Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Maximus (19.12.2015 20:02): Tolik let jsem marně čekal na Death to Spies 3, až z toho udělali Alekhine's Gun. ;-) A jak vidím, hlavní postava Strogov se za ta léta vůbec nezměnil!

Nějaký dobrovolník by to mohl přidat!
Tak demo trojky dohráno, ale určitě si ho ještě zopáknu, abych vyzkoušel víc možností postupu. Kromě viditelného zlepšení designové stránky je tu i posun v AI, kteří jsou méně podezřívaví a nezačnou hned od první vteřiny po vás pálit. Hraje se to pořád stejně dobře, takže žádný odklon od předchozích dílů. Budu se modlit, aby vydání plné verze konečně klaplo.
Já anglicky celkem umím a stejně pobírám jen půlku toho, co malkavian říká... :-D
No tak hrám demo a prvá misia je to super, páči sa mi ako okolití vojaci začnú okolo teba heilovať keď si nasadíš SS Unifromu. Len dúfam, že ďalšie misie budú ťažšie a väčšie.
A navyše je to dosť nenáročné, takže na mojom starom toasteri to ide hladko.
Bože, to vypadá tak pěkně a ještě líp se to hraje! Já to chci!!! Když je na světě demo, tak se snad už plné hry musíme dočkat!
Nebude, od toho projetého Kickstarteru ani slovo na Twitteru či FB nebo těch linkovaných stránkách.
@Dunemaster (08.05.2013 22:50): Zas taková pakárna to není, když jsem to zvládl já. :-) Spíš vidím problém v tom žánru, který jde naprosto do háje. Kdyby se vytvořila další stopadesátá válečná akce, tak v tom problém nikdy nebude. :-(
@Walome (09.05.2013 08:48): Tak si to přečti, tvl ne?

Why we need your help

In the end of 2011 our previous publisher droped the project and the team behind it. This had nothing to do with the game, but the strategy of our publisher and the market needs. As you may have noticed from the presentation video, the name of the game was Ghost of Moscow : Death to Spies. Now, as big bosses kicked us, we can return to the basis. Anyway, we have tried to communicate with various other publishers - but without any succeed. Small are afraid of large investments in a hardcore game like this and larger one didn't even want to talk with a small team like ours. Yes, our team is small, only 12 members was behind the production of a such large title for Xbox & PC. So 2012 year passed, the project is freezed. Now we want to try our luck in crowdfunding solution. First of all, it will allow us to finish the game and we will be independent from the publisher view and voice, so we can more carefully listen to the people and their needs from the game. And secondly, this will show to us the needs in games like this to the market and community.
@Walome (16.02.2013 08:50): Tak kvůli mně to fakt hrát nemusíš. Faktem ale je, že mi přijde docela divné, že moc lidí obě hry nehrálo. Možná právě proto tenhle styl úplně vymírá.
@NateLogan (16.02.2013 08:08): Jo, bude nejspis lepsi rozehrat rovnou dvojku, ktera je celkove podle nazoru hracu o neco lepsi. Ja jsem dohral jednicku, rozehral dvojku a zabalil to ve druhe misi (ale hned ta prvni mise ve dvojce je celkove lepe nadesignovana nez temer cokoli z jednicky). Je to proste uplne to same no. A graficky mi to prijde spis horsi. Barevna paleta a preplacane efekty se mi osobne ve dvojce moc nelibi.