Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia
New World Computing
New World Computing
New World Computing
New World Computing
New World Computing
New World Computing
New World Computing
New World Computing
New World Computing
New World Computing
New World Computing
New World Computing
New World Computing
New World Computing
PC
01.06.1999
PC
01.06.1999
PC
01.06.1999
PC
01.06.1999
PC
01.06.1999
PC
01.06.1999
PC
01.06.1999
PC
01.06.1999
PC
01.06.1999
PC
01.06.1999
PC
28.02.1999
PC
28.02.1999
PC
28.02.1999
PC
28.02.1999
Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia
Žánr
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano

Třetí a docela populární díl herní série tahových strategií Heroes. Můžete si zahrát kampaň za královnu Katherine a pokusit se znovu dobýt Erathii, nebo vzít vlastního hrdinu a osídlit jeden z 8 typů hradů (devátý přibyl v datadisku). Podporována je i hra více hráčů na jednom počítači.
Heroes of Might and Magic III je pravděpodobně nejvíce oceňovaný díl série, která zatím číta 5 dílů + datadisky. Hra vznikla v roce 1999 a prvotní přijetí bylo spíše vlažné. Po prvním a druhém dílu se tvůrci rozhodli přejít k tehdy moderní renderované grafice a celá hra se do tohoto systému přenesla z ručně kreslené grafiky, která byla tolik vychvalovaná právě v předchozích dílech. Mírný šok, který hráči zažili byl kompenzován celými 8-mi městy, každé se svými unikátními jednotkami. Grafika byla velice detailní, hra běžela v 640x480 a nebyl s ní problém ani na slabších strojích. Hře též bylo vytýkáno, že renderované jednotky v bojích vypadají se svými prkennými pohyby spíše směšně, než akceptovatelně. Jak hra stárla a její čas plynul, ukázalo se, že dne se nemá soudit před večerem. Heroes III si postupem času vybudovala obrovskou fanouškovskou základnu. Grafika je zpětně hodnocená jako velice povedená a systém hry jakbysmet.

Ten je velice známý - mapa vždy obsahuje hrady, hráč začíná obvykle s jedním z nich, dle výběru. Tahovým systémem pohybuje po mapě se svým hrdinou, který zabírá doly, sbírá truhly, nachází poklady a získává zkušenosti. Postupem času, jak doly produkují suroviny, hráč staví čím dál tím náročnější budovy ve městě, které následně většinou produkují vojenské jednotky. Hrdina jich u sebe může mít neomezené množství, co se týká počtu, ale pouze omezené množství, co se týká druhu. Postupem času si takto vybuduje svojí vlastní armádu a vydává se zkoumat vzdálenější končiny od svého hradu. Zde obvykle dochází ke konfrontaci s cizím hrdinou (AI nebo hráč v MP) a započne boj, který by se dal asi nejvíce přirovnat k šachům. Hráči se střídají v tazích a pohybují se svými jednotkami ve snaze způsobit těm druhým co největší ztráty a sobě co nejmenší újmy. Boje jsou v této hře velice chytlavé a jednotky hradů vyvážené.

Ke hře postupem času vyšly dva datadisky s podtituly Armageddon's Blade a The Shadow of Death.
Heroes of Might and Magic III je pravděpodobně nejvíce oceňovaný díl série, která zatím číta 5 dílů + datadisky. Hra vznikla v roce 1999 a prvotní přijetí bylo spíše vlažné. Po prvním a druhém dílu se tvůrci rozhodli přejít k tehdy moderní renderované grafice a celá hra se do tohoto systému přenesla z ručně kreslené grafiky, která byla tolik vychvalovaná právě v předchozích dílech. Mírný šok, který hráči zažili byl kompenzován celými 8-mi městy, každé se svými unikátními jednotkami. Grafika byla velice detailní, hra běžela v 640x480 a nebyl s ní problém ani na slabších strojích. Hře též bylo vytýkáno, že renderované jednotky v bojích vypadají se svými prkennými pohyby spíše směšně, než akceptovatelně. Jak hra stárla a její čas plynul, ukázalo se, že dne se nemá soudit před večerem. Heroes III si postupem času vybudovala obrovskou fanouškovskou základnu. Grafika je zpětně hodnocená jako velice povedená a systém hry jakbysmet.

