@Fritol (08.11.2017 12:48): Charllize ti řekne, že jsi mladý cucák a že se s tebou hádat vůbec nebude :)
Diskuze
@Fritol (08.11.2017 12:45): lol, jako žebříček ok ale nechápu co tam dělá gears of war a skyrim, nechce se někdo spíš jít outrageovat nad tímhle? :D
a jéjé, řekl jsem kouzelné slovíčko, charlizeho wrath na sebe nenechá dlouho čekat
a jéjé, řekl jsem kouzelné slovíčko, charlizeho wrath na sebe nenechá dlouho čekat
@Fatality (08.11.2017 12:38): Koukám, že jsem si teď trochu naběhl. :D Popularność Aktualna pozycja: 200 z 34688 zdá se neznamená umístění v žebříčku. V žebříčku je jinak dokonce 8... Ovšem já to tak nenechám, to je určitě proto, že to jsou poláci a nadhodnocují z bratrství!
@Fritol (08.11.2017 12:26): Odkaz na tu polskou databázi? Nejlépe rovnou na žebříček.
@Charllize (08.11.2017 11:00): Ale v žebříčku, kde jsou mraky her jako Speedy Eggbert 2 (13 hlasů 4,5/5, 22. místo), včetně různých questů, complete edicí, battle chestů, a collections, je to absolutně nevypovídající.
Je to nämlich stejné, jako bys bral zde na DH nereprezentativní top100. To by Mafia byla taky 300. nebo kolikátá. (EDIT: 97.)
@Charllize (08.11.2017 11:00): Ale v žebříčku, kde jsou mraky her jako Speedy Eggbert 2 (13 hlasů 4,5/5, 22. místo), včetně různých questů, complete edicí, battle chestů, a collections, je to absolutně nevypovídající.
Je to nämlich stejné, jako bys bral zde na DH nereprezentativní top100. To by Mafia byla taky 300. nebo kolikátá. (EDIT: 97.)
@Fritol (08.11.2017 12:26): a stejně s tebou budu nesouhlasit. Když má na nečeském MC 88%, tak zdejších 92% není žádná obrovská nepochopitelná aberace. Určitej českej patriotismus v tom je, jistě, ale primár hrajou prostě ty kvality. Mafie byla dost ahead of its time když vyšla, koneckonců vzala grafiku Max Paynea a přetáhla jí do open worldu, s kvalitním vyprávěním k tomu. V tom roce 2002 kdy jsme jí s kamarádama hráli poprvé, tak nám prostě tou atmosférou, příběhem, grafikou, fyzikou vyrazila dech. GTA3 který jsem hrál pár měsíců před ní vypadalo pravěce (ikdyž je to taky skvělá hra a dal jsem jí přes 90).
Jo a ten Flashpoint byl podobnej případ. Nikdy nezapomenu na tu misi jak začíná v lese za nepřátelskou linií. Taková hra do tý doby neexistovala. Atmosféra se dala krájet, ta rozsáhlost a komplexnost..
Jo a ten Flashpoint byl podobnej případ. Nikdy nezapomenu na tu misi jak začíná v lese za nepřátelskou linií. Taková hra do tý doby neexistovala. Atmosféra se dala krájet, ta rozsáhlost a komplexnost..
Kluci. ....
odkaz :)
A už bych to nechal být.
A už bych to nechal být.
@Paul (08.11.2017 12:18): Jasně, jen to "stejně slavná jako mafie byla jen jedna z nich" vyznělo trochu jakoby další české hry už nebyly tak uspěšné. Vietcong zdá se minimálně u nás získal trochu větší popularitu než Flashpoint, respektive ho hrálo mnohem víc lidí nejspíš.
Každopádně abych nějak uzavřel můj názor na Mafii. Ona to neni špatná hra, jen by měli fanboyové uznat, že 3. místo (dříve 1.) v žebříčku je trochu přehnané a je to vážně dané tím, že je česká. Na největší polské databázi například je 200. což je také slušné, ale už je to sakra rozdíl 200 a 3, že jo.
Každopádně abych nějak uzavřel můj názor na Mafii. Ona to neni špatná hra, jen by měli fanboyové uznat, že 3. místo (dříve 1.) v žebříčku je trochu přehnané a je to vážně dané tím, že je česká. Na největší polské databázi například je 200. což je také slušné, ale už je to sakra rozdíl 200 a 3, že jo.
No hlavne som si všimol že Jones nemá moc rád akčné hry a je hlavne na adventury ale potom dá preskriptovanej hre plnej cutscen ako Max Payne 3 95%.
