Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Dead Space 2 Dead Space 2 Dead Space 2 Dead Space 2 Dead Space 2 Dead Space 2 Dead Space 2 Dead Space 2 Dead Space 2 Dead Space 2 Dead Space 2
Visceral Games
Visceral Games
Visceral Games
Visceral Games
Visceral Games
Visceral Games
Visceral Games
Visceral Games
Visceral Games
Visceral Games
Visceral Games
PC
25.01.2011
PC
25.01.2011
PC
25.01.2011
PC
25.01.2011
PC
25.01.2011
PC
25.01.2011
PCPS3X360
25.01.2011
PCPS3X360
25.01.2011
PCPS3X360
25.01.2011
XOne
27.04.2017
PCPS3X360
25.01.2011
XOne
27.04.2017
XboxX/S
kompatibilní
PCPS3X360
25.01.2011
XOneXboxX/S
kompatibilní
Dead Space 2 Dead Space 2 Dead Space 2 Dead Space 2 Dead Space 2 Dead Space 2 Dead Space 2 Dead Space 2 Dead Space 2 Dead Space 2 Dead Space 2
Žánr
akce > 3rd person akce *
akce > akční adventura
akce > 3rd person akce *
akce > akční adventura
akce > 3rd person akce *
akce > akční adventura
akce > 3rd person akce *
akce > akční adventura
akce > 3rd person akce *
akce > akční adventura
akce > 3rd person akce *
akce > akční adventura
akce > 3rd person akce *
akce > akční adventura
akce > 3rd person akce *
akce > akční adventura
akce > 3rd person akce *
akce > akční adventura
akce > 3rd person akce *
akce > akční adventura
akce > 3rd person akce *
akce > akční adventura

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano

Tři roky po událostech původního Dead Space v roce 2417 je Isaac Clarke psychicky zcela na dně. Trpí těžkými depresemi a zdají se mu noční můry plné nekromorfů. Navíc se od událostí na USG Ishimura stále nezbavil halucinací, kde vidí svoji podle všeho dávno mrtvou přítelkyni Nicole. Všechny jeho duševní problémy jsou pokládány za důsledek toho, že se dostal do kontaktu se záhadným artefaktem, Markerem, který hraje důležitou roli i v tomto pokračování third person survival hororu Dead Space.

Není proto divu, že je Isaac zavřený v ústavu pro duševně choré. Ten se nachází v nemocničním komplexu rozvinuté a hustě zalidněné kolonie jménem "The Sprawl". Ta byla postavena na zbytcích vytěženého měsíce "Titan" obíhajícího kolem planety Saturn. Měsíc Titan byl vůbec prvním větším vesmírným tělesem vytěženým pomocí metody "planetcrack". Kromě zmíněné nemocnice se ve Sprawlu nachází i řada obytných čtvrtí, škol, obchodních galerií, zábavní centra, anebo kostel patřící unitologické církvi známé z prvního dílu Dead Space. Tato církev má na Sprawlu ovšem mnoho věřících, uctívajících již mnoho let mrtvého vědce Michaela Altmana, objevitele prvního tzv. "černého" Markeru, jako svého proroka.

Během Isaacovy hospitalizace na Sprawlu se však události v kolonii pohnou velmi špatným směrem a to náhlým propuknutím nákazy, měnící lidi v nekromorfy. Stejné nákazy, která způsobila totéž v kolonii Aegis VII, kde byl nalezen zdroj všech problémů, v pořadí druhý tzv. "červený" Marker (viz události z Dead Space: Extraction pro Wii a PS3). Tato nákaza byla posléze zavlečena i na USG Ishimuru (více v animovaném filmu Dead Space: Downfall) a nyní se objevila i zde. V této chvíli je Isaac z blázince osvobozen (viz události v Dead Space: Ignition - stažitelná hra na XBLA a PSN) a děj Dead Space 2 právě začíná.

S šířící se nákazou v kolonii propuká panika a lidé by stanici rádi opustili, než na každého z nich dojde. V tu samou dobu spouští vláda planety Země spravující i tuto kolonii vyčišťovací akci. Při ní je kolonie zcela odříznuta od zbytku vesmíru a armáda ji chce zcela zničit, zabránit šíření viru mimo kolonii, zahladit stopy a celou katastrofu zakamuflovat jako nehodu. Issac se proto musí rychle vzchopit, popadnout svoji pověstnou plazmovou řezačku a prokrájet se s ní a s dalšími druhy ve zbrani skrze vojáky a stále hrozivějšími kreacemi zákeřného viru pryč ze Sprawlu.

