Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Fallout 2 Fallout 2 Fallout 2 Fallout 2 Fallout 2 Fallout 2 Fallout 2 Fallout 2 Fallout 2

Fallout 2: A Post Nuclear Role Playing Game

Black Isle Studios
Black Isle Studios
Black Isle Studios
Black Isle Studios
Black Isle Studios
Black Isle Studios
Black Isle Studios
Black Isle Studios
Black Isle Studios
PC
30.09.1998
PC
30.09.1998
PC
30.09.1998
PC
30.09.1998
PC
30.09.1998
PC
30.09.1998
PC
30.09.1998
PC
30.09.1998
PC
30.09.1998
Fallout 2 Fallout 2 Fallout 2 Fallout 2 Fallout 2 Fallout 2 Fallout 2 Fallout 2 Fallout 2
Žánr
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne ne ne

Fallout 2 je sequelem dnes již kultovního post-nukleárního RPG Fallout. Příběh se tentokrát točí kolem GECKu, "prastarého kufříku, který dokáže vše rozzelenat" - a který vaše (řádně zdegenerovaná) vesnice aktuálně potřebuje. Hra dodržuje a rozvíjí všechny oblíbené prvky (vývoj postavy založený na systému SPECIAL, dobré a košaté dialogy, unikátní "lore") prvního dílu. Ačkoliv je hra asi čtyřikrát větší než předchůdce, byla díky velkému nátlaku na vývojáře dokončena během pouhých 11 měsíců. Pod hru byli poprvé oficiálně podepsáni Black Isle Studios.

Dá se říci, že s sebou Fallout 2 - jako jedna z mála her - přinesl jisté poselství, poselství o zbytečnosti války a nepoučitelnosti lidstva ("Válka. Válka je vždycky stejná"). Hru lze také chápat jako post-nukleární svět, jak si ho mohli představovat Američané během první fáze studené války. Tvůrčí studio bylo bohužel v prosinci 2003 rozpuštěno a tak řada myšlenek, rozvíjejících tento odkaz, zůstala nedotažena.
Fallout 2 je sequelem dnes již kultovního post-nukleárního RPG Fallout. Příběh se tentokrát točí kolem GECKu, "prastarého kufříku, který dokáže vše rozzelenat" - a který vaše (řádně zdegenerovaná) vesnice aktuálně potřebuje. Hra dodržuje a rozvíjí všechny oblíbené prvky (vývoj postavy založený na systému SPECIAL, dobré a košaté dialogy, unikátní "lore") prvního dílu. Ačkoliv je hra asi čtyřikrát větší než předchůdce, byla díky velkému nátlaku na vývojáře dokončena během pouhých 11 měsíců. Pod hru byli poprvé oficiálně podepsáni Black Isle Studios.

Dá se říci, že s sebou Fallout 2 - jako jedna z mála her - přinesl jisté poselství, poselství o zbytečnosti války a nepoučitelnosti lidstva ("Válka. Válka je vždycky stejná"). Hru lze také chápat jako post-nukleární svět, jak si ho mohli představovat Američané během první fáze studené války. Tvůrčí studio bylo bohužel v prosinci 2003 rozpuštěno a tak řada myšlenek, rozvíjejících tento odkaz, zůstala nedotažena.

O několik let později vyšla akčnější odbočka série jménem Fallout Tactics: Brotherhood of Steel a v roce 2008 pak spatřil světlo světa plnohodnotný třetí díl, na kterém tentokrát pracovali lidé z Bethesda Softworks.
Fallout 2 je sequelem dnes již kultovního post-nukleárního RPG Fallout. Příběh se tentokrát točí kolem GECKu, "prastarého kufříku, který dokáže vše rozzelenat" - a který vaše (řádně zdegenerovaná) vesnice aktuálně potřebuje. Hra dodržuje a rozvíjí všechny oblíbené prvky (vývoj postavy založený na systému SPECIAL, dobré a košaté dialogy, unikátní "lore") prvního dílu. Ačkoliv je hra asi čtyřikrát větší než předchůdce, byla díky velkému nátlaku na vývojáře dokončena během pouhých 11 měsíců. Pod hru byli poprvé oficiálně podepsáni Black Isle Studios.

Dá se říci, že s sebou Fallout 2 - jako jedna z mála her - přinesl jisté poselství, poselství o zbytečnosti války a nepoučitelnosti lidstva ("Válka. Válka je vždycky stejná"). Hru lze také chápat jako post-nukleární svět, jak si ho mohli představovat Američané během první fáze studené války. Tvůrčí studio bylo bohužel v prosinci 2003 rozpuštěno a tak řada myšlenek, rozvíjejících tento odkaz, zůstala nedotažena.