@Gordon (08.11.2017 12:17): Gordone, ty jsi ta nejpovolanější osoba co může posuzovat rozum či inteligenci někoho jiného :D
@Fritol (08.11.2017 11:43): To že jsem zmínil Flashpoint neznamená že Vietcong neexistuje, jen jsem na něj zapomněl. Taky je kvalitní a taky si, stejně jako Mafia a Flashpoint, vysoká hodnocení zaslouží. Ikdyž celosvětově mi dopad Flashpointu přišel vyšší, založil prakticky novej žánr military simulace a spawnul obří franchise, zatímco Vietcong je dnes (aspoň ve světě) hodně pozapomenutej, bohužel hlavně díky slabý dvojce.
@jones1240 (08.11.2017 12:07): Ty si opravdu nepochytil moc rozumu... Sorry jako. :D
@Gordon (08.11.2017 12:04): Čtu znovu a vidím že jsi mezitím do toho textu velkou část nově připsal ! :D Skvěle Gordone, a nevážnost tvůj příspěvek neviděl ani z rychlíku ! :O
Jak jsem psal minule hodnotil jsem to dávno a Mafia 2 je lepší, díky a dobrou noc !
Jak jsem psal minule hodnotil jsem to dávno a Mafia 2 je lepší, díky a dobrou noc !
@jones1240 (08.11.2017 12:02): já to neberu vážně, přečti si to ještě jednou.
@Gordon (08.11.2017 11:58): Pane Gordone, proč je nutnost vše brát tak přehnaně vážně ? :O Já neútočím, jen rozsévám sémě lásky ale každý si to vyloží jinak podle svého vnitřního rozpoložení :)
@jones1240 (08.11.2017 11:32): Tak to pak jo. Obecně je jakýkoliv negativní názor na mafii jen malou kapkou v českých vodách. Když tak čtu tvůj komentář a zpětně se zamyslím, tak ony ty přetřelky byly opravdu v jádru dost frustrující (přesnost nepřátel ala Terminátor, přerušení hráčovi střelby kvůli animaci po zásahu apod.) to se hlavně projevilo ve fanouškovských misích, kde byli blbě postavený nepřátelé.
V zásadě je Mafia taková hra na pamatováka. Zapamatuj si kde a odkud vyběhnou mafiáni s tomíkama, kde je ten kretén schovanej se snajperkou, kde jsou poschovaný lékarničky a tak. Pořád to ale beru tak, že to střílení a ježdění pořád dělala líp než tehdejší konkurence v žánru. Co se příběhu týče...to je asi vážně věc vkusu. Je to klasické mafianské klišé, které je ale technicky nadstandardně zpracovaný - opět porovnám se zbytkem konkurence. Já bych si ten příběh třeba tak něužil, kdyby jsem ho hrál v angličtině, anglický dabing se mi zdá dost nekvalitní. Mírně řečeno.
V zásadě je Mafia taková hra na pamatováka. Zapamatuj si kde a odkud vyběhnou mafiáni s tomíkama, kde je ten kretén schovanej se snajperkou, kde jsou poschovaný lékarničky a tak. Pořád to ale beru tak, že to střílení a ježdění pořád dělala líp než tehdejší konkurence v žánru. Co se příběhu týče...to je asi vážně věc vkusu. Je to klasické mafianské klišé, které je ale technicky nadstandardně zpracovaný - opět porovnám se zbytkem konkurence. Já bych si ten příběh třeba tak něužil, kdyby jsem ho hrál v angličtině, anglický dabing se mi zdá dost nekvalitní. Mírně řečeno.
@jones1240 (08.11.2017 11:32): Bože ty si debil, Walome se slušně vyjádřil proč je tvůj koment nesmyslný, a pak ho osočuješ jak je nasranej atd, a podobně útočíš na všechny ostatní kteří ti argumentují. Nepřijde ti to infatilní? Pak ještě napíšeš že to už nechceš řešit ale stejně reaguješ... :D
Já třeba chápu proč ti hra nesedla když tvůj herní seznam je skoro pouze z adventur, ale srovnávat adventuru s akční hrou je jako srovnávat loď s letadlem... Navíc mi to pořád přijde jen jako cílený trolling protože dvojce si dal 80%, a teď si tu jen honíš nad údajným rageringem lidí.
