Dobrý koncept, hezký art a hlavně úplně skvělý voice acting bohužel nestačily k tomu, aby z Little Misfortune bylo jakkoliv zapamatovatelné dílo. Walking sim totiž musí mít hlavně dobrý příběh, a to se tady bohužel neuskutečnilo. Hra balancuje mezi "temnou" a komickou rovinou, a hrozivě to nezvládá. Kulminuje to scénou kdy hlavní hrdinka během napínavé scény (konfrontace s hlavním záporákem) začne nekontrolovatelně prdět. (Sorry za spoiler.)
Kromě nezvládnutého humoru je nezvládnutý i celý příběh hry, který bohužel od začátku do konce nedává sebemenší smysl. I když se místy zjeví náznaky hezkého lore, po dohrání vám nezbyde než si přehrát v hlavě celý příběh znovu a uvědomit si že vlastně vůbec nechápete proč se většina věcí ve hře vůbec stala.
Bohužel zklamání. Ale podobně jako stejné studio co stvořilo Fahrenheit eventuálně došlo k Detroit: Become Human, věřím že tak o dvě tři hry později vyrobí autoři mistrovský kousek.
Kromě nezvládnutého humoru je nezvládnutý i celý příběh hry, který bohužel od začátku do konce nedává sebemenší smysl. I když se místy zjeví náznaky hezkého lore, po dohrání vám nezbyde než si přehrát v hlavě celý příběh znovu a uvědomit si že vlastně vůbec nechápete proč se většina věcí ve hře vůbec stala.
Bohužel zklamání. Ale podobně jako stejné studio co stvořilo Fahrenheit eventuálně došlo k Detroit: Become Human, věřím že tak o dvě tři hry později vyrobí autoři mistrovský kousek.
Pro: příběh, atmosféra, dialogy
Proti: zrádnost prvotní prezentace