Hra čerpá z významné etapy československých dějin, která formovala jak nově vznikající národ, tak i světové mínění. Českoslovenští legionáři bojující v Rusku se ocitli v patové situaci, Rusko uzavřelo s Německem separátní mír, cesta na západ tak pro ně byla uzavřena, zároveň jejich pozice v Rusku zmítaném postupující bolševizací po nedávné Velké říjnové revoluci byla neudržitelná a postupně stále se zhoršující. Nastala tzv. Sibiřská anabáze, hromadný přesun vojáků napříč celým Ruskem až do Vladivostoku. To, že na cestě čekalo mnoho překážek, střetů, komplikací a konfrontací, bylo předem jasné, ale nebyla jiná možnost, než ji absolvovat.
Hra je něco na pomezí real-time a survival strategie. Hráč má k dispozici obrněný vlak s vojáky a je na něm ho postupně dostávat dál a dál na východ. Kromě bojů a taktických manévrů je však potřeba i management okolo, tzn. zásobovat legionáře potravinami, léky a dalšími potřebami, držet vlak v provozuschopném stavu a zároveň mít co nejmenší ztráty na životech, protože na počátku je k dispozici jen pár desítek vojáků a moc jich v průběhu hraní nepřibude, na druhou stranu se postupem hrou zlepšují v řadě činností. Tato část je často připodobňována ke hře Frostpunk.
Přijdou ale chvíle, kdy se střetům nepůjde vyhnout, v ten okamžik se do boje vydají vojáci mnoha specializací a musí skutečně spolupracovat, tato část je někde na pomezí her UFO: Aftermath a Commandos: Behind Enemy Lines. Vyskytnou se i různá důležitá rozhodnutí a morální dilemata, která nemají dobré řešení. Dovést hru do konce, jaký je znám z učebnic dějepisu, určitě není samozřejmostí.
Hra obsahuje i český dabing, hlavní postavu kapitána Langera namluvil herec Karel Dobrý.
@DEU (04.10.2024 06:22): Nebo do nich několikrát šlehnout speciálkou od sniperů a případně na ně hodit jeden nebo dva granáty.
Pro: Téma; zpracování; dynamické bojové mise; průzkum mapky; legionáři; vláček!
Proti: Později stereotypní průzkum okolí; různě se chovající nepřátelé; chybějící filtry v řazení legionářů