@musa (08.08.2019 16:37): Dohraj to a uvidíš, ja som nejak stratil silu riešiť všetky tie plot holes, príbehové zvraty, ktoré nikam neviedli, neukončené dejové línie a nevypovedané otázky, alebo narýchlo ušité absurdné odpovede na dlho rozvíjané otázky v predošlých hrách. Je to ukončenie tej ságy, ale veľmi nedôstojné.
Diskuze
Třetí kniha pokořena. Možná si to po dokončení celého příběhu projedu ještě jednou a udělám jiná rozhodnutí. Celkově druhá kniha lepší, pobíhání s Hanou poněkud nudné, ale děj se pohnul kupředu.
Docela mě zaráží, jak málo se tu o Chapters diskutuje a tady u třetí knihy je to až ostudný - 10 příspěvků a z toho několik o čtvrté knize. Vážně?
Docela mě zaráží, jak málo se tu o Chapters diskutuje a tady u třetí knihy je to až ostudný - 10 příspěvků a z toho několik o čtvrté knize. Vážně?
Přidá někdo, kdo má čas a elán, čtvrtou epizodu do databáze?
Marty34: Vydání čtyřky zdržel přechod a zpětné předělání prvních tří epizod na novou verzi Unity.
Marty34: Vydání čtyřky zdržel přechod a zpětné předělání prvních tří epizod na novou verzi Unity.
Book Four je ode dneska konecne venku.
Nevite kde se zasekla 4? To je hruza, ze za par dnu to bude rok od vydani 1 epizody.
@Marcusss: dobrej komentář, souhlasim prakticky se všim. puzzle design Tornquist a spol. evidentně zapomněli někde u The Longest Journey, celkově po dohrání 3. epizody musím hodnotit sérii o něco hůř než Dreamfall - ten mi prostě mnohem víc ubíhal, tady se člověk mnohem víc zasekává v lokacích a dělání ne až tak zábavnejch věcí.. přesto jsem z toho všeho měl o něco lepší pocit než po epizodě 2.
Tedy.. Vše sice opět krásně udělané, ale tento díl byl tak strašně rychlý!! Pořádně jsem si ani neužila Marcurii za denního světla a už zase hraju za Kiana.. :-( Moc rychlé, moc krátké.. hotovo za 2 hodiny a to jsem se snažila nespěchat :-(
S dějem třetí kapitoly jsem spokojený. V některých chvílích je trochu hloupoučký (ultimátní agent co zjevně nemá problém pistolkou sejmout celou pancéřovanou zásahovku?), ale to bylo už u TLJ a prvního Dreamfallu. Zato hratelnost a puzzly...
Už u prvních dvou kapitol to nebyl žádný zázrak, ale přinejmenším fungovaly a dělaly ze hry víc než jen interaktivní film. To mi vyhovovalo.
Celkově se tahle kapitola skládá z:
- malé lokace obsahující "najdi předměty" puzzle, už na kterém se dokáže člověk docela zbytečně zaseknout
- velké lokace obsahující vágní řetězený puzzle, který existuje jen aby prodloužil herní dobu
- dlouhého tunelu občas proloženého "zdržovačem" (brány ve stokách)
- jednoho dobrého a vtipného puzzlu, kterému ale atmosféricky ubližuje absurdita situace (hulákání jak na lesy uvnitř rozlehlé haly, kterého si nikdo nevšimne)
- jednoho atmosférického tunelu, ale to jen protože je to důležitá dějová situace pro jednu z postav
- rozhovoru, který v základě omílá staré informace, aby postava věděla to co už hráč ví
- dalšího kraťoučkého trochu přiblblého tunelu zakončenému jediným konkrétním a opravdu důležitým rozhodnutím za celou kapitolu...
Už u prvních dvou kapitol to nebyl žádný zázrak, ale přinejmenším fungovaly a dělaly ze hry víc než jen interaktivní film. To mi vyhovovalo.
Celkově se tahle kapitola skládá z:
- malé lokace obsahující "najdi předměty" puzzle, už na kterém se dokáže člověk docela zbytečně zaseknout
- velké lokace obsahující vágní řetězený puzzle, který existuje jen aby prodloužil herní dobu
- dlouhého tunelu občas proloženého "zdržovačem" (brány ve stokách)
- jednoho dobrého a vtipného puzzlu, kterému ale atmosféricky ubližuje absurdita situace (hulákání jak na lesy uvnitř rozlehlé haly, kterého si nikdo nevšimne)
- jednoho atmosférického tunelu, ale to jen protože je to důležitá dějová situace pro jednu z postav
- rozhovoru, který v základě omílá staré informace, aby postava věděla to co už hráč ví
- dalšího kraťoučkého trochu přiblblého tunelu zakončenému jediným konkrétním a opravdu důležitým rozhodnutím za celou kapitolu...
@Tulareanus (30.06.2015 01:00): Toto vŕta v hlave aj mne. Je pravdou, že mnohé staršie adventúry kládli pomerne vysoké nároky na hráča, ale rozloha nebývala taká veľká, dalo sa brať a kombinovať viacero predmetov, ale väčšinou bolo jasnejšie, kam má hráč ísť a čo tam má asi urobiť. Dreamfall Chapters má ozaj vágnu nápovedu. V kombinácii s rozlohou lokácií a nič moc mapou, to zbytočne nafukuje herný čas.
Teda, ja to mám ešte rozohrané, ale tá občasná vágnosť toho, čo mám vlastne ďalej urobiť a otvorenosť (tých istých) lokácii za Kiana, kde musím hľadať ani neviem čo... To nebolo moc zábavné.
No, že jsme se konečně dočkali. Tak jsem zvědavý. Obecně jsem s Chapter spokojený, v čem to bylo horší?
Zatím imho nejslabší díl, asi se o tom jak budu mít chvilku napíšu....