Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III

Dāku Sōru Surī

Dāku Sōru Surī

Dāku Sōru Surī

Dāku Sōru Surī

Dāku Sōru Surī

Dāku Sōru Surī

Dāku Sōru Surī

Dāku Sōru Surī

Dāku Sōru Surī

Dāku Sōru Surī

Dāku Sōru Surī

Dāku Sōru Surī

Dāku Sōru Surī

Dāku Sōru Surī

Dāku Sōru Surī

FromSoftware
FromSoftware
FromSoftware
FromSoftware
FromSoftware
FromSoftware
FromSoftware
FromSoftware
FromSoftware
FromSoftware
FromSoftware
FromSoftware
FromSoftware
FromSoftware
FromSoftware
PC
24.03.2016
PC
12.04.2016
PC
24.03.2016
PC
12.04.2016
PC
12.04.2016
PC
12.04.2016
PCPS4XOne
12.04.2016
PCPS4XOne
12.04.2016
PCPS4XOne
12.04.2016
PCPS4XOne
12.04.2016
PCPS4XOne
12.04.2016
PCPS4XOne
12.04.2016
PCPS4XOne
12.04.2016
PS5
kompatibilní
PCPS4XOne
12.04.2016
PS5XboxX/S
kompatibilní
PCPS4XOne
12.04.2016
PS5XboxX/S
kompatibilní
Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III Dark Souls III
Žánr
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno
akce > 3rd person akce *
RPG > nezařazeno
RPG > nezařazeno *
akce > 3rd person akce
RPG > nezařazeno *
akce > 3rd person akce
RPG > nezařazeno *
akce > 3rd person akce
RPG > nezařazeno *
akce > 3rd person akce
RPG > nezařazeno *
akce > 3rd person akce

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano

Vítejte zpět v umírajícím světě chřadnoucí krásy, pohroužené do tajemného šerosvitu!

Dark Souls III vznikal od poloviny roku 2013 souběžně s PS4 exkluzivním Bloodbone a největších změn oproti předešlým dvěma dílům doznal úhelný kámen hratelnosti - soubojový systém. V Dark Souls jej zpestřuje tzv. weapon art mód. Při jeho aktivaci se vám zpřístupní celá škála možných chvatů, spjatých s právě drženou zbraní. Případný štít se přesune na záda, abyste takto soustředěni mohli třímat zbraň oběma rukama, přičemž klávesa/tlačítko, sloužící do té doby pro krytí, připadne jednomu z unikátních útoků dané zbraně. U obouručních zbraní se weapon art mód nedá aktivovat a příslušná akce vyústí v těžký útok.

Přístup k rozšířeným možnostem užití vašich zbraní vám umožňují body získávané standardními útoky a rozličné weapon art útoky podle druhu zbraně vyžadují různé počty těchto bodů. Tempo boje se (nepřátelé, kotouly) zrychlilo, nadále však záleží na přesném časování vašich útoků, úhybů a krytů, kdy vám při soubojích není odpuštěna sebemenší chyba. Životadárný Estus se získává u "ukládacích" ohnišť (bonfirů), jako v prvním Dark Souls. Life gemy z Dark Souls II naopak úplně chybí. Již tradičně anemicky prezentovaný příběh budete po cestě tentokrát rozkrývat pomocí epitafů z náhrobních kamenů padlých hrdinů.
Vítejte zpět v umírajícím světě chřadnoucí krásy, pohroužené do tajemného šerosvitu!

Dark Souls III vznikal od poloviny roku 2013 souběžně s PS4 exkluzivním Bloodbone a největších změn oproti předešlým dvěma dílům doznal úhelný kámen hratelnosti - soubojový systém. V Dark Souls jej zpestřuje tzv. weapon art mód. Při jeho aktivaci se vám zpřístupní celá škála možných chvatů, spjatých s právě drženou zbraní. Případný štít se přesune na záda, abyste takto soustředěni mohli třímat zbraň oběma rukama, přičemž klávesa/tlačítko, sloužící do té doby pro krytí, připadne jednomu z unikátních útoků dané zbraně. U obouručních zbraní se weapon art mód nedá aktivovat a příslušná akce vyústí v těžký útok.

