@veselykralicek (07.12.2025 21:18): Zrovna JA3 má dost dobrý questy i scénář. Na poměry série nejlepší. A je to nejRPGčkovější JAčko. Těch sidequestů je tu fakt spousta.
Diskuze
@Marcusss (07.12.2025 09:47): naopak, Jagged Alliance nebyla nikdy o příběhu a questech, takže mě upřímně moc nezajímají ani tady.
Ale chápu, že chuť do hry dokáže nějakej nesympatickej vývojář dost zkazit.
Ale chápu, že chuť do hry dokáže nějakej nesympatickej vývojář dost zkazit.
@Marcusss (07.12.2025 09:40): Neviem co to bolo za cloveka, ale na nic podobne rusive som pri hrani nenarazil (mozno niekde, ale v kazdom pripade easter eggy tohto typu vyzera, ze su dobre schovane). A prave naopak po vsetkych tych katastrofach s menom Jagged Alliance je JA3 dost dobra. :)
@Marcusss (07.12.2025 09:47): It depends...co myslel. Tak ako si to napisal to je pravda. Kedze XCOM je ovela mladsi ako X-COM ;) Ale byt v publiku, to uz by som sa ozval :) (i ked myslim, ze tam je rozdiel len par mesiacov).
@Marcusss (07.12.2025 09:47): It depends...co myslel. Tak ako si to napisal to je pravda. Kedze XCOM je ovela mladsi ako X-COM ;) Ale byt v publiku, to uz by som sa ozval :) (i ked myslim, ze tam je rozdiel len par mesiacov).
@Marcusss (07.12.2025 09:40): Ono to v té hře není zas tak strašné, ba dokonce naopak je tam dost věcí dobrých, ale vidím odkud to pramení, nepřekvapuje mě. Takové podivno "humorové" kousky tam jsou.
Mě nejvíc mrzí absence nějakých opravdu pořádných, bohužel JA3 vyšlo zrovna v rozmachu AI modelů, takže Steam Workshop je plný naprostých zrůdností. Je pár modů, které to posouvají co se týče zbraní směrem k JA2 1.13, ale člověk by čekal víc.
Tvorba vlastního žoldáka měla mít nějaký jednoduchý nástroj, škoda že tak není.
Mě nejvíc mrzí absence nějakých opravdu pořádných, bohužel JA3 vyšlo zrovna v rozmachu AI modelů, takže Steam Workshop je plný naprostých zrůdností. Je pár modů, které to posouvají co se týče zbraní směrem k JA2 1.13, ale člověk by čekal víc.
Tvorba vlastního žoldáka měla mít nějaký jednoduchý nástroj, škoda že tak není.
A taky když na začátku řekl, že JA je starší než XCOM, tak můj vnitřní geek neměl moc radost.
@Steve (06.12.2025 19:29):
Nejspíš ze strany postoje toho člověka. Bylo cítit že je velice hrdý na to co vytvořil, a upřímně klidně možná zaslouženě, ale způsob kterým to prezentoval byl dost.... cringe?
Jako příklady si volil jen hromady špatných vtipů a narážek - feťácký žoldák se ptá questgivera na Luigiho a Maria, sidequest s plyšovými medvídky, lokace ve stylu Mad Max Fury Road atd. A pak taky prezentoval spoustu naprosto základních věcí, jako že když uděláte lokaci s vězením do kterého se mají hráči dostat tak tím, že tam jako hlídači jsou záporáčtí vojáci hráči dáváte najevo, že to není dobré vězení (????).
Celkově mi to dělalo z té hry úplný cirkus plný klaunů. Když tam vytahoval JA2 a vyzdvihoval vtipy v té hře, tak je podával naprosto nevtipně a současně s úplně teenagerským zápalem. A jako vtipy uváděl... sidequest kde dáš stereotypní butch lesbě porno abys ji zabavil a "Eliot you idiot!" hlášku ze začátku. :/
Ve finále jsem z toho měl pocit, že pokud něco na té hře za něco stojí, tak je to gameplay a že příběh a jeho podání není než snůžka rádoby vtipných momentů jak v situační komedii.
Ugh, když se tam rozplýval nad tím jak postava týpka se zlatým řetězem a kalašnikovem tvrdí že je náhodný kolemjdoucí i když pro hráče viditelně není tak jsem měl chuť hlasitě skučet.
Nejspíš ze strany postoje toho člověka. Bylo cítit že je velice hrdý na to co vytvořil, a upřímně klidně možná zaslouženě, ale způsob kterým to prezentoval byl dost.... cringe?
