Into the Breach je tahová strategie od tvůrců úspěšné hry FTL: Faster Than Light. Hra se odehrává v budoucnosti, kdy je země ohrožena útoky mimozemské civilizace podobné hmyzu. Pro boj s nimi byly nasazeni mechové, obří bojoví roboti.
Jedná se o tahovou strategii, kde souboje probíhají na malých čtvercových mapách. Zajímavostí je, že u každého nepřítele je vidět ukazatel signalizující, co se příští tah chystá udělat, můžete tak na jejich akce adekvátně reagovat. Jednotlivé úrovně jsou náhodně generované a hráč přes ně postupuje k finálnímu rozuzlení. V případě smrti hra začíná znovu od začátku. Součástí postupu hrou je i vylepšování vašich robotů a pilotů.
Stejně jako první počin tohoto studia, i tato hra se pyšní retro grafikou a chiptune soundtrackem od Bena Pruntyho. Na scénáři se podílel i známý scénárista Chris Avellone (Fallout 2, Planescape: Torment).
Jedná se o tahovou strategii, kde souboje probíhají na malých čtvercových mapách. Zajímavostí je, že u každého nepřítele je vidět ukazatel signalizující, co se příští tah chystá udělat, můžete tak na jejich akce adekvátně reagovat. Jednotlivé úrovně jsou náhodně generované a hráč přes ně postupuje k finálnímu rozuzlení. V případě smrti hra začíná znovu od začátku. Součástí postupu hrou je i vylepšování vašich robotů a pilotů.
Stejně jako první počin tohoto studia, i tato hra se pyšní retro grafikou a chiptune soundtrackem od Bena Pruntyho. Na scénáři se podílel i známý scénárista Chris Avellone (Fallout 2, Planescape: Torment).
Into the Breach je tahová strategie od tvůrců úspěšné hry FTL: Faster Than Light. Hra se odehrává v budoucnosti, kdy je země ohrožena útoky mimozemské civilizace podobné hmyzu. Pro boj s nimi byli nasazeni mechové, obří bojoví roboti.
Jedná se o tahovou strategii, kde souboje probíhají na malých čtvercových mapách. Zajímavostí je, že u každého nepřítele je vidět ukazatel signalizující, co se příští tah chystá udělat, můžete tak na jejich akce adekvátně reagovat. Jednotlivé úrovně jsou náhodně generované a hráč přes ně postupuje k finálnímu rozuzlení. V případě smrti hra začíná znovu od začátku. Součástí postupu hrou je i vylepšování vašich robotů a pilotů.
Stejně jako první počin tohoto studia, i tato hra se pyšní retro grafikou a chiptune soundtrackem od Bena Pruntyho. Na scénáři se podílel i známý scénárista Chris Avellone (Fallout 2, Planescape: Torment).
Jedná se o tahovou strategii, kde souboje probíhají na malých čtvercových mapách. Zajímavostí je, že u každého nepřítele je vidět ukazatel signalizující, co se příští tah chystá udělat, můžete tak na jejich akce adekvátně reagovat. Jednotlivé úrovně jsou náhodně generované a hráč přes ně postupuje k finálnímu rozuzlení. V případě smrti hra začíná znovu od začátku. Součástí postupu hrou je i vylepšování vašich robotů a pilotů.
Stejně jako první počin tohoto studia, i tato hra se pyšní retro grafikou a chiptune soundtrackem od Bena Pruntyho. Na scénáři se podílel i známý scénárista Chris Avellone (Fallout 2, Planescape: Torment).
Into the Breach je tahová strategie od tvůrců úspěšné hry FTL: Faster Than Light. Hra se odehrává v budoucnosti, kdy je země ohrožena útoky mimozemské civilizace podobné hmyzu. Pro boj s nimi byli nasazeni mechové, obří bojoví roboti.
Jedná se o tahovou strategii, kde souboje probíhají na malých čtvercových mapách. Zajímavostí je, že u každého nepřítele je vidět ukazatel signalizující, co se příští tah chystá udělat, můžete tak na jejich akce adekvátně reagovat. Jednotlivé úrovně jsou náhodně generované a hráč přes ně postupuje k finálnímu rozuzlení. V případě smrti hra začíná znovu od začátku. Součástí postupu hrou je i vylepšování vašich robotů a pilotů.
Stejně jako první počin tohoto studia, i tato hra se pyšní retro grafikou a chiptune soundtrackem od Bena Pruntyho. Na scénáři se podílel i známý scénárista Chris Avellone (Fallout 2, Planescape: Torment).
Jedná se o tahovou strategii, kde souboje probíhají na malých čtvercových mapách. Zajímavostí je, že u každého nepřítele je vidět ukazatel signalizující, co se příští tah chystá udělat, můžete tak na jejich akce adekvátně reagovat. Jednotlivé úrovně jsou náhodně generované a hráč přes ně postupuje k finálnímu rozuzlení. V případě smrti hra začíná znovu od začátku. Součástí postupu hrou je i vylepšování vašich robotů a pilotů.
