Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Infernax

kompatibilní
78
4 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Jedná se o temně laděnou akční plošinovku s prvky RPG inspirovanou 8-bitovým obdobím, čemuž odpovídá retro audiovizuální stránka, ovládání postavy i výše nastavená laťka obtížnosti. Hra se neštítí ani nadměrného použití krve, brutalit nebo morbidních výjevů a vypráví příběh křižáka Alcedeora, vracející ho se domů z krvavé křížové výpravy. Po návratu však nalezne svůj kraj obléhaný monstrozitami, nemrtvými a démony stvořenými nesvatou magií. Jelikož nikdo jiný si s hrůzami neumí poradit, musí rytíř opět vzít do jedné ruky svůj palcát, do druhé štít a vypravit se vypudit zlo ze své země.

Hru tvoří otevřený svět, v němž cestujete ze své vesnice do širého okolí, plníte za odměnu postavami zadávané úkoly a vstupujete do hradů a dungeonů plných nepřátel, smrtících pastí a monstrózních bossů. Ze zlikvidovaných nestvůr dostáváte zlaťáky a zkušenosti, o ty ale můžete svou smrtí dle zvolené obtížnosti buď částečně, nebo úplně přijít. Za zlaté si lze kupovat lepší vybavení a za zkušenosti levelovat postavu a přidávat ji buď více zdraví, větší damage nebo manu pro kouzla. Často vás hra také postaví před možnost volby, kdy si většinou vybíráte, zda někomu pomůžete nebo jej zabijete. Je však třeba počítat s následky svých činů, jelikož různé volby vám mohou pozdější části hry ulehčit nebo ztížit a mají dopad i na zakončení hry.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 80
Sympatická menší věc (kolem 10ti hodin).

Potěší zejména vylepšování vybavení (čtyři zbraně, čtyři brnění, sedm kouzel, postupné odemykání slotů na léčivé/mana/univerzální lektvary), spousta sub-questů (u některých je třeba dobře poslouchat rady NPC) a tajných oblastí/bossů, několik různých konců v závislosti na plnění sub-questů a rozhodování, vylepšování postavy (až sedm úrovní útoku, životů a many) nebo postupné odemykání "continue" (srdíčka, která umožňují pokračovat v místě smrti, až jejich postupné odečtení na 0 vede k návratu k poslednímu "hard save" a současně jejich doplnění).

Jako zápor bych uvedl na některých místech nevyváženou / zbytečně přestřelenou obtížnost. Ne úplně šikovná náhrada double-jump, skákací pasáže typu "propadající se plošinky, pasti a pád znamená smrt v lávě" nebo celý finální dungeon pro ultimate good ending s několika bossy bez možnosti uložení, který jsem z tohoto důvodu na rozdíl od good ending už hrál na casual, který právě uložení v dungeonu umožní.

Pro: sub-questy, vylepšování postavy, rozhodování, větší počet různých konců

Proti: krkolomný double jump, nevyvážená obtížnost

+14