Jako příklady si volil jen hromady špatných vtipů a narážek - feťácký žoldák se ptá questgivera na Luigiho a Maria, sidequest s plyšovými medvídky, lokace ve stylu Mad Max Fury Road atd. A pak taky prezentoval spoustu naprosto základních věcí, jako že když uděláte lokaci s vězením do kterého se mají hráči dostat tak tím, že tam jako hlídači jsou záporáčtí vojáci hráči dáváte najevo, že to není dobré vězení (????).
Celkově mi to dělalo z té hry úplný cirkus plný klaunů. Když tam vytahoval JA2 a vyzdvihoval vtipy v té hře, tak je podával naprosto nevtipně a současně s úplně teenagerským zápalem. A jako vtipy uváděl... sidequest kde dáš stereotypní butch lesbě porno abys ji zabavil a "Eliot you idiot!" hlášku ze začátku. :/
Ve finále jsem z toho měl pocit, že pokud něco na té hře za něco stojí, tak je to gameplay a že příběh a jeho podání není než snůžka rádoby vtipných momentů jak v situační komedii.
Ugh, když se tam rozplýval nad tím jak postava týpka se zlatým řetězem a kalašnikovem tvrdí že je náhodný kolemjdoucí i když pro hráče viditelně není tak jsem měl chuť hlasitě skučet.
Já se těším, na seznamu her k zahrání je to vysoko.
@Marcusss (06.12.2025 17:45): Kvůli čemu?
Na GDS jsem zrovna teď na prezentaci o JA3 od jejího hlavního writera. Musím říct, že jsem ztratil jakoukoli motivaci tuto hru kdy hrát...
Tak Paradox koupil Haemimont Games. To si Embracer bude muset na případné další Jagged Alliance asi najít někoho nového… pokud teda nepodepsali smlouvu na další díl ještě před koupí.
Ještě bych dodal pro lepší vanilla zážitek (alespoň podle mě) modík MilitiaPlus či jeho verzi MilitiaPlusPlus (na nexusmods), který zvedá počet milicí, resp. přidává možnost mít milice i v přístavech, na které Legie útočí, dovoz žoldáků a zbraní z eshopu do všech přístavů a craft shop do Pantagruel.
V noci jsem nemohl spát, tak jsem přemýšlel a ráno na chvíli skočil do Mod nástrojů a tohle rychle spíchnul, ať se člověk nemusí zbytečně pomalu táhnout po mapě sem a tam kvůli každé prkotině a každému útoku kvůli doplnění milicí.
K tomu již zmíněné: Fog of War - vypnout viditelnost plánované cesty nepřátel a vypnout ikonu nepřátel či nastavit jejich viditelnost třeba na jeden nebo dva čtverce. Descriptive Chance to hit - ukazuje slovně pravděpodobnost zásahu, malé vylepšení, ale přesto to nejsou přesná %. Smart overwatch - lze nastavit upřednostněné části těl plus režim střelby pro overwatch.
V noci jsem nemohl spát, tak jsem přemýšlel a ráno na chvíli skočil do Mod nástrojů a tohle rychle spíchnul, ať se člověk nemusí zbytečně pomalu táhnout po mapě sem a tam kvůli každé prkotině a každému útoku kvůli doplnění milicí.
K tomu již zmíněné: Fog of War - vypnout viditelnost plánované cesty nepřátel a vypnout ikonu nepřátel či nastavit jejich viditelnost třeba na jeden nebo dva čtverce. Descriptive Chance to hit - ukazuje slovně pravděpodobnost zásahu, malé vylepšení, ale přesto to nejsou přesná %. Smart overwatch - lze nastavit upřednostněné části těl plus režim střelby pro overwatch.
@veselykralicek (31.03.2024 09:16): Velký omyl, já se do JA2 zamiloval, už když mi bylo tak cca 13 let, to byl JA2 Unfinished Business na CD u Score, tuším. Následně jsem si na výšce obstaral klasický JA2 a dohrál a vloni jsem u toho taky proseděl zhruba stejný čas co teď u JA3 a dohrál, takže kolem 70 hodin.
Ale drsný jaký jsou už teď mody, třeba ze Steam Workshop jsem si stáhl a hodil do GOG verze GC-Militia / Militia Overhaul mod, který kompletně překopává milice, ty jde i přesouvat po mapě, kupovat jim výbavu, plus budování základen, zajímání vězňů a jejich výslech atd. Takže nepochybuji, že časem budou do JA3 totálně drsný komplexní modifikace.