Přístup k rozšířeným možnostem užití vašich zbraní vám umožňují body získávané standardními útoky a rozličné weapon art útoky podle druhu zbraně vyžadují různé počty těchto bodů. Tempo boje se (nepřátelé, kotouly) zrychlilo, nadále však záleží na přesném časování vašich útoků, úhybů a krytů, kdy vám při soubojích není odpuštěna sebemenší chyba. Životadárný Estus se získává u "ukládacích" ohnišť (bonfirů), jako v prvním Dark Souls. Life gemy z Dark Souls II naopak úplně chybí. Již tradičně anemicky prezentovaný příběh budete po cestě tentokrát rozkrývat pomocí epitafů z náhrobních kamenů padlých hrdinů.
Vítejte zpět v umírajícím světě chřadnoucí krásy, pohroužené do tajemného šerosvitu!

Dark Souls III vznikal od poloviny roku 2013 souběžně s PS4 exkluzivním Bloodbone a největších změn oproti předešlým dvěma dílům doznal úhelný kámen hratelnosti - soubojový systém. V Dark Souls jej zpestřuje tzv. weapon art mód. Při jeho aktivaci se vám zpřístupní celá škála možných chvatů, spjatých s právě drženou zbraní. Případný štít se přesune na záda, abyste takto soustředěni mohli třímat zbraň oběma rukama, přičemž klávesa/tlačítko, sloužící do té doby pro krytí, připadne jednomu z unikátních útoků dané zbraně. U obouručních zbraní se weapon art mód nedá aktivovat a příslušná akce vyústí v těžký útok.

Přístup k rozšířeným možnostem užití vašich zbraní vám umožňují body získávané standardními útoky a rozličné weapon art útoky podle druhu zbraně vyžadují různé počty těchto bodů. Tempo boje se (nepřátelé, kotouly) zrychlilo, nadále však záleží na přesném časování vašich útoků, úhybů a krytů, kdy vám při soubojích není odpuštěna sebemenší chyba. Životadárný Estus se získává u "ukládacích" ohnišť (bonfirů), jako v prvním Dark Souls. Life gemy z Dark Souls II naopak úplně chybí. Již tradičně anemicky prezentovaný příběh budete po cestě tentokrát rozkrývat pomocí epitafů z náhrobních kamenů padlých hrdinů.
Vítejte zpět v umírajícím světě chřadnoucí krásy, pohroužené do tajemného šerosvitu!

Dark Souls III vznikal od poloviny roku 2013 souběžně s PS4 exkluzivním Bloodbone a největších změn oproti předešlým dvěma dílům doznal úhelný kámen hratelnosti - soubojový systém. V Dark Souls jej zpestřuje tzv. weapon art mód. Při jeho aktivaci se vám zpřístupní celá škála možných chvatů, spjatých s právě drženou zbraní. Případný štít se přesune na záda, abyste takto soustředěni mohli třímat zbraň oběma rukama, přičemž klávesa/tlačítko, sloužící do té doby pro krytí, připadne jednomu z unikátních útoků dané zbraně. U obouručních zbraní se weapon art mód nedá aktivovat a příslušná akce vyústí v těžký útok.

Přístup k rozšířeným možnostem užití vašich zbraní vám umožňují body získávané standardními útoky a rozličné weapon art útoky podle druhu zbraně vyžadují různé počty těchto bodů. Tempo boje se (nepřátelé, kotouly) zrychlilo, nadále však záleží na přesném časování vašich útoků, úhybů a krytů, kdy vám při soubojích není odpuštěna sebemenší chyba. Životadárný Estus se získává u "ukládacích" ohnišť (bonfirů), jako v prvním Dark Souls. Life gemy z Dark Souls II naopak úplně chybí. Již tradičně anemicky prezentovaný příběh budete po cestě tentokrát rozkrývat pomocí epitafů z náhrobních kamenů padlých hrdinů.
Vítejte zpět v umírajícím světě chřadnoucí krásy, pohroužené do tajemného šerosvitu!

Dark Souls III vznikal od poloviny roku 2013 souběžně s PS4 exkluzivním Bloodborne a největších změn oproti předešlým dvěma dílům doznal úhelný kámen hratelnosti - soubojový systém. V Dark Souls jej zpestřuje tzv. weapon art mód. Při jeho aktivaci se vám zpřístupní celá škála možných chvatů, spjatých s právě drženou zbraní. Případný štít se přesune na záda, abyste takto soustředěni mohli třímat zbraň oběma rukama, přičemž klávesa/tlačítko, sloužící do té doby pro krytí, připadne jednomu z unikátních útoků dané zbraně. U obouručních zbraní se weapon art mód nedá aktivovat a příslušná akce vyústí v těžký útok.

