Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Disney's Duck Tales: The Quest for Gold

76
80 hodnocení Platformy
Žánr:
akce > plošinovka *
akce > arkáda
dětská > nezařazeno
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
1990 PCAmigaApple IIAtari STC64
Vývojáři:
Odvěkému konkurentovi Strýčka Skrblíka, Hamounovi, už se nepozdává být až tím druhým nejbohatším kačerem na světě. A tak se vsadí. Kdo nashromáždí za jediný měsíc nejvíc zlata, stane se tím nejbohatším. Skrblík sázku samozřejmě přijme, a tak se za pomocí synovců Kulíka, Dulíka a Bulíka, Kačky, vynálezce Šikuly a pilota Rampy vydává hledat ne jeden, ale hned několik pokladů.

Prostředí hry využívající tehdejší slávy Kačerů z Kačerova jsou pestrá - někdy musíte zdolat horu, jindy džungli nebo jeskyni. Nechybí také fotografování vzácné zvířeny. Na každé z míst (je jich opravdu hodně), zobrazených na světové mapě, musíte nejdříve doletět. Dalšími způsoby výdělku je skok do trezoru pro šťastný desetník a burza. Klacky pod nohy vám budou házet Rafani, rozličná zvířena, mumie a mnoho dalších nebezpečenství.


Poslední diskuzní příspěvek

musa: Proti 4TETu nic, Korn je borec, ale tohle se fakt nepovedlo :)

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 95
Kdo by je neznal, Kačery z Kačerova! Bezvadnej seriál, kterej ohromil nejednu generaci, s Rampou McKvákem, který nám tak učaroval. A pak tady byla ta hra stejného názvu. Přitáhla mou pozornost, jak by ne, a já ji vyzkoušel. Tohle je, podle daných specifik, jasná sandboxová hra, a naprosto skvělá! Na začátku skáčete šipku do trezoru s penězmi, zlatými zlaťáčky. Pak s Rampou ztroskotáváte v pokud možná co nejvzdálenější destinaci, abyste byli za každou cenu v cíli rychleji, než Hamoun. Se synovci lezete po skalách, se Skrblíkem utíkáte před Mumií v jeskyni a s Kačkou fotíte (to je nápad, kterej pár her vykradlo) zvířátka v lese. A celé to funguje jako jedna dokonalá hra. Bill Wright, nebo jak se jmenuje, se může jít zahrabat. Duck Tales jsou nepřekonanou sand box hrou, které po právu náleží místo v síni nejlepších her.

Pro: Super hra

Proti: propasti v jeskyních, ty mě dost štvaly

+16+17 / -1
  • PC 80
Herní výzva 2016 - oblíbená hra mého děctví / mládí

Na kačery mám z klukovských let příjemné vzpomínky. Sledoval jsem kačeří seriál, četl kačeří komiksy, prostě důstojná konkurence Čtyřlístku:). Kačeří hra tedy byla předurčena k úspěchu. The Quest for Gold jsem hrával na lehkou obtížnost, což byl patrně jeden z důvodů, proč mě hra před lety bavila - pravděpodobnost výhry nad Hamounem byla vysoká a hratelnost vcelku pohodová.

V rámci Herní výzvy jsem si střihl obtížnosti všechny tři a byl to debakl na celé čáře. Na lehké obtížnosti jsem poklady sbíral bez větších problémů, leč při přeletu jsem jednou havaroval, na opravách přišel o bezmála 10 000 dolarů a ztrátu jsem už nedohnal. Střední obtížnost přinesla prudící přelety včetně ufo a často jsem je prohrál. Ve výsledku měl Hamoun nahrabáno jednou tolik co já. A hard byl z dnešního pohledu prakticky nehratelný. Je zajímavé sledovat, jak se hraní za ty roky změnilo. V době vydání byla takřka neprolétnutelná trasa letu nejspíš považována za výzvu, dneska takový postup odradí 90% hráčů. Ačkoli obtížnost samotného lovení pokladu zůstává i při změně obtížnosti v normě, lety s Rampou jsou ale peklo. Takřka nutností je tu získané peníze investovat na burze, což jsem jako kluk ignoroval, protože na easy úrovni nemá cenu se s investováním zdržovat.

Při hraní jsem se chvílemi docela vztekal, jak mě taková "blbost" o několika opakujících se minihrách mohla v klukovských letech tolik bavit. Ale dost té kritiky, pořád jsou to přece ti kačeři z dětství. Kačeři přijdou když jsi v nouzi, když tě úzkost ze sna vzbouzí, zavolat jen stačí heslo: Kačer!.

Pro: Jsou to Kačeři, minihry i přes opakování dokáží být zábavné.

Proti: Přelety. Ty přelety!

+15+15 / 0
  • PC 70
Dneska nehratelné. Prakticky jde o soubor miniher kdy na konci každé minihry kačeři buď získají nebo nezískají poklad. Na konci se poklad sečte a porovná se s počítačově řízeným protivníkem. Nic míň nic víc. Z nostalgie 70 %.

Pro: kdysi zabavilo na několik hodin

Proti: repetetivnost, archaické ovládání.Z ohledem na stáří ale nelze považovat za vyložený mínus

+5+7 / -2