Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

USER47: návod na zprovoznění titulků v HL2 ti jistě poskytne Chuck a pro episody je to tak, ze nainstaluješ CZ a přepíšeš soubory něco_english na něco_czech a je to, pokud tedy máš Steam v CZ. Cesta je E:Program Files/Steam/steamapps/xxxxx/half-life 2 episodeone/episodic/resource
Zajímalo by mě, jestli někdo nemáte stejnej problém se source hrama jako já...vůbec se mi v nich nedaří zprovoznit titulky. HL2 + epizody, Portal, modifikace, všechno jsem byl nucen hrát bez nich, protože i když je zapnu v nastavení, tak po nich není ani stopa. Nesetkal se s tím někdo?
u mě se nejedná o nekompatibilitu, ale o softwarový problém, pravděpodobně v ovladačích grafiky, který se mi nepodařilo (a pravděpodobně už ani nepodaří) vyřešit. Ale zkusím Strider Mountain, třeba se chytne...

ad Dangerous World - nezapomněl jsi editovat ini soubor? :-) já na to zapomněl a třikrát jsem jej stahoval v domnění, že je něco špatně.

EDIT aha, von ten Strider Mountain je od tvůrů FCTA aneb constant combat, tak na to jim seru :-)
Eye of the Storm jsem hrál o víkendu, ale kvůli přemrštěné obtížnosti jsem to při jízdě na člunu nedal a zhruba po hodině zkoušení mod smazal. Co se týče bugů, může se hodit tento seznam, z nějž je vidět ta nekompatibilita HL2 modů po aktualizaci hry. Dangerous World mi nešel ani spustit, i s použitím fixu. Momentálně mám rozehraný Strider Mountain.
mno, já tam mám teď nachystaný Research and Development a Eye of the Storm, bohužel díky problému se spouštěním HL2 like her si je asi v nejbližší době nezahraju... ještě jsem hrál Dangerous World, ale tam jsem skončil kvůli bugu.
Taky ten ClearType nesnáším...Každopádně v Opeře i FF mám písmo stejný, jen IE to takhle mrší.
Say: Neni, je to uplne normalni, kdyz uz mam LCD, nechci mit pismo rozblite, ale pekne ostre :)
Garion: Ve hrách to taky nesnáším, ale v prohlížeči na bílé ploše je to kostkované teda opravdu divné.
Je to uplne normalni (nesnasim totiz jakykoliv fonty s vyhlazovanim, je to potom vsechno desne rozblity) :).
To je standardní Tahoma bez vyhlazování (ano, je to hnusné :-) ).
Martys: Sklidni hormon, tohle není komentář! Laskavě si nejdřív přečti pravidla!
Jistě, čím dál ve hře to už těžké není skoro vůbec (vyjma podobných "bugů"), ale zezačátku je těch životů a munice opravdu dost málo. Ale nejhůř jsem to dával u té části s bojovým vozidlem do kterého nabourá jiné vozidlo - snažil jsem se totiž postřílet všechny nepřátele :D
já měl přesně opačný problém než vy dva. na začátku jsem trpěl, ale na konci jsem to proběhl jak nůž máslem. toho stridera není potřeba zabíjet, ale co by člověk neudělal for fun :-)
AlieN: Ten Strider chodil sem a tam a šlo o to, aby tě nezahlédl. Pak se schovat do té boudy, stisknout tlačítko, slézt žebříkem a skrčený vlézt do té přivolané lanovky a odjet pryč. Při té jízdě na mě střílel, ale naštěstí mě už nedostal. Výše uvedeným způsobem se mi to z té autosave pozice povedlo dotáhnout do konce. Předtím mi to ale nešlo, ať už kvůli nedostaku životů špatnému uložení a jeho neustálém útočení. To jsem tento mod nejednou proklínal a říkal si, že jeho předešlý části byly naprostá brnkačka, na rozdíl od konce. Ale zas díky tomu byl v závěru postup poměrně originální.
Díky, vyzkouším.

PavelU: No nevím jak to přesně má fungovat, ale u mě to fungovalo poněkud retardovaně - a to tak že pokaždé když jsem se přiblížil k tomu mostnímu pylíři, tak vypálil z plasmovky, a zabil mě - bez ohledu co na to co jsem dělal, jak jsem se kryl, kam jsem utíkal, klidně i přes dvě tlusté betonové stěny to byl instant kill... ale až na dva případy (po prvním jsem loadoval), kdy mě z neznámého důvodu jen zranil. Po výstřelu z plasmovky pak střílí už jen kulometem, což je brnkačka.
Jestli chcete něco méně tradičního a přesto z HL univerza vřele doporučím toto: RESEARCH AND DEVELOPMENT, osobně považuji za to nej co komunita udělala.
AlieN: "taky občas opakovaně chcípá protože nepochopil autorův záměr (plasmovku Stridera na konci nepobírám doteď :D)" Jj, tady jsem musel načíst autosave pozici, protože dole na tom žebříku, kde byly lékárničky, se už nešlo hnout, jak mě vždy sejmul.

