Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

mam vybite auto...dobije se auto mikrofuznimi clanky? JEstli ano,jak je pouit? Kdyz je dam doprave ruky tak nejdou pouzit
Já to s "melee" postavou dohrál několikrát, je to hrozná sranda :) Ale vždycky teda bez Marcuse v partě :D
@Mirus (22.09.2017 21:53): Take me to laka. Dohrat by to melo jit urcite. Vetsine rizikovym soubojum se da vyhnout a se spravnymi perky mas sanci utocit 6x za kolo (action boy, action boy, bonus HtH Attacks). Pouzivat mega energopest pro damage, chladne zbrane pouze pro crowd control. Pripadne jeste spojit s plizenim (silent running, silent death). Jen je skoda, ze nelze prilis zvysovat zraneni v boji na blizko. Bonus HtH Damage pridava pouze 2 do zraneni a u traitu Heavy Hander je znacna penalizace (-30% modifier to the critical hit table).

Jo, asi to zkusim. :)
@Tommywise (21.09.2017 18:18): Neudela to v ramci pribehu nebo nejakeho skriptu, jen v boji preferuje tezke zbrane, ktere vsechny vyjma raketometu strili davkou a nebere ohledy na to, zda mu nektery z tvych dalsich spolecniku stoji v ceste. Takovy Bozar v jeho rukou je smrt pro vsechny bez vyjimky.
@Tommywise (21.09.2017 17:21): Musis jeste opravit tu cisticku vzduchu v dole. Pokud by ani to nestacilo, tak skoc do baraku v jihovychodni casti prvni mapy Broken Hills, promluv si tam s jednim typkem, rekni mu, ze mutanty nenavidis, on ti rekne, ze chystaj prevrat, nahlas to Marcusovi. To by uz melo byt dost.
Tak si to tak stradujeme pustinou v power armorech, potkame nejake hnupy raidery s flusackama... ale ony to nejsou flusacky! A zatimco se chystame na nas tah, hnupove nas rozsekaj na sracky .223 pistolema. Kuuurva, s YAAM modem si proti .223 pistolim muzes klidne tu tezkou, humpolackou enrgozbroj odlozit, je ti k nicemu. :)
no jo ale ten co hlida branu sice jde jakoby otevrit a zve me za Wesinem ale ty lasery co brani k vchodu tam sou porad i dkyz mu opakovane na otazku jestli chcu videt Westina odpovodiam ano...hlidac porad chodi otevrit branu ale ta porad je zavrena, resp. to silove pole nejde vypnout
@Shoggot (19.09.2017 17:22): lol tak to by me nenapadlo ze Serif bude nekde na ulici ale takto sem uz nekolikrat naletel, hlavne v New Renu kde bych to bez navodu ktery mi ukazal kde dotycni sou nedal.... ten quest s hledanim lidi kteri predavkovali toho syna od Wrightovych
mam quest ze mam zabit Westina z NCR, ale kdyz chci jit do jeho rance, tak je brana zavrena a hlidac me nechce pustit. V NCR mam vsechny questy hotove
@Tommywise (18.09.2017 19:02): Ne, když bude čtvrtý sen, tak hra normálně jede dál, nic se ti nezavře.

Auto jezdí na mikrofúzní články, klikni na auto pravým tlačítkem, klikni na batoh a pak na mikrofúzní článek.

Jestli v tom rozhovoru žádná taková možnost není, tak máš asi holt malý Speech. Máš quest na osvobození Chrissy? Pokud ani tak není možnost jí překecat, máš holt malý Speech a musíš ji oddělat.
takze pokud bude 4 sen tak uz nebudu moct jit do Vaultu 13 nebo jineho mesta ve kterem sem este nebyl?

Jinak mam konecne auto,ale zda se ze dochazi benzin...ten se da kde sehnat?

A jeste jak mam prekecat tu zennskou pred Vauletm 15 aby mi uhla z cesty kterou blokuj e kdyz v rozhovoru takova zadna moznost neni? Mam ji oddelat?
@Shoggot (18.09.2017 18:28): JJ, o tom druhém GECKu vím, ale myslel jsem, že je tam pro ty hráče, kteří ten původní třeba někam založili... :)

Myslím, že když jsem to hrál poprvé nebo podruhé, tak jsem někde prodal ty navigační součástky do tankeru... nezdály se mi důležité :D
@John Mirra (18.09.2017 18:21): Nope, jakmile odbyde čtvrtá, tak tak jako tak přijde Enkláva, unese je a jede se dál, stejně jako když najdeš GECK.

