Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Borghal (19.03.2013 16:27): Ty patříš k lidem co oslavují filmy s děravým scénářem jako volně interpretovatelná veledíla? :-)

Btw to co píšeš mi zní jako "musíš se snažit aby tě ta hra bavila" což tedy, ne dík.
@Isair (19.03.2013 15:53): Že stačí zmrazit a umlátit mi přijde relevantní jen do té doby, pokud je člověk "power gamer". Protože ostatní spelly a přístupy fungují taky, takže není nutné omezovat se jen na to, co funguej nejlépe, ve jménu co největší efektivity. Přece jen je to hra :-)
@Isair (19.03.2013 15:53): Baldury mě nuděj, hlavně je to tématem, tohle high fantasy není pro mě (kor postavený na DaD pravidlech), což je vlastně důvod, proč jsem se do DA nepustil. Plus ty SIMS ksichty... nějak mi ta hra nesedí.
Dungeon Siege mě svého času docela bavilo... ale docela stereotypní.
@Isair (19.03.2013 15:39): No vidiš, a teorie přitom vypadá lákavě, tj. hodně možností strategie apod... nebo aspoň když to hrála přívtulka, tak jsem si říkal, hm, ty souboje ujdou... až na ten detail, že ti může pochcípat většina party a po vyhrání souboje se jede dál :)
@Walome (19.03.2013 14:59): To je fakt, více mi to připomínalo Dungeon Siege (kliknout a pozorovat) :p.

Na druhou stranu vyjádření že DA obsahuje nějaké Diablo like prvky v soubojích (oproti starším BI/BW RPG), pochopit dokáži. Především co se týká skillů s krátkým cooldownem, které hráč musí neustále dokolečka naklikávat, podobným skill tree či zkrátka celkovému arkádovému pojetí soubojů s téměř nulovou možností taktizovat (byť ten WoW je možná trefnějším přirovnáním). Ty souboje jsou imo jeden z hodně slabých herních prvků (takový prapodivný hybrid), načež jich je ke všemu neúnosně mnoho.
@Zero (19.03.2013 15:19): 1) To může i nemusí být pravda v prostředí, kde 70% = průměrná hra a 50 je už obvykle udělováno failům, které nelze doporučit. (A tím teď nemyslím ani tak DH, jako spíš obecně celou komunitu kolem hodnocení her - uživatele, periodika, weby...)

2) DA není nenáročné na oddech, ruce pryč v takovém případě :-) Je tam tuna textu, která tu rhu dělá zajímavou, ale vším se tím prokousat cekem náročné je. Když to ale neuděláš, zážitek z hry se tím podstatně zmenší... to už je lepší nějaká akční adventura s prvky RPG, třeba Jade Empire, Beyond Good and Evil nebo Hunted.
Jestli dá někdo hře 55% procent, tak bych ho zrovna haterem neoznačil teda.

Jinak docela uvažuju, že bych si to možná i zahrál znova, minule jsem to celkem odbyl, protože mě to nebavilo, a potřebuju něco nenáročného na oddech.
@Say (19.03.2013 14:49): No, mezi námi děvčaty, i já vim, že Diablo je klikačka, kdežto tohle je spíš ve stylo WoW - tj. nasázet útoky a koukat jak se s tím postavy poperou.

Cože?!! Tady někdo tvrdí že je DA diablovka? Tak to je ale na pořádný proplesk ...
Dragon age a diablovka? I vy hateři. Uklikejte se na těch respawnujících utopencích a RPGčka nechte bejt :p
@Sadako (19.03.2013 00:06): V Ostagaru truhly otevřeš pouze tehdy, pokud máš zloděje jako hlavní postavu. Ale už v první vesnici po Ostagaru budeš moci nabrat NPC s potřebnými zlodějskými schopnostmi.
@Barney (18.03.2013 21:16): NTKV. Ok, tohle by za zkousku stalo.

Hm, ony v Origins nejdou rozbijet zamky? A co mam jako delat, kdy ten idiot zlodej, ktereho mi pridelili do party v Ostagaru to taky neumi? Jiste, mohu si zoufat, ale to mi ten zatraceny zamek neotevre.

A ze zvedavosti jsem si krome sve hlavni postavy [elfi mag] udelala i Dalish rogue elfku, abych videla, jak jsou teda ty zacatky rozdilne. Maguv mi tedy prisel lepsi [Fade je gut] a zaverecny dialog pred zavlecenim divosky do Ostagaru v mnohem pobavil, neb rozhovor v duchu "ja nikam nepujdu, lidi fuj" - "mazej, umres, otrava" - "nepujdu, neverim mu" - "tahni a srustej" - "ok, tak jdu, jeste teda pred odchodem musim na pohreb" - "jasne, jasne, uzij si to" /strih/odchod/ je opravdu vyvedeny.

Chodemmimo, ne ze by ausgerechnet mne nepotesila moznost, ze mohu postavam upravit drzticky, takze ani jedna z nich nema oboci a elfka [to me ovsem privadi k smutnemu konstatovani o genderove nevyrovnanosti, liceni u elfa jsem musela suplovat tetovanim, pff] navic nosi jasne zlute stiny model panda, ale docela mi chybi nejaky zajimavejsi background postavy, kdyz uz se pitvali s x zacatky.
BAH, vobec ich nepocuvaj a DA si v akcii za par medenych kup. Oproti WNW ci DA2 je to ultra mega vyborna hra.
Ale tak dvojka se narozdíl od jedničky aspoň celkem příjemně hraje a ačkoli je v mnoha ohledech neuvěřitelně debilní, docela odsejpá.
@Zero (18.03.2013 18:18): Je tam hodně humorných dialogů, pokud si je schválně vybíráš. Respektive neutrální volby z Mass Effect dialogového kolečka byly nahrazeny humornými/sarkastickými.
Sadako: Koukám, že máš pravdu. NWN2 asi opravdu běží na auroře a DA:O na překopaný auroře (Eclipse). Myslel jsem, že Obsidian auroru pro NWN2 nějak úplně překopal, ale ono se to asi týká jen toho toolsetu...

Omlouvám se tedy za dezinformaci.

btw: DA:O je mnohem nudnější a rozvláčnější hra než NWN2, už jen kvůli těm šílenejm pětihodinovejm stereotypním dungeonům, na jejichž konci tě obvykle čeká skvělá odměna v podobě truhly s rezavou dýkou či něčím podobně užitečným.:-D
Není, NWN2 jede na nějakým Obsidianovským enginu, pokud vím...Možná maj nějakýho společnýho prapředka, jako spousta jinejch enginů, ale o stejnej engine se opravdu nejedná.