Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

< >
@S4TW (07.04.2020 08:35): Adult Gamers je skupina v english jazyku tym pádom je pre mna zbytočná. Ja potrebujem rady v CZ jazyku. Anglicky neviem plynule a nechcem sa ten jazyk ani učiť, necestujem nemám ským, a doma mi je english zbytočna a lepšiu pracu aj tak mi nedaju.

Ano máš pravdu tu je to prehladne, ale rady ake ja hladam v bodoch tu zatial nikdo nespísal k tejto konkretnej hre. Krok po kroku všetko vysvetliť.
@Saskiel (06.04.2020 23:47): tak tohle je ideální prostor, kde můžeš hledat rady, u většiny her se najde skupinka lidí, která je schopná poradit, popřípadě ti poskytnout své dojmy :-).... také můžu doporučit skupinu na FB Adult Gamers, tam se taky dá často najít nějaká rada, ale tady je to přehlednější
Ešte ma pri Pillars mrzí jedna vec, PoE 2 neni v češtine a preklad sa nechystá. PoE 1 preklad má preložili to nadšenci a neni to oficialny preklad, za to tým ľudom uprimne ďakujem a som im vdačný. Pre mna je čeština nutná. Výhoda DoS je to preložené, ja by som potreboval nájst tipy, rady v CZ kompletne rady. Toto som vôbec nenašiel na nete, česky hráči to moc ani nehrajú.

Možno som sa unáhlil s tým vrátenim dvojky ale nevadí, ešte bude príležitosť. ja som typ hráča čo potrebuje preklad.
@Saskiel (06.04.2020 10:34): Ponuka u obchodníkov sa škáluje v závislosti na úrovni družiny a to isté platí aj pre crafting. Potrénuj aspoň jednej z postáv crafting a keď nahráš novú úroveň, vyrob si vlastný luk alebo meč! Do zbraní sa dajú vkladať aj rozličné vylepšenia, ktoré pridajú hromadu bonusov a zvyšujú poškodenie.
@S4TW (06.04.2020 09:07): Tak izometria dáva zabrať, nechcem to nejak moc vzdávať ale čil to odkladám trocha. Dragon Age Prameny to išlo uplne bez problemov a ten dej je tam perfektný. DoS Má tiež dobre story, len ide o to to zvládnuť.


@Red (06.04.2020 10:02): Tak moje postavy som levlil takym čúdným štylom, na začiatku som dal bojoveho maga, moc dobre to nevyšlo a druha hlavna postava niečo ako paladin. Lieči ma, vo vysledku to nefunguje moc a zbytok postav je to čo som našiel tak som ich pribral. Teraz som k situacii vela questov, ale vyriešiť ich teda skôr najst na tie questy vhodny gear je problem s tych kostlivcov čo som čistil nepadlo dohromady nič. V obchodoch je vybavenie nad moje finančne možnosti
@Saskiel (05.04.2020 22:17): Říkám, magie země a vyvolat pavouk je hrozně OP, nemusí se zabývat nějakým vybavením. Pavouk s tebou leveluje, takže je to aspoň pro ty, co nemohou vyvolat ještě něco silnějšího, univerzální dobrý první tah. 4 postavy -> 4 pavouci -> to co z nepřítele zbyde po zabití/odvolání pavouků už nějak zmákneš.

Samozřejmě máš pravdu, že souboje v Divinity Original Sin nepatří mezi nejjednodušší a to ani v rámci izometrických RPG. Ale zase se nejedná o nic, kde bys měl důvod se frustrovat. Možná ses jen snažil dostat bojovat s nepřátely, který byly moc vysoký lvl. Ono je totiž okolí města rozdělený na oblasti od nejlehčích po nejtěžší, pokud bys četl rozhovory tak ti to mnohokrát řekne kam bys měl jít nejdřív a jinak to poznáš podle toho, že umřeš na jednu ránu:)

Pokud ti přijde DoS složitý, tak by ti asi spíš vyhovoval žánr hacknslash. Baldurs gate a Pillars of Eternity rozhodně jednodušší na pochopení nejsou, ale ty souboje asi rychleji odsýpají.
Tak ADnD má THAC0, na první pohled nelogické Armor Class a jiné. O pravidlech zbrojí pro zloděje a mágy ani nemluvě. Dobrý dual class už je pak úplný kumšt, který trvá naplánovat. :)

Original Sin 2 mi nepřijde nijak složitý. Navíc se po internetech válí spousta fajn buildů, kde lidé už probírají, do čeho má smysl vrážet body (úplně bych je nekopíroval, ale na naučení se správného vytváření postav je dobré jich pár přečíst).