Já třeba chápu proč ti hra nesedla když tvůj herní seznam je skoro pouze z adventur, ale srovnávat adventuru s akční hrou je jako srovnávat loď s letadlem... Navíc mi to pořád přijde jen jako cílený trolling protože dvojce si dal 80%, a teď si tu jen honíš nad údajným rageringem lidí.
@účet smazán (08.11.2017 11:41): Mluvím o přijetí Drakeu hry v Česku, hodnocení jsem vůbec nevytahoval ! :O
@Paul (08.11.2017 11:40): Rád bych věděl v čem byl Flashpoint slavnější než Vietcong prosímtě. Vždyť to na české databázi má o 200 hodnocení míň.
@jones1240 (08.11.2017 11:32): A ty tady onanuješ nad jejím hateováním :) Připadá mě to, jak když homolesby přesvědčujou 96% populace, že oni jsou ti normální.
@Charllize (08.11.2017 11:00): protože nemá. Českejch a i nadabovanejch her tu bylo několik i před mafií. A stejně slavná jako mafie byla jen jedna z nich - Flashpoint. A obojí jsou skvělý hry. Kdyby nebyly, žádnej dabing ani cz původ by jim nepomohl.
@pajmič (08.11.2017 11:13): Já vím, také podle toho na to mám taky podobný mázor ! :D Je hezké jak teď v diskuzi Čeští fandové onanují nad zahraničním hodnocení a předhání se kdo ukáže větší :D
https://glitchwave.com/game/mafia-the-city-of-lost-heaven/
Tu má Mafia hodnotenie 3.93 / 5.0, čo je dosť vysoké na pomery stránky a celkovo je na 187. mieste.
Tu má Mafia hodnotenie 3.93 / 5.0, čo je dosť vysoké na pomery stránky a celkovo je na 187. mieste.
@M.a.t.t. (07.11.2017 22:40): Na Mafii 1 se každý subjektivní/negativní názor hodnotí/reaguje objektivně :D
@jones1240 (komentář): Jetli ti příběh, postavy, přestřelky přijdou v Mafii špatné, tak ti přátelsky radím, drž se na svetelné roky daleko od série GTA. Obzváště těch starších :)
@Fatality (08.11.2017 10:49): neni. Ty desetiny delaji obrovsky rozdil. Rozdil mezi 4.17 a treba mezi 4.50 je propastnej.
No jo, ale prvni tam neni zejo, jako tady:)
@Paul (08.11.2017 10:50): me zas prijde dementni popirat ze valna cast popularity tady u nas je prave ten ceskej puvod a dabing:)
No jo, ale prvni tam neni zejo, jako tady:)
@Paul (08.11.2017 10:50): me zas prijde dementni popirat ze valna cast popularity tady u nas je prave ten ceskej puvod a dabing:)
@Fritol (08.11.2017 10:40): zrovna bayonetty jsou obecně považovaný za vrchol jejich žánru, ikdyž je taky nemusím.
Na metacriticu nejnižší skóre 70, vetšina 90+, a voni tady budou kafrat o tom že má u nás dobrý hodnocení jenom proto že je česká :D
Neuvěřitelná realitu popírající demence. Kdyby to tak fungovalo, tak budou ve zdejší top ten jenom český hry. Jenže kupodivu většina holt Mafii považuje za fantastickou hru, a je jedno jestli s tím nekdo nesouhlasí - klidně ať, ale nemusí u toho žvatlat kraviny.
Na metacriticu nejnižší skóre 70, vetšina 90+, a voni tady budou kafrat o tom že má u nás dobrý hodnocení jenom proto že je česká :D
Neuvěřitelná realitu popírající demence. Kdyby to tak fungovalo, tak budou ve zdejší top ten jenom český hry. Jenže kupodivu většina holt Mafii považuje za fantastickou hru, a je jedno jestli s tím nekdo nesouhlasí - klidně ať, ale nemusí u toho žvatlat kraviny.
Jo, už to na gamefaqs vidím. Žebříček, kterému vévodí s hodnocením 5,0 "hra" s názvem The Witcher 3: Wild Hunt - New Quest: 'Where the Cat and Wolf Play...', jo, to má vypovídací hodnotu opravdu velkou, kde je v žebříčku i např. Orange Box (místo jednotlivých her) atakdále...
Nicméně hodnocení 4,17/5 je opravdu velmi dobré.
Nicméně hodnocení 4,17/5 je opravdu velmi dobré.
@Charllize (08.11.2017 10:43): Oh, sorry.. myslel jsem, že to psal Fatality. :D
Každopádně ja netvrdim, že Mafia je špatná hra.