Přístup k rozšířeným možnostem užití vašich zbraní vám umožňují body získávané standardními útoky a rozličné weapon art útoky podle druhu zbraně vyžadují různé počty těchto bodů. Tempo boje se (nepřátelé, kotouly) zrychlilo, nadále však záleží na přesném časování vašich útoků, úhybů a krytů, kdy vám při soubojích není odpuštěna sebemenší chyba. Životadárný Estus se získává u "ukládacích" ohnišť (bonfirů), jako v prvním Dark Souls. Life gemy z Dark Souls II naopak úplně chybí. Již tradičně anemicky prezentovaný příběh budete po cestě tentokrát rozkrývat pomocí epitafů z náhrobních kamenů padlých hrdinů.
Vítejte zpět v umírajícím světě chřadnoucí krásy, pohroužené do tajemného šerosvitu!

Dark Souls III vznikal od poloviny roku 2013 souběžně s PS4 exkluzivním Bloodborne a největších změn oproti předešlým dvěma dílům doznal úhelný kámen hratelnosti - soubojový systém. V Dark Souls jej zpestřuje tzv. weapon art mód. Při jeho aktivaci se vám zpřístupní celá škála možných chvatů, spjatých s právě drženou zbraní. Případný štít se přesune na záda, abyste takto soustředěni mohli třímat zbraň oběma rukama, přičemž klávesa/tlačítko, sloužící do té doby pro krytí, připadne jednomu z unikátních útoků dané zbraně. U obouručních zbraní se weapon art mód nedá aktivovat a příslušná akce vyústí v těžký útok.

Přístup k rozšířeným možnostem užití vašich zbraní vám umožňují body získávané standardními útoky a rozličné weapon art útoky podle druhu zbraně vyžadují různé počty těchto bodů. Tempo boje se (nepřátelé, kotouly) zrychlilo, nadále však záleží na přesném časování vašich útoků, úhybů a krytů, kdy vám při soubojích není odpuštěna sebemenší chyba. Životadárný Estus se získává u "ukládacích" ohnišť (bonfirů), jako v prvním Dark Souls. Life gemy z Dark Souls II naopak úplně chybí. Již tradičně anemicky prezentovaný příběh budete po cestě tentokrát rozkrývat pomocí epitafů z náhrobních kamenů padlých hrdinů.
Vítejte zpět v umírajícím světě chřadnoucí krásy, pohroužené do tajemného šerosvitu!

Dark Souls III vznikal od poloviny roku 2013 souběžně s PS4 exkluzivním Bloodborne a největších změn oproti předešlým dvěma dílům doznal úhelný kámen hratelnosti - soubojový systém. V Dark Souls jej zpestřuje tzv. weapon art mód. Při jeho aktivaci se vám zpřístupní celá škála možných chvatů, spjatých s právě drženou zbraní. Případný štít se přesune na záda, abyste takto soustředěni mohli třímat zbraň oběma rukama, přičemž klávesa/tlačítko, sloužící do té doby pro krytí, připadne jednomu z unikátních útoků dané zbraně. U obouručních zbraní se weapon art mód nedá aktivovat a příslušná akce vyústí v těžký útok.

Přístup k rozšířeným možnostem užití vašich zbraní vám umožňují body získávané standardními útoky a rozličné weapon art útoky podle druhu zbraně vyžadují různé počty těchto bodů. Tempo boje se (nepřátelé, kotouly) zrychlilo, nadále však záleží na přesném časování vašich útoků, úhybů a krytů, kdy vám při soubojích není odpuštěna sebemenší chyba. Životadárný Estus se získává u "ukládacích" ohnišť (bonfirů), jako v prvním Dark Souls. Life gemy z Dark Souls II naopak úplně chybí. Již tradičně anemicky prezentovaný příběh budete po cestě tentokrát rozkrývat pomocí epitafů z náhrobních kamenů padlých hrdinů.
Vítejte zpět v umírajícím světě chřadnoucí krásy, pohroužené do tajemného šerosvitu!