Ale drsný jaký jsou už teď mody, třeba ze Steam Workshop jsem si stáhl a hodil do GOG verze GC-Militia / Militia Overhaul mod, který kompletně překopává milice, ty jde i přesouvat po mapě, kupovat jim výbavu, plus budování základen, zajímání vězňů a jejich výslech atd. Takže nepochybuji, že časem budou do JA3 totálně drsný komplexní modifikace.
@KRoman47 (31.03.2024 06:11): tak nehrál jsi JA2 tenkrát a nemáš k ní tu nostalgii.
@veselykralicek (30.03.2024 23:40): Já JA2 dohrál vloni a musím říct, že JA3 považuju celkově za lepší a to díky systému úkolů a perkům, díky kterým jde pěkně volit různá řešení. Díky tomu mě JA3 bavilo o to víc. Plus všechny ty moderní QoL, se kterými se to hraje líp. Třeba i ta průběžná časová osa, na které se vizuálně ukazuje, která akce bude kdy dokončená. A pak také modernější technologie, díky které je destrukce krytí a budov na daleko lepší úrovni než v JA2, kde šlo jen udělat bombou díru do zdi.
@KRoman47 (30.03.2024 20:19): Rozumím. Jako nejlepší tahovka je podle mě Jagged Alliance 2.
Nejlepší tahovka za poslední dobu, co jsem hrál, a to jsem toho hrál spoustu, je určitě King Arthur: Knight's Tale . Není moc známá, ale je to pecka s naprosto pohlcující správou..
Nejlepší tahovka za poslední dobu, co jsem hrál, a to jsem toho hrál spoustu, je určitě King Arthur: Knight's Tale . Není moc známá, ale je to pecka s naprosto pohlcující správou..
Ještě bych tu pro ostatní hodil malý tip, jak si vanilla hru lehce vylepšit: zapnout ukazatel krytu i mimo boj a zapnout všechny autopauzy, které jsou pro součinnost více týmů prakticky nutnost.
Mody: Fog of War - vypnout viditelnost plánované cesty nepřátel a vypnout ikonu nepřátel či nastavit jejich viditelnost třeba na jeden nebo dva čtverce. Descriptive Chance to hit - ukazuje slovně pravděpodobnost zásahu, malé vylepšení, ale přesto to nejsou přesná %. Smart overwatch - lze nastavit upřednostněné části těl plus režim střelby pro overwatch.
Kdybych teď hrál hru znovu, tak určitě s těmito mody a případně rebalancem zbraní a pokročilou AI nepřátel. Jsem hodně zvědavý, co za mody vznikne.
Mody: Fog of War - vypnout viditelnost plánované cesty nepřátel a vypnout ikonu nepřátel či nastavit jejich viditelnost třeba na jeden nebo dva čtverce. Descriptive Chance to hit - ukazuje slovně pravděpodobnost zásahu, malé vylepšení, ale přesto to nejsou přesná %. Smart overwatch - lze nastavit upřednostněné části těl plus režim střelby pro overwatch.
Kdybych teď hrál hru znovu, tak určitě s těmito mody a případně rebalancem zbraní a pokročilou AI nepřátel. Jsem hodně zvědavý, co za mody vznikne.
@Atreides (30.03.2024 21:10): Já vloni sehnal doslova za pár kaček český krabičky Hammer and Sickle, dokonce i Denní a noční hlídku (ty jsem po hodince nebo dvou vzdal). Není to špatný, ale dělal to člověk mimo vývojářský tým, pokud vím, jen použil základ Silent Storm. Začátek byl hodně obtížný, ale dostal jsem se kousek dál, kde jsem se měl sejít s nějakou skupinkou převážející nálože, které jsem měl získat, ale pak jsem to nějak vzdal, nechytlo mě to jako Sentinels a obtížnost mi přišla přehnaná - prakticky jeden nebo dva zásahy = smrt. Než uloz.to zavřelo servery, tak jsem tam měl nahraný zip, česká distribuce nemá žádné DRM.
@KRoman47 (30.03.2024 18:29): A co Hammer & Sickle? Co jsem četl, tak je prý takový víc RPG Silent Storm. Docela přemýšlím nad sehnáním české krabicovky.
