Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ten lets play/dojmy na hrej mě taky poveselil. Hodinu a půl hovoří, jak je kombat obyčejný, a dynamic cover nepraktický a já celou dobu: "Používej jack-pack, dash, air-dash, hover. Přepni si rameno když si v coveru!! ugh...proč nepoužíváš schopnosti?" investigativní herní novináři, profíci...ty bláho :D
Ako jazdenie po planete na vozitku - ok. Bojim sa vsak jedneho, ze kazda dalsia planeta bude presne to iste - najdi x veziciek, aktivuj, vyries mimozemske sudoku, aktivuj hlavnu vezicku (bunker alebo co je to) a ist na dalsiu planetu. Medzitym samozrejme, najdi a vyzbieraj.
@Charllize (18.03.2017 13:21): Tak jistě, existuje i spoustu lidí, které baví se nechat mlátit do hlavy.

Trial dohraný. Dojmy stejné asi jako MickTheMage. Líbí se mi Mako 1.5 a fakt, že nelze střílet do záporáků, dokud nespadnou ze svých výsadkových lodí na zem.
Už se těším na další perly z plné verze!
už dlouho jsem se něčemu tak nesmál. Andromeda mě nezajímá, ale tohle je ukrutný tak mocně, že si to snad i zahraju :-D
@MickTheMage (17.03.2017 12:43): Zcela retardovaný pohled prvního dělníka nelze zapomenout. Stejně jako celý ten božsky napsaný dialog u něj.

A ano, posílání vojáků na náhodně generované neviděné mise, s nějakým % jistým výsledkem, jejichž výsledek se člověk dozví za x minut. Tohle je fakt vychytávka, kterou miluje úplně každý a vůbec to nezní jako laciné vyplňování času.
Kristepane.
@SilentWolf (17.03.2017 12:05): ne ze bych se k tomu chtel nejak rozsahle vracet, ale pointa neni zdaleka nejaky sexsymbol ale celkove zdebilnovani zenskych ve hre, a mezi to patri treba i ta sexualni stranka ale hlavne to zobrazovat je jinak nez je na svete zavedene a funkcni a vetsina zen s tim je spokojena. Femi casti hracek vadi i to jak je ztvarnena princezna Peach v Mariovi. A jeden z duvodu je ten ze je zachranovana muzem jako nejaka blbka co si neumi poradit, a dalsi treba dvojsmysl jejiho jmena. Jo maji mozna trochu i pravdu..ale sakra..princezna z Maria? To jako vazne?
A takovyhle nesmyslu jsou stovky. Proste to prehani a je to nebezpecny precedens ktery zacina slouzit jako vzor.
Stejně jsem zvědavej jak se teda popasovali s těma side questama ... měli na to skoro 2 roky od vydání Witchera a pokud se jím trochu inspirují, tak to mohli trochu překopat ... Každopádně začínám mít lehkou alergii na ten skenovací, smysl systém .. :( ..
Nejhorší je fakt, že je člověk čím dál náročnější a to co mi před 2-3 rokama vůbec nevadilo, tak dnes beru jako neodpustitelné. Každopádně všude samá Andromeda ... a můj zájem trochu upadá ... No každopádně doufám, že se to ve finále povede, protože mám po Horizonu celkem hlad po velkých hrách a pokud Andromeda nebude pecka, tak netuším do čeho se pustím :(
Pro mě není lehké vzdát se her od Bioware a Bethesdy. I když se hodně zhoršili, pořád je to pro mě herní událost roku. A i když ta hra bude pitomá - prostě letošek patří Mass Effectu, a bez něj by to nebylo ono. Už teď to docela bolí, protože i když jsem na to nadával, doufal jsem ve zlepšení. A stále doufám.

Každopádně není třeba nic řešit - v pondělí tu jsou recenze, hra vychází ve čtvrtek.

Docela se divím, že v dnešní době, kdy se snaží logicky každý předvést - ať už technologicky, tak vymyšlením něčeho nového - je zde stále prostor pro přešlapy velkých firem. Je to hanba.. (tím nemyslím Andromedu - tu nesoudím zatím).

Trial time left: less than 3 hours. HOURS PLAYED 10 hours (zřejmě bugnutý počítadlo). Aneb v podstatě jsem ten trial dohrál.

Chybí mi teda ty pokračovací úkoly za rámec trialu (další díl interview, stopy paměti, zjištění co je s ostatníma archama atp.) a indentifikace mrtvol na Eosu (protože jsou podle všeho roztroušený po celý planetě a našel jsem při cestě asi jenom tři).