Ale obecně má za mě OS 2 k top RPG ještě celkem daleko. Je to dobrá hra ale. Jen ne vyloženě skvělá.
Baldury jsem nedavno dohral a jako ty v izometrii nejsem nejsilnejsi... ja osobne zacinal taky na Dragon Age, ale to je fakt dost jine... prvni takove echt izometricld RPG byl Fallout 1 a urcite to neni na zacatek spatna volba, BG mi prisel na pochopeni pravidel tezsi... ale jestli chces, tak si muzeme vymenit pocity :)
@Saskiel (05.04.2020 23:26): Ano, PoE 1 jsem dohral. Kazdopadne neni ostuda hrat na jakoukoliv obtiznost, hlavne kdyz to cloveka bavi. V PoE 1 lze take menit obtiznost behem hry (nahoru i dolu, pokud vim), takze si tim lze pomoci.
@Garion (05.04.2020 23:18): Tak ja to skusim len asi som sa unahlil ze som Divinity 2 vratil, ale v podstate zlavy ešte budu. Ale i tak nemam dohrany prvy diel. Nechapem sam seba. Mam zasebou Skyrim, Mass effect 1,2, Zaklinač 1,2,3. Dragon age Prameny. Hrám hry od 6 rokov čil mam 27 a porazilo ma Divinity, moje prve izometricke RPG, nemôžem takuto poražku moc vystať ked som si tu hru kúpil. Ale treba to ešte skúšať. Pillars máš zasebou? Nechcem hrat na easy, dám normal obtiažnosť. Ten text a vela textu bude slúžiť na rozmýšlanie a pohltenie sa do príbehu aby som nemyslel na osamelost a stres v reali čo ma zužuje.
@Saskiel (05.04.2020 22:59): Pockal bych na nejakou slevu a zkusil bych to. Pripadne bych se nedivil, kdyby ti to Zx Atari byl schopny sehnat za par EUR. Ale pokud jsou problem jen (tahove) boje, mozna bych sel mimo RPG a procvicil jen ty. Treba Hard West mi neprisel tak ukrutne tezky a je to tahova (takticka) strategie (a je aktualne na GOGu za 2EUR).
@Garion (05.04.2020 22:46): Izometria je požiadavok. Pillars je trocha vážna vec, Divinity som nedal. Pillars ma asi iný systém čo by sadnuť mohol. Hráč ako ty čo ma zasebou Baldurs gate je zaruka dobrých rád. Mám zasebou vela vecí a RPG. Ale všetko je mimo izometrického pohladu. Tento žáner je pre mna nový.

Aj Witcherov mam zasebou som fanúšik Geralta.
@Jab (05.04.2020 22:38): Beru jako pozadavek tu izometrii. Jestli ne, moznosti jsou samozrejme sirsi.

@Saskiel (05.04.2020 22:35): Boje mi tam neprisly extremne tezke (hral jsem na nejakou normalni obtiznost) - obzvlaste ne ty povinne, takze proc ne. Baldur's Gate a podobne jsou zalozene na ADnD a tam mi prijde, ze clovek musi premyslet vice (system je "striktnejsi" a vyzaduje vetsi prizpusobeni ze strany hrace, dele trva, nez se do toho clovek dostane).
To spíše už zkusit RPG s větší akční složkou. Buď vyloženě nějakou diablovku (Grim Dawn?) nebo všelijaké ty Mass Effecty, Jade Empire, Vampire: The Masquerade - Bloodlines nebo... Co Might and Magic VII? To je taková RPG doomovka, ale na rozdíl od mnoha jiných dungeonů se dá přepnout i na tahové souboje a FPSko je to pak o něco méně. A hlavně nejde uběhat opozičníka tím šíleně hloupým strafováním. :)