Stejně jako první počin tohoto studia, i tato hra se pyšní retro grafikou a chiptune soundtrackem od Bena Pruntyho. Na scénáři se podílel i známý scénárista Chris Avellone (Fallout 2, Planescape: Torment).
Into the Breach je tahová strategie od tvůrců úspěšné hry FTL: Faster Than Light. Hra se odehrává v budoucnosti, kdy je země ohrožena útoky mimozemské civilizace podobné hmyzu. Pro boj s nimi byli nasazeni mechové, obří bojoví roboti.
Jedná se o tahovou strategii, kde souboje probíhají na malých čtvercových mapách. Zajímavostí je, že u každého nepřítele je vidět ukazatel signalizující, co se příští tah chystá udělat, můžete tak na jejich akce adekvátně reagovat. Jednotlivé úrovně jsou náhodně generované a hráč přes ně postupuje k finálnímu rozuzlení. V případě smrti hra začíná znovu od začátku. Součástí postupu hrou je i vylepšování vašich robotů a pilotů.
Stejně jako první počin tohoto studia, i tato hra se pyšní retro grafikou a chiptune soundtrackem od Bena Pruntyho. Na scénáři se podílel i známý scénárista Chris Avellone (Fallout 2, Planescape: Torment).
Jedná se o tahovou strategii, kde souboje probíhají na malých čtvercových mapách. Zajímavostí je, že u každého nepřítele je vidět ukazatel signalizující, co se příští tah chystá udělat, můžete tak na jejich akce adekvátně reagovat. Jednotlivé úrovně jsou náhodně generované a hráč přes ně postupuje k finálnímu rozuzlení. V případě smrti hra začíná znovu od začátku. Součástí postupu hrou je i vylepšování vašich robotů a pilotů.
Stejně jako první počin tohoto studia, i tato hra se pyšní retro grafikou a chiptune soundtrackem od Bena Pruntyho. Na scénáři se podílel i známý scénárista Chris Avellone (Fallout 2, Planescape: Torment).
Into the Breach je tahová strategie od tvůrců úspěšné hry FTL: Faster Than Light. Hra se odehrává v budoucnosti, kdy je země ohrožena útoky mimozemské civilizace podobné hmyzu. Pro boj s nimi byli nasazeni mechové, obří bojoví roboti.
Jedná se o tahovou strategii, kde souboje probíhají na malých čtvercových mapách. Zajímavostí je, že u každého nepřítele je vidět ukazatel signalizující, co se příští tah chystá udělat, můžete tak na jejich akce adekvátně reagovat. Jednotlivé úrovně jsou náhodně generované a hráč přes ně postupuje k finálnímu rozuzlení. V případě smrti hra začíná znovu od začátku. Součástí postupu hrou je i vylepšování vašich robotů a pilotů.
Stejně jako první počin tohoto studia, i tato hra se pyšní retro grafikou a chiptune soundtrackem od Bena Pruntyho. Na scénáři se podílel i známý scénárista Chris Avellone (Fallout 2, Planescape: Torment).
Jedná se o tahovou strategii, kde souboje probíhají na malých čtvercových mapách. Zajímavostí je, že u každého nepřítele je vidět ukazatel signalizující, co se příští tah chystá udělat, můžete tak na jejich akce adekvátně reagovat. Jednotlivé úrovně jsou náhodně generované a hráč přes ně postupuje k finálnímu rozuzlení. V případě smrti hra začíná znovu od začátku. Součástí postupu hrou je i vylepšování vašich robotů a pilotů.
Stejně jako první počin tohoto studia, i tato hra se pyšní retro grafikou a chiptune soundtrackem od Bena Pruntyho. Na scénáři se podílel i známý scénárista Chris Avellone (Fallout 2, Planescape: Torment).
Into the Breach je tahová strategie od tvůrců úspěšné hry FTL: Faster Than Light. Hra se odehrává v budoucnosti, kdy je země ohrožena útoky mimozemské civilizace podobné hmyzu. Pro boj s nimi byli nasazeni mechové, obří bojoví roboti.
Jedná se o tahovou strategii, kde souboje probíhají na malých čtvercových mapách. Zajímavostí je, že u každého nepřítele je vidět ukazatel signalizující, co se příští tah chystá udělat, můžete tak na jejich akce adekvátně reagovat. Jednotlivé úrovně jsou náhodně generované a hráč přes ně postupuje k finálnímu rozuzlení. V případě smrti hra začíná znovu od začátku. Součástí postupu hrou je i vylepšování vašich robotů a pilotů.
Stejně jako první počin tohoto studia, i tato hra se pyšní retro grafikou a chiptune soundtrackem od Bena Pruntyho. Na scénáři se podílel i známý scénárista Chris Avellone (Fallout 2, Planescape: Torment).