Ten je velice známý - mapa vždy obsahuje hrady, hráč začíná obvykle s jedním z nich, dle výběru. Tahovým systémem pohybuje po mapě se svým hrdinou, který zabírá doly, sbírá truhly, nachází poklady a získává zkušenosti. Postupem času, jak doly produkují suroviny, hráč staví čím dál tím náročnější budovy ve městě, které následně většinou produkují vojenské jednotky. Hrdina jich u sebe může mít neomezené množství, co se týká počtu, ale pouze omezené množství, co se týká druhu. Postupem času si takto vybuduje svojí vlastní armádu a vydává se zkoumat vzdálenější končiny od svého hradu. Zde obvykle dochází ke konfrontaci s cizím hrdinou (AI nebo hráč v MP) a započne boj, který by se dal asi nejvíce přirovnat k šachům. Hráči se střídají v tazích a pohybují se svými jednotkami ve snaze způsobit těm druhým co největší ztráty a sobě co nejmenší újmy. Boje jsou v této hře velice chytlavé a jednotky hradů vyvážené.

Ke hře postupem času vyšly dva datadisky s podtituly Armageddon's Blade a The Shadow of Death.
Heroes of Might and Magic III je pravděpodobně nejvíce oceňovaný díl série, která zatím čítá 6 dílů + datadisky. Hra vznikla v roce 1999 a prvotní přijetí bylo spíše vlažné. Po prvním a druhém dílu se tvůrci rozhodli přejít k tehdy moderní renderované grafice a celá hra se do tohoto systému přenesla z ručně kreslené grafiky, která byla tolik vychvalovaná právě v předchozích dílech. Mírný šok, který hráči zažili byl kompenzován celými 8-mi městy, každé se svými unikátními jednotkami. Grafika byla velice detailní, hra běžela v 640x480 a nebyl s ní problém ani na slabších strojích. Hře též bylo vytýkáno, že renderované jednotky v bojích vypadají se svými prkennými pohyby spíše směšně, než akceptovatelně. Jak hra stárla a její čas plynul, ukázalo se, že dne se nemá soudit před večerem. Heroes III si postupem času vybudovala obrovskou fanouškovskou základnu. Grafika je zpětně hodnocená jako velice povedená a systém hry jakbysmet.

Ten je velice známý - mapa vždy obsahuje hrady, hráč začíná obvykle s jedním z nich, dle výběru. Tahovým systémem pohybuje po mapě se svým hrdinou, který zabírá doly, sbírá truhly, nachází poklady a získává zkušenosti. Postupem času, jak doly produkují suroviny, hráč staví čím dál tím náročnější budovy ve městě, které následně většinou produkují vojenské jednotky. Hrdina jich u sebe může mít neomezené množství, co se týká počtu, ale pouze omezené množství, co se týká druhu. Postupem času si takto vybuduje svojí vlastní armádu a vydává se zkoumat vzdálenější končiny od svého hradu. Zde obvykle dochází ke konfrontaci s cizím hrdinou (AI nebo hráč v MP) a započne boj, který by se dal asi nejvíce přirovnat k šachům. Hráči se střídají v tazích a pohybují se svými jednotkami ve snaze způsobit těm druhým co největší ztráty a sobě co nejmenší újmy. Boje jsou v této hře velice chytlavé a jednotky hradů vyvážené.