Hráč se nebude jako Isaac Clarke potýkat jen s nekromorfy a silami pozemské vlády, ale dojde také na hackovací minihry, stejně jako na pohyb ve stavu beztíže a bez vzduchu. Clarke opět využije schopnosti svého obleku jako jsou kineze a stáze.

Zcela novou složkou hratelnosti Dead Space 2 je multiplayer. V něm se hráči rozdělí na dva týmy, důstojníky bezpečnostní služby kolonie a nekromorfy, a budou plnit různé úkoly. Například umístění účinné bomby lidským týmem, zatímco nekromorfové se je budou snažit zastavit. Zatímco hlavní výhodou lidí budou různé druhy zbraní, nekomorfové budou naopak moci využívat okamžiku překvapení, například využíváním ventilačních šachet.
Tři roky po událostech původního Dead Space v roce 2417 je Isaac Clarke psychicky zcela na dně. Trpí těžkými depresemi a zdají se mu noční můry plné nekromorfů. Navíc se od událostí na USG Ishimura stále nezbavil halucinací, kde vidí svoji podle všeho dávno mrtvou přítelkyni Nicole. Všechny jeho duševní problémy jsou pokládány za důsledek toho, že se dostal do kontaktu se záhadným artefaktem, Markerem, který hraje důležitou roli i v tomto pokračování third person survival hororu Dead Space.

Není proto divu, že je Isaac zavřený v ústavu pro duševně choré. Ten se nachází v nemocničním komplexu rozvinuté a hustě zalidněné kolonie jménem "The Sprawl". Ta byla postavena na zbytcích vytěženého měsíce "Titan" obíhajícího kolem planety Saturn. Měsíc Titan byl vůbec prvním větším vesmírným tělesem vytěženým pomocí metody "planetcrack". Kromě zmíněné nemocnice se ve Sprawlu nachází i řada obytných čtvrtí, škol, obchodních galerií, zábavní centra, anebo kostel patřící unitologické církvi známé z prvního dílu Dead Space. Tato církev má na Sprawlu ovšem mnoho věřících, uctívajících již mnoho let mrtvého vědce Michaela Altmana, objevitele prvního tzv. "černého" Markeru, jako svého proroka.

Během Isaacovy hospitalizace na Sprawlu se však události v kolonii pohnou velmi špatným směrem a to náhlým propuknutím nákazy, měnící lidi v nekromorfy. Stejné nákazy, která způsobila totéž v kolonii Aegis VII, kde byl nalezen zdroj všech problémů, v pořadí druhý tzv. "červený" Marker (viz události z Dead Space: Extraction pro Wii a PS3). Tato nákaza byla posléze zavlečena i na USG Ishimuru (více v animovaném filmu Dead Space: Downfall) a nyní se objevila i zde. V této chvíli je Isaac z blázince osvobozen (viz události v Dead Space: Ignition - stažitelná hra na XBLA a PSN) a děj Dead Space 2 právě začíná.

S šířící se nákazou v kolonii propuká panika a lidé by stanici rádi opustili, než na každého z nich dojde. V tu samou dobu spouští vláda planety Země spravující i tuto kolonii vyčišťovací akci. Při ní je kolonie zcela odříznuta od zbytku vesmíru a armáda ji chce zcela zničit, zabránit šíření viru mimo kolonii, zahladit stopy a celou katastrofu zakamuflovat jako nehodu. Issac se proto musí rychle vzchopit, popadnout svoji pověstnou plazmovou řezačku a prokrájet se s ní a s dalšími druhy ve zbrani skrze vojáky a stále hrozivějšími kreacemi zákeřného viru pryč ze Sprawlu.

Hráč se nebude jako Isaac Clarke potýkat jen s nekromorfy a silami pozemské vlády, ale dojde také na hackovací minihry, stejně jako na pohyb ve stavu beztíže a bez vzduchu. Clarke opět využije schopnosti svého obleku jako jsou kineze a stáze.

