Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Koukl jsem na LGR video ke 20 letům výročí a hned mne chytla nostalgie s tím úplně starým prvním menu z prvního vydání :D tu si pamatuji dodnes, stejně jak z CS 1.3, které bych si rád že srandy zahrál. Zkusím sehnat někde tu platinum edici hl-ka a uvidím co za verzi CS tam je.
Dokonce si pamatuji, když jsem hl1 hrál poprvé v životě, jak jsem dojel sekvenci v tom vlaku a pak bezmocně chodil po laboratořích.
Věřím, že nějaká místní partička v čele s Ugrou by se toho mohla chytit.

Gordon - supervizor, Charlize - tester, Všivák - hudba, Drolin - scénář, Waloušek - PS4 marketing, Leebigh - zdravotní dohled, Jumas - PR...
Za mě tedy hodně smutný výročí. To, že k tomu Valve mlčí dost vystihuje stav věci. Ať se jdou zahrabat.
co rikate na pokusu o remake v unreal 4 enginu? neni to zbytecne kdyz je black mesa? a Valve to bude tolerovat?
@PRIVATE MARTIN (21.09.2018 18:50): jj, ale není to samozřejmě jediný případ :-) A pořád si myslím, že v CoD jedničce a dvojce to bylo jetšě uděláno rozumně a až od čtverky nahoru začalo ve větší míře takové to "opakuj skript dokola, dokud se hráč neposune o dva metry dopředu" (plus další věci jako nesmrtelní borci atd.).

V Half-Life nebyl snad jediný skript, který by se opakoval, dokud člověk neudělá nějakou akci a některé skripty šly přerušit.
@Walome (21.09.2018 18:12): Tehdy jsme to tak nebrali, bylo to něco neokoukaného, jako film.

Osobně tvrdím, že Half-Life je příklad slvěle naskriptované střílečky (a že naskriptované střílečky nejsou a priori špatně), jen to následovníci někdy začali dost přehánět.
@Gordon (12.09.2018 18:55): To je úžasný! Hned bych si to zahrál, prý v tom hodlají pokračovat. Je to ke stažení k vyzkoušení, tak už to sosám a vláčkem si to intro projedu na vlastní kůži.
@Gordon (21.09.2018 11:45): Bylo mi to jasný, jen těch poznámek o rychlosti vídám denně několik :D ale upřímně bych taky radši vydával třeba DLC za 3 měsíce, což snad v příštím roce by se mělo už o dost zlepšit, máme na to už víc lidí.

Koridorový to máme, ale koridory jsou zrovna to nejlehčí, vytvořit město je třeba na 1-2 měsíce práce no, záleží jaký, hlavní město je klidně na 5 měsíců (jen naklikat v editoru, další práce je ještě rešerše a vytvořit modely). A neříkám to jako obhajobu, spíš jak to v realitě funguje :)

Jo na kamiony jsme dlouho neměli licence, teď už je v podstatě máme, takže teoreticky už stačí "jenom" ty kamiony vymodelovat :))
@SimonEndt (21.09.2018 08:19): Já si prostě v té spojitosti musel rýpnout, nemohl jsem odolat. :-D Jinak na velikost mapy bych se nevymlouval, když děláte jen silnice a jejich pozadí.... :-D

Ale já to chápu, včera jsem třeba zapl ETS a hned jsem si všiml jak jste vylepšily silnice v Německu a přidaly i ty náhodné bouračky. Jen vám to prostě trvá... :) (plus ty návěsy)
Btw máte v plánu do ATS přidat více druhů kamionů?
@Gordon (20.09.2018 12:47): Přijde ti opravdu pomalý vydat mapu o velikosti zhruba 300 čtverečních kilometrů za 6-8 měsíců? :) Tohle je taková ta zarytá představa o vývoji her, že obecně stačí v editoru umístit pár modelů, natáhnout na to textury, zapnout AI a může se vydat. Nicméně jsme na tom stejně jako kterékoliv herní studio, jen je to o to víc vidět, když momentálně vydáváme jen dlc a u těch mají hráči představu, že je to jen "bonusový content", ale u nás každé dlc je prakticky větší a detailnější než to předchozí a i tak se nám daří ten čas docela razantně zkracovat. A jo, tuhle představu jsem měl kdysi taky :))
Vzhledem k tomu, že na Black Mesa pracují už 6 let a pořád není hotová ... to dřív bude zas další verze UE :))
@Garret (17.08.2018 17:34): Echoes taky teď dohráno, je to super. Občas trochu moc tmavý, ale jinak práce s level designem a vším je dost v topu. Je skvělé, že i tak stará hra si furt drží zábavnost tak vysoko.
@Gordon (17.08.2018 19:06): PoV je super, ale má podobný problém ako Azure Sheep, kde sú mnohé mapy prehnane veľké a komplikované. Tiež je trochu stereotypný a príliš dlhý (trval mi až 6 hodín).
Echoes mi připadá už poněkud přeskriptované - HL z nich vždycky hodně těžil, ale tady je pasáží kdy nemůže hráč nic moc dělat a jen se dívá či běží po předem určené trase až moc, trochu Call of Duty level.
Jinak výborné, i "hororové" pasáže mě nemálo bavily, a návraty na známé lokace v průběhu času jsou vynikající - vyjít to před 15ti lety, tak všichni svorně pláčeme štěstím.

Tedy krom asi dvou momentů, kde vůbec není jasné jak dál, to bylo prostě stupidní.
@Coldplaz (17.08.2018 17:58): můj koment na CAGED

Brilantně vystavěný únik z vězení. Asi hodinová záležitost, ale kurevsky dobrá. Osmdesátková hudba do hry sedne, level-design je pro HL universe parádní a jedinou výtku bych měl k bullet-sponge enemies, kteří toho i na Normal vydrží až moc. Proto doporučuji hrát na Easy (během hry nejde obtížnost změnit).

Autor modu do hry vložil i developerský komentář, který celému dílu přidává slušnou hodnotu. Slušná porce narážek a srandiček dokáže pobavit. Rozhodně stojí za to tenhle mod vyzkoušet.


ten Echoes fakt hodně ničí ty hororové pasáže. jinak by to byl unikát. jo a strašně mě tam srala tma. baterka nasvítí hovno a furt je tam tma. brightness a gamma na max a stejně vidím hovno