Každopádně ja netvrdim, že Mafia je špatná hra.
@Fritol (08.11.2017 10:45): jsem se prehlid je to 3000 a neco.
@Fritol (08.11.2017 10:40): Proto má taky od lidí 8,4. Na rozdíl od Mafie, která má 9,1. Já jsem chtěl poukázat na zahraniční média, proto jsem uvedl údaj od médií, nikoliv od lidí.
Tím chci říct, že hodnocení médií 88 % a lidí 9,1 ukazuje na lepší hru než 90 % a 8,4. Mimochodem Bayonetta má i tady na DH zatím 81 %, takže se s lidmi to celkem shoduje (92 % Mafie na DH vs 9,1 metacritics).
@Charllize (08.11.2017 10:43): Odkaz?
Tím chci říct, že hodnocení médií 88 % a lidí 9,1 ukazuje na lepší hru než 90 % a 8,4. Mimochodem Bayonetta má i tady na DH zatím 81 %, takže se s lidmi to celkem shoduje (92 % Mafie na DH vs 9,1 metacritics).
@Charllize (08.11.2017 10:43): Odkaz?
@Charllize (08.11.2017 10:43): 1700. místo je teda úžasné... Tak to vidím možna i já, čech. :D
@Fatality (08.11.2017 10:38): na gamefaq je na 76 miste v akcnich adventurach a na 3000+ miste obecne v pc hrach. Tolik k tomu jak to vidi hraci mimo cechy.
@Fatality (08.11.2017 10:38): Namátkově jsem tam zadal hry co jsem dohrál v poslední době. Taková Bayonetta tam má 90 score. Druhý díl dokonce 91. Nepopiratelně je to dobrá hra, ale kdyby se mě někdo zeptal na nejlepší hry, tak mě to nenapadne ani ve snu.
Už toho mám dost a řeknu poslední věc, kvalitně a zajímavě zpracovaný příběh z prostředí Mafie obsahuje třeba série Yakuza, co se týče příběhu tak povrchní děj Mafie nemá šanci.
@Fritol (08.11.2017 10:37): Které třeba?
EDIT: I kdyby Mafia měla tady 88 %, pořád by byla mezi 18. - 31. místem v top100.
EDIT: I kdyby Mafia měla tady 88 %, pořád by byla mezi 18. - 31. místem v top100.
@Fatality (08.11.2017 10:34): 88 meta mají dnes hry, na které si ani nevzpomeneš a v životě by tě nenapadlo je označit za nejlepší nebo zařadit do top 100 nejlepších her. To neni moc dobrý argument...
Mafia nezapadla ani ve světě, stačí se podívat na hodnocení zahraničních médií - https://en.wikipedia.org/wiki/Mafia_(video_game)
Vyčnívá pouze Edge s 6/10 a Eurogamer s 4/10, kde mi přišlo, že se hodnocení vztahuje jen k levelu v nadzemních garážích a problému mezi klávesnicí a židlí.
Jinak ostatní 9+/10, Metacritics 88 %, myslím, že není co řešit.
Vyčnívá pouze Edge s 6/10 a Eurogamer s 4/10, kde mi přišlo, že se hodnocení vztahuje jen k levelu v nadzemních garážích a problému mezi klávesnicí a židlí.
Jinak ostatní 9+/10, Metacritics 88 %, myslím, že není co řešit.
Škatulkování a odvolávání se na autority není žádný realismus. To je obdoba lidových soudů kdy právníci vyhrávali citováním sovětských ideologů či dnes brání nesmyslné zákazy tím že na západě to maj taky:)
@rikuhahl (08.11.2017 10:27): S tím Diablem to bylo velice trapné, a řeknu jen že příběh je klasický komerční filmový paksvil bez větší invence a lehko zaměnitelný.
@jones1240 (08.11.2017 10:19): Když si myslíš, že to je jen kvůli tomu, že to je česká hra, tak si to mysli ;) Já to původně hrál v angličtině a bylo mi to celkem jedno, i v ní to je prostě dobrý. Navíc jsem hrál hru prakticky hned potom, co jsem dohrál GTA III, takže srovnání s jedinym relevatnim konkurentem, v tý době, bylo pro mě jednoduchý. GTA III je tupej příběh zasazenej do bláznivýho města, mafie je velmi kvalitní příběh (na úrovni filmu) zasazenej do dobovýho města. Ale máš pravdu, když to srovnám třeba s Diablem, tak je tam málo příšer, měl jsem dát procenta dolů :/
A nejsem fanboy mafie, mám ji rád, ale řadim jí až tak na desátý místo svýho herního žebříčku, jsou lepší hry, ale moc jich neni ;)
A nejsem fanboy mafie, mám ji rád, ale řadim jí až tak na desátý místo svýho herního žebříčku, jsou lepší hry, ale moc jich neni ;)
No na Slovensku nie je taký kult okolo Spellcrossu alebo Chasera
Ja si myslím že viac je to viditeľné u Hidden & Dangerous 2, ktorý je na rozdiel od Mafie v zahraničí takmer neznámy.