Ke hře postupem času vyšly dva datadisky s podtituly Armageddon's Blade a The Shadow of Death.
Heroes of Might and Magic III je pravděpodobně nejvíce oceňovaný díl série, která zatím čítá 6 dílů + datadisky. Hra vznikla v roce 1999 a prvotní přijetí bylo spíše vlažné. Po prvním a druhém dílu se tvůrci rozhodli přejít k tehdy moderní renderované grafice a celá hra se do tohoto systému přenesla z ručně kreslené grafiky, která byla tolik vychvalovaná právě v předchozích dílech. Mírný šok, který hráči zažili byl kompenzován celými 8-mi městy, každé se svými unikátními jednotkami. Grafika byla velice detailní, hra běžela v 640x480 a nebyl s ní problém ani na slabších strojích. Hře též bylo vytýkáno, že renderované jednotky v bojích vypadají se svými prkennými pohyby spíše směšně, než akceptovatelně. Jak hra stárla a její čas plynul, ukázalo se, že dne se nemá soudit před večerem. Heroes III si postupem času vybudovala obrovskou fanouškovskou základnu. Grafika je zpětně hodnocená jako velice povedená a systém hry jakbysmet.

Ten je velice známý - mapa vždy obsahuje hrady, hráč začíná obvykle s jedním z nich, dle výběru. Tahovým systémem pohybuje po mapě se svým hrdinou, který zabírá doly, sbírá truhly, nachází poklady a získává zkušenosti. Postupem času, jak doly produkují suroviny, hráč staví čím dál tím náročnější budovy ve městě, které následně většinou produkují vojenské jednotky. Hrdina jich u sebe může mít neomezené množství, co se týká počtu, ale pouze omezené množství, co se týká druhu. Postupem času si takto vybuduje svojí vlastní armádu a vydává se zkoumat vzdálenější končiny od svého hradu. Zde obvykle dochází ke konfrontaci s cizím hrdinou (AI nebo hráč v MP) a započne boj, který by se dal asi nejvíce přirovnat k šachům. Hráči se střídají v tazích a pohybují se svými jednotkami ve snaze způsobit těm druhým co největší ztráty a sobě co nejmenší újmy. Boje jsou v této hře velice chytlavé a jednotky hradů vyvážené.

Ke hře postupem času vyšly dva datadisky s podtituly Armageddon's Blade a The Shadow of Death.
Heroes of Might and Magic III je pravděpodobně nejvíce oceňovaný díl série, která zatím čítá 6 dílů + datadisky. Hra vznikla v roce 1999 a prvotní přijetí bylo spíše vlažné. Po prvním a druhém dílu se tvůrci rozhodli přejít k tehdy moderní renderované grafice a celá hra se do tohoto systému přenesla z ručně kreslené grafiky, která byla tolik vychvalovaná právě v předchozích dílech. Mírný šok, který hráči zažili byl kompenzován celými 8-mi městy, každé se svými unikátními jednotkami. Grafika byla velice detailní, hra běžela v 640x480 a nebyl s ní problém ani na slabších strojích. Hře též bylo vytýkáno, že renderované jednotky v bojích vypadají se svými prkennými pohyby spíše směšně, než akceptovatelně. Jak hra stárla a její čas plynul, ukázalo se, že dne se nemá soudit před večerem. Heroes III si postupem času vybudovala obrovskou fanouškovskou základnu. Grafika je zpětně hodnocená jako velice povedená a systém hry jakbysmet.

Ten je velice známý - mapa vždy obsahuje hrady, hráč začíná obvykle s jedním z nich, dle výběru. Tahovým systémem pohybuje po mapě se svým hrdinou, který zabírá doly, sbírá truhly, nachází poklady a získává zkušenosti. Postupem času, jak doly produkují suroviny, hráč staví čím dál tím náročnější budovy ve městě, které následně většinou produkují vojenské jednotky. Hrdina jich u sebe může mít neomezené množství, co se týká počtu, ale pouze omezené množství, co se týká druhu. Postupem času si takto vybuduje svojí vlastní armádu a vydává se zkoumat vzdálenější končiny od svého hradu. Zde obvykle dochází ke konfrontaci s cizím hrdinou (AI nebo hráč v MP) a započne boj, který by se dal asi nejvíce přirovnat k šachům. Hráči se střídají v tazích a pohybují se svými jednotkami ve snaze způsobit těm druhým co největší ztráty a sobě co nejmenší újmy. Boje jsou v této hře velice chytlavé a jednotky hradů vyvážené.

