Mohl by být zachován normální typ level designu. Nesmí to být cokoli multiplayer style, to mě nebere. A měla by být možnost ustupovat dozadu, popř. krytí a střílení z jednoho směru. V pár úsecích toto v Doom Eternal šlo, ale byla to fakt fuška. A musel jsem použít vše, co mě FPS žánr naučil.
Ke hře je dostupných dost materiálů. Moc jsem to nestudoval. Má tam být strafování, to je rychlý pohyb do stran. Dále nějaká teleportace, že se v mžiku objevím u nepřítele a setnu jej. Štít ke krytí se před útoky. Mohlo by to víc být tradičního rázu, ale i tak budou zřejmě přetrvávat aspekty z Doom Eternal, kterými jsem já nadšený nijak nebyl.
Ke hře je dostupných dost materiálů. Moc jsem to nestudoval. Má tam být strafování, to je rychlý pohyb do stran. Dále nějaká teleportace, že se v mžiku objevím u nepřítele a setnu jej. Štít ke krytí se před útoky. Mohlo by to víc být tradičního rázu, ale i tak budou zřejmě přetrvávat aspekty z Doom Eternal, kterými jsem já nadšený nijak nebyl.