Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ja hraju na druhou nejvyssi, nektery fighty jsou pomerne tuhy, nektery davam na 4 pokusy. Prochazka sadem toneni, takze me to bavi. Dal experimenty s abillitama, furt to pusobi novotou.. k tomu pribeh. Takze nemuzu nadavat. Animace a dialogy zadna prvni liga, ale da se to.
Je to prostě americký remake červeného trpaslíka. S MMO strukturou questů (úplně si připadám jako v SW TOR, než v čemkoliv jiném) a ve velmi vzácných chvilkách to jde i minutu bez bugů.

A už od inquisition považuju za otravné neustále kecat s postavami - a vždy to byly právě ty situace mezi misemi, na které jsem se těšil NEJVÍC s celé hry. Před každou postavou jsem vždy hru ukládal a v táboře/ na lodi/ doma jsem strávil dlouhé chvilky tlacháním. Kdykoliv se spustila u postavy cutscéna dávajíc najevo, že má co nového říct, jásal jsem.

A teď? Kliknu na Peebee a doufám že se nezapne cutscéna.. :D :D

Tolik k postavám.
Nejlepší je ačívment za naverbování všech 6....

... jako by se tomu nějak dalo vyhnout..

:D :D
odkaz Ale když se na to podívám objektivně, tak 5 let je dostatečně dlouhá doba pro vývoj 3A hry, tady se spíš jen ukazuje jak moc BW Montreal ještě teče mlíko po bradě. Očividně měli při vývoji problémy, se kterýma se nebyly schopný efektivně vypořádat.
@Gordon (28.03.2017 13:00): Jak říká Charllize, odklad skoro o půl roku to už jeden mělo. EA se zpovídá shareholderům, takže odkládat to na další fiskální rok už pro ně asi nebyla možnost. Taky musíš vzít v potaz, že by museli dělat další půl roku marketing, což by ubíralo pozornost od nové IP Bioware, kterou oznámí na E3. Navíc si pravděpodobně spočítali, že BW Montreal jsou fušeři, za pět let to nebyli schopní vyladit a půl roku dalšího vývoje už by mělo zanedbatelný vliv na zabugovanost a hlavně na prodeje. Edmonton na to nasadit nemohli, protože ti právě pracují na té nové IP.
@Gordon (28.03.2017 13:00): problem byl asi v tom ze uz to odklad melo, myslim ctvrt roku.
Co by ale mohli opravit bugy jako treba ze slysim povidat Peebee na Tempestu kdyz jsem ji jeste ani nepotkal nebo blbe scriptovani rozhovoru za pochodu protoze si hra mysli ze bych zrovna mel delat neco a ja to nedelam. Taky se mi stalo ze jsme projel kolem vycisteneho mista od nepratel ale hra mi znovu dala expy pac si myslela ze jsem to tam zrovna vystrilel, pritom tam nebyla ani noha uz. Tehle mini bugu tam je docela dost.
@Gordon (28.03.2017 12:42): To když v Bioware před realesem recenzovali, nikdo v místnosti si neřek "Joo, to je ono, to je ta kvalita, kterou hledáme, dobrá práce hoši animátoři, dneska dostanete najíst" to se nestalo.
@Bellerofontes (28.03.2017 11:01): Ne nenutí. Jediné k čemu by osobní zkušenost měla "nutit" je držet hubu o věcech se kterými ji nemají. Spousta lidí co na MEA nadává ji zjevně fakt nehrála a jen papouškujou co vyřvávají ostatní.

Nehledě na to, že většina kritiky co jsem viděl se zabývá těmi nejmíň podstatnými problémy co ta hra má... a ještě je navíc nafukujou. Ta hra má problémy, velké, ale takový případ animace tváří je raritní situace, která hraní skoro vůbec neovlivňuje.
Co se bugů všeobecně ale týče, tak je jich tam imho asi tak na stejno nebo míň, než u průměrné hry od Bethesdy. Což je samozřejmě ostuda pro Bioware, ale pokud se to má považovat za takovou katastrofu za kterou to někteří označují, tak přišel čas aby se Bethesdě přestal odpouštět jejich quality-control.

Jako je v pohodě pokud někdo řekne "Z toho co jsem viděl ta hra vypadá hrozně, takže si ji kupovat nebudu.", ale tím by jeho příspěvek do diskurzu ohledně dané hry měl skončit. Protože bez osobní zkušenosti je veškeré jeho hodnocení naprosto kompletně bezcenné.
@pajmič (27.03.2017 23:41): jo celkem solidne to shrnul, ma u me male plus :)
Problem je v tom vytrhavani z kontextu, nedavno se o tom presvedcil dalsi slavnej YT blazen Pew, kterymu vytrhali z kontextu rasisticky casti, dali je dokupy a byl z toho pruser az na pudu. Tam to hodne lidi pochopilo ze vytrhavat z kontextu nevypovida skoro o nicem. Ale pro plno lidi to je desna sranda, o nicem jinem to neni, nudi se tak se svezou, pac vedi ze nejsou sami a na te horske draze muzou vriskat z ostatnima. A kdyz je nekdo na horske draze tak je slyset pres celej lunapark kdyz jeci:)
ja docela chapu lidi co se jim andromeda nelibi protoze ji chteli ve stylu puvodni trilogie, tedy uzavrenejsi se zasadnim durazem na pribeh a postavy, ale porad dokola to s tema ksichtama a krabi chuzi je uz tak otravny ze by clovek brecel:)
Me spis zarazi ta zmena obliceje Sary na posledni chvili k daleko horsimu, clovek by az rekl ze chteli aby byla opravdu hnusna a vypadala divne. Samozrejme v kontextu udalosti se hned nabizi vysvetleni a plno lidi ma jasno. Ja nevim, takhle na posledni chvili a takhle okate? Mozna se ozvala ta modelka a jeji pravnici ze se jim nelibi jak ve hre vypada a ze by ji to pokazilo povest tak ji na rychlo a spatne zmenily. Tezko rict....Sakra ted ty ksichty resim taky..seru na to..jdu hrat:)
@pajmič (27.03.2017 23:41): "Některý hovada se ani neobtěžovali tu hru hrát…"

Svět potřebuje více takových hrdinů. Tleskám těmto neposkvrněným.