Ze SP modů doporučuji Minervu (mám rozehranou), The Citizen, Offshore, Ravenholm, Combine Destiny a řadu dalších s hodnocením nad 70%, viz tento web . Z grafických je jednoznačnou volbou Cinematic Mod.

Garret: Dobré vědět, taky vyzkouším.
já jsem teď dohrál Mission Improbable. Naprosto famózní mod, který svým level-designem strká do kapsy konkurenci a nic si nezadá ani s původní hrou. Je to krátké (tak 40min), ale o to záživnější!

Jinak výtečné mody jsou The Union, Rock 24, Minerva Metastasis a pokud máš rád ujetost a nekonečné zástupy nepřátel, tak Offshore je delší snad jak původní hra. A jsou jich mraky dalších...
Hmm, žádný zázrak to není - je vidět že se autoři snažili o "co nejvíc jako Nova Prospekt z HL2", ale dál než u snaživého pokusu vážně nejsou, zajímavé to ničím moc není. A navíc nejlepší momenty modu jsou takřka čistými kopiemi těch z původní hry.
Jen obtížnost je jiná - ne nijak zvlášť závratná, ale množstvím munice a lékárniček to jde opačným směrem než HL2, takže se občas člověk zběsilému loadování moc nevyhne... a taky občas opakovaně chcípá protože nepochopil autorův záměr (plasmovku Stridera na konci nepobírám doteď :D)

Znáte nějaké další dobré mody? Nic singleplayerového pro HL2 jsem nikdy nehrál a jsem si jistý že mezi nimi budou i lepší kousky než toto.
A jak je to vlastně s úpravami originální hry, existují nějaké zajímavější?
tak to asi klesl můj skill :-)

teď se chystám na Mission Improbable...
Rozehrál jsem to, díky tvé zmínce o obtížnosti modu, a opravdu zajímavý, skvěle vybalancovaný a poměrně hardcore pojatý kousek. V kuse jsem u Riot Act vydržel něco přes dvě a půl hodiny a nábojů měl relativně dostatek, a pokud došly, šlo využívat prostředí nebo utíkat. Rozhodně oceňuji, že je to prakticky ve stejném, ne-li lepším duchu jako původní Nova Prospekt z HL2. Horké chvilky jsem si párkrát užil, když na mě nabíhali stále další a další nepřátelé a já neměl dostatek životů. Úplný závěr modu byl asi nejzajímavější a zároveň nejtěžší. Dohráno na třetí obtížnost Hard.
ono se to přeplo do Hard a já si toho nevšiml. na normal už to nebylo tak hrozné, i tak to byl ale jeden z nejtěžších modů...
Garret - To je to tak těžké? To by stálo za hřích...

Chuck(pivo) - tebe je tak snadné vytrollit. Potěšení pro mé zapšklé srdce. Tebou vyjmenované hry jsou spíše v šedé zóně, než na pozici kultu, ale ok :)
konečně jsem vyzkoušel všemi vychvalovaný Riot Act a jsem trochu na rozpacích z té obtížnosti... dal to někdo na Medium?
chuck: Dobrých her jsi dohrál mnohem více a pokud se někomu nelíbí, tak to není tvá chyba :-)
Bodkin: Commandos: Strike Force, Riddick, Sniper Elite, Splinter Cell (nebudu dejme tomu počítat Blood II), to je výběr mých posledních dohraných her a kvalitativně je hodnotím poměrně vysoko, tak nevím.
Say: Nevšimnul jsem si,že by to sem v srpnu někdo dal tak to sem dávam pro ty co tuhle informaci taky nezaznamenali. Valve pouští informace hodně zřídka a žádný medialní poprasky je nedoprovázej takže bych se nedivil, že o tomhle hodně lidí neví.
Chuck: No vidíš... Ani to nebolelo=) U mě paradoxně hraní FPS trvá déle, než u RPG.
http://www.eurogamer.cz/articles/half-life-film-primo-od-valve

Na youtube se objevil dalši fun filmeček s tématikou Half Life. Osobně si myslím, že neni provedený líp než Escape from city 17 ale rozhodně má lepší vizualní efekty... no uvidíme je to jen trailer :-)

http://www.youtube.com/watch?v=obFOc4SkkNI

Další videa co stojí za zkouknutí:
http://www.youtube.com/watch?v=4Yse4Fa7dME

http://www.youtube.com/watch?v=VduhAr82QoQ

http://www.youtube.com/watch?v=4IaupCchXGU&feature=related