Zcela novou složkou hratelnosti Dead Space 2 je multiplayer. V něm se hráči rozdělí na dva týmy, důstojníky bezpečnostní služby kolonie a nekromorfy, a budou plnit různé úkoly. Například umístění účinné bomby lidským týmem, zatímco nekromorfové se je budou snažit zastavit. Zatímco hlavní výhodou lidí budou různé druhy zbraní, nekomorfové budou naopak moci využívat okamžiku překvapení, například využíváním ventilačních šachet.
Tři roky po událostech původního Dead Space v roce 2417 je Isaac Clarke psychicky zcela na dně. Trpí těžkými depresemi a zdají se mu noční můry plné nekromorfů. Navíc se od událostí na USG Ishimura stále nezbavil halucinací, kde vidí svoji podle všeho dávno mrtvou přítelkyni Nicole. Všechny jeho duševní problémy jsou pokládány za důsledek toho, že se dostal do kontaktu se záhadným artefaktem, Markerem, který hraje důležitou roli i v tomto pokračování third person survival hororu Dead Space.

Není proto divu, že je Isaac zavřený v ústavu pro duševně choré. Ten se nachází v nemocničním komplexu rozvinuté a hustě zalidněné kolonie jménem "The Sprawl". Ta byla postavena na zbytcích vytěženého měsíce "Titan" obíhajícího kolem planety Saturn. Měsíc Titan byl vůbec prvním větším vesmírným tělesem vytěženým pomocí metody "planetcrack". Kromě zmíněné nemocnice se ve Sprawlu nachází i řada obytných čtvrtí, škol, obchodních galerií, zábavní centra, anebo kostel patřící unitologické církvi, nechvalně známé z prvního dílu Dead Space. Tato církev má ovšem i na Sprawlu mnoho věřících, uctívajících již mnoho let mrtvého vědce Michaela Altmana, objevitele prvního tzv. "černého" Markeru, jako svého proroka (více o něm v novele Dead Space: Martyr).

Během Isaacovy hospitalizace na Sprawlu se však události v kolonii pohnou velmi špatným směrem a to náhlým propuknutím nákazy, měnící lidi v nekromorfy. Stejné nákazy, která způsobila totéž v kolonii Aegis VII, kde byl nalezen zdroj všech problémů, v pořadí druhý tzv. "červený" Marker (viz události z Dead Space: Extraction pro Wii a PS3). Tato nákaza byla posléze zavlečena i na USG Ishimuru (více v animovaném filmu Dead Space: Downfall a komiksu Dead Space: Salvage) a nyní se objevila i zde. V této chvíli je Isaac z blázince osvobozen (viz události v Dead Space: Ignition - stažitelná hra na XBLA a PSN) a děj Dead Space 2 právě začíná.

S šířící se nákazou v kolonii propuká panika a lidé by stanici rádi opustili, než na každého z nich dojde. V tu samou dobu spouští vláda planety Země spravující i tuto kolonii vyčišťovací akci. Při ní je kolonie zcela odříznuta od zbytku vesmíru a armáda ji chce zcela zničit, zabránit šíření viru mimo kolonii, zahladit stopy a celou katastrofu zakamuflovat jako nehodu. Issac se proto musí rychle vzchopit, popadnout svoji pověstnou plazmovou řezačku a prokrájet se s ní a s dalšími druhy ve zbrani skrze vojáky a stále hrozivějšími kreacemi zákeřného viru pryč ze Sprawlu.

Hráč se nebude jako Isaac Clarke potýkat jen s nekromorfy a silami pozemské vlády, ale dojde také na hackovací minihry, stejně jako na pohyb ve stavu beztíže a bez vzduchu. Clarke opět využije schopnosti svého obleku jako jsou kineze a stáze.

