Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Mass Effect: Andromeda

69

Diskuze

« Novější Starší »

@CrocoRay (17.08.2017 15:39): mně v tom oslovily právě achievementy....zkrátka sem tam si zapnu nějakou hru na steamu....splnim pár achievementu a hru opouštím.....spíš bych to definoval na typ 1.musím se soustředit/více premyslet...více vědoma činnost.......a 2.hra a pokroky v ní jsou o intuici a reflexech......člověk se zlepšuje typicky s dobou hraní....a intuitivně zlepšuje sestavu komb.....atd.

@Charllize (17.08.2017 12:20): Já to chápu. Ale pořád jsem toho názoru, že jsou hráči a hardcore hráči. A hardcore hráč není prostě každý. Ani já sám podle mě do této kategorie nepatřím, přestože jsem hrám asi obětoval více času než 99 a možná i 100% uživatelů dh. Můj osobní pocit. Na světě jsou určitě větší šílenci :-) Ono světový rekord, kde se člověk při hraní i zabije, protože valí bez pití a bez jídla, to už je fakt hardcore šílenství. Ale já to chápu. Zemřel u něčeho, co ho bavilo. To se nesplní každému.

@Tyrael (17.08.2017 03:40): To souhlasím. Ono se o to otírám už v té poslední části mého předchozího příspěvku. Ale v tom prvním jsem myslel spíše takové to chaotické skákní z jedné hry na druhou. U toho specifického rozdělení (nemusí jít přímo o žánry jako spíše o kategorie) to je jiná situace. To taky skáču od jedné hry ke druhé. Nebo taky na situaci. Dohrál jsem 30 her a všechny nechal na diskuz a zrovna jsem se nudil a neměl jsem v plánu něco rozehrávat. Tak jsem si z těch 30 her vždy jednu dal po čtvrt hodině. Ale je to už něco jiného.

ono asi nejvíce záleží na žánru a požadovaných kvalitách....třeba taky hodně skáču, ale mezi hrama, který jsou primárně na odreagování - třeba čistá rubačka, kde jde jen o to pokosit conejvíce nepřátel, tím nejkrutopřísnějším způsobem (DMC). Stejně tak spousta hráčů skáče mezi sportovníma hrama a vším co má vymakanej multiplayer.

Co se týká adventur/RPG taam už jde spíš o příběh a svět - zvlášť mass effect hry vyžadují solidní kus času a trpělivosti. To zpravidla projedu bez přerušení. Asi je to tím, jaký vztah si člověk ke hře vytvoří. Když se dostanu k takovému starci jako Icewind dale, což není nijak přelomová hra, tak si ten požitek spojený s nostalgií užiju, aniž bych ho rušil nějakou akční hrou ...atd

je ale fakt, že né každýho baví procházet 40 hodinový RPG víckrát.....já to dělám spíše z toho důvodu, že téměř vždy objevím něco úplně novýho, co jsem dříve opomněl (u witchera 3 to bude procesdo konce života)

@Ria Kon (16.08.2017 22:36): Tak já dohrál třeba skoro 500 her a některé i 20x :-) Ale jako opětovné hraní pro mě nebývá problém a dohrávám tak skoro všechny hry. Ale je fakt, že já jsem úchyl :-)

Ale neřekl bych, že se to rozlišuje podle pohlaví. Je více hráčů, co raději jednou jednu hru a pořádně se do ní zažerou a mají v krvi ovládání a až pak jdou na druhou. Nebo mají rozherané takhle třeba jen 2 nebo tři hry. Ti, co skáčou od hry ke hře a mají toho více rozehraného, ti většinou nejsou správní hráči a pak taky ty hry ani neumí dohrát. Hardcore pařan dojede vše, co začne.

Ale rozdíl je, že máte třeba GTA, Battlefield nebo Call of Duty, které jezdíte třaba mulťák nebo pro zábavu GTA a pak to střídáte s nějakou hrou, co jedete kampaň. To je něco jiného. Myslím skákání mezi singly.

@pajmič (16.08.2017 22:13): Tak pravda, trochu si tu nostalgii ke starým dobrým kořenům kompenzuji DA: Origins, které sem po třech letech opět rozehrála :D
Ale jináč zas takový problém s Andromedou nemám. Každopádně nejsem blázen, aby mi další hry trvaly 85 hodin, jako ta první. 35-50 hodinek bez vedlejších kravinek úplně postačuje :)

Taky musíme přičíst fakt, že já sem hráč, co má pět a půl hry a na nich nahráno, jak jiný na steam knihovně o stovce her :D

Tak sem právě dohrála 2. playthrough - tentokrát za male Rydera s Corou jako romancí.

