@
7c (14.09.2023 17:16): Nemyslím vůbec limitovaná ukládání, ale obtížnost samotné hry. V jedničce totiž byla obtížnost Impossible, která se odemčela až po prvním průchodu. Nepřátelé byli agresivnější, snažili se uhýbat tvojí mušce. Z každého nepřítele spadla max polovina munice potřebné pro zabití dalšího, z některých nespadlo nic. Peněz bylo míň, lékáren bylo míň, náhodných věcí ve skříních a podobně bylo míň, a mám pocit že i obchody byly dražší. A samozřejmě dostávals víc damage a nepřátele bylo těžší zabít.
Equivalent této obtížnosti ve dvojce byl Zealot, co si pamatuju to bylo o něco lehčí než Impossible v jedničce (hrál jsem to tehdy hned po sobě). Ve dvojce pak byl i Hardcore mod který měl právě to limitované ukládání. Z hlediska herních mechanik měl sice stejně málo munice jako zealot, ale samotné boje s nepřáteli byly o stupeň lehčí, tj. té munice v bojích nebylo potřeba tolik, nedostávals takový damage.
@
Chuck (14.09.2023 17:16): Ono je velice výhodné si vybrat jen jednu až dvě zbraně které budeš používat. Hra ti totiž v drtivé většině případů bude dávat jenom tu munici pro kterou máš zbraně. A třeba ten Plasma Cutter je co se munice týče velice efektivní, tj. nespotřebuješ jí tolik a budeš jí moct hodně prodávat a kupovat si lékárny nebo cokoli dalšího co potřebuješ.