Jedná se o tahovou strategii, kde souboje probíhají na malých čtvercových mapách. Zajímavostí je, že u každého nepřítele je vidět ukazatel signalizující, co se příští tah chystá udělat, můžete tak na jejich akce adekvátně reagovat. Jednotlivé úrovně jsou náhodně generované a hráč přes ně postupuje k finálnímu rozuzlení. V případě smrti hra začíná znovu od začátku. Součástí postupu hrou je i vylepšování vašich robotů a pilotů.
Stejně jako první počin tohoto studia, i tato hra se pyšní retro grafikou a chiptune soundtrackem od Bena Pruntyho. Na scénáři se podílel i známý scénárista Chris Avellone (Fallout 2, Planescape: Torment).
Into the Breach je tahová strategie od tvůrců úspěšné hry FTL: Faster Than Light. Hra se odehrává v budoucnosti, kdy je země ohrožena útoky mimozemské civilizace podobné hmyzu. Pro boj s nimi byli nasazeni mechové, obří bojoví roboti.
Jedná se o tahovou strategii, kde souboje probíhají na malých čtvercových mapách. Zajímavostí je, že u každého nepřítele je vidět ukazatel signalizující, co se příští tah chystá udělat, můžete tak na jejich akce adekvátně reagovat. Jednotlivé úrovně jsou náhodně generované a hráč přes ně postupuje k finálnímu rozuzlení. V případě smrti hra začíná znovu od začátku. Součástí postupu hrou je i vylepšování vašich robotů a pilotů.
Stejně jako první počin tohoto studia, i tato hra se pyšní retro grafikou a chiptune soundtrackem od Bena Pruntyho. Na scénáři se podílel i známý scénárista Chris Avellone (Fallout 2, Planescape: Torment).
Jedná se o tahovou strategii, kde souboje probíhají na malých čtvercových mapách. Zajímavostí je, že u každého nepřítele je vidět ukazatel signalizující, co se příští tah chystá udělat, můžete tak na jejich akce adekvátně reagovat. Jednotlivé úrovně jsou náhodně generované a hráč přes ně postupuje k finálnímu rozuzlení. V případě smrti hra začíná znovu od začátku. Součástí postupu hrou je i vylepšování vašich robotů a pilotů.
Stejně jako první počin tohoto studia, i tato hra se pyšní retro grafikou a chiptune soundtrackem od Bena Pruntyho. Na scénáři se podílel i známý scénárista Chris Avellone (Fallout 2, Planescape: Torment).
Into the Breach je tahová strategie od tvůrců úspěšné hry FTL: Faster Than Light. Hra se odehrává v budoucnosti, kdy je země ohrožena útoky mimozemské civilizace podobné hmyzu takzvaných Veků. Pro boj s nimi byli nasazeni mechové, obří bojoví roboti.
Jedná se o tahovou strategii, kde souboje probíhají na malých čtvercových mapách. Zajímavostí je, že u každého nepřítele je vidět ukazatel signalizující, co se příští tah chystá udělat, můžete tak na jejich akce adekvátně reagovat. Jednotlivé úrovně jsou náhodně generované a hráč přes ně postupuje k finálnímu rozuzlení. V případě smrti hra začíná znovu od začátku. Součástí postupu hrou je i vylepšování vašich robotů a pilotů.
Stejně jako první počin tohoto studia, i tato hra se pyšní retro grafikou a chiptune soundtrackem od Bena Pruntyho. Na scénáři se podílel i známý scénárista Chris Avellone (Fallout 2, Planescape: Torment).
V roce 2022, spolu s vydáním hry na mobilní platformy, byl pro všechny majitele zdarma uvolněn tzv. Advance Edition update přinášející nejen novou obtížnost, ale i nové roboty, zbraně, piloty a Veky.
Jedná se o tahovou strategii, kde souboje probíhají na malých čtvercových mapách. Zajímavostí je, že u každého nepřítele je vidět ukazatel signalizující, co se příští tah chystá udělat, můžete tak na jejich akce adekvátně reagovat. Jednotlivé úrovně jsou náhodně generované a hráč přes ně postupuje k finálnímu rozuzlení. V případě smrti hra začíná znovu od začátku. Součástí postupu hrou je i vylepšování vašich robotů a pilotů.
Stejně jako první počin tohoto studia, i tato hra se pyšní retro grafikou a chiptune soundtrackem od Bena Pruntyho. Na scénáři se podílel i známý scénárista Chris Avellone (Fallout 2, Planescape: Torment).
V roce 2022, spolu s vydáním hry na mobilní platformy, byl pro všechny majitele zdarma uvolněn tzv. Advance Edition update přinášející nejen novou obtížnost, ale i nové roboty, zbraně, piloty a Veky.