P. S. Witcher 3 bych i přes akční souboje asi nedoporučil.
@Garion (05.04.2020 22:30): Zlyhal som v Divinity: OS a to mi veríš že v Pillars bude lepší? Mi to celkom lichoti, ako nepride mi to zly napad, keď by mam pri sebe človeka v reali alebo na discorde čo to hral alebo hra tak mam viac šanci hentie navody v english mi neporadia ja nie som v tom taky plynuly v prekladani. Pillars ma vela textu počul som aj skvelý príbeh je to klasicke fantasy zo starej školy. Čo Baldurs Gate nezvladol by som to?
@Garion (05.04.2020 22:10): Som sa tam mierne zle vyjadril. Dragon Age som prešiel kompletne celý.Divinity robi obrovske problemy. Dialogy ok, ale ten boj je na mna moc, neviem najst vybavenie ani na prvu zonu. Neviem sa tam pohnut v pribehu dalej. Stále mam pocit že moja hlavna dvojica hrdinov je nevhodná že som zvolil zle classy. Ale skor to bude že to neviem hrať. Divinity 2 som ponižene vratil, asi musim na tu hru dozrieť
@Saskiel (05.04.2020 22:06): Ten Dragon Age jsi nezvladl proc? Obecne je to spise jednodussi izometricke RPG. Pokud i to na tebe bylo prilis tezke, mozna by bylo lepsi zacit spise nejakym akcnim RPG, kde si zazijes alespon reseni vybavy, rozdelovani bodiku a tak dale (a nemusi to byt nutne Diablo).
@Red (05.04.2020 15:09): Tak Bloodborne a Sekiro je oproti Divinity jednoduchšie, viem to skrátka som to vzdal túto hru mne to nesadlo, neviem sa v tom systéme orientovať. Rozmyšlal som aj nad Pillars ale to už nemám žiadnu šancu. Dragon Age Prameny mi sadlo viacej, bohužial som to nedal túto hru. Bola to moja prvá hra taketo izometrické príbehove RPG.
Túto hru vzdávam bol som po 15h na začiatku. Nevyšiel som s prístavu pomaly, boj je tam problémovy a ziskanie vybavenia takmer nemožné. Videa v angličtine čo mi majú pomôcť túto hru som nezvládol. Divinity 2 som radšej vrátil a dostanem peniaze naspat
Tak to ja sa snažim do tej hry preniknúť, je to pútave ale neskúsenosť s tahovým systémom tak to semnou v tej hre vypadá biedne. By som poprosil nejakeho odbornika na rady v sukromnej komunikacii. To čo som tam teraz zažil bola uplna porážka s nemrtvými, mam začiatočnicky gear, ta hra je naozaj náročna. Neviem sa dostať k nejakemu vybaveniu. Poplnil som čo sa dalo, nove kuzla nikde, davam do atributov aj dovednosti a stale nič.
@mazar1234 (29.03.2020 00:48): Len smelo do mňa! :-)
AoD má aj výborný súbojový systém, viac taktický než v D:OS. Navyše sú všetky NPC umiestnené ručne, každú potýčku nadizajnovali autori osobitne a nie sú to len naspawnované tlupy rovnakých súperov ako väčšina bojov v D:OS a Zakláňačovi.
@Richmond (28.03.2020 22:41): U Zaklinača stačilo sa unášať svetom a vybavenie sa zháňalo plynule samo, šlo to od ruky a bez problémov. Divinity je moja prvotina v týchto izometrických poctivých RPG. Rozmýšlal som aj nad Pillars ale som rád že som si to rozmyslel tam by som bol stratený viac. V Zaklinačovi som sa nechal unášať príbehom a prešlo to celé do rúk. Absolutné ponorenie do sveta.
@Neelixx (28.03.2020 20:51): Ten system hry je priliš komplexný, dialogy a čítať to je velmi pútave ale zhananie itemov a vybavenia je náročne. Neviem či mam naplnit celu partiu, alebo stačia dve postavy. Som rád že ovládnem tie dve hlavné postavy je to pútavy svet. Trocha ale neprehladné, mám rád taketo RPG kde sa rozhoduje o deji v Zaklinačovi 3 mam 200h
Keď by tak túto hru niekdo za mna aj dohrá by som bol rád, ostal som na začiatku v prístave v tom meste. Ako mám do tejto hry preniknúť aby som to prešiel celé? Zaťial to hrám metodou, pokus a omyl.
@Widl (02.02.2020 17:34): Také tak. Konkrétně mi to trvalo 5 let (první pokus). Druhý (úspěšný) pokus od června 2019 do ledna 2020.