Dark Souls III vznikal od poloviny roku 2013 souběžně s PS4 exkluzivním Bloodborne a největších změn oproti předešlým dvěma dílům doznal úhelný kámen hratelnosti - soubojový systém. V Dark Souls jej zpestřuje tzv. weapon art mód. Při jeho aktivaci se vám zpřístupní celá škála možných chvatů, spjatých s právě drženou zbraní. Případný štít se přesune na záda, abyste takto soustředěni mohli třímat zbraň oběma rukama, přičemž klávesa/tlačítko, sloužící do té doby pro krytí, připadne jednomu z unikátních útoků dané zbraně. U obouručních zbraní se weapon art mód nedá aktivovat a příslušná akce vyústí v těžký útok.

Přístup k rozšířeným možnostem užití vašich zbraní vám umožňují body získávané standardními útoky a rozličné weapon art útoky podle druhu zbraně vyžadují různé počty těchto bodů. Tempo boje se (nepřátelé, kotouly) zrychlilo, nadále však záleží na přesném časování vašich útoků, úhybů a krytů, kdy vám při soubojích není odpuštěna sebemenší chyba. Životadárný Estus se získává u "ukládacích" ohnišť (bonfirů), jako v prvním Dark Souls. Life gemy z Dark Souls II naopak úplně chybí. Již tradičně anemicky prezentovaný příběh budete po cestě tentokrát rozkrývat pomocí epitafů z náhrobních kamenů padlých hrdinů.
Vítejte zpět v umírajícím světě chřadnoucí krásy, pohroužené do tajemného šerosvitu!

Dark Souls III vznikal od poloviny roku 2013 souběžně s PS4 exkluzivním Bloodborne a největších změn oproti předešlým dvěma dílům doznal úhelný kámen hratelnosti - soubojový systém. V Dark Souls jej zpestřuje tzv. weapon art mód. Při jeho aktivaci se vám zpřístupní celá škála možných chvatů, spjatých s právě drženou zbraní. Případný štít se přesune na záda, abyste takto soustředěni mohli třímat zbraň oběma rukama, přičemž klávesa/tlačítko, sloužící do té doby pro krytí, připadne jednomu z unikátních útoků dané zbraně. U obouručních zbraní se weapon art mód nedá aktivovat a příslušná akce vyústí v těžký útok.

Přístup k rozšířeným možnostem užití vašich zbraní vám umožňují body získávané standardními útoky a rozličné weapon art útoky podle druhu zbraně vyžadují různé počty těchto bodů. Tempo boje se (nepřátelé, kotouly) zrychlilo, nadále však záleží na přesném časování vašich útoků, úhybů a krytů, kdy vám při soubojích není odpuštěna sebemenší chyba. Životadárný Estus se získává u "ukládacích" ohnišť (bonfirů), jako v prvním Dark Souls. Life gemy z Dark Souls II naopak úplně chybí. Již tradičně anemicky prezentovaný příběh budete po cestě tentokrát rozkrývat pomocí epitafů z náhrobních kamenů padlých hrdinů.
Vítejte zpět v umírajícím světě chřadnoucí krásy, pohroužené do tajemného šerosvitu!

Dark Souls III vznikal od poloviny roku 2013 souběžně s PS4 exkluzivním Bloodborne a největších změn oproti předešlým dvěma dílům doznal úhelný kámen hratelnosti - soubojový systém. V Dark Souls III jej zpestřuje tzv. weapon art mód. Při jeho aktivaci se vám zpřístupní celá škála možných chvatů, spjatých s právě drženou zbraní. Případný štít se přesune na záda, abyste takto soustředěni mohli třímat zbraň oběma rukama, přičemž klávesa/tlačítko, sloužící do té doby pro krytí, připadne jednomu z unikátních útoků dané zbraně. U obouručních zbraní se weapon art mód nedá aktivovat a příslušná akce vyústí v těžký útok.

Přístup k rozšířeným možnostem užití vašich zbraní vám umožňují body získávané standardními útoky a rozličné weapon art útoky podle druhu zbraně vyžadují různé počty těchto bodů. Tempo boje se (nepřátelé, kotouly) zrychlilo, nadále však záleží na přesném časování vašich útoků, úhybů a krytů, kdy vám při soubojích není odpuštěna sebemenší chyba. Životadárný Estus se získává u "ukládacích" ohnišť (bonfirů), jako v prvním Dark Souls. Life gemy z Dark Souls II naopak úplně chybí. Již tradičně anemicky prezentovaný příběh budete po cestě tentokrát rozkrývat pomocí epitafů z náhrobních kamenů padlých hrdinů.
Vítejte zpět v umírajícím světě chřadnoucí krásy, pohroužené do tajemného šerosvitu!