Byl to pro mě taký experiment, jelikož sem ty lidské "nádhery" v ME nikdy nemohla vystát. Ano, mluvím hlavně o tobě, Mirando, cerberuská roztleskávačko. A jak to dopadlo? Byla sem velmi mile překvapena. Po první hře sem Coru nijak zvlášť nemusela, ale tnetokrát mi přirostla k srdci a musím říct, že její romance - co se zpracování týče - byla jednou z nejlepších a nejodvážnějších v historii BioWare (tak teď se tuplem těším na DA4 :D).

Druhou věcí, co mě překvapila, byl samotný bratříček Scott. V ME Trilogii mi hraní za Shepa nikdy nepřišlo tak dobré jako za Shepardovou. V Andromedě to mám zdá se zcela obráceně. Vyklubal se z toho můj canon Ryder ve stylu Jokera bez chronického onemocnění kostí :D

Taky sem se přiměla nezachraňovat Slone Kelly a... my.... the difference!

Čas dát zase šanci sestřičce. Třeba s novým xichtíkem nebude za takovou derpinu pro Vetru xD

@ledman (15.08.2017 15:33): Tak určitě to ovlivní, to sám potvrzuji. Ale u mě to třeba byla vzhledem k pojetí a celkovému zpracování u Gothicu jako klad. Respawn by mi vadil. Ale tak asi to třeba někdo jako ty vnímá opačně.

Mrtvé krajiny mě štvaly u některých her, ale Gothic mezi ně právě nepatřil. Tam se mi to líbilo. A u dvojky to bylo tak, že se objevovaly nové potvory po určitém příběhovém postupu. Takže úplně prázdné mi nepřišly. Navíc ty silné zůstávaly až do doby, než ses vyskilloval.

Ono jde ale hlavně o to, že já jsem skalní fanoušek Gothicu, takže jsi prostě uvedl špatný příklad :-D

@Charllize (15.08.2017 01:00): New Game + nebývá moc o novém obsahu, ale spíše o tom projít si hru od začátku s lepším vybavením a nabrat nové nebo s naskillovanou postavou, kterou ještě vylepšíš. Ale beru, že ti New Games + může přijít jako zbytečnost. Já to využil třeba v Evil Within, kde bych bez toho nikdy postavu nedostal v určitých ohledech na maximální vylepšení. To chtělo dvě nebo tři dohrání. A dostal jsi za to i achievementy, takže jsem to bral jako motivaci. Ale musí mě hra bavit, jinak to nemá smysl.

@ledman (15.08.2017 09:56): No, záleží na hře a jejím zpracování. Andromedu mám plánu, ale respawn celkově zase tak u her moc nemusím. Ono při opětovném procházení mám raději, když je respawn nějak odůvodněn aspoň tím skriptem, než když k tomu dochází samovolně. Třeba při hledání předmětů mám raději klid.

Ale Gothic jsi fakt uvedl ten nejhorší případ :-) K něm to sedělo a respawn by podle mě zničil celou hru. Tam ty potvory byly podle síly, takže ze startu jsi nikdy nevymlátil všechno a pořád postupem hrou na tebe někde čekaly silnější potvory. Navíc měl systém, že ty zkušenostní body byly propočítané a takhle to pěkně fungovalo. Pak tam byla menší mapa a propracovaná do detailů, takže tam šlo dělat i jiné věci než bojovat. A k tomu Gothic nebyl nikdy zaměřený na boj, ale na atmosféru a celkově to prostředí a zpracování. Takže to procházení lokací bez potvor, kde člověk mohl hledat přehlédnuté ingredience lektvarů a jiné věci, občas narazil na něco silnějšího, vůbec nevadilo. Respawn by ho zabil. Ale Mass Effect: Andromeda působí jako úplně jiná hra, takže tam je to asi oprávněnější.

@CrocoRay (14.08.2017 20:49): tak původní trilogie byla složená z quest hubů a samostatných koridorových misí. A nebyl důvod vracet se na ty pozemní lokace v jedničce, tak proč se obtěžovat s respawnem. Pokud se ti ale 80 % hry odehrává nelineárně v otevřených lokacích, tak by to bez respawnu bylo brzo mrtvé (Gothic).