@veselykralicek (30.03.2024 18:38): Jakože vývojáři slibovali vydání už v první polovině roku vloni a najednou je datum neurčité, na druhou stranu lepší vydat hotové, než to pak dodělávat jako v JA3. Pořád mi nějak blbne zvuk, možná chyba u mě na PC, ale původně při vydání mi zvuk neustále vypadával a teď jsem rád, že jsem si zahrál o hodně vylepšenou a doplněnou verzi.
Jinak ti mechové v Silent Storm byli obvykle kritizovaní a jsou i mody, které je ze hry úplně odebírají. Pak je mod přidávající další nahodilé setkání (ten vřele doporučuji) a pak jedna komplexnější předělávka, která vypadá taky zatraceně dobře. Ale správa žoldáků a skladba misí byla o dost slabší, takže za mě osobně je JA3 současná nejlepší tahovka, pro mě osobně. Třeba v Xcom, který se mi líbil, mě vyloženě štvalo, že střela míjející cíl nikdy nezasáhne jiného nepřátele kolem, kdežto tady kolikrát střela proletí dvěma protivníky, zasáhne někoho vedle apod. Jednou se mi povedlo v úzké chodbě dávkou sejmout cíl a odraženými střelami dalšího protivníka za rohem. To jedinkrát za 70+ hodin.
Přes 10 let jsem natahovky nesáhl a pak jsem následně během posledních 12 měsíců prošel Xcom Enemy Within, Fallout 2, Fallout 1, JA2, Silent Storm, Silent Storm Sentinels a teď JA3. Ještě pokukuju teď po Wasteland 2 a 3.
Jinak ti mechové v Silent Storm byli obvykle kritizovaní a jsou i mody, které je ze hry úplně odebírají. Pak je mod přidávající další nahodilé setkání (ten vřele doporučuji) a pak jedna komplexnější předělávka, která vypadá taky zatraceně dobře. Ale správa žoldáků a skladba misí byla o dost slabší, takže za mě osobně je JA3 současná nejlepší tahovka, pro mě osobně. Třeba v Xcom, který se mi líbil, mě vyloženě štvalo, že střela míjející cíl nikdy nezasáhne jiného nepřátele kolem, kdežto tady kolikrát střela proletí dvěma protivníky, zasáhne někoho vedle apod. Jednou se mi povedlo v úzké chodbě dávkou sejmout cíl a odraženými střelami dalšího protivníka za rohem. To jedinkrát za 70+ hodin.
Přes 10 let jsem natahovky nesáhl a pak jsem následně během posledních 12 měsíců prošel Xcom Enemy Within, Fallout 2, Fallout 1, JA2, Silent Storm, Silent Storm Sentinels a teď JA3. Ještě pokukuju teď po Wasteland 2 a 3.
@KRoman47 (30.03.2024 18:29): na Urban Strife jsem zrovna dneska koukal, jestli to nějak neusnulo. Jako Silent Storm souhlasím, že Sentinel s měli něco do sebe. Ale mě docela bavila i základní verze, ale ty vychvalovaný mechaobleky mě tam teda spíš pěkně štvaly.
I když bez nich to v závěrečných misích dalo dost zabrat..
A taky mi v Sentinels chyběly medaile.:-D
I když bez nich to v závěrečných misích dalo dost zabrat..
A taky mi v Sentinels chyběly medaile.:-D
@Dono1964 (10.11.2023 14:51): Právě jsem po 72 hodinách dojel do konce, všechna políčka obsazená, ale pár úkolů mi uteklo. Třeba psa, co měl vyčuchat poklad, při souboji krochli. A do uprchlického tábora jsem naběhl naslepo, neměl žádný save, a tak mi následné komanda zabraly všechny města a doly, takže ani úkoly pro kemp a muzeum jsem nestihl dokončit všechny. Za mě až na pár chybiček či drobných nedostatků současná verze 1.5 totální pecka.
Já osobně bych ke zmíněným titulům vřele doporučil Silent Storm Sentinels (první bych možná i přeskočil, lineární postup skutečně nudil, Sentinels už měl alespoň nějaký management a možnosti voleb - oboje na GOG). Ten bych osobně označil za nejpromakanější tahovou taktickou RPG akci, kde se mi sakra líbila schopnost odposlechu nepřátel po sluchu a následná palba s pořádným kalibrem přes zničitelné zdi. No a pak se velice těším na Urban Strife, které snad už letos po odkladu vyjde.