Ke hře postupem času vyšly dva datadisky s podtituly Armageddon's Blade a The Shadow of Death.
Heroes of Might and Magic III je třetí díl série. Po prvním a druhém dílu se tvůrci rozhodli přejít k tehdy moderní renderované grafice a celá hra se do tohoto systému přenesla z ručně kreslené grafiky, která byla alfou a omegou předchozích dílů. V Heroes III existuje osm fantaskních kultur, jejichž města se vyznačují každé unikátní architekturou a jednotkami. Grafika je detailnější a hra běží v 640x480 a nebyl s ní problém ani na slabších strojích. Postupem času vyšly dva datadisky s podtituly Armageddon's Blade a The Shadow of Death.

Systém hry je již klasický, mapa vždy obsahuje města a vy začínáte obvykle s jedním z nich. Tahovým systémem pohybujete po mapě se svým hrdinou, který zabírá doly, sbírá truhly, nachází poklady a získává zkušenosti. Postupem času, jak doly produkují suroviny, lze stavět stále náročnější budovy ve městě, které následně většinou produkují vojenské jednotky. Hrdina jich u sebe může mít neomezené množství, co se týká počtu, ale pouze omezené množství, co se týká druhu. Postupem času takto vybudujete armádu a vydáte se s hrdinou/hrdiny na průzkum širšího okolí města. Zde obvykle dochází ke konfrontaci s cizím hrdinou (AI nebo hráč v MP) a započne boj, který by se dal asi nejvíce přirovnat k šachům. Zúčastněné strany se střídají v tazích a pohybují se svými jednotkami ve snaze způsobit těm druhým co největší ztráty.
HoMaM III: The Restoration of Erathia, třetí díl série, je propracovaná tahová fantasy strategie s hodinami a hodinami obsahu jednoho i více hráčů. Z historického pohledu tento díl charakterizuje přechod od ručně kreslené grafiky, která byla alfou a omegou předchozích dílů, k tehdy moderní renderované grafice.

Hlavním prvkem hry jsou, jak z názvu vyplývá, hrdinové. Hrdinové jsou de facto kontejnery pro skupiny jednotek, umožňující přesuny v herním světě. Hrdinové vedou bitvy, sesílají rozličná kouzla, svým jednotkám propůjčující bonus k útočné a obranné síle, případně, z titulu artefaktů a druhotných schopností, také bonus k rychlosti a magické odolnosti. V bitvách, které připomínají šachy s náhodnými prvky, se jednotky stejného druhu zobrazují jako jedna s údajem o počtu. Čím početnější oddíl, tím silnější je jeho útok. Téměř každá jednotka má nějakou zvláštní schopnost. Některá útočí dvakrát, jiná má 20% šanci odvrátit negativní kouzlo na ni seslané, či úplně jiná připoutá nepřátelský oddíl k zemi tak, že se nemůže přesunout. Klíčovou roli ve hře hrají města. Slouží jako hlavní zdroj jednotek a zlata. Vedle zlata je ve hře dalších šest surovin. Jedná se o dřevo, kamení, rtuť, síru, krystaly a drahokamy a jsou potřebné především pro stavbu budov, čímž je podmíněn růst pokročilých jednotek. Ve hře existuje osm typů měst, každé s potenciálem produkce sedmi jednotek ve dvou úrovních (základní a vylepšené). Podmínkou vítězství není vždy rozdrcení protivníka. Někdy je cílem dobýt město, jindy porazit bojovníka ve stanoveném časovém limitu.

Hlavním tahákem HoMaM III je zpracování jednotek, měst, kouzel a herního světa jako celku. V tom existuje řada neutrálních budov, každá s nějakou více či méně důležitou vlastností. Jelikož hra svou pestrost zpřístupňuje postupně, i po odehrání mnoha set hodin se hráč dozvídá něco nového. Díky tomu, že se jedná o tahovou strategii, nebyl s hraním problém ani na slabších strojích.