@Kwoky (14.08.2017 20:28): Ale já třeba new game plus považuji vždy za klad už jen za to, že tam ta možnost je a to i v případě, že to nehodlám využít. Prostě ta možnost pokračovat ve svých statistikách a zlepšování postavy nebo s nalezeným vybavením, se mi líbí.

Akorát ten megarychlý respawn mě zaráží. Původní trilogie snad neměla respwan žádný, ne? Alespoň, tam kde už jsem to vyvraždil, tak už se nové potvory neobjevovaly. Nemyslím teď spawn nepřátel po animačce nebo skriptu, kde k tomu byly určité důvody.

@Gordon (12.07.2017 21:56): Takže se spíše dostáváme k tomu, že je tam jen vyšší pravděpodobnost na základě dosavadních faktů a z toho plyne zbytek spekulací, jak by to bylo a proč by se neměly ostatní civilizace znovu do Andromedy dostat v určitém časovém intervalu. Možnost vyloučená pořád není, ale člověk se může spokojit s tím, že souvisloti z původní trilogie do Andromedy zasahovat nemusí a jsou k tomu určité důvody. K tomu vyloučení jsme se tedy nedostali, ale myslím, že už to nemá smysl řešit, protože by to byly jen spekulace.

Jinak co se týče reaperů, tak vytáhnutí Boha jsem myslel tak všeobecně. Nemusel jsem mít na mysli zrovna jeho. Myslel jsem to tak, že existuje ještě nějaká jiná vyspělejší civilizace, která do dění nijak nezasahuje a je třeba několik galaxií bokem, přičemž má zmapovaný celý vesmír. A kdyby chtěla, tak by klidně mohla zasáhnout i do naší galaxie, jen v tom nevidí potřebu. To je ale čiré fantazírování, které nesouvisí se samotnou hrou. Proto jsem to moc nechtěl rozebírat, ale ty jsi na mě reagoval, tak jen objasňuji, jak jsem to myslel. Já to tu hodil jen tak bokem, protože jsem myslel, že to budeš ignorovat a pochopíš, jak jsem to bral. To nesouvisí nijak se samotnou hrou. Ale tak tvůj poslední odstavec to víceméně vysvětluje částečně. Možné je všechno.

@CrocoRay (12.07.2017 21:39): nabytím kolektivního vědomí nejinteligentnějšího druhu v blízkém vesmíru by nejinteligentnější rozhodnutí dělat cykly k ochraně života bylo nevyhnutelné.

Dost toho všeho se vysvětluje průběhem celé serie a ve spoustě DLC. Zbytek toho jsou spekulace toho co by se nejspíš stalo přijato většinou skalních fanoušků. A pokud si spojíš všechny souvislosti, nevyjde ti jiný výsledek.

To že jsou smrťáci nejvyvinutější a nejdál ze všech v galaxii (a možná i v blízkem vesmíru) není žádná domněnka ani spekulace ale holý fakt. Náboženství sem prosím netahej, ten se cílí na kompletní kosmos a v ůplně jiném kontextu.

Imho jasný že se stát může cokoliv, ale to by byla diskuze jako "co kdyby hitler vyhrál válku". Hlavně si vývojáři taky můžou poslat fanoušky do zádele a vytvořit ůplně jiný scénáře.

A aktuálně fakt nijak konce trilogie nemůžou do andromedy zasahovat, 600 let je moc kratká doba, můžou k nim přicestovat smrťáci, ale to není zásah z konce trilogie.

@Gordon (12.07.2017 21:23): 1.) To, že to je na jeden cyklus, to nevím, ale to teď není tak důležité. Akorát nevím podle čeho soudíš, že by pouze opravili škody? Ovládáním si představuji něco jiného, než že by si sami mohli vybrat, co budou dělat a v čem pomůžou a v čem, ne? To pak je absolutně v rozporu s tím, co si mám představit pod ovládáním. Pokud se někde píše, že ovládáním se myslí pouze využití pro opravy, tak bys měl pravdu, ale tohle mi přijde jako dost debilní a ten konec by ztrácel svůj význam. To totiž není ovládání, ale poskytnutí šance reaperům přežít a říct jim, ať si dělají, co chtějí.

Podle čeho jsi usoudil, že jenom pomůžou opravit tu galaxii? Tam na konci bylo něco, co mi uniklo? Fakt se mi to zdá jako dost nepravděpodobné.