Já osobně bych ke zmíněným titulům vřele doporučil Silent Storm Sentinels (první bych možná i přeskočil, lineární postup skutečně nudil, Sentinels už měl alespoň nějaký management a možnosti voleb - oboje na GOG). Ten bych osobně označil za nejpromakanější tahovou taktickou RPG akci, kde se mi sakra líbila schopnost odposlechu nepřátel po sluchu a následná palba s pořádným kalibrem přes zničitelné zdi. No a pak se velice těším na Urban Strife, které snad už letos po odkladu vyjde.
@Longin (22.12.2023 22:39): mně teda ve vanille nefungoval moc nikdy. Nepřítel se stejně většinou otočil nebo odešel, i když mě neslyšel. Na jednu ránu jsem ho nesundal ani mačetou a na dvě už mi kolikrát nezbyly body.
Lepší bylo zakempit někde za strom / kámen / roh, poslat mu jednu včelku na uvítanou a pak čekat na interrupty, jak si začali nabíhat sami..
Lepší bylo zakempit někde za strom / kámen / roh, poslat mu jednu včelku na uvítanou a pak čekat na interrupty, jak si začali nabíhat sami..
@veselykralicek (22.12.2023 16:29): fungoval, půlků bojůvek jsem s oblibou hrál na noční přepady na boj z blízka a s pistolema s tlumičema. S 1.13 to bylo ještě zábavnější...
@veselykralicek (22.12.2023 16:29): ale fungoval, kolikrat se mi podarilo dojit ze zadu k nepritely a vytrhnout mu z ruk jeho Zbran
@Longin (22.12.2023 16:10): stealth nefungoval ani ve dvojce..
Tak jsem to rozehrál...
První věc, co mi fest nesedí, je absence zátěže, protože síla určuje jen množství políček v inventáři. Chybí tak vlastně plánování z dvojky, co který žoldák bude nosit do boje, aby se neunavil.
No a co mě sere. Prapodivný stealth-system, kdy merc dá úspěšný zásah nožem z krytu a místo očekávaného instant killu nepřítel spustí poplach a začne pobíhat kolem. :D
První věc, co mi fest nesedí, je absence zátěže, protože síla určuje jen množství políček v inventáři. Chybí tak vlastně plánování z dvojky, co který žoldák bude nosit do boje, aby se neunavil.
No a co mě sere. Prapodivný stealth-system, kdy merc dá úspěšný zásah nožem z krytu a místo očekávaného instant killu nepřítel spustí poplach a začne pobíhat kolem. :D
@veselykralicek (13.11.2023 09:24): Ja ji mam ve wishlistu uz hodne dlouho, ale pusobi to na me hodne odlisne od JA3. Takhle bych mohl za sebe zase doporucit Marvel's Midnight Suns , ale to je take hodne dolisne od JA3.
@marwel (13.11.2023 08:29): no, mně třeba u Xcomu strašně vadilo, že nemám tu jednu vypiplanou partu, se kterou absolvuju celou hru, ale hra mě v podstatě nutila neustále vytvářet nové vojáky a týmy.
Naproti tomu bych opravdu doporučoval King Arthur: Knight's Tale , ta hra mi neskutečně sedla, přitom se o ní zas tak moc neví..
Naproti tomu bych opravdu doporučoval King Arthur: Knight's Tale , ta hra mi neskutečně sedla, přitom se o ní zas tak moc neví..
@veselykralicek (12.11.2023 15:31): Gears Tactics jsou hodne fajn, stejne tak ten Warhammer, ale tam nemusi kazdemu sedet ten setting a stylizace. XCOM 2 jsem jeste nehral, ale pokud je to vylepsena jednicka, tak to bude take super (musim si na to konecne udelat cas). Hard West jsem nehral, ale vypada to take fajn.
@marwel (10.11.2023 22:20): jo, Gears Tactics je asi dobrá volba..
@Longin (12.11.2023 11:41): no, ještě bude záležet, jeatli se to vyplatí finančně.
@Paul (09.11.2023 23:20): tím pádem crafting munice bude zbytečný
Ahoj, tak jsem podruhé po sobě dohrál JA3, napoprvé jsem neměl splněno dost úkolů a tak jsem si dal pak záležet. Za mě supr a opravdu důstojný nástupce JA2, který jsem taky dohrál a pak ještě Wildfire. Nebudu vypočítávat plusy a mínusy, už to tady bylo od jiných řečeno. Líbil se mi závěr, kdy dcera prezidenta zhodnotila vše a já tak věděl jak jsem si počínal. Tak a co teď... Po třetí se mi to nechce hrát, třeba někdy později, ale chuť na tenhle styl hry je, tak se ptám - jste tady "kovaní" hráči těchhle her, víte o něčem obdobném k zahrání? Děkuji za případně odpovědi.