Dark Souls III vznikal od poloviny roku 2013 souběžně s PS4 exkluzivním Bloodborne a největších změn oproti předešlým dvěma dílům doznal úhelný kámen hratelnosti - soubojový systém. V Dark Souls III jej zpestřuje tzv. weapon art mód. Při jeho aktivaci se vám zpřístupní celá škála možných chvatů, spjatých s právě drženou zbraní. Případný štít se přesune na záda, abyste takto soustředěni mohli třímat zbraň oběma rukama, přičemž klávesa/tlačítko, sloužící do té doby pro krytí, připadne jednomu z unikátních útoků dané zbraně. U obouručních zbraní se weapon art mód nedá aktivovat a příslušná akce vyústí v těžký útok.

Přístup k rozšířeným možnostem užití vašich zbraní vám umožňují body získávané standardními útoky a rozličné weapon art útoky podle druhu zbraně vyžadují různé počty těchto bodů. Tempo boje se (nepřátelé, kotouly) zrychlilo, nadále však záleží na přesném časování vašich útoků, úhybů a krytů, kdy vám při soubojích není odpuštěna sebemenší chyba. Životadárný Estus se získává u "ukládacích" ohnišť (bonfirů), jako v prvním Dark Souls. Life gemy z Dark Souls II naopak úplně chybí. Již tradičně anemicky prezentovaný příběh budete po cestě tentokrát rozkrývat pomocí epitafů z náhrobních kamenů padlých hrdinů.
Vítejte zpět v umírajícím světě chřadnoucí krásy, pohroužené do tajemného šerosvitu!

Dark Souls III vznikal od poloviny roku 2013 souběžně s PS4 exkluzivním Bloodborne a největších změn oproti předešlým dvěma dílům doznal úhelný kámen hratelnosti - soubojový systém. V Dark Souls III jej zpestřuje tzv. weapon art mód. Při jeho aktivaci se vám zpřístupní celá škála možných chvatů, spjatých s právě drženou zbraní. Případný štít se přesune na záda, abyste takto soustředěni mohli třímat zbraň oběma rukama, přičemž klávesa/tlačítko, sloužící do té doby pro krytí, připadne jednomu z unikátních útoků dané zbraně. U obouručních zbraní se weapon art mód nedá aktivovat a příslušná akce vyústí v těžký útok.

Přístup k rozšířeným možnostem užití vašich zbraní vám umožňují body získávané standardními útoky a rozličné weapon art útoky podle druhu zbraně vyžadují různé počty těchto bodů. Tempo boje se (nepřátelé, kotouly) zrychlilo, nadále však záleží na přesném časování vašich útoků, úhybů a krytů, kdy vám při soubojích není odpuštěna sebemenší chyba. Životadárný Estus se získává u "ukládacích" ohnišť (bonfirů), jako v prvním Dark Souls. Life gemy z Dark Souls II naopak úplně chybí.

Hra se dočkala dvou rozšírení - Dark Souls III: Ashes of Ariandel a Dark Souls III: The Ringed City.
Vítejte zpět v umírajícím světě chřadnoucí krásy, pohroužené do tajemného šerosvitu!

Dark Souls III vznikal od poloviny roku 2013 souběžně s PS4 exkluzivním Bloodborne a největších změn oproti předešlým dvěma dílům doznal úhelný kámen hratelnosti - soubojový systém. V Dark Souls III jej zpestřuje tzv. weapon art mód. Při jeho aktivaci se vám zpřístupní celá škála možných chvatů, spjatých s právě drženou zbraní. Případný štít se přesune na záda, abyste takto soustředěni mohli třímat zbraň oběma rukama, přičemž klávesa/tlačítko, sloužící do té doby pro krytí, připadne jednomu z unikátních útoků dané zbraně. U obouručních zbraní se weapon art mód nedá aktivovat a příslušná akce vyústí v těžký útok.