2.) Tady ti nemůžu odporovat. Ale opět se zeptám, kde jsi na tohle přišel? Nějaké dodatečné info ke konci? Nebo jen spekulace? To totiž může být jen jedna pouhá možnost z několika.

Ono tady jde totiž o to, že pokud jsou tvé teorie jen na základě pravděpodobnosti a jsou to pouze jen jedna možnost z několika, tak to jen zvyšuje pravděpodobnost, že se ostatní civizlizace znovu do Andromedy ještě dlouho nepodívají. Ale pořád tu možnost ani nevylučují, protože je to pouze jen jedna možnost z mnoha. O to jde. Pokud není někde vyloženě řečeno, že se to takhle stalo, tak jsou to jen domněnky a vyloučit se ta možnost pořád nedá.

A to třetí byla pouhá fantazie. Pořád je to fikce a můžeš si tam vymyslet cokoliv nového. To, že existuje něco vyspělejšího než reapeři nemůžeš potvrdit ani vyloučit. Asi jako existenci Boha.

Mimochodem stvořitelé toho katalyzátoru, který stvořil reapery, se sami stali prvním reaperem, ne? Takže jejich stvořitelé jsou vlastně oni sami, ne? To já jen, že furt odkazuješ na jejich tvůrce.

@CrocoRay (12.07.2017 20:46): 1) Při ovládnutí pouze opraví to co zničily a obnoví vysílače, jelikož jsou nesmrtelní je pro ně čas irevelantní. Starali by se o soudržnost galaxie, jelikož ovládnutí řeší pouze jeden cyklus, nejspíš by při dalších konflikzech mezi syntetiky a organiky opět zasáhli a nejspíš by se cykly znovu spustily.

2) Staly by se samostatnou rasou a stáhli by se do ůstaní neboť by nebyl důvod život v galaxii chránit, v takovém případě by smrťáci buď hibernovali nebo chránily galaxii před vnějšímy hrozbami. Vysílače by neopravily a nastala již zmíněná dlouhá obnova, technologie by dlouho stagnovali.

Reapeři jsou v galaxii na vrcholu (až na jejich tvůrce), a neexistuje stejně vyspělá rasa která by existovala déle (miliony let) (až na jejich tvůrce) to je tím cyklem kde se vždy přeženou přes každou soustavu.

@Gordon (12.07.2017 20:30): Nedal jsi mi zatím ani jeden podstatný argument, který by to vyloučil. Jen pořád běháš okolo horké kaše a obkecáváš to. Tak o jejich zničení se teď třeba vůbec nebavíme. Tenhle konec jsem záměrně vynechal. Pořád tu jsou ale dva konce.

1.) Ještě je tu to ovládnutí, kde reapeři budou sloužit. Vysvětli mi, proč v takovém případě by reapeři nemohli být využití k opravám galaxie a následně jejich vyspělosti využít k tomu, aby ostatní civilizace mohly do Andromedy cestovat rychleji? Tady jejich původní účel nemá žádný význam a cyklus je narušen.

2.) U symbiozy mi vysvětli, když se jedná o pochopení a důvod proč se nevybít, tak by reapeři nemohli sdílet své technologie a ostatním pomoct? Stejně pomáhali při obnově galaxie a své technologie propůjčovali, tak proč by do té jiné galaxie nemohli? Pořád ztratili svůj původní význam, tak tady mi udej důvod, proč by do jiné galaxie nemohli? Co přesně jim brání? O udržování původní galaxie už jim dávno nejde a nevím, jaký jiný důvod by jim v té cestě bránil? Nějaký kodex? Nebo co? Já nevím, ty jsi tady odborník na Mass Effect, tak přiznávám, že mi něco mohlo utéct. Ale ty jsi mi neřekl co a pořád to obkecáváš.

A to do toho ještě nemíchám další teorie, že reapeři nemuseli být na vrcholu. Pořád mohou být jiné civilizace vyspělejší, ale jsou jen neznámé. Reapeři jsou nejvyspělejší z těch známých. Ale tohle bych nerozebíral. To jen tak bokem, že by to se to dalo rozebírat více, i když už by ta diskuze už ztrácela původní význam.

@CrocoRay (12.07.2017 20:12): Smrťáci existovali miliony let a byly vždy technologickým vrchem a vše co je na technologii mass effectu je i na technologii smrťáků, jejich zničením se zníčí i jejich složitější technologie (proto to normandie schytala).

