Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jaktože tu na DH není ještě přidaný druhý díl? Jsem to teda musel vzít do vlastních rukou i když nerad, protože jsem už dlouho tu nic nedával, tak aby to nebyl kýč :D
Už nějakou dobu jsem to nezkoušel, ale podle mě se asi ještě hraje. Nicméně na tvým místě bych zvážil rovnou dvojku. Do budoucna bude určitě živější, podle mě se i hardcore fanoušci jedničky průběžně ke dvojce přesunou, protože ty hry jsou dost podobný.
Zdá se mi to, nebo ve dvojce nescalujou HP nepřátel podle počtu hráčů? Solo je tak docela těžký i na nejnižší obtížnosti, protože zabít fleshpounda/scraka/závěrečnýho bosse trvá prasácky dlouho a člověk při tom vyplácá tuny munice.

Jinak by to chtělo konečně implemenovat SS perk nebo toho novýho gunslingera. Z toho, co tam je teď, mě baví vlastně jen medik.
On ještě nikdo nepřidal dvojku?:-o

Jinak právě dvojka má teď free weekend na steamu.
Ja teda tak spokojeny nejsem... jednicka byla o dost vic horor, moc chybi mi ten grain filtr. Krve jak z prasete. WTF toggle on crosshair? Pohledem na stalkera se moc neptesite, spis tam neni jak je. Zedi se pekne hybaji, mrknete na videjka Tripwire jak delali motion capture :) Zatim jen 4 classy, teoreticky 25 urovni, prakticky to vypada na 5. Jiny ovladani, to bude o zvyku, sprint, vyber zbrani. Ma zbrane si budu dlouho zvykat, treba to AK-cko... Pekne vyreseni je outfit vaseho charu, mnohem lepe si prizpusobite vizaz. Je to rychlejsi jak jednicka o maly kousek, Pata je na prvni vyzkouseni DOST jinej.

Ze jsem to poridil ihned je revans Tripwire za jednicku, proto nelituju. Uvidime, co se z toho jeste vyvrbi..
Nu, tak jsem si na chvilku prubnul dvojku (mám tam šílené artefakty kvůli rozbitým driverům), ale:

- Vypadá to stokrát lépe než jednička
- Zbraně jsou ještě více super než v jedničce, ty pohyby a zvuky a všechno...
- Konečně je sprint button a ne přepnutí na nůž
- Konečně je možné rozrážet zombáky zbraní (melee útok pažbou)
- Barter není fyzicky přítomná (beru jako plus)
- Hráč začíná s pořádnou zbraní dle vybraného perku (takže žádné první kolo jen na devítky) - první kolo je takhle drsnější (ale furt mi nepřišlo nijak přepálené)
- mapa co jsem zkoušel byla dost zamotaná a zajímavá
- mnohem víc user friendly ovládání
- Dveře se zavaří jedinkrát, pak jsou rozbité po celý zbytek hry = více taktizování

Zatím to vypadá fakt nadějně
@USER47 (29.03.2015 14:56): mám matný pocit, že chlapci, kteří tu hru tím prvním gameplayem představovali, hráli HoE, nebo nějakou podobnou vysokou obtížnost... to by vysvětlovalo tu menší účinnost zbraní
Vůbec to nevypadá blbě. To, jak se celej level postupně pokrejval krví, bylo poměrně působivý.

Akorát zombíci toho vydržej nějak podezřele moc. Na jedničce se mi líbilo, jak i obyč devítka působila dost silně a coby sharpshooter jsem ji hodně používal. Nejsem si jistej, jestli to tady úplně půjde:/.
@Bodkin (10.10.2014 09:57): nahodou sem i cetl vyvojarske okenko a delani dir a kusu meli docela promakany. pravda ze jsi nemohl uplne ustrelit v libovolnem miste, ale meli dost variaci.
A kdyz jsi poprve videl litajici streva proti zapadu slunce... romantika!
a jelikoz koukam ze je killing floor darovatelne samostatne a ja to uz mam tak se nekdo prihlaste kdo to chcete :)
Ve slevě je to pomalu každej tejden, momentálně je to na 50% - 7,5 eur.
Nabídka platí i na dnešek od 19:00. Včera to byla opět dobrá zábava. Kdo se chce přidat, dejte vědět. Teamplay a tím pádem TS nutnost.
Nabídka platí i na dnešek od 19:00. Včera to byla dobrá zábava. Kdo se chce přidat, dejte vědět. Teamplay a tím pádem TS nutnost.
Ve dvou doporučuju se pořád přesouvat kolem mapy jedním směrem, čím více vás je, tím je lepší zůstat pohromadě na nějakém dobře bránitelném místě. Osobně mám raději hry s nižší obtížností, kde není chyba při přesunu tak často potrestána smrtí celého týmu.
Na steamu je to v akci. Někdo znalý, chcem to zahrát s kolegou, ale jsme jen dva. Má to smysl, resp. je to hratelné ve dvou?
Eh, po tom včerejšku dám repost @Bodkin (01.07.2013 02:18)