Zcela novou složkou hratelnosti Dead Space 2 je multiplayer. V něm se hráči rozdělí na dva týmy, důstojníky bezpečnostní služby kolonie a nekromorfy, a budou plnit různé úkoly. Například umístění účinné bomby lidským týmem, zatímco nekromorfové se je budou snažit zastavit. Zatímco hlavní výhodou lidí budou různé druhy zbraní, nekomorfové budou naopak moci využívat okamžiku překvapení, například využíváním ventilačních šachet.
Tři roky po událostech původního Dead Space v roce 2417 je Isaac Clarke psychicky zcela na dně. Trpí těžkými depresemi a zdají se mu noční můry plné nekromorfů. Navíc se od událostí na USG Ishimura stále nezbavil halucinací, kde vidí svoji podle všeho dávno mrtvou přítelkyni Nicole. Všechny jeho duševní problémy jsou pokládány za důsledek toho, že se dostal do kontaktu se záhadným artefaktem, Markerem, který hraje důležitou roli i v tomto pokračování third person survival hororu Dead Space.

Není proto divu, že je Isaac zavřený v ústavu pro duševně choré. Ten se nachází v nemocničním komplexu rozvinuté a hustě zalidněné kolonie jménem "The Sprawl". Ta byla postavena na zbytcích vytěženého měsíce "Titan" obíhajícího kolem planety Saturn. Měsíc Titan byl vůbec prvním větším vesmírným tělesem vytěženým pomocí metody "planetcrack". Kromě zmíněné nemocnice se ve Sprawlu nachází i řada obytných čtvrtí, škol, obchodních galerií, zábavní centra, anebo kostel patřící unitologické církvi, nechvalně známé z prvního dílu Dead Space. Tato církev má ovšem i na Sprawlu mnoho věřících, uctívajících již mnoho let mrtvého vědce Michaela Altmana, objevitele prvního tzv. "černého" Markeru, jako svého proroka (více o něm v novele Dead Space: Martyr).

Během Isaacovy hospitalizace na Sprawlu se však události v kolonii pohnou velmi špatným směrem a to náhlým propuknutím nákazy, měnící lidi v nekromorfy. Stejné nákazy, která způsobila totéž v kolonii Aegis VII, kde byl nalezen zdroj všech problémů, v pořadí druhý tzv. "červený" Marker (viz události z Dead Space: Extraction pro Wii a PS3). Tato nákaza byla posléze zavlečena i na USG Ishimuru (více v animovaném filmu Dead Space: Downfall a komiksu Dead Space: Salvage) a nyní se objevila i zde. V této chvíli je Isaac z blázince osvobozen (viz události v Dead Space: Ignition - stažitelná hra na XBLA a PSN) a děj Dead Space 2 právě začíná.

S šířící se nákazou v kolonii propuká panika a lidé by stanici rádi opustili, než na každého z nich dojde. V tu samou dobu spouští vláda planety Země spravující i tuto kolonii vyčišťovací akci. Při ní je kolonie zcela odříznuta od zbytku vesmíru a armáda ji chce zcela zničit, zabránit šíření viru mimo kolonii, zahladit stopy a celou katastrofu zakamuflovat jako nehodu. Issac se proto musí rychle vzchopit, popadnout svoji pověstnou plazmovou řezačku a prokrájet se s ní a s dalšími druhy ve zbrani skrze vojáky a stále hrozivějšími kreacemi zákeřného viru pryč ze Sprawlu.

Hráč se nebude jako Isaac Clarke potýkat jen s nekromorfy a silami pozemské vlády, ale dojde také na hackovací minihry, stejně jako na pohyb ve stavu beztíže a bez vzduchu. Clarke opět využije schopnosti svého obleku jako jsou kineze a stáze.

Zcela novou složkou hratelnosti Dead Space 2 je multiplayer. V něm se hráči rozdělí na dva týmy, důstojníky bezpečnostní služby kolonie a nekromorfy, a budou plnit různé úkoly. Například umístění účinné bomby lidským týmem, zatímco nekromorfové se je budou snažit zastavit. Zatímco hlavní výhodou lidí budou různé druhy zbraní, nekomorfové budou naopak moci využívat okamžiku překvapení, například využíváním ventilačních šachet.
Tři roky po událostech původního Dead Space v roce 2417 je Isaac Clarke psychicky zcela na dně. Trpí těžkými depresemi a zdají se mu noční můry plné nekromorfů. Navíc se od událostí na USG Ishimura stále nezbavil halucinací, kde vidí svoji podle všeho dávno mrtvou přítelkyni Nicole. Všechny jeho duševní problémy jsou pokládány za důsledek toho, že se dostal do kontaktu se záhadným artefaktem, Markerem, který hraje důležitou roli i v tomto pokračování third person survival hororu Dead Space.

