Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Mass Effect: Andromeda

71

Diskuze

« Novější Starší »

By me zajimalo jak by to dopadlo, kdyby se vykaslali na sto hodin debilniho obsahu a udelali to v rozsahu trojky. A soustredili se na psani a ne na slepovani toho rozbiteho kolosu.

Ale ne, proste openworld, protoze priorita je, aby v tom mladi utopili co nejvic casu a kvantita nad kvalitou. Singlepayerova mmočka. To je snad nejhorsi mozna kombinace :-D

@pajmič (08.06.2017 02:01): A to jsou přesně ty důvody proč ty hry pak vypadají tak jak vypadají, doba se mění a doba vývoje neustále natahuje kvůli komplexnosti... A pokud chtějí něco revolučního tak dva roky jako na CODka prostě stačit nebudou. (a někdy ani těch pět let)

@Gordon (08.06.2017 01:40): Gordy, každému distributorovi, tedy investorovi jde primárně o zisk, tedy hezká, leč naivní a bláznivá představa, že se něco bude dělat deset let je neuskutečnitelná, nebot by distributor nezískal peníze zpět, ze kterých xx let platil lidi vývojáře daného titulu.

A propo EA se od dob ME2 dost změnilo, ty šílený deadlajny co - nejenom jim dávali- na ME2, ME3, DA2 už jsou v pánu. Pět a více roků pro jakoukoliv hru je zcela dostačující, EA nezodpovídá za nekompetenci vedení producenta. Na trhu jsou daleko horší příklady než je EA.

@pajmič (08.06.2017 00:48): Mě je jedno jak dlouho se hra vyrábí, ať se vyrábí i dvacet let a pětkrát odznova, mě jde pouze o konečný produkt na který bych si klidně ještě tři roky počkal. Když to očividně nebylo hotový kvůli jakýmkoliv problemům, neměli to vydávat...

A ano, může za to svým dílem i EA, ta korporace na mě totiž nikdy nepůsobila jinak než jako firma který jde pouze o zisk a zde to taky už chtěli vydat. Nejvíc ten jejich debilní vliv byl vidět ve dvojce, kde z toho udělali nasekanou hru za dlc, nejhorší bylo že i bez nich jsem v tom EA prostě cítil a bylo vidět že do toho kecali.

@Gordon (07.06.2017 23:26): Času na to měli dost, pět let není málo. BW to prostě v Montrealu posrali na několika úrovních. Když si podělali pre-produkci a tím pádem základy, na kterých se staví v produkci, tak by nemohli z toho udělat dobrou hru ani za 10 let. Nebýt Maca Walterse(Lead Writer treilogie), který byl na těch posedních 18 měsíců v čele, tak to asi asni nevydaji.

Vím, že je to jednoduchý si prostě ukázat prstem na EA, ale skutečnost je daleko komlikovanější, bohužel za oponu vidíme málokdy díky podobným článkům.

@pajmič (07.06.2017 22:15): EA je prostě zlo, kdyby na ně netlačily a dali jim tolik času kolik potřebují tak se to nestane, vždyť to jde i vidět na nezávislých studiích, viz. třeba KC:D sice to dělají opravdu dlouho, ale ta hra podle toho taky vypadá...

nehledě na to že na to skoro nemaj prachy a ještě dělají něco experimentálního a nového (AI), třeba koně měli mít taky vlastní "hlavu", ale prostě by to zabralo další týdny práce tak odstupují. Ale alespoň si to studio samo může říct co může vypustit a co ne, takže jim z toho nevznikne slepený paskvil,

@SilentWolf (07.06.2017 21:38): Kdyby to vypustili EA by přišlo o desítky mega dolarů amerických. Víc to snad ani rozvádět nemusim :)

Ale mimo to je fakt, že celou hru vlastně udělali za 18 měsíců a nějak to dali dohromady. Oni defakto prosrali celou pre.produkci a z toho co se jim rozsypalo rychle uplácali dohromady. Od stovek planet ke 30 do 7...nemalý cut. Ty lidi co na tom makali docela lituju, ale což, ted nezbívá než doufat, že se Edmontonu ta nová hra "Dylan" neutápí stejně jako MEA, ale zatím z Edmontonu nikdo nezdrhnul, což je dobré znamení :D

No... jde to na tom poznat každou minutou.

Že jim to fakt stálo za to, vypustit takový produkt a uškodit celé značce a rovněž i lidem, co na tom v tom pressu makali a málem vypustili duši.

