Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

High on Life

12.12.2022
23.07.2023
78
23 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

High On Life je komediální first-person akce od Justina Roilanda, jednoho z tvůrců seriálu Rick and Morty, vytvořená společností Squanch Games. Hráčova postava ve hře je čerstvě vystudovaný středoškolák, který netuší co s životem a nemá žádné ambice. Jednoho dne však na zemi vtrhne mimozemský Kartel G3, který chce lidstvo použít jako drogu. Hráč tak musí s pomocí mluvících zbraní zachránit lidstvo.

Hráč je posílán na mise v různých biomech po celém vesmíru, kde má za úkol vyvraždit vybrané cíle a zabít bosse. K tomu používá Gatliany, živé mimozemské zbraně. Jsou čtyři a hráč je nejdříve musí zachránit. Každý z nich má tři režimy střelby - primární, alternativní a speciální. Gatliany mají také co říct k různým situacím ve hře a s jejich pomocí se také řeší hádanky a díky nim se lze dostat do dříve nedostupných oblastí. Hráč během hry získává nové schopnosti, vylepšení lze najít v truhlách či koupit v obchodě.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 80
High on Life... hra postavená na všudypřítomném humoru (či pokusu o něj) a přitom jsou to ty "vážnější" aspekty, které zaujaly nejvíc - vykreslení vztahu se sestrou, její hašteření a nakonec přátelství s Genem ex-Bounty Hunterem, název "High on Life", který je nejen metaforický, ale i doslovný, odhalení toho, co Kenny (první mluvící zbraň kterou hráč najde) udělal, a závěrečný zvrat (který byl předvídatelný, ale co).

Humor se příliš spoléhá na primitivní fuckování a Roilandův způsob mluvy občas poněkud leze na nervy (zvlášť když tak mluví i některé jiné postavy než Kenny), ale našlo se i spousta skutečně vtipných momentů, dokonce i těch založených na záchodovém humoru (jako třeba ten s doslovným použitím megazáchodu). Prolamování/neprolamování čtvrté stěny, např. když se jeden z bossů zeptá, kolik mám hodin ve Fortnite a Minecraftu, aby z mého způsobu boje vyvodil, že musím mít minimálně 90 hodin v Rocket League... k tomu odkazy na klasický souboj s Psycho Mantis v MGS1...obecně souboje s bossy jsou tu skvělé, každý má svoje unikum a nabízí slušnou výzvu.

Samotné herní mechaniky fungují výborně, gunplay se povedl a HoL dobře dávkuje nové zbraně a gadgety, takže hratelnost baví až do konce (A Lezduit ftw, kam se hrabe BFG9000 - doporučuju ho použít i úplně - úplně - na konci). Potěšila i možnost lehké explorace založená na hledání pokladů a možnosti nakupovat upgrady. Každá zbraň má svou vlastní osobnost a je plně nadabována pro všechny situace ve hře, takže můžete hrát hru s jednou zbraní a dostanete její dialogy, pak ji hrát znovu s jinou zbraní v ruce a dialogy budou odpovídat její osobnosti (a Sweezy byla prostě super, ale potěšil i JB Smoove z Curb your Enthusiasm). Dokonce jsou tu i nějaké secrets podle toho, jakou zbraň používáte, např. možnost předem odhalit identitu bosse Douglase.

Zmínku také zaslouží "elevator music" chill soundtrack, ke hře sedí a mému sluchu jakbysmet.
Pokud vznikne pokračování, budu u toho. I když doufám, že uberou na tom primitivnějším humoru. A přidají na RPG prvcích.
+23