Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Eleanor (09.02.2019 12:47): me je teda jindra sympatickej :P a presne jak pises, moda je to nejdulezitejsi

@mazar1234 (09.02.2019 18:52): mam KC:D rozehrany, jsem asi nekde v pulce si myslim, ale zrovna KC:D a roleplajuju a hraju to tak, ze nedelam vubez zadnej harvesting, tzn nesyslim predmety a NIC neprodavam, pac mi to pripada skoro jak cheatovani ... ta hra ma uplne jinej rozmer, pokud proste nic neprodavate (nebo rekneme minimum veci - beru jen male predmety, ktere prodavam, aka kalich, kterej se mi vejde do batuzku, pripada mi jako cheatovani tahat sebou 5 zbroji a 5 zbrani na prodej)
Ja som naharvestoval vyse 100 000 a samozrejme som mal aj tie najlepsie Magdeburske ci ake to boli (tie max stat) platove zbroje.

Ale kradol som pomerne dost, teda zo zaciatku, potom uz som iba predaval naklady Kumanskych brneni a zbrani a podobne, treba vyuzivat nalozenia kona, tam sa zmesti pomerne dost lootu.

Inac trenovanie komba Lockpict+Stealth sa dal perfektne cvicit v hrade cez noc, kde vo vedlajsej miestnosti ako mas izbu spi cca 5 ludi + su tam dvere a nejake 2-3 truhlice, vzdy po 2 hodinach spanku sa zresetuje status omracenia a lockpicku takze za noc sa daju nahrabat slusne expy.

(omracis spiacu osobu c1, omracis spiacu osobu c2, vypacis truhlu, omracis spiacu osobu 3-4, vypacis truhlu... ides do izby 2 hodiny spat a opakujes cyklus), za par dni mas maxlevely.
@davidjaho (04.02.2019 22:11): To moc řešíte. :D Jsem už skoro před koncem a mám asi 17 000 Grošů, můžete o sobě říct to samý? :D Jinak mě je Jindra od začátku nesympatickej, takže klidně dělám levárny a navíc mi docela zálěží na hadrech, když jsou v těch animacích, jak mluví s postavama, takže chodím ve šlechtickým. K tomu rychlej kůň se taky hodí, když se v té hře furt jezdí tam a zpátky, ideálně z jednoho konce mapy na druhou třikrát za jeden úkol.
Koupil jsem všechna DLC, tak ještě tu Terezu a je to komplet. A pak, snad, konečně, si to pořádně zahraju. Yay. Pouze 7 let čekání :)

@Walome (08.02.2019 08:54): jako např. Kingdom Come .p
prohlášení na videoherní databázi, že jsem z hraček pro velký kluky vyrostl působí tak nějak úsměvně :D
@musa (07.02.2019 21:23): Ten mec je legendarni herni zbran, stejne jako cela FF7 je legendarni, a zadnou realisticnost na to nepotrebovala :) Takze sice muzes mrmlat jak chces, ale ten statut co ta hra ma ovlivnit nemuzes.
@StriderCZ (07.02.2019 16:44): Což o to, boj ve formaci, to je prkotina, že to tam není. Nesedí to vůbec do konceptu AC, udělat to nějak hezky a hratelně je koncept do slepé uličky, na to kašlat. To by byla nuda k uzoufání. Maximálně tak formou QTE minihry jako v Ryse (což je ale zas tak přehnaná hra, že AC vedle toho vypadá jako Kingdom Come) a to prosím jen jednou.
Spíš je škoda, že tam není štít jako nějaká off-hand zbraň, se kterou by se ten soubojový systém ovládal furt stejně.
@musa (07.02.2019 15:15): mně realističnost v KC:D dostala hned na úvod . Drobnosti typu kopřivy u cest, okapy, ltd... Hned jsem si připadal jako na Valachách. A souboj je sakra realistický... Bojovat proti skupině bojovníků je i v reálu sebevražda. A když už někdo zmiňuje Assassin's creed oddyssey... Kde je boj hoplitů, formace se štíty...
Přílišná realističnost ve hrách zavání průšvihem, to není ale případ KCD. Mně to tu od některých přijde jako nutkání kopnout si do hry, páč jim titul z různých důvodů prostě nesedl. Na jednu stranu mrmlání, jak vývojáři slibovali realismus a tohle a tomto reálný není, ale jakmile se něco realitě blíží, hned obrací a prskají, že to není zábavný a je to moc složitý.
Osobně je mi přístup KCD o dost sympatičtější než máchání megazbraní (typicky Cloud ve FF) nebo uklikávání k smrti zástupů nepřátel v hávu samoúčelného násilí.
Skupinové boje v KCD přišly nejslabší právě v jejich jednoduchosti při správně zvolené strategii, ale pořád výrazně lepší, než tragické pojetí boje v AC.
@Shoggot (07.02.2019 12:50): Jednička mě taky nikdy nechytla, dvojka je mnohem zábavnější a ve všem lepší, teď jsem ji chvíli nehrál, ale kvůli tomu novému Humble Monthly čekám, že se do toho zase pustím, když to začne hrát nějaký kumpán.
@Bodkin (07.02.2019 12:38): Pozor, je nejvíc COOL nástroj na zabíjení ever!

