Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Hand of Fate

70
15 hodnocení Platformy
Žánr:
RPG > nezařazeno *
akce > bojová
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
17.02.2015 PCPS4XOne
Vývojáři:
Oficiální stránky:
http://defiantdev.com/hof1.html
Hand of Fate je hybridná hra, ktorá v sebe spája niekoľko typov hrateľnosti. Autori ju popisujú ako spojenie roguelike, akčného RPG a budovania kartových balíčkov. Hráč postupne buduje svoj balíček kariet, ktoré sú následne využívané k tvoreniu dungeonov, v ktorých sa následne pohybuje. Každá karta predstavuje nejakú udalosť alebo súboj, ktorý musí vyriešiť, aby sa dostal k svojmu cieľu. V prípade boja sa dostane do 3D súbojového módu, ktorý je inšpirovaný systémom z hier ako arkhamská Batman séria alebo Middle-earth: Shadow of Mordor.

Hra má dva herné módy – príbehový, v ktorom hráč musí na konci každého dungeonu poraziť príslušného bossa. Ako postupuje od jedného bossa k nasledujúcemu, stupňuje sa i obtiažnosť súbojov a množstvo negatívnych kariet, ktorými sa mu pán hry snaží znepríjemniť jeho cestu k cieľu. Druhý mód hry – nekonečný – hráč prechádza jednotlivými úrovňami až kým neumrie. Na konci sa potom spočítajú jeho body, ktoré sa zapisujú i do online rebríčka.

V roce 2017 vyšlo pokračování Hand of Fate 2.


Poslední diskuzní příspěvek

Ten mechanismus karet je zajímavý, ale už po první odehrané hodině, kdy jsem poněkolikáté narazil na úplně stejný encounter mě to přestalo…

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 60
Hand of Fate má zajímavý koncept. Vytváření balíčku a podle něho pak poskládat sled událostí, bojů a vybavení. Jenže to co zprvu působí svěže, už ve druhé půlce hry skřípe.

Každá hra je trochu jiná díky náhodnému poskládání karet. Najít slušné vybavení, získat z událostí peníze a zajistit si jídlo aby hrdina doputoval do zdárného konce, kde vždy čeká boss úrovně. Jenže v pozdější fázi přichází větší podvod na hráče, kdy bude dealer karet do začátku dává prokletí, do balíku se dostávají události které jsou pevně dané a nelze je měnit, s cílem hráči uškodit.

Hrdina najednou ztrácí zdraví, přichází o peníze, snižuje se mu HP, schází mu jídlo, a karty které rozhodují mezi úspěchem a selháním se dělí pak na 25% ve prospěch hráče, a 75% proti němu. A dealer karet to neustále hráči připomíná jak se blíží jeho konec!

Navíc většinu času je hra spíše u stolu, než v bitvě, kdy se řeší jak přežít a vyhrabat se z nepřízně osudu. Není to je jen tak pro nic za nic na tom stole, jelikož bojová část hry je celkem průměrná. Hráč si vytáhne jaké protivníky proti sobě v aréně bude mít, vezme své vybavení a za minutu je hotovo. Je jedno jakou bandu mlátí, boje jsou stejné kde je třeba uskočit, odrazit útok a bušit do nepřátel. U hlavních bossů je to hlavně o jejich výdrži, nějakou specifickou schopnost mají plus jsou i obklopeni slabšími potvorami. Občas se i narazí na místnosti s pastmi, kde je potřeba proběhnout na konec kde se buď skrývá poklad a nebo cesta dál.

Ve výsledku jsou pocity z Hand of Fate rozporuplné. Na jednu stranu se mi líbí koncept karet, náhodných událostí a jejich provedení udělej si sám své vlastní dobrodružství. Druhá strana mince je ale pozdější podvádění protivníka, nastupující stereotyp a nezajímavé souboje.
+8+8 / 0