Ale pokračování radši nechám až za delší časový úsek :).
Po pár letech a pár zákysech konečně dohráno. A ve výsledku jedno z nejzábavnějších RPG za hodně dlouhou dobu. Dám si chvíli oddych a vrhnu se na pokračování :)
@Drolin (02.04.2014 20:17): Tak více než jsem čekal! Inspirace Ultimou VII je zjevná, a je to obrovské plus. Plus tedy asi nejzábavnější souboje v izometrickém RPG co jsem viděl (vedle Albionu a Temple of Elemental Evil).
@mazar1234 (29.12.2019 17:13): tak možné to je, stejně tak mám kouzlo,kdy se mi na jedno kolo navýší uhýbání asi o 90 % ale stejně mě ti nepřátelé v mnoha případech zasáhnou, což mě fakt vytáčí protože to zakouzlím tím pádem úplně zbytečně.
@Laurona (29.12.2019 12:54): No existuje aj iný EHM "šport", pri ktorom je absurdný miss extrémne nebezpečná vec, ale iné som chcel, možno tam je tá mechanika, ktorá je prítomná v niektorých systémoch a to, že pri hode kockou na percentá 1-100, 1=FAIL a 100=Win bez ohľadu na to, aké sú reálne percentá.

tzn. že aj pri pravdepodobnosti 0% môžeš uspieť ak ti po 300 loadingoch padne 100 na kocke.
To že v praxi padá 1 absurdne častejšie ako 100 je druhá vec.
@Longin (12.07.2019 21:07): Já jsem na začátku hodně přebíral, ale hraním jsem došel k názoru, že je docela jedno jakou si dáš na začátku postavu (pokud tedy nedáš třeba bojovníka se silou 1), protože si ji potom stejně jednoduše hlavně modeluješ vývojem a vybavením. Dialogové souboje nepřekvapivě závisí hlavně na dovednosti Charisma, ale většinou prohra znamená zábavný souboj navíc a bez následků. A zezačátku jsou malé nároky, takže bych to nehrotil a klidně bych se na ni vyprdl s tím, že časem najdeš vybavení;)

Co se týče vlastností, je to celkem jak bys očekával - bojovník síla, zloděj/střelec obratnost, mág inteligence. Všem se ale hodí odolnost a hlavně rychlost.

Co se týče schopností opět logicky bojovníci/střelci do zbraně jakou budeš používat, mágové jen magii. Co bych určitě doporučil každému je magie země pro možnost vyvolat pavouka, to bude zpočátku OP ultimátka;) Jeden z vás by měl mít magii vody, pro déšť odstraňující jedovaté/spalující povrchy a potom kouzlo regenerace co léčí. Ale jde to oželet, téměř hned na začátku můžete získat společníka, co to umí. V průběhu hry se hodí i telekineze, s tím, že stačí dát 2 bodíky a potom si nasadit v případě potřeby vybavení. Když je vysoká, dokáže divy.

V talentech by měl určitě mít jeden z vás mluvení se zvířaty. To hodně v questech pomůže, zvířata občas napoví, jak questy řešit. Každému se hodí talent comeback child/ranní ptáče, to doplní po oživení postavy maximum životů.

Všichni společníci jsou přístupní ve městě kam se dostanete hned na začátku (melee obouruční,střelec luk,zloděj duelista,mág vody). Později je možné generovat další.

Obzvláště pokud chcete hrát sólo, vyplatí se specializovat, aby jeden měl, co druhý nemá:) Ale dá se říct, že nic není úplně stěžejní, o charismě už jsem psal, pro zlodějské schopnosti platí totéž, crafting je tady mocný, ale jde bez něj bez problémů žít.

Doporučuji ve hře také vybrat jednoho obchodníka kde budete vše prodávat a dávat si pozor, co prodáváte. Vybavení zvyšující nějakou nebojovou schopnost se může hodit ve specif. situacích. Nic jen tak nevyhazujte nebo to vyhazujte do jedné truhly. Často i něco, co vypadá jako harampádí, může mít důležitost pro nějaký quest.