"Jak se zdá, DH KF by se mohlo stát velmi pravidelnou, takže si nemůžu odpustit několik TIPů (čti: zákonů)

1) Vždy vylečte svého kolegu, nespoléhejte, že to medik (pokud je v týmu) vůbec zvládne v čas. Pokud jste zranění i vy, vždy raději vylečte svého kolegu - za léčení se dostávají peníze, xp pro medika, je to rychlejší a výkonnější.
2) Své povolání přizpůsobte své 'hlavní zbrani', takže když má někdo sharp(shooter)a a používá jen brokovnice a granátomety, tak to dělá blbě. I když všechno zabijí, nedává damage tak rychle jak by mohl, což je na vyšší obtížnosti věc zásadní.
3) Rozvržení týmu je docela důležité, je zbytečné mít dva mediky, sharpy, firebugy nebo berserkery. Několik supportů se vždy ztratí, anžto zvládají jak vlny slabších, tak i silnější potvory. Mít sharpa se hodí snad vždy, pokud tedy opravdu používá sharpí zbraně (xbow, m14 je slušná až od vyššího levelu, do 5. je to spíš ztráta času).
4) Kromě patriarchy jsou ještě prioritní nepřátele Scrake (motorovkář) a Fleshpound (ten blikající buldozer na nožičkách), takže pokud některého z nich uvidíte, tak o tom informujete tým. SC značí scrake, FP zase překvapivě Fleshpound. Tým se tak může připravit na to co ho čeká.
5) Firebug a commando slouží k likvidaci póvlu, SC ani FP neatakují, vyjímky jsou jen v kritických případech (zbytek teamu mrtev nebo pryč). Sharp se stará především o likvidaci SC a FP (případně ještě Husků, Sirén a blíjičů). Stačí jediný headshot a SC či FP je mrtev (u FP možná i dva), takže palba ostatních na SC/FP je přitěžující! Je větší šance vydráždění a rychle se pohybující zmrd je hůře zasažitelný zmrd. Berserkr je slušný proti všemu, byť sirény, crawleři (skákající pavouci) a fleshpoundi mu dělají značné potíže. Support je dobrý ke kosení všeho, AA12 si docela snadno poddá i FP. Demoman je dobrý proti shlukům šmejdu a proti FP (btw - rozzuřený, to je červený, FP je méně odolný vůči explozím než žlutý, klidný FP). Není dobrý proti SC, protože ti mají slušnou rezistenci vůči výbušninám (takže ani granáty nejsou moc učinné). Medik je ok proti šmejdu, když se vybaví nějakou nemedickou zbraní (dvojka, granátomet, kuš) tak je dobrý jako 'podpůrný' střelec i proti těžším cílům.
6) Když si berserk podává zblízka SC, tak do něj nestřílejte, nepomáháte mu, naopak. Místo toho raději střílejte šmejd, který se k němu blíží, aby nevypadl z tempa omračování SC.
7) Držte se pohromadě, je až příliš snadné se nechat obklíčit a nezvládnout se prostřílet ven.
8) Základní devítka je dobrá tak na začátek, případně na slabší šmejdy aby se ušetřila hlavní zbraň.
9) Pokud člověk nemá nějaké povolání na lvl 5, tak je v podstatě zbytečné začínat jako jiné povolání než Sharp. Máte jen pistoli a sharp dává bonusy k pistolím. Mediku ještě taky ujde, byť jen kvůli nákupu levné vesty před 2 vlnou. Což je sice možnost, ale tak do třetí vlny by člověk mohl vydržet bez vesty.
10) Kolem 5 vlny by měl člověk mít už našetřeno a zakoupeno nejlepší zbraŇ daného povolání. Tj AA pro supporta, xbow pro sharpa, Scar pro commando. Levnější zbraně už nestíhají dávat potřebnou damage.
11) Když si berserker dává SC nablízko, tak mu vaše střelba opravdu nepomáhá. Fakt. Ani výbuchy ani napalm. Nic.