Není proto divu, že je Isaac zavřený v ústavu pro duševně choré. Ten se nachází v nemocničním komplexu rozvinuté a hustě zalidněné kolonie jménem "The Sprawl". Ta byla postavena na zbytcích vytěženého měsíce "Titan" obíhajícího kolem planety Saturn. Měsíc Titan byl vůbec prvním větším vesmírným tělesem vytěženým pomocí metody "planetcrack". Kromě zmíněné nemocnice se ve Sprawlu nachází i řada obytných čtvrtí, škol, obchodních galerií, zábavní centra, anebo kostel patřící unitologické církvi, nechvalně známé z prvního dílu Dead Space. Tato církev má ovšem i na Sprawlu mnoho věřících, uctívajících již mnoho let mrtvého vědce Michaela Altmana, objevitele prvního tzv. "černého" Markeru, jako svého proroka (více o něm v novele Dead Space: Martyr).

Během Isaacovy hospitalizace na Sprawlu se však události v kolonii pohnou velmi špatným směrem a to náhlým propuknutím nákazy, měnící lidi v nekromorfy. Stejné nákazy, která způsobila totéž v kolonii Aegis VII, kde byl nalezen zdroj všech problémů, v pořadí druhý tzv. "červený" Marker (viz události z Dead Space: Extraction pro Wii a PS3). Tato nákaza byla posléze zavlečena i na USG Ishimuru (více v animovaném filmu Dead Space: Downfall a komiksu Dead Space: Salvage) a nyní se objevila i zde. V této chvíli je Isaac z blázince osvobozen (viz události v Dead Space: Ignition - stažitelná hra na XBLA a PSN) a děj Dead Space 2 právě začíná.

S šířící se nákazou v kolonii propuká panika a lidé by stanici rádi opustili, než na každého z nich dojde. V tu samou dobu spouští vláda planety Země spravující i tuto kolonii vyčišťovací akci. Při ní je kolonie zcela odříznuta od zbytku vesmíru a armáda ji chce zcela zničit, zabránit šíření viru mimo kolonii, zahladit stopy a celou katastrofu zakamuflovat jako nehodu. Issac se proto musí rychle vzchopit, popadnout svoji pověstnou plazmovou řezačku a prokrájet se s ní a s dalšími druhy ve zbrani skrze vojáky a stále hrozivějšími kreacemi zákeřného viru pryč ze Sprawlu.

Hráč se nebude jako Isaac Clarke potýkat jen s nekromorfy a silami pozemské vlády, ale dojde také na hackovací minihry, stejně jako na pohyb ve stavu beztíže a bez vzduchu. Clarke opět využije schopnosti svého obleku jako jsou kineze a stáze.

Zcela novou složkou hratelnosti Dead Space 2 je multiplayer. V něm se hráči rozdělí na dva týmy, důstojníky bezpečnostní služby kolonie a nekromorfy, a budou plnit různé úkoly. Například umístění účinné bomby lidským týmem, zatímco nekromorfové se je budou snažit zastavit. Zatímco hlavní výhodou lidí budou různé druhy zbraní, nekomorfové budou naopak moci využívat okamžiku překvapení, například využíváním ventilačních šachet.
Bring the terror to space.

V roce 2417 je Isaac Clarke lidskou troskou v péči psychiatrického oddělení nemocnice na Titan Station. Od událostí na USG Ishimura uplynulo několik let, přesto se Isaac stále nezbavil halucinací s nekromorfy i zesnulou přítelkyní Nicole. Jeho stav je připisován kontaktu s Markerem, enigmatickým artefaktem. Isaacovy vidiny však nejsou pouhým projevem delirické demence, jako spíše zlověstnou předtuchou dalšího dějství inženýrovy bezútěšné existence. Od chvíle, kdy je neuroleptiky omámený Isaac záhadným dobrodincem přiveden k vědomí, musí bojovat o holé přežití, nejprve úprkem ve svěrací kazajce. Nekrotický hnus má pré, avšak brzký nález plazmové řezačky znamená přechod do takřka ničím přerušované ofenzivy. Hrdina tentokrát mluví, nezdráhá se projevovat emoce a Dead Space 2 rozvíjí hratelnost v tom osvědčeném z Dead Space (2008).