Ale to tak jako není výtka, a už vůbec ne k KC:D, kde různá kopí aspoň jsou. Tady ale prostě musí snaha o realismus a věrnost ustoupit, protože pokusy udělat z kopí gameplayově vybalancovanou a zábavnou věc prostě musí skončit nekonečným škrábáním se na hlavě.
@Charllize (06.02.2019 22:20): Asi tak.

Rád bych viděl ty pokusy udělat realistické souboje v AC: Odyssey, gameplayově aspoň trochu zábavné a přitom realistické boje ve falanze, to by byla dobrá kvadratura kruhu :))
A vůbec boje s kopím, hry to řeší tak, že se radši tváří, jako kdyby to byla nějaká vedlejší podivínská zbraň :))
@Walome (07.02.2019 11:12): Však souboje v KCD vůbec realistické nejsou. To je stejné, jak když se fanoušci MMA vysmívají K1, přitom i MMA je pouze sport s pravidly. Realistická je pouze bitka na ulici, která vypadá vždycky úplně jinak, protože v ní na nějaké taktizování a předvádění naučených efektivních pohybů vůbec není čas.

Navíc když v KCD uprostřed souboje vytáhnu luk, tak bych čekal, že se týpek začne krýt a ne že si přiběhne na metr pro ránu do voka. Kde to pak jsme? Ve Skyrimu?
Na mě ty souboje nepůsobily realisticky vůbec, šermířské školy jsou fajn, ale předpokládám, že když šlo o kejhák, nejednalo se o shluk předcvičených gest a pohybů ale bylo to víc tělo na tělo. Co se pěstích soubojů, ty jsou špatně stejně jako v každé jiné hře.

Výhoda těch soubojů je, že jsou jiné a zezačátku osvěžující. Ke konci stejně jen mačkáš čudlíky a doufáš v nejlepší výsledek. Fakt je to pořád jenom hra, ve které můžeš mít v kapse deset zbrojí :)
Jako je pravda, že hromadné bitvy v KCD byly celkem meh. Ve finále stačilo oběhnout skupinku a rubat je do zad... ona ta realističnost je taky relativní a ve finále to spíš působí prkeně ty souboje.. nicméně je pořád fajn mít možnost si vyzkoušet i toto :-) a snad se to do druhého dílu povede ještě víc odladit.
@Bodkin (07.02.2019 10:23): Hele v poho. Nic proti realismu ve hrách. Kór když je na něj celý systém hry dobře nastaven. V RPG má určitě své místo. K tomu patří i "kámen, nůžky, papír" boje, které KC:D preferuje (ve smyslu historické věrnosti). DnD PC hry tohle řeší málo (se scimitarem na plátovku máš jen poměrně malý postih), což je samozřejmě jedno ze zjednodušení, které tam je, aby to odsýpalo. Ale jak psal Matt, preference jednoho či druhého je na hráči. A často i na jeho momentální náladě. U PC her fakt ale nemá smysl nad něčím ohrnovat nos, páč jinde je to podáno více realisticky.