Ok, headshot z kuše je fajn.

12) Po smrti patriarchy je zvykem mačkat B a provádět kosárky penízků. Neučastnit se toho je neslušné. Jedinou omluvou je nedostatek peněz."
Jak jsem se tu na DH psal, do kterého dlc jít, to jako ty weapon a charakter balíčky obsahují i jiné mapy? Jen si tak říkám zda má vůbec smysl ty balíčky vůbec kupovat....
První hra s Bodkinem za mnou. Stříleli jsme tam nějaké cirkusáky, což jsem vždycky chtěl dělat, takže je to zatím dost dobré.
Přibližně asi za 15 minut jdeme z Bodkinem vyzkoušet co nám přidali v summer eventu. Potřebujeme ale víc hráčů, kdo se přidá? :-)
Proč tam proboha pořád přidávají nové zbraně, které tu hru akorát ničí... :/
Lepší čas na začátek hraní jsme si vybrat nemohli, jelikož v nejblížších dnech začne "Summer Sideshow" - update do hry přidá novou mapu, mód a zbraně (ty budou hádám ve formě DLC zase) všechno bude laděné do steampunku. Video a screeny tady :)
Ono se porada pravidelne hrani? Invite?

Supr shrnuti. ad 5/ Demo je celkem tezky povolani na to, hrat ho ku prospechu tymu. Je dobry k zabezpeceni tymu pomoci pipes, reseni shluku pomoci granatometu a kritickych situaci pomoci granatometu se zasobnikem (ten musi udrzovat vzdy plny). Pipes jsou drahe, proto je demo jedinym povolanim, ktere si na sebe nedokaze casto vydelat a potrebuje podporu ostatnich. Naopak se demo musi snazit nezakourit ostatnim prostor a nenastvat FP nebo SC. Demo vetsinu casu nestrili, ale prebiji a vyhodnocuje situaci, kam to poslat. Neustale si udrzuje odstup od kamaradu v prvni linii, aby je mohl jednou presne mirenou ranou vysekat z obkliceni. Hodne pouziva splash damage a nestrili casto primo na cil, ale tam, kde udela nejvic skody. Myslim ze zasah granatem do hlavy da vetsi poskozeni u FP, ale nejsem si jisty, strilim pod nohy, byva problem se v tom kouri trefit.

Medic. High lvl medic se pouziva jako zivy stit, pokud ma zbroj. Jeho zbrane jsou ok, vetsinou netreba kupovat cizi.

JohnCZ: nechcipnout pokud mozno je asi to nejlepsi co muzes udelat, toho se drz :)

Jak se zdá, DH KF by se mohlo stát velmi pravidelnou, takže si nemůžu odpustit několik TIPů (čti: zákonů)

