Ve druhém díle Life is Strange se příběh tentokrát zaměřuje na bratry Seana (16) a Daniela (9) Diazových. Ti dosud žili poměrně poklidný život na předměstí Seattlu, avšak jednoho dne se důsledkem tragického neštěstí, k němuž došlo vlivem nové nevysvětlitelné nadpřirozené schopnosti malého Daniela, museli chlapci dát na útěk do jejich původního domova v Puerto Lobos v Mexiku. Hráč se v průběhu všech epizod ujme kontroly nad Seanem, který podobně jako Max v předchozím díle může interagovat s prostředím, sbírat potřebné předměty a mluvit s postavami pomocí dialogových stromů, které občas ovlivňují budoucí události.
Sean se po dvou měsících strávených v kómatu probouzí v nemocnici pod dohledem policie. Jeho bratr Daniel se stále pohřešuje a intenzivně po něm pátrá FBI. Sean, který má stále problémy věřit autoritám, nechce, aby je od sebe oddělili, se musí dostat z nemocnice a pokračovat na vlastní pěst v pátrání po svém bratrovi. Hledání jej zavede do Nevady, avšak opětovné setkání s bratrem neproběhne podle jeho představ...
Opět odlišné prostředí, děj z úplně jiného soudku a nový druh emocí v dalším státě USA. Po neutěšeném konci předchozí epizody bylo procitnutí celkem drsné. Probudit se bez oka, není zrovna dobré a doposud jsem na něco takového v příběhové hře asi nenarazil. Celá první část je opět spíš poklidnější, ale o to víc depresivní.
Přesun v podobě útěku z nemocnice byl celkem silný zážitek a úplně jsem viděl, že bylo celkem dost způsobů řešení. V tomhle je to opravdu posun od jedničky, kde některé volby byly spíše kosmetické. Putování pouští poté bylo také velmi intenzivní a někde vzadu jsem měl pocit, že se Seanem trpím taky, proto jsem radši k tomu kamioňákovi nenastoupil, protože bych určitě byl ještě znásilněn a o to jsem úplně nestál :)
Poslední část epizody byla spíše takové vztahové klišé a něco, co už zná člověk z různých amerických filmů a seriálů, ale ve skutečnosti se tomu nikdy reálně nepřiblížil. Takové fanatické sekty jsou vždycky pěkně skryté. Povedlo se mi epizodu dokončit bez jediného úmrtí a asi i zranění kohokoliv, to je velký úspěch. Ale jestli to bude mít vliv i na zakončení celé hry příště, to je otázka. Očekávám, že tam happy end určitě nebude, tak snad se aspoň něco dílčího povede. Jsem na to fakt zvědavý.
Přesun v podobě útěku z nemocnice byl celkem silný zážitek a úplně jsem viděl, že bylo celkem dost způsobů řešení. V tomhle je to opravdu posun od jedničky, kde některé volby byly spíše kosmetické. Putování pouští poté bylo také velmi intenzivní a někde vzadu jsem měl pocit, že se Seanem trpím taky, proto jsem radši k tomu kamioňákovi nenastoupil, protože bych určitě byl ještě znásilněn a o to jsem úplně nestál :)
Poslední část epizody byla spíše takové vztahové klišé a něco, co už zná člověk z různých amerických filmů a seriálů, ale ve skutečnosti se tomu nikdy reálně nepřiblížil. Takové fanatické sekty jsou vždycky pěkně skryté. Povedlo se mi epizodu dokončit bez jediného úmrtí a asi i zranění kohokoliv, to je velký úspěch. Ale jestli to bude mít vliv i na zakončení celé hry příště, to je otázka. Očekávám, že tam happy end určitě nebude, tak snad se aspoň něco dílčího povede. Jsem na to fakt zvědavý.
Pro: nová prostředí a emoce, opět jiné téma, je to dospělejší než na začátku série, putování po USA je fajn
Proti: několik klišé momentů z amerických filmů