Elvíra sa opäť pohrešuje. Temný a nehostinný hrad, však tentoraz nahradili štúdiá Black Widow Productions v Hollywoode, ktoré nevlastní nikto iný ako Elvíra. Nikto nevie, kde sa práve nachádza a opäť sa odkiaľsi vynára ďalšia hrozba veľkého zla. Nájsť Elvíru nebude ľahké. Na začiatku sa vám síce zjaví a odovzdá vám svoju magickú knihu, ale len aby vás nasmerovala do ďalšieho pátrania. Na druhej strane, ak sa vám nebude dariť, z času – na čas sa objaví a podpichne vás nejakou tou ironickou poznámkou.
V druhom pokračovaní je väčší dôraz kladený na RP prvky, a samozrejme inak sa nič nemení. Akurát – ako pri každom pokračovaní – je všetko rozsiahlejšie, zložitejšie a... nebezpečnejšie. Takmer každý predmet je možné zobrať (ale nemôžete niesť všetko naraz), takmer každú zbraň je možné použiť – a ako vždy – je možné zomrieť množstvom smrtí.
Čím déle to hraji, tím více tomu snižuji hodnocení. Přitom atmosféra začátku hry by se dala krájet, vrátnice, to je něco, co ve mně rezonuje někdy od roku 93, kdy jsem získal diskety s touto hrou a motal jsem se díky copy protection jen kolem začátku hry, nějak jsem se dostal i do strašidelného domu díky úspěšným pokusům a omylům a tehdy si u mě hra získala pomalu status legendy. Nicméně jsem se tehdy daleko nedostal a zůstalo jen u takového pohodového potulování se. Teď jsem se hecnul s tím, že to dohraji. Adventurní část po strašidelný dům by byla tak na 80%. Jenže pak následuje dungeon část, která snad zabírá 80% hry a takový opruz jsem už dlouho nezažil, zda-li někdy. 10 rádoby dungeon levelů, s naprosto béčkovým zpracováním a naprostými zbytečnostmi, které nejen, že nejsou potřeba k dohrání hry, ale dokáží dosavadní postup ve hře doslova zničit. Stahuje to hru pomalu k propadáku.
Pro: atmosféra, zajímavý systém mixování kouzel, výborně vymyšlený RPG systém
Proti: neskutečný počet míst a možností, jak zlikvidovat hodinový postup ve hře, aniž byste to často vůbec tušili