Do roka od vydání byly uvolněny dva datadisky s podtituly Armageddon's Blade a The Shadow of Death. Později, prostřednictvímGame4u, vyšla základní hra spolu s oběma datadisky pod názvem Heroes of Might and Magic III Complete.
HoMaM III: The Restoration of Erathia, třetí díl série, je propracovaná tahová fantasy strategie s hodinami a hodinami obsahu jednoho i více hráčů. Z historického pohledu tento díl charakterizuje přechod od ručně kreslené grafiky, která byla alfou a omegou předchozích dílů, k tehdy moderní renderované grafice.

Hlavním prvkem hry jsou, jak z názvu vyplývá, hrdinové. Hrdinové jsou de facto kontejnery pro skupiny jednotek, umožňující přesuny v herním světě. Hrdinové vedou bitvy, sesílají rozličná kouzla, svým jednotkám propůjčující bonus k útočné a obranné síle, případně, z titulu artefaktů a druhotných schopností, také bonus k rychlosti a magické odolnosti. V bitvách, které připomínají šachy s náhodnými prvky, se jednotky stejného druhu zobrazují jako jedna s údajem o počtu. Čím početnější oddíl, tím silnější je jeho útok. Téměř každá jednotka má nějakou zvláštní schopnost. Některá útočí dvakrát, jiná má 20% šanci odvrátit negativní kouzlo na ni seslané, či úplně jiná připoutá nepřátelský oddíl k zemi tak, že se nemůže přesunout. Klíčovou roli ve hře hrají města. Slouží jako hlavní zdroj jednotek a zlata. Vedle zlata je ve hře dalších šest surovin. Jedná se o dřevo, kamení, rtuť, síru, krystaly a drahokamy a jsou potřebné především pro stavbu budov, čímž je podmíněn růst pokročilých jednotek. Ve hře existuje osm typů měst, každé s potenciálem produkce sedmi jednotek ve dvou úrovních (základní a vylepšené). Podmínkou vítězství není vždy rozdrcení protivníka. Někdy je cílem dobýt město, jindy porazit bojovníka ve stanoveném časovém limitu.

Hlavním tahákem HoMaM III je zpracování jednotek, měst, kouzel a herního světa jako celku. V tom existuje řada neutrálních budov, každá s nějakou více či méně důležitou vlastností. Jelikož hra svou pestrost zpřístupňuje postupně, i po odehrání mnoha set hodin se hráč dozvídá něco nového. Díky tomu, že se jedná o tahovou strategii, nebyl s hraním problém ani na slabších strojích.

Do roka od vydání byly uvolněny dva datadisky s podtituly Armageddon's Blade a The Shadow of Death. Později, prostřednictvím Game4u, vyšla základní hra spolu s oběma datadisky pod názvem Heroes of Might and Magic III Complete.
HoMaM III: The Restoration of Erathia, třetí díl série, je propracovaná tahová fantasy strategie s hodinami a hodinami obsahu jednoho i více hráčů. Z historického pohledu tento díl charakterizuje přechod od ručně kreslené grafiky, která byla alfou a omegou předchozích dílů, k tehdy moderní renderované grafice.