Symbióza pouze propojuje biologický a syntetický život - pochopení/důvod proč se navzájem nevybít. Technologie by šli dopředu, ale velmi pomalu. V geologickém měřítku a i do jiné galaxie ale v řádu tisíců let. Vysílače tohle neřeší protože je třeba i výstupní vysílač. Předehnat je mohli pouze smrťáci, To ale není prolnutí konce trilogie.

Jsem skalním fanouškem série, takže vím co je v tomhle univerzu možné, to co teoretizuješ možné není.

@Gordon (12.07.2017 20:05): V tom nemáš pravdu! Ty další dva konce vyloučily funkci reaperů jako takovou a už nezáleželo na tom, co byl jejich původní účel. Konec, který jsem zvolil já - symbioza přímo říkal, že všichni spojili své síly a technologie se propojily. Smrťáci všechno pomohli opravit.

Navíc technologie mohly jít kupředu a už nikoho nezajímalo, co chtěli reapeři a jaký byl jejich původní smysl. Technologie by šly dopředu a v pohodě by mohli jít i do jiné galaxie. Čistě za účel prozkoumávání a klidně by mohli vymyslet něco nového, co by jim umožnilo se tam dostat mnohem rychleji.

Nebo mi vysvětli dobrými argumenty, proč je to nereálné? Samozřejmě šlo i o to opravit původní galaxii, ale řekněme, že při tom třetím konci by to nemuselo trvat tak dlouho a přesto by do Andromedy to šlo i tak stihnout rychleji než za těch 634 let.

EDIT: Ty jsi mi hned první větou dal za pravdu :-D A dokázal, že se konec trilogie nevylučuje, aby mohl zasáhnout.

@CrocoRay (12.07.2017 19:44): Právě že se konec trilogie 100% vylučuje aby zasáhl do andromedy, jediný kdo by je mohl předběhnout by byly smrťáci, ti je ale nepředběhnou z důvodu že andromeda už není jejich starost, mají/měli za cíl udržovat mléčnou dráhu.

Technologie jsou v podstatě "darované" smrťáky, tedy nemůže ani vzniknout žádná rychlejší loď která by je překonala. A pokud by smrťáci nechtěli infikovat cizí galaxii svojí galaxií, vyslali by jednoho který by na to dohlídl. To jen je reálné.

Dále je tu problém že po odletu následovalo vyhlazování a bez ohledu na konec, je v mléčné dráze zapotřeba brutální obnova (akord když některé konce ničí i vysílače) a kolonizace nových světů v naší galaxii (kterých jsou tři prdele), myšlenka vyslat zástupce rasy do jiný by byla kravina, akord když už to bylo učiněno.

@Gordon (12.07.2017 17:36): Stejně ale tvé argumenty nemohou na 100% vyloučit ten fakt, že by události z předchozí trilogie nemohly zasahovat do událostí z Andromedy. Teď jsem to prostudoval na wikipedii a ten tah se jim akorát hodil jako taková záminka na ty události nenavazovat a co možná nejlepší tah se jim vyhnout.

Máš pravdu v tom, že ten projekt začal mezi událostmi z dvojky a trojky. Let jim zabral 634 let. Hned na to se odehrává Andromeda. To by teoreticky mohlo vyloučit ten první konec likvidace Reaperů. Tam by totiž byla malá pravděpodobnost, že se tam stihnou při dosavadních technologiích dostat tak rychle a nejspíš by se zaobírali obnovou poškozené galaxie.

Ale u těch dalších dvou konců by se dalo říct, že technologie docela dost pokročily a vzhledem k té spolupráci by se do Andromedy mohli dostat rychleji než za těch 634 let a to už by se události z původní trilogie ignorovat nemohly.

Ale uznávám, že tomu se tvůrci snažili vyhnout a zvolili pro to asi co nejlepší tah. Odpověď tedy na svou otázku znám. Jen kdyby se chtěli k značce vracet někteří vývojáři, tak snad se nad určitými fakty zamyslí, ať tam nejsou nelogičnosti. Přece jen, kdyby se nějaký další díl odehrával ještě o dalších 500 let později, tak by byla malá pravděpodobnost, že se do Andromedy nedostal někdo další po událostech toho konfliktu.

@Gordon (12.07.2017 17:36): Trailery jsem nesledoval. Jen pár gameplay videí, takže odpověď bych určitě nezískal a nechce se mi to někde složitě hledat, když se můžu zeptat lidí, kteří jsou ochotní odpovědět mnohem rychleji.