1) Vždy vylečte svého kolegu, nespoléhejte, že to medik (pokud je v týmu) vůbec zvládne v čas. Pokud jste zranění i vy, vždy raději vylečte svého kolegu - za léčení se dostávají peníze, xp pro medika, je to rychlejší a výkonnější.
2) Své povolání přizpůsobte své 'hlavní zbrani', takže když má někdo sharp(shooter)a a používá jen brokovnice a granátomety, tak to dělá blbě. I když všechno zabijí, nedává damage tak rychle jak by mohl, což je na vyšší obtížnosti věc zásadní.
3) Rozvržení týmu je docela důležité, je zbytečné mít dva mediky, sharpy, firebugy nebo berserkery. Několik supportů se vždy ztratí, anžto zvládají jak vlny slabších, tak i silnější potvory. Mít sharpa se hodí snad vždy, pokud tedy opravdu používá sharpí zbraně (xbow, m14 je slušná až od vyššího levelu, do 5. je to spíš ztráta času).
4) Kromě patriarchy jsou ještě prioritní nepřátele Scrake (motorovkář) a Fleshpound (ten blikající buldozer na nožičkách), takže pokud některého z nich uvidíte, tak o tom informujete tým. SC značí scrake, FP zase překvapivě Fleshpound. Tým se tak může připravit na to co ho čeká.
5) Firebug a commando slouží k likvidaci póvlu, SC ani FP neatakují, vyjímky jsou jen v kritických případech (zbytek teamu mrtev nebo pryč). Sharp se stará především o likvidaci SC a FP (případně ještě Husků, Sirén a blíjičů). Stačí jediný headshot a SC či FP je mrtev (u FP možná i dva), takže palba ostatních na SC/FP je přitěžující! Je větší šance vydráždění a rychle se pohybující zmrd je hůře zasažitelný zmrd. Berserkr je slušný proti všemu, byť sirény, crawleři (skákající pavouci) a fleshpoundi mu dělají značné potíže. Support je dobrý ke kosení všeho, AA12 si docela snadno poddá i FP. Demoman je dobrý proti shlukům šmejdu a proti FP (btw - rozzuřený, to je červený, FP je méně odolný vůči explozím než žlutý, klidný FP). Není dobrý proti SC, protože ti mají slušnou rezistenci vůči výbušninám (takže ani granáty nejsou moc učinné). Medik je ok proti šmejdu, když se vybaví nějakou nemedickou zbraní (dvojka, granátomet, kuš) tak je dobrý jako 'podpůrný' střelec i proti těžším cílům.
6) Když si berserk podává zblízka SC, tak do něj nestřílejte, nepomáháte mu, naopak. Místo toho raději střílejte šmejd, který se k němu blíží, aby nevypadl z tempa omračování SC.
7) Držte se pohromadě, je až příliš snadné se nechat obklíčit a nezvládnout se prostřílet ven.
8) Základní devítka je dobrá tak na začátek, případně na slabší šmejdy aby se ušetřila hlavní zbraň.
9) Pokud člověk nemá nějaké povolání na lvl 5, tak je v podstatě zbytečné začínat jako jiné povolání než Sharp. Máte jen pistoli a sharp dává bonusy k pistolím. Mediku ještě taky ujde, byť jen kvůli nákupu levné vesty před 2 vlnou. Což je sice možnost, ale tak do třetí vlny by člověk mohl vydržet bez vesty.
10) Kolem 5 vlny by měl člověk mít už našetřeno a zakoupeno nejlepší zbraŇ daného povolání. Tj AA pro supporta, xbow pro sharpa, Scar pro commando. Levnější zbraně už nestíhají dávat potřebnou damage.
11) Když si berserker dává SC nablízko, tak mu vaše střelba opravdu nepomáhá. Fakt. Ani výbuchy ani napalm. Nic.

Ok, headshot z kuše je fajn.

12) Po smrti patriarchy je zvykem mačkat B a provádět kosárky penízků. Neučastnit se toho je neslušné. Jedinou omluvou je nedostatek peněz.
Nu, všechny mapy dokončené na Hard, paráda.

Berserka jsem zrovna vytáhl na 5, medikovi chybí do 6 necelých 30k, sharp, support a commando jsou už dávno na 6 a firebug s demem stále smrdí na 4ce. Ale ty raději nechám na další vánoce.

Spokojenost.
@Bodkin (14.12.2012 13:14): Akorát je škoda, že tyhle nové zbraně ničí balanc hry - např. minule ta ubersniperka, se kterou si na jednu ránu zabil cokoliv a ani si nemusel pořádně mířit. Mě to prostě sere a nemám kvůli tomu náladu se ke hře vracet.
@NateLogan (14.12.2012 12:09): Tak u TF je to horší, anžto tam ty zbraně používají proti tobě a tak musíš najít nějaký vhodný counter, ale tady je to prostě na rozšíření výběru, aby si člověk mohl vybrat přesně co chce a co mu vyhovuje. Např. díky těm novým zbraním je zábavné hrát za firebuga.
@ViRus (11.12.2012 10:36): Update konečně proběhl a Moonbase bych vrznul jako nejlepší mapu v KF.

Medikův samopal je fajn, brzdící plasmomet je užitečný (senzor pohybu a zmražování) a ta trpaslíčí sekyrka je rofl.