Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Sakra ta hra je 10x těžší než DS1...všichni jsou strašně rychlí :-D Navíc jsem zvyklej všechno vyblokovat OP shieldem, teď abych se naučil aspoň rollovat, protože parry je impossible...
Nečekal jsem, že se zaseknu hned v první lokaci (High wall of Lothric)
@Jack_Dark (18.05.2016 10:37): Ale ty brnění jsou vcelku. Vážně by to probíhalo tak, že by uvnitř nezbylo vůbec nic? Já nikdy nikoho v brnění nezabil a nečekal celé eony co bude.. ale mrtvolky mimo brnění jsou tam hezky fyzicky ála beef jerky.
@HolyMeatball (komentář): To hitovanie nepriateľmi cez stenu mi tu príde veľmi výrazne dementnejšie ako v DS či DS2 a to tak že brutálne viac nahovno.
Vlastne to považujem za absolútne najväčšiu hlúpu chybu (hlúpo zbytočnú chybu) celej hry, ktorá neustále zanecháva blbú pachuť mantáckeho programovania.
Tu si veselo lietajú cez steny, stĺpy atď aj kúzla to som v predošlých dieloch nikdy nevidel, tak sa kúzla 100% spoľahlivo rozbíjali o objekty.

Druhá vec, ktorá nie je úplne najlepšia je prílišná nevyváženosť v Bossfightoch single vs multi.
Všetkých Bossov, ktorých som nevedel dať poriadne single som išiel s pomocníkom a zakaždým som to tak prešiel na prvý pokus bez nejakých viditeľných problémov či ťažkostí. Napr finálny boss v dragonpeaku je údajne najťažší boss celej hry a ja som ho zabil bez toho aby som vypil jediný estus!!! s pomocníkom.

Pritom v DS1 či DS2 som kľudne vedel skapať aj s pomocníkom a boli aj fighty, ktoré som ľahšie dal single ako s pomocníkom (predsa len boss má 2-násobé životy, resp. hráč má 1/2 DMG ak sú 2 pomocníci tak 1/3).
@Marcusss (27.04.2016 10:54): Pak napiš co ti sedlo víc. Já jsem se totiž na bloodborne moc netěšil a chtěl jsem dark souls 3, protože jsem si myslel že to bude prostě masakr vlkodlaků a nic víc. Ale teda... asi to jen tak něco nepřekoná. A to ani tento třetí díl DS.
Trojka mě pořád baví - super prostředí, dobří bossové, fajn atmosféra...

Jen mě docela sere pár věcí:
1) Je to strašně lineární - skoro jeden koridor s pár malýma odbočkama.
2) Překypuje to fanservisem víc než je zdrávo.
3) Některé prvky v prostředí tam působí hodně pro efekt... není moc domyšlené proč tam vůbec jsou (což je věc DS a hlavně Bloodborne zvládalo dokonale)...
Příklad: Hromady mrtvol v Profaned Capital... které jsou z nějakého důvodu prostě naházené do rohů a ke stěnám, jako by je někdo zametal smetákem. Tohle je věc kterou v Bloodborne zvládli skvěle - tyto mrtvoly byly většinou u různých zavřených vrat apod. a působily tak, že se ti lidé pokoušeli utéct nebo schovat, což byl atmosférický nářez. V DS3 čím dál tím nacházím věci, které působí, že jsou fakt jen pro efekt. (Ale místa kde to dělají správně (stovky mrtvol Fire Keeperů ve věži) jsou super..:) )

4) Katedrála v Irithyllu má jiný zevnitř jiný půdorys než zvenku!!! Spousta oken buďto pozicově nesedí a nebo vypadají že jsou za několik metrů tlustými stěnami! A celkový tvar taky v některých místech nesedí! Aaaargh!
Tak Mijazakiho vyjadrenie - „Dark Souls 3 obdrží několik přídavků, jako tomu bylo v minulosti, ale nemáme žádné plány na budoucí pokračování nebo spin-offy. Pokud by za mnou třeba za pět let přišel zaměstnanec a prosil o svolení vytvořit nové Dark Souls, zřejmě bych svým podřízeným dovolil započít nový projekt. Pro mě osobně jsou Dark Souls uzavřenou kapitolou.“

Ja to beriem. Aj keď je DS3 akokoľvek kvalitné, už sa to predsa len dosť opakuje.
@GrungeChild (25.04.2016 22:45): Asi nič moc sa nestane, akurát stratíš nejaký progress - snáď pár minút hrania.

Mne sa stalo, že som hral a zrazu mi hra vypísala, že "connection lost returning to main menu" - len tak počas hry nie pri invázii, nejaký chvíľkový výpadok Steamu alebo DS serveru a vyhodilo ma to do menu. Keď som dal následne continue game a loading tak som štartoval z bodu nejaké 2-3 minúty pred výpadkom.

Tipol by som, že je tam nejaká kvázi ochrana proti ľuďom, čo pri invázii vytiahnu LAN kábel (čo som bežne robil ja v DS1 aj 2), ale nič moc to nerobí.

@GrungeChild (25.04.2016 22:45): Rozhodne obyčajný LAG žiadne paranormal activity by som v tom nehľadal.
Skrátka zahrávať sa s Japoncami je zlý nápad.
Buď to byl extrémní lag, nebo telepatický útok, těžko říct. Každopádně, stane se něco, když budu používat k "odehnání" nepřátelského útočníka klasickou zkratku ALT+F4?
@GrungeChild (25.04.2016 22:27): Sem ti to říkal, budeš bojovat a lagovat :-D.

Ale BTW čo som si letmo googlig info, tak nejako upravujú encounter aj Covenanty hoci si nie som istý či iba rozsah (rozdiel v leveloch na možnú inváziu) alebo aj samotnú pravdepodobnosť.