O několik let později vyšla akčnější odbočka série jménem Fallout Tactics: Brotherhood of Steel, v roce 2008 spatřil světlo světa třetí díl, na kterém tentokrát pracovali lidé z Bethesda Softworks a v roce 2010 pak Fallout: New Vegas.
Fallout 2 je sequelem dnes již kultovního post-nukleárního RPG Fallout. Příběh se tentokrát točí kolem GECKu, "prastarého kufříku, který dokáže vše rozzelenat" - a který vaše (řádně zdegenerovaná) vesnice aktuálně potřebuje. Hra dodržuje a rozvíjí všechny oblíbené prvky (vývoj postavy založený na systému SPECIAL, dobré a košaté dialogy, unikátní "lore") prvního dílu. Ačkoliv je hra asi čtyřikrát větší než předchůdce, byla díky velkému nátlaku na vývojáře dokončena během pouhých 11 měsíců. Pod hru byli poprvé oficiálně podepsáni Black Isle Studios.

Dá se říci, že s sebou Fallout 2 - jako jedna z mála her - přinesl jisté poselství, poselství o zbytečnosti války a nepoučitelnosti lidstva ("Válka. Válka je vždycky stejná"). Hru lze také chápat jako post-nukleární svět, jak si ho mohli představovat Američané během první fáze studené války. Tvůrčí studio bylo bohužel v prosinci 2003 rozpuštěno a tak řada myšlenek, rozvíjejících tento odkaz, zůstala nedotažena.

O několik let později vyšla akčnější odbočka série jménem Fallout Tactics: Brotherhood of Steel, v roce 2008 spatřil světlo světa třetí díl, na kterém tentokrát pracovali lidé z Bethesda Softworks a v roce 2010 pak Fallout: New Vegas.
Fallout 2 je sequelem dnes již kultovního post-nukleárního RPG Fallout. Příběh se tentokrát točí kolem GECKu, "prastarého kufříku, který dokáže vše rozzelenat" - a který vaše (řádně zdegenerovaná) vesnice aktuálně potřebuje. Hra dodržuje a rozvíjí všechny oblíbené prvky (vývoj postavy založený na systému SPECIAL, dobré a košaté dialogy, unikátní "lore") prvního dílu. Ačkoliv je hra asi čtyřikrát větší než předchůdce, byla díky velkému nátlaku na vývojáře dokončena během pouhých 11 měsíců. Pod hru byli poprvé oficiálně podepsáni Black Isle Studios.

Dá se říci, že s sebou Fallout 2 - jako jedna z mála her - přinesl jisté poselství, poselství o zbytečnosti války a nepoučitelnosti lidstva ("Válka. Válka je vždycky stejná"). Hru lze také chápat jako post-nukleární svět, jak si ho mohli představovat Američané během první fáze studené války. Tvůrčí studio bylo bohužel v prosinci 2003 rozpuštěno a tak řada myšlenek, rozvíjejících tento odkaz, zůstala nedotažena.

O několik let později vyšla akčnější odbočka série jménem Fallout Tactics: Brotherhood of Steel, v roce 2008 spatřil světlo světa třetí díl, na kterém tentokrát pracovali lidé z Bethesda Softworks a v roce 2010 pak Fallout: New Vegas.
Fallout 2 je sequelem dnes již kultovního post-nukleárního RPG Fallout. Příběh se tentokrát točí kolem GECKu, "prastarého kufříku, který dokáže vše rozzelenat" - a který vaše (řádně zdegenerovaná) vesnice aktuálně potřebuje. Hra dodržuje a rozvíjí všechny oblíbené prvky (vývoj postavy založený na systému SPECIAL, dobré a košaté dialogy, unikátní "lore") prvního dílu. Ačkoliv je hra asi čtyřikrát větší než předchůdce, byla díky velkému nátlaku na vývojáře dokončena během pouhých 11 měsíců. Pod hru byli poprvé oficiálně podepsáni Black Isle Studios.

Dá se říci, že s sebou Fallout 2 - jako jedna z mála her - přinesl jisté poselství, poselství o zbytečnosti války a nepoučitelnosti lidstva ("Válka. Válka je vždycky stejná"). Hru lze také chápat jako post-nukleární svět, jak si ho mohli představovat Američané během první fáze studené války. Tvůrčí studio bylo bohužel v prosinci 2003 rozpuštěno a tak řada myšlenek, rozvíjejících tento odkaz, zůstala nedotažena.