Hlavním prvkem hry jsou, jak z názvu vyplývá, hrdinové. Hrdinové jsou de facto kontejnery pro skupiny jednotek, umožňující přesuny v herním světě. Hrdinové vedou bitvy, sesílají rozličná kouzla, svým jednotkám propůjčující bonus k útočné a obranné síle, případně, z titulu artefaktů a druhotných schopností, také bonus k rychlosti a magické odolnosti. V bitvách, které připomínají šachy s náhodnými prvky, se jednotky stejného druhu zobrazují jako jedna s údajem o počtu. Čím početnější oddíl, tím silnější je jeho útok. Téměř každá jednotka má nějakou zvláštní schopnost. Některá útočí dvakrát, jiná má 20% šanci odvrátit negativní kouzlo na ni seslané, či úplně jiná připoutá nepřátelský oddíl k zemi tak, že se nemůže přesunout. Klíčovou roli ve hře hrají města. Slouží jako hlavní zdroj jednotek a zlata. Vedle zlata je ve hře dalších šest surovin. Jedná se o dřevo, kamení, rtuť, síru, krystaly a drahokamy a jsou potřebné především pro stavbu budov, čímž je podmíněn růst pokročilých jednotek. Ve hře existuje osm typů měst, každé s potenciálem produkce sedmi jednotek ve dvou úrovních (základní a vylepšené). Podmínkou vítězství není vždy rozdrcení protivníka. Někdy je cílem dobýt město, jindy porazit bojovníka ve stanoveném časovém limitu.

Hlavním tahákem HoMaM III je zpracování jednotek, měst, kouzel a herního světa jako celku. V tom existuje řada neutrálních budov, každá s nějakou více či méně důležitou vlastností. Jelikož hra svou pestrost zpřístupňuje postupně, i po odehrání mnoha set hodin se hráč dozvídá něco nového. Díky tomu, že se jedná o tahovou strategii, nebyl s hraním problém ani na slabších strojích.

Do roka od vydání byly uvolněny dva datadisky s podtituly Armageddon's Blade a The Shadow of Death. Později, prostřednictvím Game4u, vyšla základní hra spolu s oběma datadisky pod názvem Heroes of Might and Magic III Complete.
HoMaM III: The Restoration of Erathia, třetí díl série, je propracovaná tahová fantasy strategie s hodinami a hodinami obsahu jednoho i více hráčů. Z historického pohledu tento díl charakterizuje přechod od ručně kreslené grafiky, která byla alfou a omegou předchozích dílů, k tehdy moderní renderované grafice.

Hlavním prvkem hry jsou, jak z názvu vyplývá, hrdinové. Hrdinové jsou de facto kontejnery pro skupiny jednotek, umožňující přesuny v herním světě. Hrdinové vedou bitvy, sesílají rozličná kouzla, svým jednotkám propůjčující bonus k útočné a obranné síle, případně, z titulu artefaktů a druhotných schopností, také bonus k rychlosti a magické odolnosti. V bitvách, které připomínají šachy s náhodnými prvky, se jednotky stejného druhu zobrazují jako jedna s údajem o počtu. Čím početnější oddíl, tím silnější je jeho útok. Téměř každá jednotka má nějakou zvláštní schopnost. Některá útočí dvakrát, jiná má 20% šanci odvrátit negativní kouzlo na ni seslané, či úplně jiná připoutá nepřátelský oddíl k zemi tak, že se nemůže přesunout. Klíčovou roli ve hře hrají města. Slouží jako hlavní zdroj jednotek a zlata. Vedle zlata je ve hře dalších šest surovin. Jedná se o dřevo, kamení, rtuť, síru, krystaly a drahokamy a jsou potřebné především pro stavbu budov, čímž je podmíněn růst pokročilých jednotek. Ve hře existuje osm typů měst, každé s potenciálem produkce sedmi jednotek ve dvou úrovních (základní a vylepšené). Podmínkou vítězství není vždy rozdrcení protivníka. Někdy je cílem dobýt město, jindy porazit bojovníka ve stanoveném časovém limitu.

Hlavním tahákem HoMaM III je zpracování jednotek, měst, kouzel a herního světa jako celku. V tom existuje řada neutrálních budov, každá s nějakou více či méně důležitou vlastností. Jelikož hra svou pestrost zpřístupňuje postupně, i po odehrání mnoha set hodin se hráč dozvídá něco nového. Díky tomu, že se jedná o tahovou strategii, nebyl s hraním problém ani na slabších strojích.