Pokud nezískáte jinak, doporučuji koupit lupu pro identifikaci předmětů,krumpáč pro těžení nerostů, lopatu pro vykopávání děr, paklíče pro otevírání zámků a knihu pro naučení kouzla pavouk pro ty, co ji nemají:)
Potřebuju rychlokurz
Chystám se na coop s kámošem - co si mám naházet za body, abych vyhrával dialogové souboje, ale neměl uplně nahovno postavu v boji?
Skvělé RPG. A dvojka je prý ještě lepší. Překvapilo mě, že je to opravdu každým coulem áčková hra ve starém stylu, komplet namluvení, velký smysl pro detail, eno nuňo souboje a košaté texty.
Vytknul bych tedy inventář a možný sběr spousta zbytečných věcí, to je fakt na úrovni Skyrimu. Skoro bych řekl, že by byl efektivnější vyhledávač.
Dále některé prvky jsou na ovládání dost kostrbaté. Ale furt jsem rád, že tam ty věci jako přesouvání věcí jsou, ve starý dvojce mi ty RPG možnosti chyběly, přitom to měla už jednička.
Tak jsem potupně požádal o pomoc mámu. Ta mi řekla, že magie země a dovednost vyvolat pavouka změní mé trápení v růžovou zahradu. Měla pravdu.
Tak jsem si po 12h hraní rozhodl začít od začátku. Tentokrát udělám čistě ženskou skupinu, co nebude zahazovat úkolové předměty a snad se bude méně hádat s vyrovnanějšími osobnostmi....minule jsem z těch soubojových rozhovorů vytvořil sebe (tedy hodnýho pitomce) a sodomu gomoru:)
Už nějakou dobu si brousim zuby na tuhle hru, a všimnul jsem si, že to jakoby třetí hra v sérii. V popisku je napsáno, že se jedná o prequel a tak jsem se chtěl zeptat, jestli musim znát předchozí díly nebo ne, jestli mi neujdou nějaký souvislosti a tak, nebo nějakej ten lore.
@Red (10.06.2019 22:32): A to zjisteni az tomu budes venovat cely den ze to bylo uplne jedno :)
Rozumis to neni HC dungeon kde zalezi na kazdem bodu a dovednosti co si na zacatku navolis, ale hra delana pro multacek a pohodicku, takze je tak trochu jedno jakou postavu si na zacatku udelas. Koneckoncu tam mas prednastavene, s tema to jde taky a uplne v pohode:)
Já to vždycky zapnu, ale vždy udolá mě ta tvorba postavy. Tam se zaseknu a už musím končit...na to aby si člověk vyhradil den.
Narazili jste někdo na problém se Zandalorem? Podle všeho mám mít jeho amulet, který jej probere, jenže když k němu přijdu, akorát problikne animace Krvavého kamene (který má být v tom amuletu) a on se nezvedá, takže jsem zaseklý na místě. Amulet mám u sebe, pokud je to tedy ten proti přízrakům, který mne dostal do lesa, což by měl být on.
Prosím vás, existuje v této hře něco jako:
automatiký sběr dropu, nebo zvýraznění dropu na zemi - hraji to na vcelku malém monitoru a přejíždět myší sem a tam aby mi zasvítil jeden drop, zatímco mi desetkrát zastítí tělo mrtvoly, nebo naopak nic, protože se kolem prostě rozpadne 30 věcí z těla, ale drop to není, je hrozně zdlouhavé a zcela to ničí plynulost hry - jde nějak sbírat automaticky, nebo aspoň rozsvítiti co na zemi je sebratelné a interakční, fakt to hledat je horor, když mi to zabírá 1/3 herního času!
@RemixSvK (31.01.2019 21:17): já jsem právě myslel že by tímhle se mohlo vyhnout souboji a povedlo by se ten úkol splnit lépe. nebo myslíš že výsledek bude stejný a žádné jiné questy to neovlivní?
@Gotreg (31.01.2019 21:03): Postavy so skillom Tenebrium majú na hnilobu imunitu. Bairdotr sa napríklad pri vstupe do jaskyne vôbec nenakazí, pretože má skill Tenebrium už keď ju naberáš do party. Hraj ďalej, vôbec nevadí že si voči nákaze odolný, po záverečnom boji skúšku normálne dokončíš.
@RemixSvK (31.01.2019 20:45): Použil jsem ho před tím v boji. Myslíš, že může mít takhle trvalý následky? ale co jsem ho použil tak to může být tak cca 5 a více herních hodin zpět. V této části jsem ho nepoužil, schválně jsem to zkusil načíst nějaký kus hry zpět a pořád stejný problém již od začátku co tam vejdu poprvý
Mám prosbu, jsem teď u questu The Initiation a kvůli finálnímu zasvěcení potřebuju být nakažený rotem, avšak v části kdy mám být nakažen rotem, se mi objeví že jsem nakažený, ale vedle postav není fialová ikonka, která indikuje nakažení. To že nejsem nakažen se mi potvrdí i na konci questu, kdy nemůžu být zasvěcen. Nevíte někdo čím to může být, že se automaticky z nakažení vyléčím?
@Fritol (27.01.2019 12:09): @raisen (27.01.2019 12:20): tyjo, to mi ani neříkejte. Mě to jen tak napadlo, protože mají pořád nějaké kecy. Teď budu zase ve stresu, kdy se na mě vykašlou :D Hrajeme dva v coopu s Jahanem a Madorou a oba jsou pokaždé proti, když se nějak rozhodneme. Nečekala jsem, že to poženou do takového extrému že nás můžou nechat na holičkách :/
Navíc mi přijde, že tam těch společníků na výběr tolik není. Nebo aspoň zatím - jsme 12 lvl. A pokud jsou všichni s podobnýma názorama tak jsem zvědavá, jak tu hru dohrajeme.
@Laurona (27.01.2019 10:08): Ano, u některých společníků je například třeba při rozhovorech podporovat určité názory, aby získali danou vlastnost a neopustili pak při kritické chvíli hlavní postavy. Myslím, že je pak nutné jim v té Hall of Heroes dát nějaké věci - zlato atd., aby se jim zlepšil názor na hlavní postavu a znovu se přidali.
@Laurona (27.01.2019 10:08): Tuším, že mohou, ale vrátí se zpatky do hall of heroes, či jak se jmenuje ten tvůj domovský tábor, a z tama je pak zas mužeš vzít znovu.