Jo, dál je to zábavnější, než tutoriál (vlastně to docela přesně zatím kopíruje křivku jedničky - wtf začátek s mimózníma postavama (aka Ashley v růžovým space suitu, "zombíci napíchaný na kůlech" atd.)) a do těch prvních dvou hodin jsem se musel přemlouvat na několikrát. Nexus už je hodně citadelovej zážitek. Tu vzpomínanou inspiraci questama ze Zaklínače jsem tam zatím identifikoval teda přesně jednou a to u turiana odsouzenýho na smrt. Ten je na pokračování, na více místech a v rámci možností s originálním ukončením. Bohužel, zbytek je víceméně pořád o tom, najít, oskenovat, přinýst, sebrat expy.

Na Tempestu už se začnou i trochu zajímavějc profilovat postavy. Od vesmírnýho Ryneše jsem přesedlal na o něco usedlejší model a po pár pokecech na lodi už se třeba i ta Cora začíná profilovat povahově a minulostí o něco zajímavějš. Z Liama je pořád trochu cejtit ten pokus o dalšího bro Garruse, ale úplně jim to zatím nežeru. Doktorka zatím teda hodně vzádu za notoričkou Chakwas, ale už jenom pro ten dabing tam asi budu simulovat víc než je zdrávo. Z těch přibyvších na Eosu (Peebee, Drack) mi zatím celkově nejmíň zajímavej příjde krogan. Asarijka je spíš takový rozjívený děcko, ale potenciálně asi zajímavější.

Co se týká technický stránky, tak už tady asi vesměs všechno padlo. Kromě jednoho pádu do systému uprostřed pochůzky po Tempestu se teda jednou navíc bugnula Cora tak, že při souboji odpadla tak šikovně do textury, že jí nešlo oživit a nepomohlo ani znovunačtení, ani návrat na loď a cesta jinam. Takže jsem asi hodinu cestoval jenom s tou turianskou techničkou, byť teda dabing postav fungoval pořád dál a na lodi si jinak dál vesele stepovala. Naštěstí se to pak teda umoudřilo.

Nejvíc se zatím obávám toho, jak dlouho budou prudit s těma filler úkolama typu těžení, protože po cca pěti hodinách na jedný planetě jsem zůstal asi na 18% "obyvatelnosti". Z toho teda hodně smrdělo sbírání surovin z Inquisition.

Celkově vzato teda asi nejvíc závidím už rozhodnutejm (ať už z obou stran), protože já jsem stále na vážkách.
@HolyMeatball (17.03.2017 14:55), @MickTheMage (17.03.2017 15:06): Souhlasím víceméně se vším a ještě přidám, že takovou zhovadilost jako je galaxy map jsem už v žádném interface dlouho neviděl. Přežil bych i to, že prodávání junk itemů se musí dvakrát potvrdit, ale ta mapa je tak zoufale pomalá, že při testování museli mít nějaký debug toggle, co ty animace vypne, jinak jim to nemohlo přijít oukej.

Na vyblbnutí v open worldu to asi bude docela fajn, ale za plnou cenu ani omylem.
Tož tež přihodím dojmy, když už je to letos skoro první hra, kterou jsem rozehrál. Po dvou hodinách, když jsem sotva doletěl na Nexus:

- Komentovat animace asi bude jako házet sirku do hořícího pralesa, ale něco takhle mizernýho od takové produkce opravdu zaslouží znesmrtelnit.

- Možná se to ještě zlepší, ale writing a VA opravdu o dvě třídy horší, než předchozí díly.

- CC dost možná nejhorší, jaký jsem za posledních deset let viděl. A dost možná ten vůbec nejhorší, jaký jsem kdy viděl v AAA tvorbě. Nějak mi hlava nebere, proč do toho prostě nešoupli to samé, co měli v Inkvizici. V rámci stejnýho enginu by to neměl být moc problém, ne? Na druhou stranu takhle se to aspoň drží ME trendu "default vypadá dobře, jakákoliv vlastní tvorba v přímém porovnání bude vypadat jako totální retard". Snad to opatchujou.

- Taky se možná ještě zlepší, ale zatím moc nechápu to nadšení ze soubojáku. Vyložený Division s jetpackem, buletspondž bez kritikálek, i na střední obtížnost ty přestřelky trvají moc dlouho, kinesteticky dokonale obyčejné...možná se to změní s lepšími skilly a kvéry (což může znamenat, že takových 10+ hodin to bude prostě meh), ale zatím z toho spíš páchne Inquisition effect. Ten ostatně páchne už teď i z hromady dalších věcí...

- Doslova to nejhorší představení záporáka, které jsem v produkci takového rázu kdy viděl. To jsem si férově škodolibě uchechtl ještě víc, než nad těmi animacemi a bugy.

- První krogan, na kterého člověk narazí, působí jako gay. Než člověk zjistí, že je to vlastně ženská. A v tu ránu se člověku strašně zasteskne nad Urdnot Bakarou.