Do roka od vydání byly uvolněny dva datadisky s podtituly Armageddon's Blade a The Shadow of Death. Později, prostřednictvím Game4u, vyšla základní hra spolu s oběma datadisky pod názvem Heroes of Might and Magic III Complete.
HoMaM III: The Restoration of Erathia, třetí díl série, je propracovaná tahová fantasy strategie s hodinami a hodinami obsahu jednoho i více hráčů. Z historického pohledu tento díl charakterizuje přechod od ručně kreslené grafiky, která byla alfou a omegou předchozích dílů, k tehdy moderní renderované grafice.

Hlavním prvkem hry jsou, jak z názvu vyplývá, hrdinové. Hrdinové jsou de facto kontejnery pro skupiny jednotek, umožňující přesuny v herním světě. Hrdinové vedou bitvy, sesílají rozličná kouzla, svým jednotkám propůjčující bonus k útočné a obranné síle, případně, z titulu artefaktů a druhotných schopností, také bonus k rychlosti a magické odolnosti. V bitvách, které připomínají šachy s náhodnými prvky, se jednotky stejného druhu zobrazují jako jedna s údajem o počtu. Čím početnější oddíl, tím silnější je jeho útok. Téměř každá jednotka má nějakou zvláštní schopnost. Některá útočí dvakrát, jiná má 20% šanci odvrátit negativní kouzlo na ni seslané, či úplně jiná připoutá nepřátelský oddíl k zemi tak, že se nemůže přesunout. Klíčovou roli ve hře hrají města. Slouží jako hlavní zdroj jednotek a zlata. Vedle zlata je ve hře dalších šest surovin. Jedná se o dřevo, kamení, rtuť, síru, krystaly a drahokamy a jsou potřebné především pro stavbu budov, čímž je podmíněn růst pokročilých jednotek. Ve hře existuje osm typů měst, každé s potenciálem produkce sedmi jednotek ve dvou úrovních (základní a vylepšené). Podmínkou vítězství není vždy rozdrcení protivníka. Někdy je cílem dobýt město, jindy porazit bojovníka ve stanoveném časovém limitu.

Hlavním tahákem HoMaM III je zpracování jednotek, měst, kouzel a herního světa jako celku. V tom existuje řada neutrálních budov, každá s nějakou více či méně důležitou vlastností. Jelikož hra svou pestrost zpřístupňuje postupně, i po odehrání mnoha set hodin se hráč dozvídá něco nového. Díky tomu, že se jedná o tahovou strategii, nebyl s hraním problém ani na slabších strojích.

Do roka od vydání byly uvolněny dva datadisky s podtituly Armageddon's Blade a The Shadow of Death. Později, prostřednictvím Game4u, vyšla základní hra spolu s oběma datadisky pod názvem Heroes of Might and Magic III Complete.

V roce 2015 byl vydán remake hry (ovšem bez datadisků) pod názvem Heroes of Might & Magic III: HD Edition.
HoMaM III: The Restoration of Erathia, třetí díl série, je propracovaná tahová fantasy strategie s hodinami a hodinami obsahu jednoho i více hráčů. Z historického pohledu tento díl charakterizuje přechod od ručně kreslené grafiky, která byla alfou a omegou předchozích dílů, k tehdy moderní renderované grafice.

Hlavním prvkem hry jsou, jak z názvu vyplývá, hrdinové. Hrdinové jsou de facto kontejnery pro skupiny jednotek, umožňující přesuny v herním světě. Hrdinové vedou bitvy, sesílají rozličná kouzla, svým jednotkám propůjčující bonus k útočné a obranné síle, případně, z titulu artefaktů a druhotných schopností, také bonus k rychlosti a magické odolnosti. V bitvách, které připomínají šachy s náhodnými prvky, se jednotky stejného druhu zobrazují jako jedna s údajem o počtu. Čím početnější oddíl, tím silnější je jeho útok. Téměř každá jednotka má nějakou zvláštní schopnost. Některá útočí dvakrát, jiná má 20% šanci odvrátit negativní kouzlo na ni seslané, či úplně jiná připoutá nepřátelský oddíl k zemi tak, že se nemůže přesunout. Klíčovou roli ve hře hrají města. Slouží jako hlavní zdroj jednotek a zlata. Vedle zlata je ve hře dalších šest surovin. Jedná se o dřevo, kamení, rtuť, síru, krystaly a drahokamy a jsou potřebné především pro stavbu budov, čímž je podmíněn růst pokročilých jednotek. Ve hře existuje osm typů měst, každé s potenciálem produkce sedmi jednotek ve dvou úrovních (základní a vylepšené). Podmínkou vítězství není vždy rozdrcení protivníka. Někdy je cílem dobýt město, jindy porazit bojovníka ve stanoveném časovém limitu.