"For the last few months of the game, we spent most of our effort just trying to keep it together rather than polishing,” said an Andromeda developer. “Just trying to stay ahead of how quickly it was falling apart.”

To asi mluví za vše.

@pajmič (10.05.2017 22:57): Ten KotOR rumor byl nakonec myslím vyvrácený, prý tam nějaký vývoj probíhal, ale byly to jen koncepty a nakonec nedošlo k odklepnutí vývoje.

"Momentálně" je hodně optimistické. Spíš bych řekl, že se to protáhne na neurčito, stejně jako u Dead Space, Medal of Honor a podobných značek, na které taky EA momentálně neměla prostředky :D Ale třeba za deset let, až jim vyprší Star Wars licence, to zkusí znova.

@Tyrael (29.04.2017 09:14): Reaperům jde o konzervaci druhů, nijak se nevylepšují. Je otázka, jestli se tak i rozmnožují nebo jen "doplňují stavy", to imo nikde není konkretizované. V souvislosti s Angarany se hodně spekuluje o povaze Remnants - např. že je stvořili k obrazu svému (čemuž by napovídala reakce té AI na Voeldu). Nebo že to byla rasa synthetiků, která stvořila organický život atd. Ketti mají na druhou stranu hodně divný rozmnožovací systém - dřív nebo později ti dojde surovina pro exaltaci. Leda že by biologicky nestárli?

@Gordon (28.04.2017 23:13): ale zvědavý, jestli tam bude nějaká navaznost...oni ketti jsou reaperum podobní v tom, že asimiluji jiný druh...a. svůj vlastní tak vylepšují....ve vysledku je to opět snaha o nejdokonalejší evoluci.....jinak jsem ale zvědavý na angarany...atd....vypadato, že se andromeda ponese v duchu uměle vytvořených druhů

@Gordon (28.04.2017 16:32): tak bylo pouze řečeno, že mezi cykly hybernuji mimo milky way....to nevylučuje možnost, že by teoreticky mohli být zataženi do andeomedy, při pronásledování kvarianske archy...dokonce to spíš potvrzuje vyepkvýrok protheanskeho hologramu z jedničky, který popisuje důkladnost smrtaku během sklizně, kdy likvidují a zahlazuji stopy celá staletí...tudíž ani šest století dlouhá cesta za utečenci nezní nelogicky....ale pochybuji, že b je tam vložili...to by vyvolalo další hokej kolem konců me3

Tak jo, hlavní úkol splněn. Jsem zvědavý, které nakousnuté zápletky budou řešit v DLC a co si nechají na další díl.

Upřímně doufám, že ty spekulace o Reaperech pronásledujících Quarianskou archu se nevyplní. To by bylo hodně stupidní a laciné…

Už vím co mi připomíná jeden z traileru, ta scéna kde je opakovaný pohled na temnou planetu s depresivní hudbou. Začátek toho novýho Dne Nezávislosti... :)

@Gordon (20.04.2017 16:37): Nyní Gordon započal konspirační teorii o Pajmičově vlivu na ostatní uživatele, kteří hodnotí dle jeho vůle, aby celkové hodnocenÍ odpovídalo jeho regulérně objektivnému hodnocení. Jeden nerd vládně všem! muhaha

@pajmič (20.04.2017 15:24): Viem presne ako by vyzeral Rimmerov komentár "Andromeda je ukázkovým příkladem technického i scénaristického regeresu a to se nesmí 3A hře tolerovat. Vzhledem k malému počtu hodnocení je potřeba ty zcestné 90-100% hodnocení korigovat nulama. Abychom se drželi na odpovídající hladině, tak jsem se obětoval." :))

@CrocoRay (17.04.2017 13:40): Špatně. Ty mluvíš o tom původním překladu, co sem dával Gordon. Ten jsem jen já "přeložil" do češtiny, protože to byl jen shluk českých slov, která dohromady nedavávala smysl. Můj překlad je jinde a bere v úvahu větu vypravěče ještě předtím.

A nebudu ti oponovat, prostě ses přehlídl a mluvíš o něčem úplně jiném, ne o mém překladu.

@Shoggot (17.04.2017 10:10): Jenže se nad tím zamysli více.

"Každý odvážný krok vpřed byl dosažen těmi, kteří byli ochotni udelat cokoli, aby dosáhli svého cíle."

Tam jde o dosažení cíle a k tomu bylo potřeba učinit odvážného kroku. Dosažení kroku pro dosažení cíle je naprostá hloupost. Jasně, že to mění celý význam. Ale to, jak jsi to přeložil ty, tak to spíše vůbec žádný význam nemělo a bylo to pořád nelogicky přeložené jako v původním překladu.