Proto jsou ve hře GECKy dva, přesně z tohohle důvodu. Pokud se odehraje čtvrtý sen a Enkláva rozseká Arroyo, nasměruje tě Hakunin právě za Enklávou. Kdyby se hráč rozhodl, že na GECK už sere a jde jen na ropnou plošinu srovnat účty, nachází se druhý GECK tam, aby ten quest splnil bez toho, aniž by vlezl do Vaultu 13.
@Tommywise (18.09.2017 14:12): Ne, Hakuninův duch může naříkat jak chce, ale i když budeš otálet nebo pospíchat, tak se nic nezmění. Jediný časový limit, který hra má, je 13 let. Pokud se budeš po pustině toulat 13 let, tak hra skončí.
protoze sem si na zacatku nevzal auto (to ze se da vzit sem zjistil az z navodu pozdeji) tak uz me podruhe ve snu vytrhl ten Duch Vudce bo jak to nazvat z Arroya zprej Arroyo strada a ze bez Gecka jsme ztraceni.... to je jako hra nejak casove omezena, jakoze kdyz se budu dlouho nekde potacet tak neuspeju?
@John Mirra (17.09.2017 17:40): Vychazi, jeden bod by ti zbyl.

Ja jsem si chtel dat nizky staty, ale kdyz vidis, ze uz chlapek s inteligenci 3 sotva mluvi, tak chlapek s charisma 3 by musel vypadat jak opice (k tomu jeste opravdu oskliva opice) a s obratnosti 3 neudrzi v ruce ani lzici. :P

Takze bych to videl:
ST 4
PER 6 (ale bez bryli tak za 2 :)
EN 6 (spis kvalita zdravi nez odolnost vuci ranam superkladivem :))
CH 4 (prikladam duvod vice mym recnickym (ne)schopnostem)
INT 6
AG 8 (vcetne traitu Small Frame)
LCK 4

@valcik (17.09.2017 17:43): S mega energopesti dava trikrat za 30-40. :) Ale spatne se kontroluje no. S charge je to riziko, se stay close to me zase casto stoji mimo boj uplne.
@Tommywise (17.09.2017 16:50): "Co je dulezitejsi mit inteligenci 7 nebo o jednoho spolecnika navic? Resp. co byste zvolili vy?"

IMO ani jeden perk nie je dobry, ak chces mat 4 partakov potrebujes charismu 8, ty mas 6. Zvysit v hre ju mozes cez: implantat +1 v Navarre, okuliare +1 (tieto by si mal mat, ma ich pri sebe ten Salvatoreho bodyguard) a Mentats +1 (aplikovatelne 2x na docasny +2). Cize ak si das okuliare a jeden Mentats budes mat charismu 8 a mozes recruitnut toho robota.

Inteligencia je velmi dobra hlavne ked ju mas vysoku uz na zaciatku hry, povedzme int 9. Takto v pokrocilej casti hry sa ti zvysovat int za cenu perku IMO neoplati, mas z toho iba +2 skill pointy a co si pamatam, na rozmedzi int 6 a int 7 nie su nejake stat checky, tie su az pri vyssej int (9+)
@marwel (17.09.2017 17:34): tak to já bych naopak měl Luck takřka na full, ale perception by se mi měnilo podle denní doby a hlavně od rána do oběda bych ve slabších dnech byl i na nule. A vzhledem k tomu že jsem z valašska bych měl asi menší učinek drog.
@marwel (17.09.2017 17:34): Sulik v RP je pekne drsný s cal .223 alebo 14 mm bambitkou, vyskúšaj! Z bojových nastavení mu vyhoď taktiku Charge, aby útočil zdiaľky a sleduj ako na najvyššej úrovni dáva súperom dva 25-35 zásahy za kolo..
@Tommywise (17.09.2017 16:44): Sulik a Goris jsou dobre volby pro boj na blizko. Sulik dle meho lepsi (kvuli energozbroji a tomu, ze muze bojovat i na dalku, kdyz je potreba), zvlaste, kdyz s tebou jde od zacatku (a tudiz uz par levelu ziskal). A ten Skynet s nejlepsim mozkem se dle statistik zda byt take dobrou volbou, ackoli mne vzdy prislo davat body do Science az na 121% moc za jeho ziskani. Jinak inteligence je dost dulezita. Ovlivnuje ziskane skill body pri ziskani noveho levelu ale take mnozstvi dialogovych moznosti. Rekl bych, ze je pro dialogy dulezitejsi nez Charisma, ktere jde vetsinou nahradit skillem Speech.

Ale jak rekl Kunick, je to RPG, takze nejlepsi je to hrat podle sebe. Kdyz uz jsme u toho, premysleli jste nekdy, jak by asi tak vypadaly SPECIAL a traity primo pro vas? Ja bych pro sebe nejspis ani nevyuzil vsechny, ktere mi pro zacatek vyvojari dali. :P Zvlaste Luck a Charisma by mi hodne schazelo. :)