O několik let později vyšla akčnější odbočka série jménem Fallout Tactics: Brotherhood of Steel, v roce 2008 spatřil světlo světa třetí díl, na kterém tentokrát pracovali lidé z Bethesda Softworks a v roce 2010 pak Fallout: New Vegas.
Fallout 2 je sequelem dnes již kultovního post-nukleárního RPG Fallout. Příběh se tentokrát točí kolem GECKu, "prastarého kufříku, který dokáže vše rozzelenat" - a který vaše (řádně zdegenerovaná) vesnice aktuálně potřebuje. Hra dodržuje a rozvíjí všechny oblíbené prvky (vývoj postavy založený na systému SPECIAL, dobré a košaté dialogy, unikátní "lore") prvního dílu. Ačkoliv je hra asi čtyřikrát větší než předchůdce, byla díky velkému nátlaku na vývojáře dokončena během pouhých 11 měsíců. Pod hru byli poprvé oficiálně podepsáni Black Isle Studios.

Dá se říci, že s sebou Fallout 2 - jako jedna z mála her - přinesl jisté poselství, poselství o zbytečnosti války a nepoučitelnosti lidstva ("Válka. Válka je vždycky stejná"). Hru lze také chápat jako post-nukleární svět, jak si ho mohli představovat Američané během první fáze studené války. Tvůrčí studio bylo bohužel v prosinci 2003 rozpuštěno, a tak řada myšlenek rozvíjejících tento odkaz zůstala nedotažena.

O několik let později vyšla akčnější odbočka série jménem Fallout Tactics: Brotherhood of Steel, v roce 2008 spatřil světlo světa třetí díl, na kterém tentokrát pracovali lidé z Bethesda Softworks, a v roce 2010 pak Fallout: New Vegas.
Fallout 2 je sequelem dnes již kultovního post-nukleárního RPG Fallout. Příběh se tentokrát točí kolem GECKu, "prastarého kufříku, který dokáže vše rozzelenat" - a který vaše (řádně zdegenerovaná) vesnice aktuálně potřebuje. Hra dodržuje a rozvíjí všechny oblíbené prvky (vývoj postavy založený na systému SPECIAL, dobré a košaté dialogy, unikátní "lore") prvního dílu. Ačkoliv je hra asi čtyřikrát větší než předchůdce, byla kvůli velkému nátlaku na vývojáře dokončena během pouhých 11 měsíců. Pod hru byli poprvé oficiálně podepsáni Black Isle Studios.

Dá se říci, že s sebou Fallout 2 - jako jedna z mála her - přinesl jisté poselství, poselství o zbytečnosti války a nepoučitelnosti lidstva ("Válka. Válka je vždycky stejná"). Hru lze také chápat jako post-nukleární svět, jak si ho mohli představovat Američané během první fáze studené války. Tvůrčí studio bylo bohužel v prosinci 2003 rozpuštěno, a tak řada myšlenek rozvíjejících tento odkaz zůstala nedotažena.

O několik let později vyšla akčnější odbočka série jménem Fallout Tactics: Brotherhood of Steel, v roce 2008 spatřil světlo světa třetí díl, na kterém tentokrát pracovali lidé z Bethesda Softworks, a v roce 2010 pak Fallout: New Vegas.
Fallout 2 je sequelem dnes již kultovního post-nukleárního RPG Fallout. Příběh se tentokrát točí kolem GECKu, "prastarého kufříku, který dokáže vše rozzelenat" - a který vaše (řádně zdegenerovaná) vesnice aktuálně potřebuje. Hra dodržuje a rozvíjí všechny oblíbené prvky (vývoj postavy založený na systému SPECIAL, dobré a košaté dialogy, unikátní "lore") prvního dílu. Ačkoliv je hra asi čtyřikrát větší než předchůdce, byla kvůli velkému nátlaku na vývojáře dokončena během pouhých 11 měsíců. Pod hru byli poprvé oficiálně podepsáni Black Isle Studios.

Dá se říci, že s sebou Fallout 2 - jako jedna z mála her - přinesl jisté poselství, poselství o zbytečnosti války a nepoučitelnosti lidstva ("Válka. Válka je vždycky stejná"). Hru lze také chápat jako post-nukleární svět, jak si ho mohli představovat Američané během první fáze studené války. Tvůrčí studio bylo bohužel v prosinci 2003 rozpuštěno, a tak řada myšlenek rozvíjejících tento odkaz zůstala nedotažena.

O několik let později vyšla akčnější odbočka série jménem Fallout Tactics: Brotherhood of Steel, v roce 2008 spatřil světlo světa třetí díl, na kterém tentokrát pracovali lidé z Bethesda Softworks, a v roce 2010 pak Fallout: New Vegas.
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (https://www.fallout4.com/games/fallout-2)
Oficiální stránky hry (http://www.fallout4.com/games/fallout-2)
Oficiální stránky hry (http://www.fallout4.com/games/fallout-2)
Oficiální stránky hry (http://www.fallout4.com/games/fallout-2)
Oficiální stránky hry (http://www.fallout4.com/games/fallout-2)