@Vurhor (12.07.2017 17:36): Jo, tohle jsem chtěl vědět. Ale hra se odehrávala jen těsně po probuzení z toho spánku, ne? On je tu totiž ještě jeden problém. Jednou se do Andromedy dostali. A tudíž se tam můžou opět dostat nové týmy o něco později. Takže kdyby se pak nějaký Mass Effect odehrával ještě někdy o pár století dál, tak už by ty konce ignorovat nešlo. Bylo by to dost nelogické.


EDIT: A řekl bych, že za použití toho třetího konce by tam byli ještě rychleji než za těch 600 let.

Jsou ve hře nějaké odkazy na zakončení původní trilogie? Zrovna jsem dohrál původní trilogii a podle těch konců si myslím, že každý by musel nějak ovlivnit celý průběh událostí, když ty rasy přelízaly z jedné galaxie do druhé.

Jde především o tohle:
Když jsem se rozhodl pro symbiozu, tak by přece k žádným konfliktům nedocházelo a všichni by byli spokojení a spoluprocovali spolu, ne? Nebo rozhodnutí,
zda byli Reapeři zničeni nebo ovládnuti, to by se taky muselo někde zmínit, ne? Přece jen to byl v rámci toho univerza historický bod, který nelze ignorovat a přecházet jenm tak.


Jo a budu rád, když mi odpovíte přímo na otázku. Zbytečné odpovědi typu "Nebuď zvědavý" "Zjisti si to sám" mě nezajímají.

@Solidor (07.07.2017 15:04): bugy tam jsou. A nektery nechutny co znemoznej hrat dal. Dneska vysel novej patch, tak treba to bude lepsi. Ja bych je zabil za totalne idiotsky vymyslenej system autosavu, ktery se prepisujou pri nahrani hry a v pripade nejakyho zasadniho bugu znemozni se vratit nekam kde to jeste nebylo, kdyz to clovek parkrat nahraje. Ja takhle zakysnul u zaseknutejch dveri a musel se vratit o 5 hodin zpet kde jsem mel manual save, pac vsechny autosavy byli uz prepsany a ve vsech byli ty dvere zasekly. Pak se mi ty dvere zasekli zase, ale to uz jsem byl chytrejsi a hned nahral autosave ktery by si jinak prepsal a bylo to ok, strasnej bordel.

PS: prodej dokud muzes, mame jich plnej bazar a ani za 600 to nikdo moc nekupuje :)

@Marcusss (07.07.2017 14:55): já ji hrál 2x....

Nicméně vydali to jako dvojku pod značkou BioWare? Vydali, no.
Že to původně mělo být něco jinýho to neomlouvá, jen vysvětluje.
Podobně jakože původní studio BioWare si umylo ruce nad novým studiem – je to stejná značka a pokud nespolupracovali, tak je to s nima ještě horší, než teoretizuju. I V Arkane dělají lidi z Francie a Texasu střídavě na svých produktech, už jenom pro efektivitu. Pokud BioWare mělo lidi tam i tam a nikdo neřešil co kdo dělá, a dokonce se o to ani nezajímal, tak je to jen důkaz že fakt mají problém /jako já s čárkama, sakra).

Tak jsem Andromedu právě dohrál, protože jsem uvízl na planetě a nemůžu se vrátit na Tempest. Můžu mačkat, co chci ale ani z Nomada, ani přímo u lodi se dovnitř nedostanu. A to jsem v průběhu těch asi dvaceti hodin měl už dva bugy, kvůli kterým jsem musel nahrávat starší pozici. Nepamatuju, že bych na konzoli (PS4 Pro) někdy hrál zabugovanější hru.

Takže má-li někdo zájem o Andromedu na PS4, tak prodám :)

@Nikdykde (07.07.2017 13:37): DA2 nikdy neměla být dvojka, ale expansion/spinoff který původně plánovali. DA2 je hra se špatným level designem, viditelně ovlivněným omezeným časem a financemi, ale skvělým příběhem a tématy. Pro mě je DA2 na stejné úrovni jako KotOR2 = technicky několik kroků zpět, ale mnohem zajimavější hra.

@Marcusss (07.07.2017 13:04): me by u FF XV hodne pomohlo kdyby ty animace utoku nebyly tak zaglitchovane, ze se malokdy stane, ze je cela animace link-striku v poradku. Uz jen kvuli tomu jak jsou cool bych dal 80% kdyby mel postavy a nepratele nejaky kolizni model a nechazelo tak casto k prochazeni jedne postavy skrz druhou.