Sympatická menší věc (kolem 10ti hodin).
Potěší zejména vylepšování vybavení (čtyři zbraně, čtyři brnění, sedm kouzel, postupné odemykání slotů na léčivé/mana/univerzální lektvary), spousta sub-questů (u některých je třeba dobře poslouchat rady NPC) a tajných oblastí/bossů, několik různých konců v závislosti na plnění sub-questů a rozhodování, vylepšování postavy (až sedm úrovní útoku, životů a many) nebo postupné odemykání "continue" (srdíčka, která umožňují pokračovat v místě smrti, až jejich postupné odečtení na 0 vede k návratu k poslednímu "hard save" a současně jejich doplnění).
Jako zápor bych uvedl na některých místech nevyváženou / zbytečně přestřelenou obtížnost. Ne úplně šikovná náhrada double-jump, skákací pasáže typu "propadající se plošinky, pasti a pád znamená smrt v lávě" nebo celý finální dungeon pro ultimate good ending s několika bossy bez možnosti uložení, který jsem z tohoto důvodu na rozdíl od good ending už hrál na casual, který právě uložení v dungeonu umožní.
Potěší zejména vylepšování vybavení (čtyři zbraně, čtyři brnění, sedm kouzel, postupné odemykání slotů na léčivé/mana/univerzální lektvary), spousta sub-questů (u některých je třeba dobře poslouchat rady NPC) a tajných oblastí/bossů, několik různých konců v závislosti na plnění sub-questů a rozhodování, vylepšování postavy (až sedm úrovní útoku, životů a many) nebo postupné odemykání "continue" (srdíčka, která umožňují pokračovat v místě smrti, až jejich postupné odečtení na 0 vede k návratu k poslednímu "hard save" a současně jejich doplnění).
Jako zápor bych uvedl na některých místech nevyváženou / zbytečně přestřelenou obtížnost. Ne úplně šikovná náhrada double-jump, skákací pasáže typu "propadající se plošinky, pasti a pád znamená smrt v lávě" nebo celý finální dungeon pro ultimate good ending s několika bossy bez možnosti uložení, který jsem z tohoto důvodu na rozdíl od good ending už hrál na casual, který právě uložení v dungeonu umožní.
Pro: sub-questy, vylepšování postavy, rozhodování, větší počet různých konců
Proti: krkolomný double jump, nevyvážená obtížnost