Standardní nekromorfové v původní sestavě jsou zpět, přičemž na lidnaté kolonii nákaza nabyla řady doposud nevídaných forem. Kineze nyní umožňuje špendlit příšery podlouhlými předměty, včetně úlomků jejich vlastních hnátů. To tam je hupkání na gravitační platformy, dvojka přináší volný pohyb v Zero-G prostřednictvím patních trysek. Minulostí jsou i z jedničky patrné předěly (nastupování do vagonu jednokolejky) mezi kapitolami, jež ve dvojce ani nejsou pojmenovány. Multiplayerová složka sestává z dvoukolových střetů týmu lidí s hordou nekromorfů na pěti mapách v PC a až na sedmi (DLC) v PS3/X360 verzi. Co mapa, to jiná mise s dílčími úkoly pro hráče v roli policie. Hráči za nekromorfy by měli využít veškerých výhod prostředí k co největšímu množství killů a zabránit tak lidem ve splnění cíle mise před vypršením časového limitu.

Hororovou trilogii uzavírá Dead Space 3 s DLC Awakened (2013).
Bring the terror to space.

V roce 2417 je Isaac Clarke lidskou troskou v péči psychiatrického oddělení nemocnice na Titan Station. Od událostí na USG Ishimura uplynulo několik let, přesto se Isaac stále nezbavil halucinací s nekromorfy i zesnulou přítelkyní Nicole. Jeho stav je připisován kontaktu s Markerem, enigmatickým artefaktem. Isaacovy vidiny však nejsou pouhým projevem delirické demence, jako spíše zlověstnou předtuchou dalšího dějství inženýrovy bezútěšné existence. Od chvíle, kdy je neuroleptiky omámený Isaac záhadným dobrodincem přiveden k vědomí, musí bojovat o holé přežití, nejprve úprkem ve svěrací kazajce. Nekrotický hnus má pré, avšak brzký nález plazmové řezačky znamená přechod do takřka ničím přerušované ofenzivy. Hrdina tentokrát mluví, nezdráhá se projevovat emoce a Dead Space 2 rozvíjí hratelnost v tom osvědčeném z Dead Space (2008).

Standardní nekromorfové v původní sestavě jsou zpět, přičemž na lidnaté kolonii nákaza nabyla řady doposud nevídaných forem. Kineze nyní umožňuje špendlit příšery podlouhlými předměty, včetně úlomků jejich vlastních hnátů. To tam je hupkání na gravitační platformy, dvojka přináší volný pohyb v Zero-G prostřednictvím patních trysek. Minulostí jsou i z jedničky patrné předěly (nastupování do vagonu jednokolejky) mezi kapitolami, jež ve dvojce ani nejsou pojmenovány. Multiplayerová složka sestává z dvoukolových střetů týmu lidí s hordou nekromorfů na pěti mapách v PC a až na sedmi (DLC) v PS3/X360 verzi. Co mapa, to jiná mise s dílčími úkoly pro hráče v roli policie. Hráči za nekromorfy by měli využít veškerých výhod prostředí k co největšímu množství killů a zabránit tak lidem ve splnění cíle mise před vypršením časového limitu.

Hororovou trilogii uzavírá Dead Space 3 s DLC Awakened (2013).
Bring the terror to space.

V roce 2417 je Isaac Clarke lidskou troskou v péči psychiatrického oddělení nemocnice na Titan Station. Od událostí na USG Ishimura uplynulo několik let, přesto se Isaac stále nezbavil halucinací s nekromorfy i zesnulou přítelkyní Nicole. Jeho stav je připisován kontaktu s Markerem, enigmatickým artefaktem. Isaacovy vidiny však nejsou pouhým projevem delirické demence, jako spíše zlověstnou předtuchou dalšího dějství inženýrovy bezútěšné existence. Od chvíle, kdy je neuroleptiky omámený Isaac záhadným dobrodincem přiveden k vědomí, musí bojovat o holé přežití, nejprve úprkem ve svěrací kazajce. Nekrotický hnus má pré, avšak brzký nález plazmové řezačky znamená přechod do takřka ničím přerušované ofenzivy. Hrdina tentokrát mluví, nezdráhá se projevovat emoce a Dead Space 2 rozvíjí hratelnost v tom osvědčeném z Dead Space (2008).