Hlavním tahákem HoMaM III je zpracování jednotek, měst, kouzel a herního světa jako celku. V tom existuje řada neutrálních budov, každá s nějakou více či méně důležitou vlastností. Jelikož hra svou pestrost zpřístupňuje postupně, i po odehrání mnoha set hodin se hráč dozvídá něco nového. Díky tomu, že se jedná o tahovou strategii, nebyl s hraním problém ani na slabších strojích.

Do roka od vydání byly uvolněny dva datadisky s podtituly Armageddon's Blade a The Shadow of Death. Později, prostřednictvím Game4u, vyšla základní hra spolu s oběma datadisky pod názvem Heroes of Might and Magic III Complete.

V roce 2015 byl vydán remake hry (ovšem bez datadisků) pod názvem Heroes of Might & Magic III: HD Edition.
HoMaM III: The Restoration of Erathia, třetí díl série, je tahová fantasy strategie s hodinami a hodinami obsahu jednoho i více hráčů. Z historického pohledu tento díl charakterizuje přechod od ručně kreslené grafiky, která byla alfou a omegou předchozích dílů, k tehdy moderní renderované grafice.

Hlavním prvkem hry jsou, jak z názvu vyplývá, hrdinové. Hrdinové jsou de facto kontejnery pro skupiny jednotek, umožňující přesuny v herním světě. Hrdinové vedou bitvy, sesílají rozličná kouzla, svým jednotkám propůjčující bonus k útočné a obranné síle, případně, z titulu artefaktů a druhotných schopností, také bonus k rychlosti a magické odolnosti. V bitvách, které připomínají šachy s náhodnými prvky, se jednotky stejného druhu zobrazují jako jedna s údajem o počtu. Čím početnější oddíl, tím silnější je jeho útok. Téměř každá jednotka má nějakou zvláštní schopnost. Některá útočí dvakrát, jiná má 20% šanci odvrátit negativní kouzlo na ni seslané, či úplně jiná připoutá nepřátelský oddíl k zemi tak, že se nemůže přesunout. Klíčovou roli ve hře hrají města. Slouží jako hlavní zdroj jednotek a zlata. Vedle zlata je ve hře dalších šest surovin. Jedná se o dřevo, kamení, rtuť, síru, krystaly a drahokamy a jsou potřebné především pro stavbu budov, čímž je podmíněn růst pokročilých jednotek. Ve hře existuje osm typů měst, každé s potenciálem produkce sedmi jednotek ve dvou úrovních (základní a vylepšené). Podmínkou vítězství není vždy rozdrcení protivníka. Někdy je cílem dobýt město, jindy porazit bojovníka ve stanoveném časovém limitu.

Hlavním tahákem HoMaM III je zpracování jednotek, měst, kouzel a herního světa jako celku. V tom existuje řada neutrálních budov, každá s nějakou více či méně důležitou vlastností. Jelikož hra svůj obsah zpřístupňuje postupně, i po odehrání mnoha set hodin se hráč dozvídá něco nového.

Do roka od vydání byly uvolněny dva datadisky s podtituly Armageddon's Blade a The Shadow of Death. Později, prostřednictvím Game4u, vyšla základní hra spolu s oběma datadisky pod názvem Heroes of Might and Magic III Complete.

V roce 2015 byl vydán remake hry (ovšem bez datadisků) pod názvem Heroes of Might & Magic III: HD Edition.
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)