Tohle mi šíleně lezlo na nervy hlavně u těch dvou hlavních postav, které jsem si sám vytvořil, reagoval dle sebe a přesto se furt hádali. Chápu, že to bylo dělané pro coop, ale v singlu to nemělo co dělat, odfláklé...
@Say (25.01.2019 21:29): U mága neplytvaj a postupne mu zvyšuj všetkých 5 magických skillov na hodnotu 4, aby mohol zosielať aspoň jedno master-tier kúzlo z každej školy. Okrem toho snáď crafting, pretože tam stačí vraziť len tri bodíky aby si sa dostal na hodnotu 2. Pridaj k tomu feat Scientist, navleč mu správny opasok a nátepníky ktoré pridávajú +1 a môžeš kraftiť supesilné unikátne zbrane aj zbroje. Bojovníkovi vylepšuj kategóriu Defence - ku koncu hry potrebuje Armour specialist aspoň 3, aby mohol nosiť ťažké plátové zbroje a hodí sa mu aj vysoká hodnota Bodybuilding a Willpower, aby odolával znehybňovacím a oslabovacím efektom, pretože v súbojoch býva ďaleko vpredu obklopený silnými protivníkmi.
Nějaké musthave skilly pro duo válečníka a mága? Prý je tu docela jednoduché udělat neschopný build.
@John Mirra (29.01.2018 00:27): Ja som zas na komplikovaný inventár úchyl, vždy mám podrobný prehľad o kompletnej výbave spoločníkov a aj o stovkách predmetov a skrýš, v ktorých ich skladujem. o:-)