Standardní nekromorfové v původní sestavě jsou zpět, přičemž na lidnaté kolonii nákaza nabyla řady doposud nevídaných forem. Kineze nyní umožňuje špendlit příšery podlouhlými předměty, včetně úlomků jejich vlastních hnátů. To tam je hupkání na gravitační platformy, dvojka přináší volný pohyb v Zero-G prostřednictvím patních trysek. Minulostí jsou i z jedničky patrné předěly (nastupování do vagonu jednokolejky) mezi kapitolami, jež ve dvojce ani nejsou pojmenovány. Multiplayerová složka sestává z dvoukolových střetů týmu lidí s hordou nekromorfů na pěti mapách v PC a až na sedmi (DLC) v PS3/X360 verzi. Co mapa, to jiná mise s dílčími úkoly pro hráče v roli policie. Hráči za nekromorfy by měli využít veškerých výhod prostředí k co největšímu množství killů a zabránit tak lidem ve splnění cíle mise před vypršením časového limitu.

Hororovou trilogii uzavírá Dead Space 3 s DLC Awakened (2013).
Bring the terror to space.

V roce 2417 je Isaac Clarke lidskou troskou v péči psychiatrického oddělení nemocnice na Titan Station. Od událostí na USG Ishimura uplynulo několik let, přesto se Isaac stále nezbavil halucinací s nekromorfy i zesnulou přítelkyní Nicole. Jeho stav je připisován kontaktu s Markerem, enigmatickým artefaktem. Isaacovy vidiny však nejsou pouhým projevem delirické demence, jako spíše zlověstnou předtuchou dalšího dějství inženýrovy bezútěšné existence. Od chvíle, kdy je neuroleptiky omámený Isaac záhadným dobrodincem přiveden k vědomí, musí bojovat o holé přežití, nejprve úprkem ve svěrací kazajce. Nekrotický hnus má pré, avšak brzký nález plazmové řezačky znamená přechod do takřka ničím přerušované ofenzivy. Hrdina tentokrát mluví, nezdráhá se projevovat emoce a Dead Space 2 rozvíjí hratelnost v tom osvědčeném z Dead Space (2008).

Standardní nekromorfové v původní sestavě jsou zpět, přičemž na lidnaté kolonii nákaza nabyla řady doposud nevídaných forem. Kineze nyní umožňuje špendlit příšery podlouhlými předměty, včetně úlomků jejich vlastních hnátů. To tam je hupkání na gravitační platformy, dvojka přináší volný pohyb v Zero-G prostřednictvím patních trysek. Minulostí jsou i z jedničky patrné předěly (nastupování do vagonu jednokolejky) mezi kapitolami, jež ve dvojce ani nejsou pojmenovány. Multiplayerová složka sestává z dvoukolových střetů týmu lidí s hordou nekromorfů na pěti mapách v PC a až na sedmi (DLC) v PS3/X360 verzi. Co mapa, to jiná mise s dílčími úkoly pro hráče v roli policie. Hráči za nekromorfy by měli využít veškerých výhod prostředí k co největšímu množství killů a zabránit tak lidem ve splnění cíle mise před vypršením časového limitu.

Hororovou trilogii uzavírá Dead Space 3 s DLC Awakened (2013).
Bring the terror to space.

V roce 2417 je Isaac Clarke lidskou troskou v péči psychiatrického oddělení nemocnice na Titan Station. Od událostí na USG Ishimura uplynulo několik let, přesto se Isaac stále nezbavil halucinací s nekromorfy i zesnulou přítelkyní Nicole. Jeho stav je připisován kontaktu s Markerem, enigmatickým artefaktem. Isaacovy vidiny však nejsou pouhým projevem delirické demence, jako spíše zlověstnou předtuchou dalšího dějství inženýrovy bezútěšné existence. Od chvíle, kdy je neuroleptiky omámený Isaac záhadným dobrodincem přiveden k vědomí, musí bojovat o holé přežití, nejprve úprkem ve svěrací kazajce. Nekrotický hnus má pré, avšak brzký nález plazmové řezačky znamená přechod do takřka ničím přerušované ofenzivy. Hrdina tentokrát mluví, nezdráhá se projevovat emoce a Dead Space 2 rozvíjí hratelnost v tom osvědčeném z Dead Space (2008).

