Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Veď práve, kniha bola síce taký priemer, ale aspoň ten svet už dáva ako taký zmysel. Verím, že DS2 teraz uvidím z iného pohľadu, z toho čo spomínaš, a tých 20% skorigujem a možno dopíšem nejakú pozitívnejšiu vetu na záver. Priznávam, že ten môj momentálny komentár je možno kvapku prehnaný.

Chuck: k tým deťom som sa dostal aj predtým, a za to bolo tých +20% :>
Ebb: Ježiši Ebbe, z přemíry kritičnosti jsi úplně ztratil schopnost rozeznávat kvalitu a fuš...

Dead Space je 3rd person, příběhová akce. KRAJÍ SE TAM MASO a je to prokládáno INTERAKTIVNÍMI SCÉNKAMI, kde buď mačkáš tlačítko, či směrovky abys z toho vyvázl živý. Hra si od začátků nehraje na nic jiného, nebyla prezentována třeba jako RPG a její vysoká kvalita spočívá v precizním zpracování krájení masa a interaktivních scénkách, v ničem jiném.
Na obtížnost zealot to vyhoví survival masochistům, na středí až těžkou zas casuálům... Tvých neférových 20% naštěstí nevypovídá naprosto nic o vlastnostech hry, jako spíš o tom, že prostě ti to nesedlo. Jako tomu dotyčnému litry piva na šlehačku a mrkvičkový šalátik. (=není to tvůj žánr) :D
Momentálny steam sale mi pripomenul dať tomu ešte jednu šancu, po prečítaní knihy Dead Space --Martyr a prejdení jednotky to dúfam uvidím v inom svetle.
A pro jistotu se koukni do nastavení na rozlišení. Mě hra nastavila defaultně nějaké atypické a část obrazovky byla odříznuta a jelikož v úvodu není HUD, nepřišlo mi to divné. Jenže pak nebylo vidět pár těch QTE a než jsem na to přišel, opakoval jsem to několikrát (na tutoriál docela nezvyk :D).
Jurko: Tobě ale jde spíš o to, kam utíkat, ne? V tu chvíli ale žádný radar jako později (defaultně snad Ctrl) nefunguje, takže to chce prokličkovat víceméně instinktivně do míst, kde je těch nekromorfů co nejméně, dokud nenarazíš na ukládací pozici na stěně. V tu chvíli jsi už v bezpečí.
Všimni si, že když na tebe něco skočí, musíš rychle mačkat nějakou klávesu a občas je špatně vidět kterou. Taky jsem si toho na začátku chvíli nemohl všimnout.
jsem úplně na začátku DS2 a není mi jasné co mám dělat a kde utéct,prosím poradte dík jurko (jirigalar@gmail.com)
Chuck: U krabicovek není a i se blbě shání (to je dobře). Já to vyřešil starým dobrým crackem.
NateLogan: A Tys to teda nakonec vyřešil? Já měl teda tradičně krabicovou verzi a ta teda tenhle patch určitě neměla.
Chuck: Ano, kvůli počátečním technickým problémům PC verze se v EA někdo rozhodl omluvit se odemčením všech DLC... Někdo věděl jak rozbít "rozbitou" hru (neví někdo o jaké problémy šlo? Mě to běží v pohodě a žádné další patche nikdo nevydal, ani ty DLC).
To je pěkná podpásovka. Toho papaláše, kterého tohle napadlo, by měli zvařít. Nedá se to nějak odstranit kromě používání "cracku"?

Edit: Jaj, jak tak pročítám fórum s tímhle "problémem", začínám být čím dál víc naštvaný. Všechny obleky a zbraně zadara a veškerá munice rovnou přístupná v libovolném množství - není potřeba hledat schémata... To tu hru pěkně prosím neuvěřitelně osekává. Nop, takhle tedy ne. Plus opravené bindování myši nefunguje.

Takovéhle drobnosti umí zkazit zážitek ze hry, to jo :-(
Jsem zmatený. Jednak navigace po různých ingame menu je příšerná i v porovnání s jedničkou. Pak taky proč jsou všechny předměty v shopu zadarmo? To je záměr?

PS: Ty lekací scénky byly i v jedničce? Tady mi to přijde torchu prvoplánované a na mě to nefunguje :-(
NL: DS2 se aspoň někam posunula, narozdíl od průserového Bioshocku 2

kdybych DS tak miloval, asi bych tomu dal trošku víc jak 80% ;)
Šmarja, proč to nemohou udělat nějak jinak a inteligentněji? Když už fakt chtějí hráče zsypat nepřáteli, ať si nejdřív zahrají něco od Kojimy, to je mistr na balancování obtížnosti (nej asi v ZoE2).

Hell, já to asi prubnu. Snad se nespálím jako s BioShockem 2. Tam byla taky poslední třetina docela mizerná a dvojka jen pokračovala přesně v místě, kde jednička skončila. Ještě že tu je alespoň to sci-fi prostředí.