Přístup k rozšířeným možnostem užití vašich zbraní vám umožňují body získávané standardními útoky a rozličné weapon art útoky podle druhu zbraně vyžadují různé počty těchto bodů. Tempo boje se (nepřátelé, kotouly) zrychlilo, nadále však záleží na přesném časování vašich útoků, úhybů a krytů, kdy vám při soubojích není odpuštěna sebemenší chyba. Životadárný Estus se získává u "ukládacích" ohnišť (bonfirů), jako v prvním Dark Souls. Life gemy z Dark Souls II naopak úplně chybí.

Hra se dočkala dvou rozšírení - Dark Souls III: Ashes of Ariandel a Dark Souls III: The Ringed City.
Vítejte zpět v umírajícím světě chřadnoucí krásy, pohroužené do tajemného šerosvitu!

Dark Souls III vznikal od poloviny roku 2013 souběžně s PS4 exkluzivním Bloodborne a největších změn oproti předešlým dvěma dílům doznal úhelný kámen hratelnosti - soubojový systém. V Dark Souls III jej zpestřuje tzv. weapon art mód. Při jeho aktivaci se vám zpřístupní celá škála možných chvatů, spjatých s právě drženou zbraní. Případný štít se přesune na záda, abyste takto soustředěni mohli třímat zbraň oběma rukama, přičemž klávesa/tlačítko, sloužící do té doby pro krytí, připadne jednomu z unikátních útoků dané zbraně. U obouručních zbraní se weapon art mód nedá aktivovat a příslušná akce vyústí v těžký útok.

Přístup k rozšířeným možnostem užití vašich zbraní vám umožňují body získávané standardními útoky a rozličné weapon art útoky podle druhu zbraně vyžadují různé počty těchto bodů. Tempo boje se (nepřátelé, kotouly) zrychlilo, nadále však záleží na přesném časování vašich útoků, úhybů a krytů, kdy vám při soubojích není odpuštěna sebemenší chyba. Životadárný Estus se získává u "ukládacích" ohnišť (bonfirů), jako v prvním Dark Souls. Life gemy z Dark Souls II naopak úplně chybí.

Hra se dočkala dvou rozšírení - Dark Souls III: Ashes of Ariandel a Dark Souls III: The Ringed City.
Vítejte zpět v umírajícím světě chřadnoucí krásy, pohroužené do tajemného šerosvitu!

Dark Souls III vznikal od poloviny roku 2013 souběžně s PS4 exkluzivním Bloodborne a největších změn oproti předešlým dvěma dílům doznal úhelný kámen hratelnosti - soubojový systém. V Dark Souls III jej zpestřuje tzv. weapon art mód. Při jeho aktivaci se vám zpřístupní celá škála možných chvatů, spjatých s právě drženou zbraní. Případný štít se přesune na záda, abyste takto soustředěni mohli třímat zbraň oběma rukama, přičemž klávesa/tlačítko, sloužící do té doby pro krytí, připadne jednomu z unikátních útoků dané zbraně. U obouručních zbraní se weapon art mód nedá aktivovat a příslušná akce vyústí v těžký útok.

Přístup k rozšířeným možnostem užití vašich zbraní vám umožňují body získávané standardními útoky a rozličné weapon art útoky podle druhu zbraně vyžadují různé počty těchto bodů. Tempo boje se (nepřátelé, kotouly) zrychlilo, nadále však záleží na přesném časování vašich útoků, úhybů a krytů, kdy vám při soubojích není odpuštěna sebemenší chyba. Životadárný Estus se získává u "ukládacích" ohnišť (bonfirů), jako v prvním Dark Souls. Life gemy z Dark Souls II naopak úplně chybí.

Hra se dočkala dvou rozšírení - Dark Souls III: Ashes of Ariandel a Dark Souls III: The Ringed City.
Oficiální stránky hry (http://www.darksouls3.com/en/)
Oficiální stránky hry (http://www.darksouls3.com/en/)
Oficiální stránky hry (http://www.darksouls3.com/en/)
Oficiální stránky hry (http://www.darksouls3.com/en/)
Oficiální stránky hry (http://www.darksouls3.com/en/)
Oficiální stránky hry (http://www.darksouls3.com/en/)
Oficiální stránky hry (http://www.darksouls3.com/en/)
Oficiální stránky hry (http://www.darksouls3.com/en/)