Standardní nekromorfové v původní sestavě jsou zpět, přičemž na lidnaté kolonii nákaza nabyla řady doposud nevídaných forem. Kineze nyní umožňuje špendlit příšery podlouhlými předměty, včetně úlomků jejich vlastních hnátů. To tam je hupkání na gravitační platformy, dvojka přináší volný pohyb v Zero-G prostřednictvím patních trysek. Minulostí jsou i z jedničky patrné předěly (nastupování do vagonu jednokolejky) mezi kapitolami, jež ve dvojce ani nejsou pojmenovány. Multiplayerová složka sestává z dvoukolových střetů týmu lidí s hordou nekromorfů na pěti mapách v PC a až na sedmi (DLC) v PS3/X360 verzi. Co mapa, to jiná mise s dílčími úkoly pro hráče v roli policie. Hráči za nekromorfy by měli využít veškerých výhod prostředí k co největšímu množství killů a zabránit tak lidem ve splnění cíle mise před vypršením časového limitu.

Hororovou trilogii uzavírá Dead Space 3 s DLC Awakened (2013).
Bring the terror to space.

V roce 2417 je Isaac Clarke lidskou troskou v péči psychiatrického oddělení nemocnice na Titan Station. Od událostí na USG Ishimura uplynulo několik let, přesto se Isaac stále nezbavil halucinací s nekromorfy i zesnulou přítelkyní Nicole. Jeho stav je připisován kontaktu s Markerem, enigmatickým artefaktem. Isaacovy vidiny však nejsou pouhým projevem delirické demence, jako spíše zlověstnou předtuchou dalšího dějství inženýrovy bezútěšné existence. Od chvíle, kdy je neuroleptiky omámený Isaac záhadným dobrodincem přiveden k vědomí, musí bojovat o holé přežití, nejprve úprkem ve svěrací kazajce. Nekrotický hnus má pré, avšak brzký nález plazmové řezačky znamená přechod do takřka ničím přerušované ofenzivy. Hrdina tentokrát mluví, nezdráhá se projevovat emoce a Dead Space 2 rozvíjí hratelnost v tom osvědčeném z Dead Space (2008).

Standardní nekromorfové v původní sestavě jsou zpět, přičemž na lidnaté kolonii nákaza nabyla řady doposud nevídaných forem. Kineze nyní umožňuje špendlit příšery podlouhlými předměty, včetně úlomků jejich vlastních hnátů. To tam je hupkání na gravitační platformy, dvojka přináší volný pohyb v Zero-G prostřednictvím patních trysek. Minulostí jsou i z jedničky patrné předěly (nastupování do vagonu jednokolejky) mezi kapitolami, jež ve dvojce ani nejsou pojmenovány. Multiplayerová složka sestává z dvoukolových střetů týmu lidí s hordou nekromorfů na pěti mapách v PC a až na sedmi (DLC) v PS3/X360 verzi. Co mapa, to jiná mise s dílčími úkoly pro hráče v roli policie. Hráči za nekromorfy by měli využít veškerých výhod prostředí k co největšímu množství killů a zabránit tak lidem ve splnění cíle mise před vypršením časového limitu.

Hororovou trilogii uzavírá Dead Space 3 s DLC Awakened (2013).
Oficiální stránky hry (http://deadspace.ea.com/)
Oficiální stránky hry (http://deadspace.ea.com/)
Oficiální stránky hry (http://deadspace.ea.com/)
Oficiální stránky hry (http://deadspace.ea.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.ea.com/dead-space-2)
Oficiální stránky hry (http://www.ea.com/dead-space-2)
Oficiální stránky hry (http://www.ea.com/dead-space-2)
Oficiální stránky hry (http://www.ea.com/dead-space-2)
Oficiální stránky hry (http://www.ea.com/dead-space-2)
Oficiální stránky hry (http://www.ea.com/dead-space-2)
Oficiální stránky hry (http://www.ea.com/dead-space-2)