Ale můžeš mi oponovat, jestli chceš. Sice bych tu prý v diskuzi neměl být, jak píše Bingman, ale s tou češtinou to tu začali jiní a mě tohle téma celkem baví :-)



Jo, a co se týče korigování hodnocení, tak to je úplná kravina. To už ani nevyjadřuje subjektivní pocit, jak moc člověka ta hra bavila. To už bych pochopil to znechucení hrou a neférové nulové hodnocení. Takhle pro vyrovnání celkového hodnocení, je to totální hloupost. Vždyť je to navíc úplně fuk, jaké má hra celkové hodnocení. Každý by měl hodnotit pro sebe a ne pro veřejnost, pokud se nejedná o recenzi, která by měla ostatním ukázat kvalitu hry.

@USER47 (17.04.2017 12:41): ne ze bych chtel zavadet tisici diskuzi na tema ,, ma hodnoceni smysl,, ale ja z nej mam delsi dobu uz taky trochu legraci. Profesionalni recenze jsou subjetktivni rudiz vysledne cislo nemusi sedet s tim co si mysli hrac a hodnoceni uzivatelu nesmyslne kazi lide schvalne at uz nulou nebo stovkou. Nejlip by bylo ty cisla zrusit, ale o cem by se pak lidi dohadovali, zejo:)

Eso Rimmer: "Korigování" souhrnnýho hodnocení je samozřejmě kravina a známka jistý arogance. To by pak všichni mohli dávat jen desítky a nuly podle toho, jak se celkový hodnocení liší od jejich osobní představy.

To hodnocení se počítá z hodnocení všech lidí právě proto, aby neodráželo jen tvůj osobní názor.

Já bych to volně přeložil jako: "Furt někdo lozí, kam nemá."
Ale profík nejsem.

@Jab (16.04.2017 17:53): Já bych řekl, že "filozofie pro nejmenší" je přece jen ještě kousek nad dementním reklamně-motivačním soundbitem pro potenciální rekruty do OVB.
Navíc souhlas s Charllize, pro nejměnší to rozhodně nebude. Podle jednoho takového přístupu by se dalo říct, že děti ještě nejsou tak zkurvené, aby v nich tyhle věty nevyvolal spíš vytáhnutí obočí nebo otrávené obracení očí v sloup.

@Gordon (16.04.2017 15:12): "Každý odvážný skok vpřed byl dílem těch, kteří byli ochotni udělat cokoli, aby ho dosáhli." /snu z minulé věty/

Není to těžká věta, lze ji přeložit různě. Nebo pokud vezmeme ten jejich překlad a převedl ho do češtiny, tak aby to aspoň vypadalo takhle: "Každý odvážný krok vpřed byl dosažen těmi, kteří byli ochotni udelat cokoli, aby dosáhli svého cíle.".

"Každý velký moment v naší historii začínám snem" To dává smysl. Jsem prostě frajer a cokoliv velkého v naší historii se týká mě a začínám to vždy snem :-D

Ale asi tam má být "začíná", jestli to dobře chápu v kontextu.

Nebo "Každý velký moment v naší historii začínám snem".:-D

Jako obvykle dělá češtinu někdo, kdo zjevně neumí česky.

@CrocoRay (15.04.2017 13:28): Psala sem, že jsem neplnila tu nejobyčejnější skupinu vedlejších úkolů. Pak tam jsou hlavní vedlejší + loyality quests a ještě úkoly mimo hlavní linku, které jsou zajímavější než přines-dones. No ty jsem vsechny splnila :)

@Ria Kon (15.04.2017 09:44): Ani jsem neodpověděl na tvůj dotaz, tak zde to napravuji: Neplnil jsem všechny úkly na planetách. Okamžitě, jak jsem měl možnost se pohnout, tak jsem tak učinil. Jsem jsem výhradně po příběhové lince. Splnil jsem misi pro Dracka, Vetru a Coru. Po dokončení jsem splnil zbytek misí a začal kompletovat planety a skenovat velmírný bordel :)

@RAiken (15.04.2017 13:40): Má 107 bodů, takže kvůli tomu si účet nezařizoval. Ale ohodnocenou hru má jenom jednu, takže ho asi něčím Andromeda opravdu štvala. Ale i tak jsou nuly dost neférové všeobecně a pochybuji, že by si to zrovna tahle hra zasloužila.