Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mimochodem víte, jak poznáte, že vás nějaká hra fakt chytla? Že na ni myslíte i přes den :) z toho by někdo mohl udělat nějaké dojemné meme.

@Tarhiel (14.11.2016 10:10): jo takhle, jo to máš pravdu. Hm, Mžik je Blink, to je dobrý :) celkově je ta čeština super, fakt si ty lidi pohráli.
Když teď lidí hrají zase od začátku jedničku, pamatuje si někdo tu backstory z druhé mise? Co se tam stalo mezi City Watch a Overseers? Mám pocit, že tam bylo něco s prostitutkou a porvali se mezi sebou?
@Walome (14.11.2016 07:45): On nie je zlý, ale čosi mu do dokonalosti toho, kým sa inšpirovali (Looking Glass) chýbalo.

V DLC-čkach majú lepšie zlvádnuté to, ako hráčovi komunikujú, že niekde je prirodezná stena levelu - v pôvodnej hre sa mi často stávalo, že človek videl rôzne balkóny a výbežky, na ktoré by sa očividne mal byť schopný preniesť blinkom - a nebolo to možné, a pritom v inej časti levelu balkón/výstupok v približne rovnakej vzdialenosti bol dostupný.

V DLC je tam buď rovná stena (takže ti je jasné, že nemá zmysel sa tam štverať), a ak tam aj je nejaký balkón, tak prístupný nejakým spôsobom je.

A v pôvodnej hre sa mi zdal lineránejší, tu má viacero bodov prístupu, väčšinou nejaký očividný, a niekoľko iných, skrytých, ktoré Ti poskytnú (alebo môžu poskytnúť) taktickú výhodu/moment prekvapenia.

@Garret (14.11.2016 09:51): Tak, ale myslím, že to reflektovanie bolo v DLC plne vynahradené :)
Tak rozehrání téhle hry mi byl čert dlužen, na dnešek jsem nespal ani 4 hodiny. Nicméně jsem "objevil" v první misi možnost jak nezabít cíl, při prvním hraní jsem to nějak záhadně minul.

@Tarhiel (14.11.2016 00:57): a já na level design zrovna včera pěl chválu. Že se perfektně orientuju a jsem schopen nalézt něco nového i když jsem mapu už 10x proběhl. Až jsem si říkal, jestli za ním nestál stejný člověk jako u Deus Ex.
@Paul (13.11.2016 23:24): Presne tak, leveldizajn DLCčiek o Daudovi bol o triedu vyššie, než v celom Dishonored.

Dúfam, že v dvojke sa z toho poučili a aj to využili pri vytváraní lokácií.
@MarezCZE (13.11.2016 22:52): Pro mě je poslední mise toho DLC naopak dno celého Dishonored: myšleno ta zahrada s "plivajícími kapustami" (tak mi ten bizarní organismus uvízl v paměti), kde je všechno přehnaně nezelenalé a nevzhledné, nadto ty spodní části domu jsou na můj vkus příšerně nadesignované.
Urcite stoji. Me to trvalo krasnych 73 hodin:) Kdyz me naka hra chytne, tak proste DLC kupuju automaticky.
@Walome (13.11.2016 19:42): Když tě tak poslouchám a aktuálně hraju skvělou 2, tak asi budu muset napravit staré hříchy, protože jsem nehrál vůbec ty DLC a celkově už jsou to 4 roky od 1, takže proč si to neprojet ještě jednou a komplet.
@M.a.t.t. (13.11.2016 19:40): nepochybuju :) ale tak tohle byl docela gamer, tak jsem se divil. Jako ne každej se musí pachtit 4 hodiny v první misi, to je jasné. Ale když mě to tak baví. Tomuhle se říká hratelnost, kua.
Ok za víkend jsem nedojel ani první misi. Zábavné je, že před 4 lety jsem to za stejnou dobu projel skoro celé :D

@mazar1234 (13.11.2016 10:45): xzone má podle všeho v nabídce pasující verzi ale dál jsem to nezkoumal.

@Bragi (13.11.2016 11:02): čeština mi neva, nechce se mi znova utrácet, ale děkuju. Nic jiného mi nezbude :D

@Garret (13.11.2016 18:51): jo je to cheatování proto to teď hraju bez schopností (inspiroval mě ačív). A máš pravdu, někdy jakoby nevíš co máš dělat, ale ty lokace jsou tak malý, že jsem se rychle zorientoval (ale jo, 2x jsem si to zapnul abych věděl kam mám mířit)

oprava, ne malý, přehledný
já si říkal, že ten hlas Callisty zní jako Cersei, ale nevěřil jsem, že by Bethesda nechala Lenu Headey dabovat vedlejší postavu...

kažopádně dohráno podruhé na non-lethal gameplay. je škoda, že hra, stejně jako Thief 2013, není připravená na vypnutí všech ukazatelů, bez kterých se některé věci prakticky nedají zjistit. a překvapila mě přítelkyně, která tak trochu sledovala to rentgenové vidění a ptá se mě, jestli to není cheatování... neměl jsem odpověď, je to cheatování :-)
Tak už jsem to vymyslel, na gamersgate mají původní verzi i s extra dlc. Mimochodem tady mi ty reg. zámky fakt zavařily :(
Jedna z nejatmosféričtějších her vubec. Na to se nedá zapomenout:)
S všema DLC je to povinnost přece:)
Po 4 letech opět rozehráno. Úplně jsem zapomněl jak je ta akce krásně plynulá a jak skvěle se to hraje. Škoda, že člověk spíš jede ten stealth :D
Not bad. Když si rozehraju nějakou kapitolu, abych ji udělal na Ghost, musím celou hru dohrát zase znovu?
@Cobot (13.09.2016 20:47): doporučuju, já druhej run dal vrahounsky a je to super zábava :) Akorát to chce akceptovat že to vede k temnějšímu závěru.
Nebo pokud jsi nehrál tak dej DLCs. Jsou možná i lepší než původní hra, a hraní vrahounsky v nich dává větší smysl (Daud místo Corva)
@John Mirra (14.08.2016 20:37): Presne tak - našťastie, hra je robená tak, že tie ukazatele vôbec nepotrebuješ, hra Ti dáva najavo veci cez zvuky, hudbu (ked Ta niekto zbadá, začuješ také brknutie na harfu, ked si skrčený Corvo/Daud držia nôž inak, než ked sú vystretí) a mrmlanie stráží - presne ako v Thiefovi 1/2.

To, čo mne vadilo, je to, že sa toho nedalo vypnúť ešte viac - konkrétne loot glint, bodka v strede obrazovky a začiernenie okraju (vignette), keď je človek skrčený.
Tak jsem to po 3 letech opět rozjel, ale tentokrát DE na PS4 a je to furt jednoduše pecka, ta hra vůbec nezestárla....
Prosím do budoucna víc takových her :)