Gemini Rue (dříve Boryokudan Rue) je adventurou postavenou na známém AGS enginu. První ukázky hry sklidily velký úspěch, a tak se její tvůrce, Joshua Nuernberger, rozhodl hru vydat komerčně ve spolupráci s Wadjet Eye Games. Adventura kombinující sci-fi a noir žánry se snaží co nejvíce přiblížit klasickým point&click adventurám z devadesátých let. Díky zaštítění vydavatelské společnosti obsahuje hra profesionální dabing a soundtrack ve stylu neo-noir od Nathana Allena Pinarda. Hra se může pyšnit i menšími akčními prvky a herní dobou od čtyř do osmi hodin. Profesionálně je zpracována i grafická stránka, od portrétů postav po více jak 80 ručně vytvořených pozadí.
Jako hráč získáte kontrolu nad dvojicí velice rozdílných postav. Azriel Odin je bývalý nájemný vrah, který právě dorazil na planetu Barracus, kde se snaží vyhledat jednu osobu. Druhou postavou je "Delta-Six". Bez vzpomínek či jiných stop k minulosti se probouzí v něčem, co připomíná nemocniční komplex. Osud později tyto dvě postavy svede dohromady, aby společně odkryly roušku tajemství své minulosti.
Osmý bod herní výzvy splněn jako první. Hra mě bavila – atmosféra, postavy (+ dabing), děj a hudba, to vše mě dost pohltilo a hodnotil bych fakt vysoko. Philip K. Dick jak vyšitý. Jenže to hraní samotné už se tolik nepovedlo. Nekonečné pochodování tam a sem v rámci pár lokací; zdlouhavé, nezáživné a zbytečné hádanky, podivná střelba... ono by se (mi) to asi líp hrálo jako "walking simulator" bez hádanek a bojů. Vlastně i děj má své mouchy, zejména jeho rozuzlení. Některé zvraty jsou opravdu povedené, ale mnohem více to ve mně zanechalo otázky ohledně toho, co a proč se vlastně dělo. Tím spíš, když hlavního záporáka odprásknete, aniž by měl možnost cokoliv vysvětlit.
Pro: klasická hratelnost, dabing, atmosféra, pohlcující začátek
Proti: některé pasáže ztrácí tempo