@mazar1234 (29.01.2018 01:14): Súbojový systém nie je zlý, ale pomohlo by mu o štipku lepšie ovládanie. Detekcia kurzora pri mierení, namiesto presných súradníc je to založené na kolíznej detekcii kurzora a objektu. Niektoré monštrá majú ale príliš pohyblivé animácie, zombíci sa stále kolíšu a keď nad nich umiestniš kurzor a nehýbeš ním, striedavo zameriavaš zem alebo monštrum v závislosti na dotyku jeho kolísavej animácie s kurzorom. Šanca, že sa uklikneš a namiesto útoku presunieš postavu, je 50:50, evidentne je to konzolový systém optimalizovaný pre gamepad.. A párkrát som si všimol, že sa špatne nastavili efekty ako burning - zapálil som pavúka a počas môjho ťahu mu postupne ubúdali životy až na nulu, stačilo jednoducho počkať pár desiatok sekúnd a sám uhorel. V ťahovom súboji. Fiasko! (EE gog)

Aj tak sa ale kráľovsky bavím, nepokazí mi to ani tá idiotská grafická štylizácia postáv s nadrozmernými koženými doplnkami a železnými topánkami na vysokých opätkoch. :-{})
@valcik (28.01.2018 22:10): Uch, sranda je, že si ani nepamätám, že tam nejaký crafting je, ou shit jeah.

Ale mne prišiel najlepší súboják, (v coope), dodnes si živo pamätám to kombo čo sme s Maximusom dávali, nejaká "power fist" (taká nejaká ikonka) v kombinácii s rýchlosťou alebo čím a ešte ako Fighter tam mal nejaký multi-attack skill alebo niečo také a to keď som na neho zoslal a padli mu kocky tak rozjebal aj Major-Bossa v jednom kole na 1/4 životov.
Loading to samozrejme istil. Pretože slušný zásah Meteoritmi je základ postupu v hre :-D
Je normálne, že crafting považujem za jednu z najlepších featuriek v celej hre? To množstvo kombinácií, úplne sa v tom strácam! Takýto robustný systém som v Kickstarterovej hre doteraz nezažil.
Ahoj,dnes se na to chystáme s kámošem,pokuď se ještě někdo najde s touhou si zahrát v coop,tak mě kontaktujte v nejbližší době na steamu pod nickem pajus1985
Hra je perfect.
Náhodou někdo na projití hrou (kdo to ještě nehrál)? Můžu většinou přes víkend, jestli nikoho neseženu do pátku, tak jdu na to sám :)
@mazar1234 (23.07.2017 10:03): Jack už asistuje někomu jinému, takže hrát to v coopu, tak pochybuju, že to vůbec někdy dohrajem. :D Ale věřím. V singlu mě to hodně bavilo i tak a škoda, že si to tu střídmost v počtech bojů neudrželo až do konce.
Dobré, místy dost dobré, ale konec zase dokázali ukázkově posrat. Nejspíš za to z části může můj dojebaný build, který se mi v závěru vrátil i s úroky, ale ta finální natahovanost způsobená velkou četností zdlouhavých a dost tuhých soubojů byla už docela neúnosná. Kdyby byla celá hra taková, jako ten úvodní akt v Cysealu, skákal bych nadšením. To byla ukázka propracovaného, vyváženého a po všech směrech poctivého řemesla. Škoda, že to nevydrželo až do konce. Ale jinak hotovo, můžu si to odškrtnout a jdu konečně spát! :)
Ten pixelhunting je občas napřesdržku ... teď jsem zakysl na 6 hodin u Temple chrámu když jsem hledal sochu ryby která byla kousek od podstavce a já jako debil lítal po celý mapě
Hoj nemáte někdo save těsně před odchodem do "rajské zahrady"? Omylem jsem si je smazal a konec EE edice jsem ještě nehrál.
čus. nevíte někdo náhodou, zda-li se bonusy u zbraní, které dávají nějaké % šance na udělení stavu(tj sražení, omráčení atp) přičítají k základní šanci? např. mam kuši která umí +25% na sražení, zajímalo by mě jestli se toto přičte u srážecího šípu k těm 100%.
já bych rád hrál za ženskej charakter, do kterýho bych otiskl svou zmrdskou osobnost v závislosti na vývoji situací.
Takže mám obavy o svého spoluhráče, což je takovej ten typ, co musí být virtuální gut fella za každou cenu a musí mít splněné všechny questy. :D