@Paul (09.11.2023 23:20): super, konečně..
Pěkný video o jednom z mých oblíbených aspektů JA3, sountracku. A taky dneska vyšel update 1.3 přidávající mimo jiné obchod Bobby Raye z dvojky.
Ahoj....po spuštění hry mám místo postav (všech), bílé rotující krychle...poradí prosím někdo?
@Longin (05.10.2023 13:08): takže to cenu určitě má..
Obecně crafting ve hrách moc nemusím, JA2 ho podle mě měla tak akorát.:-D
Obecně crafting ve hrách moc nemusím, JA2 ho podle mě měla tak akorát.:-D
Vlastně když se nad tím tak zamyslím, tak ten Bobby Ray je fakt zásadní věc. Vzhledem k tomu, že loot ve hře je generovaný náhodně, tak se prostě může stát, že na některé předměty hráč při průchodu vůbec nemusí narazit. Já měl první průchod fakt důkladný (strávil jsem v něm přes 100h) a stejně při druhém hraní nalézám nové předměty a naopak některé jsem ještě nenašel.
@Longin (05.10.2023 13:08): Ten Bobby Ray si vyprosila komunita a mohl by z toho být gamechanger :) Teď se prostě některá munice shání tak blbě, že to nutí hráče neplýtvat a craftění je zase vázáno jen na určité lokace a komponenty - za mě je celé to craftění největší kravina ve hře. Možná bych počkal - otázka je: jak dlouho? :D
https://community.jaggedalliance.com/ind ... 6-patch-roadmap-r21/
To vypadá, že prostě nevydaly kompletně hotovou hru. :)
Třeba ten Bobby Ray...
EDIT: Má cenu si počkat na první hraní?
To vypadá, že prostě nevydaly kompletně hotovou hru. :)
Třeba ten Bobby Ray...
EDIT: Má cenu si počkat na první hraní?
@Hoonza (03.10.2023 20:13): jo, já už jsem koukal, že je i video na YouTubu, jak je nabrat všechny.
@veselykralicek (03.10.2023 11:04): Teď při druhém průchodu jsem některé free žoldáky vynechal, ale jinak jsem je zkusil všechny.
@veselykralicek (02.10.2023 21:09): Flay, Larry, Pierre, Smiley, Spike (Major)
Když už jste teda u toho, může sem někdo hodit seznam všech najmutelných NPC? Klidně do spojleru..
BTW nakonec se mi toho Majora podařilo zlanařit, šel jsem prostě rovnou k němu do kempu s tím, že jsem obsadil co nejvíc outpostů a splnil pár klíčových questů, měl jsem s sebou i Pierra. Bylo to trochu o nervy, protože jakmile se hráč přiblíží na 2 políčka k Orlímu Hnízdu, tak se spustí ten veleútok armády, takže mi zbyl snad jen jeden outpost. Naštěstí to nakonec stačilo a můžu celou armádu vystřílet s Majorovou (Spikovou) pomocí, jako žoldák je totiž úplně famózní :D
@veselykralicek (28.09.2023 01:49): Letmo jsem to zkusil a po nainstalování musíš jít přímo ve hře do nastavení, gameplay a tam je language. Změníš na češtinu a vše funguje.
Nemáte někdo zkušenost s tou češtinou, která se dá stáhnout v Odkazech? Češtinu jsem již několikrát nainstaloval, ale hra je pořád anglicky. Steam mám samozřejmě v češtině, ale ani v nastavení Steamu ani přímo ve hře nejde změnit jazyk na český.
A ano, samozřejmě jsem správně uvedl cestu instalace do cílové složky. Hra si ji vlastně sama našla. Ale i tak jsem to ověřil.
A ano, samozřejmě jsem správně uvedl cestu instalace do cílové složky. Hra si ji vlastně sama našla. Ale i tak jsem to ověřil.
@NikoCZ (27.09.2023 15:32): já právě to samé. Každopádně lokace na ostrůvku s Corazon mi přijde těžší než majorova lokace.
@styeer (27.09.2023 13:38): Já jsem sejmul Corazon jako první, chtěl jsem dostat zpět ten ostrůvek :) Majora jako posledního, ale stejně jsem jej mohl přijmout do party, i když hra v zápětí končí.