Ja si myslím že viac je to viditeľné u Hidden & Dangerous 2, ktorý je na rozdiel od Mafie v zahraničí takmer neznámy.
Souhlasím že hře opravdu přidává to že je Česká jinak by prakticky zapadla a neštěkl by po ní ani pes, ale tak už je pomalu zvykem že to co je České nemůže být přeci špatné ? (zlaté ručičky) narážím na opravdu kladné přijetí Poldy 6 :D Navíc chápu Walomeho který je vzteky bez sebe že tu někdo hejtuje s podobnou kvalitou jako on a je naštván že mu někdo vypaluje rybník ale nepřijde mi že jsem nezmínil reálně špatné faktory té hry. Jo a pokud tim ze srovnavam nesrovnatelne narazis na Gabriel Knighta, tak si opravdu myslím že i v tomto díle by šlo k příběhu přistoupit lépe a srovnání s adventurou mi nepřijde nijak špatné.
Vtipné jak se to tu vždycky řeší když někdo napíše negativní komentář. To už se tu opakovalo několikrát, pokaždé to je stejné. Fanboyové to nezkousnou, realisté jim vpáli do xichtu že je hra nadhodnocena protože je česká a měla český dabing a že žádný světový žebříček nejlepších her Mafii nebere v potaz. Zachvíli se to uklidní a za pár měsíců nás to čeká zas.
Každopádně abych přilil olej do ohně, Charllize má pravdu. :)
Každopádně abych přilil olej do ohně, Charllize má pravdu. :)
@Walome (08.11.2017 09:47): Když si tak vzpomenu, tak ty přestřelky fakt nebyly nic moc, v tom má Jones pravdu.
@Charllize (08.11.2017 09:55): To je hroznej nesmysl, ani ve světě nijak nezapadla, nedávno vyšla na gogu a kolik vyšlo oslavnejch článků, v době vydání dostala na gamespotu nějakejch 9.2 nebo kolik a recenzoval to snad Wolpav z Valve, i hodnocení jinde byly podobně vysoký
Navíc je ta hra zcela objektivně na dobu vydání hrozně pokročilá, takhle dobrou grafiku v open worldu ještě nikdo neměl (GTA3 vypadá o generaci nebo dvě hůř), fyziku taky ne, dokonce to podporovalo i takový featury jako volanty s force feedback, level design je dodnes v podstatě golden standard kdy každá mise je unikum a většinou i s vlastní custom lokací atd atd
Navíc je ta hra zcela objektivně na dobu vydání hrozně pokročilá, takhle dobrou grafiku v open worldu ještě nikdo neměl (GTA3 vypadá o generaci nebo dvě hůř), fyziku taky ne, dokonce to podporovalo i takový featury jako volanty s force feedback, level design je dodnes v podstatě golden standard kdy každá mise je unikum a většinou i s vlastní custom lokací atd atd
Otazka proste je kolik by ta hra mela hodnoceni kdyby nebyla ceska a byla pouze v anglictine. Ja myslim ze by totalne zapadla po boku gta3. Byla by zhruba stejne popularni jako je ve svete. 7/10 a nikdo by o ni tady uz davno nemluvil. Ja vim KDYBY ..ale o te ,,uzasne,, kvalite by to mohlo neco napovedet.
No chtěl jsem ten jonesův koment přejít, ale veřejnost (Jones) si volá po mém názoru. Pro mě ten koment nemá smysl, protože působí, jako kdyby ho napsalo dítě na základní škole. Neargumentuje, srovnává nesrovnatelné a na rozdíl od třeba Saye mi vlastně nic nepřináší. Je to spíš takové rádoby píchnutí do vosího hnízda ultimátních fanoušků.
Mafia samozřejmě má chyby, ale žádnou z nich jones nezmiňuje.
Mafia samozřejmě má chyby, ale žádnou z nich jones nezmiňuje.