Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

< >
@musa (08.08.2019 16:37): Dohraj to a uvidíš, ja som nejak stratil silu riešiť všetky tie plot holes, príbehové zvraty, ktoré nikam neviedli, neukončené dejové línie a nevypovedané otázky, alebo narýchlo ušité absurdné odpovede na dlho rozvíjané otázky v predošlých hrách. Je to ukončenie tej ságy, ale veľmi nedôstojné.
Třetí kniha pokořena. Možná si to po dokončení celého příběhu projedu ještě jednou a udělám jiná rozhodnutí. Celkově druhá kniha lepší, pobíhání s Hanou poněkud nudné, ale děj se pohnul kupředu.

Docela mě zaráží, jak málo se tu o Chapters diskutuje a tady u třetí knihy je to až ostudný - 10 příspěvků a z toho několik o čtvrté knize. Vážně?
Přidá někdo, kdo má čas a elán, čtvrtou epizodu do databáze?

Marty34: Vydání čtyřky zdržel přechod a zpětné předělání prvních tří epizod na novou verzi Unity.
@Marcusss: dobrej komentář, souhlasim prakticky se všim. puzzle design Tornquist a spol. evidentně zapomněli někde u The Longest Journey, celkově po dohrání 3. epizody musím hodnotit sérii o něco hůř než Dreamfall - ten mi prostě mnohem víc ubíhal, tady se člověk mnohem víc zasekává v lokacích a dělání ne až tak zábavnejch věcí.. přesto jsem z toho všeho měl o něco lepší pocit než po epizodě 2.
Tedy.. Vše sice opět krásně udělané, ale tento díl byl tak strašně rychlý!! Pořádně jsem si ani neužila Marcurii za denního světla a už zase hraju za Kiana.. :-( Moc rychlé, moc krátké.. hotovo za 2 hodiny a to jsem se snažila nespěchat :-(
S dějem třetí kapitoly jsem spokojený. V některých chvílích je trochu hloupoučký (ultimátní agent co zjevně nemá problém pistolkou sejmout celou pancéřovanou zásahovku?), ale to bylo už u TLJ a prvního Dreamfallu. Zato hratelnost a puzzly...

Už u prvních dvou kapitol to nebyl žádný zázrak, ale přinejmenším fungovaly a dělaly ze hry víc než jen interaktivní film. To mi vyhovovalo.

Celkově se tahle kapitola skládá z:

- malé lokace obsahující "najdi předměty" puzzle, už na kterém se dokáže člověk docela zbytečně zaseknout
- velké lokace obsahující vágní řetězený puzzle, který existuje jen aby prodloužil herní dobu
- dlouhého tunelu občas proloženého "zdržovačem" (brány ve stokách)
- jednoho dobrého a vtipného puzzlu, kterému ale atmosféricky ubližuje absurdita situace (hulákání jak na lesy uvnitř rozlehlé haly, kterého si nikdo nevšimne)
- jednoho atmosférického tunelu, ale to jen protože je to důležitá dějová situace pro jednu z postav
- rozhovoru, který v základě omílá staré informace, aby postava věděla to co už hráč ví
- dalšího kraťoučkého trochu přiblblého tunelu zakončenému jediným konkrétním a opravdu důležitým rozhodnutím za celou kapitolu...
@Tulareanus (30.06.2015 01:00): Toto vŕta v hlave aj mne. Je pravdou, že mnohé staršie adventúry kládli pomerne vysoké nároky na hráča, ale rozloha nebývala taká veľká, dalo sa brať a kombinovať viacero predmetov, ale väčšinou bolo jasnejšie, kam má hráč ísť a čo tam má asi urobiť. Dreamfall Chapters má ozaj vágnu nápovedu. V kombinácii s rozlohou lokácií a nič moc mapou, to zbytočne nafukuje herný čas.
Teda, ja to mám ešte rozohrané, ale tá občasná vágnosť toho, čo mám vlastne ďalej urobiť a otvorenosť (tých istých) lokácii za Kiana, kde musím hľadať ani neviem čo... To nebolo moc zábavné.
No, že jsme se konečně dočkali. Tak jsem zvědavý. Obecně jsem s Chapter spokojený, v čem to bylo horší?