PS: Ale 15 ojro? Chjo, bude bolet :)
NL: Z hlediska příběhu je na tom dvojka přece jen o něco líp, ale pokud u jedničky mluvíš o příliš akční poslední třetině hry, tak to bych Ti přál zažít zhruba tak stejnou dobu u dvojky. :-) To je v podstatě hlavním důvodem, proč jsem jí oproti jedničce ubral 5 %.
Tož právě proto, že celou tuhle herní sérii máš tolik hrát (mno, krom jedničky), mi od tebe moc nepomůže. To je jako kdybych se pokoušel někomu vnucovat 2. a 3. Drivera :D

Mě zajímá názor člověka, který hrál jen první dva díly a v jedničce mu taky moc nesedl příliš akční poslední třetina hry a ani silně béčkový příběh.
NL: co? jednička se mi nelíbila a až od dvojky díky filmům a hlavně díky Extraction je to příjemný sci-fi svět(viz komenty)

tak to nehrajte no, vaše chyba ;) já se můžu těšit na troječku příští rok...
Říká člověk, který žere příběh DS. Mě naopak příběh nemohl více nezajímat :). Plus akce nebyla to hlavní, proč se mi jednička líbila (respektive proč se mi nelíbil příliš akční závěr).
Nějak nechápu smysl toho packu, neušetří ani cent. Každopádně, 15 Euro? Nějak mi to stále přijde hodně, u jedničky jsem se poslední třetinu hry příšerně nudil a dvojka vypadá tak nějak pořád stejně.
Blue.Shark: S tím blicím monstrem jsi mě dostal. :-) Já mu zase říkal poblijón a často jsem se musel při setkání s ním před přítomnými krotit, protože výkřiky typu "zase to hovado!" byly velice časté. :-)
Garret: Tak to buď rád, že Tě to zábradlí nakonec nezabilo. :-) Tohle je aspoň nějaká sranda, ale co udělat se zamčenými dveřmi, které mají být odemčené? Docela pakárna.

Jinak to teď zkouším hrát jen s plazmovkou a pulzní puškou, tak jsem zvědav, kam až dojdu. :-)
Chuck: nejvíc mě pobavil bug se zábradlím lanovky vedoucí do komunikačního centra Ishimury. Zábradlí rotovalo, bylo potřeba spustit jízdu v pravý moment, aby se zastavilo tak, abych mohl vystoupit. legrace...
Fg: Kdepak, to bylo tím, že Isaac moc dobře věděl, co ho za tou šachtou čeká. Kdo by taky byl nadšený, když tam na něho čeká baba s injekcí. :-)

Jinak je to fakt velká pohoda hrát to se slabší grafikou. Na pohled sice nepatrně horší, ale aspoň to mám bez těch zelených vodovek. :-)
Tak jsem při druhém hraní narazil na bug znemožňující pokračování ve hře. Jde o 4. kapitolu, kde se má v menší místnosti vlézt do šachty. Na konci ta šachta byla totiž v důsledku toho bugu uzamčena, přestože tomu má být naopak a musí se přes ní pokračovat dál.
Tady mě někdo chce dobře naladit. ;-) No kéž bys měl pravdu. Fakt je, že podle toho, co jsem dneska zjistil, se to jeví i docela pravděpodobně.
Tak jsem si zopakoval první 2 kapitoly a zhruba po hodině a půl vše v naprosté pohodě, žádné vodovky na monitoru, prostě pohoda. Já si snad tu 9800 nechám. A taky mě docela udivilo, že po nečekaném pátečním reinstalu windows jsem přišel o veškeré savy. Měl jsem zato, že stejně jako u Conviction se pozice ukládají na účtu EA, přes který hra jede.
Fg: Z tohoto videa jsem poté, co jsem se nechytal, intenzívně čerpal. :-) Taky jsem poněkud nechápal, když jsem viděl tu hráčovu maxirychlost, Holt se asi vyzná. :-)
Fg: Myslíš ten odlet Isaaca s Ellie? Přišel mi nějak divně useknutý, nebo jsem si špatně přeložil poslední slova Ellie, která v titulcích nebyla přeložena.
Jen čistě, kdyby to někoho zajímalo, tak podstata mého vítězství, ve které jsem včera skoro přestával doufat, byla ta, že jsem se vrátil k save pozici u obchodu a tam vyměnil vrhač oštěpů za pulsní pušku a s ní pak do Nicole pražil jak smyslů zbavený. Jak jsem se předtím přesvědčil, taktika, že budu běhat okolo a sem tam to do ní napálím, nikam nevede, jelikož i když ji oslabím, ona zřejmě nabere sil a to žluté srdce markeru se bude objevovat pořád a pořád. Takže jak říkal USER47, pokud možno se soustředit na ni a ostatní houf potvor moc neřešit. To jde sice strašně špatně, ale jde.. Zatím se z mých her jedná o nejsložitější závěr, kdy už jsem s tím párkrát seknul, ale během nejdéle deseti minut se vrátil s tím, že "kurva, to jsem tak neschopnej??!! ;-) To jediné zabralo. :-)
Fg: Na YouTube jsem koukal a tu taktiku tudíž znám, ale já to prostě nestíhám. Navíc mi připadá, že pokud Nicole nezlikviduji prakticky ihned (já mezi jejím ničením běhám dokola), tak se ta scéna s objevujícím se srdcem opakuje pořád dokola. Docela by se hodil autoheal. :-)