějak se divně prolínala mezi jednotlivými charaktery, které zrovna měly něco na jazyku. Asi jako když si poprvé zkoušíte Garry´s mod a rozhodnete se si udělat svůj první rozhovor mezi postavami. Což je takové... smutné až lehce depresivní. Váš úkol je prostý - ve všech modulových arénách být na prvním místě s nejlepším skórem. Někde to je v poho, někde jsem zas myslel, že mi exploduje hlava vztekem. Zásadní problém je, že DLC v mnoha případech strašně sází na štěstí. Nejhorší je Time Trial, kde musíte v co nejkratším čase zlikvidovat všechny nepřátelé, kteří se spawnují ve vlnách. Mnohokrát jsem byl naprosto chirurgicky přesný - s pohyby, schopnostmi, střílením... ale stejně se vždycky něco posralo... Něco se nespustilo včas, nepřátelé se objevili příliš daleko...Nemluvě o tom, že v každé aréně na vás furt huláká její šéf, opakující stále ty samé otravné hlášky. ,,Ouch! That looked like it hurt!" Hudba? Žádná. Zajímavé postavy či rozhovory? Nope. Je to prostě tupé DLC s bojovou arénou. Jestli to někoho bavilo, tak gratulace. Možná jsem jen rozmazlený z arény jiného ME DLC, který je kvalitou zcela na odvrácené straně, ale tohle bylo prostě hrozný.

A jako odměna vlastní venkovský byteček? Pfff, za pár let budu mít Andersonův house, kde bude vířivka, bar, posilka a plazma. Nehledě na to, že se mi tam banda emzáků ztříská jak dobytci. Tuhle venkovskou taškařici můžu mít tak maximálně jako kůlnu. A to za tu námahu ani nestála.

Pro: Vlastní kůlna, pár pěkných výhledů na vesmír

Proti: DLC bez duše, často otravné a frustrující, příliš velký spoléhání na štěstí

+27
  • PC 50
Konečně jsem splnil poslední aspekt prvního "ME", paradoxně až jako úplně poslední dlc celé série.

Pinnacle station vypadá lákavě už od počátku, ale velice rychle se zajídá. Jednotlivé typy misí jsou dost nevyvážené, zvláště mi tu chybí i přizpůsobení pro jiné třídy než voják. Se svým Sentinelem se čtvrtou obtížností, mi dělalo problém vše vyjma Capture. Samozřejmě jde o správné používání schopností, ale i tak by bylo lepší to upravit.

Herní doba je krátká (jakmile hráč pochyti skill), a stereotypní. Výsledná odměna stojí zato ale vlastně ji hráč moc nevyužije. Toto dlc mohlo přinést více zajímavějších misí, treba obsahujících MAKO

50%
+8
  • PC 70
Tady jsem se poprvé začal u Mass Effect pořádně vztekat a to ještě dobrovolně. Nevím proč, ale musel jsem mít všechno tady splněno. Nějak podobně je to i u normální hry, ale... Bring Down the Sky bylo rozhodně pro mě lepší, protože Pinnacle jsou jenom takový disciplíny. Dokázal bych si představit díky Pinnacle ME i jako multiplayer.
Hraju na obtížnost voják (doufám, že se nemusím stydět, při dalším hraní si dám určitě těžší obtížnost, protože už jsem se bojovat naučil) a time trialy jsou opravdu k naštvání.
Capture je celkem pohodový, stejně tak hunt, kdy akorát musíte mít štěstí na rozestavění a hojnost nepřátel. Survival je nejlehčí, nedělalo mi problém vydržet všude přes 4 minuty. A pak tu jsou time trialy, to bylo něco hroznýho. Nejlepší časy jsou opravdu šibeniční a já to zkoušel ve Volcanic snad hodinu a půl a to nemluvím o dalším nášupu po odehrání původních disciplín. Nakonec jsem to dokázal - doporučuju Wrexe a Ashley a znalost respawnu nepřátel. Bohužel se musím přiznat, že jsem si musel při posledním time trialu zvolit nejnižší obtížnost, nebyl jsem ani na 35. levelu a prostě poslední várka vojáků byla na mě moc silná, čas bych stíhal.
A pak ještě zbýval opravdobý bonbónek na konec, kdy se na vás valí nepřátelé jeden za druhým a musíte přežít celých pět minut. Dokázal jsem to jen tak tak na sekundu, spolubojovníci už byli mrtví (na obtížnost voják). Odměna celkem stojí za to, i když bych požadoval větší volnost.
Pinnacle Station není špatný přídavek, vzhledem k tomu, že neobsahuje ani žádný příběh, je jenom na vás jestli si to taky musíte zahrát. Na rovinu nemusíte, jen pokud chcete mít všechno, co se týká Mass Effectu. Je pravda ale, že na ty dvě hodiny Pinnacle zabaví, možná i na víc.
+7