Když ti v restauraci přinesou jídlo spálené na uhel, taky to nemusíš ochutnat, abys vytušil, že je tu cosi špatně.
@Charllize (27.03.2017 23:26): Tak na jeho avataru je osel, jeho nick je osel, tak přepokládám, že bude mít i mozeček osla. Ty keci o VO mě teda dopálily. Celý mě to sere. Lidi jsou jak ovce po lobotomii mozku. Jedinej člověk, který neuvažuje s mozkem v koulích je TB. Ten dokáže MEA nezaujatě kritizivat, vyzdvihnout pozitiva a sílu dopadu negativ na úkor preference jednotlivce. Tihle ostatní rádoby kritici s mega objemným stádem oveček tu hru hejtujou, protože prostě je to trend. Některý hovada se ani neobtěžovali tu hru hrát, což prostě paráda.
@Gordon (27.03.2017 23:19): tak ja hral puvodni trilogii dokupy se vsemi DLC cca 130 hodin. Andromedu jsme nedohral, ale udajne z ni jde vytlacit 100 - 150 hodin. Jestli myslis rozlohu a nebudes pocitat prazdne planety v ME 1 tak Andromeda je vetsi, koneckoncu vetsina velkych planet je designovana na Nomada a tech je myslim sest. Tady je galaxy map.
http://game-maps.com/MEA/Mass-Effect-Andromeda-Walkthrough.asp

@pajmič (27.03.2017 23:20): to jsi dosel daleko, ja to vypnul hned co zacal hejkat jak osel..co mi takovy clovek asi muze nabidnout..nic:)
@SíDžej (27.03.2017 22:47): tak me je taky ukradenej, nemam ho moc rad..ale dneska plno lidi rado tyhle celebrity posloucha a znamena to pro ne dost..tak jsem jen prispel:) Me ty dialogy prijdou dost podobne, dokonce i situace. Vubec to cele pripomina puvodni trilogii v mnoha vecech. Uz jen jedna ze zakladnich premis hry je podobna te z ME 2 Bohac co ma vic prostredku nez vlady organizuje nejakou silenou akci ve vesmiru. pak postava prijde do kajuty lezerne se opre o futra a zacne si vypravet s clenem party o jeho sluzbe, rodine..atd. Mozna v te trilogii to bylo o neco lepe napsane, ale ze by to byl rozdil jako mezi DOOMem a DOOMem 4 v grafice to mi teda ani nahodou neprijde.


@Vurhor (27.03.2017 22:27): promin ale po par vterinach jsem ho vypnul, nedalo se to poslouchat.
@Charllize (27.03.2017 22:01): Jelikož je video delší než průměrný film, tak jsem si ho posunul někam doprostřed a zrovna tam MEA brání tím, že kdo si myslí, že Bioware v minulosti neprodukoval trapný dialogy a samý klišé tak je buď oblblý nostalgií, nebo se šeredně mílí . Jelikož jsem před pár dny dohrál ME3, tak musím silně nesouhlasit, alespoň při porovnání celkové kvality obsahu a prezentace dialogů/psaní u obou her, přičemž u Andromedy jsem viděl jen začátek, ale i tak. No dál se na toho narcistu dívat nebudu.
Mě teď spíš vadí, že se to sice hraje hezky (překlad: ne tak na hovno, jako jiné zmrveniny) , ale ještě nikdy po mě nechtěl nikdo žádnou volbu... kde byly předešlé díly poseté volbami, tady je to všechno jen o tom, jak říct 3x tu samou věc. Jediná volba byla, jestli se zaměřit na výzkum nebo military. A to mi dalo na výběr jen jakési perky asi.. :D :D pochybuji že to bude mít nějaký příběhový dopad. Mám za sebou asi 13 hodin a nikdy jsem mezi ničím nevybíral.

Na tom to teda nejvíc padá, v mých očích. Protože takhle si RPG nepředstavuji. A už vůbec ne RPG od Bioware. Všechno je předpřipravené a všechno je jen jakýsi checklist. bez možnosti cokoliv změnit.

@Shoggot (27.03.2017 20:56): Píšou tam o tom jako by se to týkalo jen těch nedůležitých postav ale oni tu mimiku generovali asi i Ryderovi :D

edit: a teda první hodnocení - bohužel nejde hodnotit potenciál. Je to jedno zklamání za druhým a vyloženě ještě žádný dobrý moment (natož perfektní) jsem nezažil.
Naposledy to byla asi Arcanie, kde jsem zaregistroval tak ubohou mimiku, projevující se navíc v těch nejnevhodnějších chvílích. Bioware opět překonalo samo sebe a představilo úplně nový standard kvality.