Ono ale sú miesta kde sú niektoré Covenanty extra aktívne a zažiješ tam inváziu ľahko, niečo ako bola mapa s Forest defender v DS1, alebo niektoré mapy v DS2 kde boli invázie cca. každých 5 sekúnd - Doors of Pharros, ten level v studni s krysami, začiatok snežného DLC....

V DS3 je také miesto ako som vypozoroval napr. v tej Undead Village ako je bonfire pred tou oblasťou kde strieľa obor šípy. Ale sú aj iné.
Tak vy, co jste mi tu radili, že mě nenapadají hráči pro to, že nemám dostatečně poštelované online "ventily" v nastavení, jste měli pravdu. Zrušil jsem "restricted", a vida, netrvalo to ani půl hodiny, a už přede mnou stál červenej borec. Hned nato z ničeho nic poskočil asi tak 15 metrů přede mě, kde začal horlivě sekat kdesi za fontánou do vzduchu. K mému velkému překvapení mi to začalo brát tak prudce životy, že jsem se zmohl jen na celkem bleskovou smrt. Tak jsem šel zas do nastavení, a vrátil vše zpět na restricted. Každopádně, dík za rady!
Není nějaký fix na blikající textury ? Většinou budovy? Kdykoliv se kouknu na cimbuří a pak přes něj tak celá budova problikne. Dělal to už i bloodborne ale tak na PC by se to mohlo dát nějak vychytat..
@SilentWolf (23.04.2016 20:06): Farron je "God of War" nie?

Ja už z toho uchcávam od smiechu, chodil som na Old Demon Kinga asi 6-7 krát a vždy ma rozjebal.
Tak som sa naštval a vyvolal som si pomocníka, nabehol som tam a ten manták pomocník skapal v priebehu prvej minúty, a z nejakého záhadného dôvodu som potom Bossa v pohode zabil bez viditeľných problémov.

Niekedy to fakt nechápem.
Tak Boss Champion Gundyr je boží. Nevím už jestli je ten song stejný jako při prvním souboji s ním, ale je perfektní. A ta druhá fáze je snad nejagresivnější Boss co je ve hře. Asi nemá žádný "cheap move". Prostě jen poctivě vytrvalý a agresivní. A za každou chybu vás jednoduše ve druhé fázi zabije.
@7c (21.04.2016 22:38): ja to hraju solo offline, ale ještě nejsem na konci, ted jsem dokoncil anor londo..zatím mi nejvic daly zabrat abyss watchers, asi 7 pokusu, ostatní 2-5. kupodivu pontiff sel na poprvé, jsme z nej mel strach jak ho tady kluci pode mnou demonizovaly a nakonec to slo docela dobře..ovšem vychlastal sem u nej všechny flasky:)
a za ním pak přes nádvoří s obříkama nahoru (ve věži dole je secret), přes římsy s rytířema po takovej jakoby balkónek a tam se dobře rozhlédnout, následujou dvě cesty - ke covenantu takový elfky Jožky a k dalšímu bossovi.... sám jsem tohle původně přehlídnul a pěkně dlouho hledal
@Maximus (21.04.2016 16:13): Já tam mám jen dvě cesty dál, dolů do dungeonu (odkud jsem utekl abych to dočistil tady) a přes kuchyň nějakýho baráku k rytíři v budově. Od těch začátečních bonfirů jsem nenašel cestu nikam jinam, jen zamčené dveře za bonfirem v kostele.
Ha ha, včera som dostal poriadnu "čočku" od Abyss Watchera. Frajersky som sa pousmial, že há super ízy fajt, mám to na prvý pokus a...... potom už len cca 5 sekúnd života.
Skúsim to dnes so štítom, ináč to asi nedám ako to tak vidím.

U Dark Souls se tyhle veci deji porad, clovek treba prijme nejaky covenanty a najednou je nejaky NPC pryc nebo je nastvany na smrt, a clovek se to dozvi az kdyz uz je pozde. Ja jsem se to uz naucil ignorovat a beru veci tak jak dopadnou, ono to stejne na dohrani hry zas tak velky vliv nema.
Dlouho jsme ted farmil vybaveni z Black Knighta s truhlou mimica na hlave (pridava 100 bodu item discovery a mam dojem ze 15% dusi navic ale uzira HP) nakonec z nej mam vsechno ale musel sem ho zabit snad 50x, vubec z nej nepada spodek, ostatni porad, asi si zrejme nekdo mysli ze zelezny podvlikacky jsou vzacny:)
@Nikdykde (21.04.2016 09:22): Na wiki je to nějak složitě vysvětleno, ale já si z toho odnesl tohle: Greirata je dobrý poslat na lup až když máš dořešen Irithyll of the Boreal Valley, já ho tam poslal dřív než jsem mohl vstoupit sám a pak jsem rovnou zabloudil do další lokace a to ho zabilo.
@Widl (20.04.2016 09:17): To ešte neznamená, že nemôžes mať spoločníka. Občas sú tam tie NPC na vyvolanie hoci ich mega demetná mantácka inteligencia im nedáva iné využitie ako canno-fodder páč sú absolútne neschopní ako reálni bojovníci.
Ale na odlákanie pozornosti slúžia výborne.
To Duo z jedničky som dal s NPC fantómom.
@SilentWolf (19.04.2016 23:15): No uvidíš, vyskúšaj ešte, Mazar bol na tom tiež podobne keď mi písal a nevedel si poradiť s jedným bossom, som mu napísal nech to nechá tak a skúsi to na druhý deň a dal to potom na prvý pokus :) a ak by to nešlo tak si privoláš pomoc