Ale jako prostředí je hezké a na plné detaily se to hýbe překvapivě obstojně. Hudba taky ok.
-
@Charllize (17.03.2017 11:54): ty jsi je zminoval a jeste tu posilal nejake cosplaye. Me se to ve hrach treba nelibi. Uz Persona 5 na me pusobi zvlastne kvuli te Anně s bičíkem, ale tam to beru, ze to je v ramci pribehu asi - její Persona.
Naopak promena nove Lary Croft se mi libi. Alloy v Horizon. Pohoda, proste normalni "lidi" a ne sexsymboly. I tu Adu Wong oproti Resi 4 v te 6 zprznili. Nebo tu Glorou v Devil May Cry 4. Sexismu uz je ve hrach dost. Vzdyt je kam se podivame. Je jen dobre, pokud od toho ustupuji. Na druhou stranu ale konina nejak resit zadek nejake postavy v Overwatch.

Musi to byt nekde mezi. Oba extremy jsou na prd. Jestli je mi kvuli tomu 15 tak ať :-D
@Shoggot (17.03.2017 11:16): Ja jen reagoval na Jacoba, ze byl hloupa postava. Nic vic. Pak jsem teda priznal, ze mi prisli hloupi vsichni lide v serii. :-D

Jaky bude Liam nevim, nejak jsem ho nikdy neresil z videi. A jak uz jsem napsal Dorian a Vivienne jsou postavy, diky kterym jsem si DAI koupil znovu pro PC. Nikdy bych se nepozastavoval nad tim za koho hraju ve Walking Dead od telltale apod..
@SilentWolf (17.03.2017 11:06): No? Pár lidí, nejvíc z Kotaku a kolem, napsalo článek. Tvůrcům Witchera 3 to může být jedno, jejich hra je pořád prodávána jak král. Nějak si to odůvodnili, na prodejnosti to nic neměnilo. Hru dělali Poláci, Poláci tam použili něco polského, bla bla a hotovo.

Že studio z kanadské metropole udělá sci-fi hru z roku 2899 nebo kolik, to je úplně jedno a je v ní jako vedlejší postava černoch (protože ejhle, za Atlantikem potkat černocha, mít černocha jako kolegu v práci nebo tak, fakt nejsou Vánoce, ale everyday life a růzornodost je prostě normální) = ejhle, velká politika!

Všude jinde by hra odehrávající se mezikulturní galaktické alianci, kde lidi felí s modrýma mimozemšťanama, nějakejma korýšema a potomkama ptáků a není tam jeden jediný černoch, spustila spíš myšlenky o jiných regulích. Ne však tady, bravo. Ale to by už byla svobodná volba, že jo. Protože NEJSEM RASISTA, ALE bez regulí by nikdy nikdo černocha jako vedlejší postavu nedal, co.

To je prostě už naprosto omezená, paranoidní a konspirační představa křehkých bílých snowflakes, které vyděsilo pár článků na Kotaku a vlastně se jim docela líbí, že by jako byly pod útokem nějakého establishmentu.
@SilentWolf (17.03.2017 10:44): Nejsou žádný regule. Regule mají v hlavách lidi, kteří jakmile vidí ve hře černocha, tak kalkulují, jestli ho tam náhodou není navíc a vidí za tím konspiraci.

Někdo napíše postavu, navrhne nějak její náčrt a hotovo. Pro mudrlanta nad "regulacemi" však vypadá opravdový svět bez "regulací" asi tedy tak, že přijde leda designer a řekne "Moc hezký, nejsem rasista, ale udělejte ho bílýho. Však víte, nejsem rasista, ALE.", což by nijak nezavánělo.

Že standardní hlavní hrdinové všude v propagaci jsou ale bílí, standardní Shepardi byli bílí, to jakoby vůbec politické kroky nejsou. Kdežto jedna vedlejší postava tmavé pleti už je jakoby hráčům násilně rvána a je zbytečná. Kdyby byl bílý, tak zbytečný není. Zvláštní, že žádná bílá postava zbytečná není, i když je napsána sebehůř.

@Charllize (17.03.2017 03:22): Přesně! Tohle vše mi vždycky úsměvně přijde jak profesionální žárlivost... :D

@sgtfury (17.03.2017 09:43): Beru to jako kappu. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@SilentWolf (17.03.2017 10:07): Jacob byl snad největší kupa sraček ze všech her... ve třetím díle ho nahradil Vega který už alespoň nebyl nastrčenej schválně a bylo to vidět, dokonce jsem si ho ke konci docela oblíbil...

@sgtfury (17.03.2017 10:15): Tak samozřejmě se rád zmílím.