Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Remastered verze me jako vlastnika puvodni verze sklamala. Neni tu zadna pridana hodnota. Krome jednoho taboraku tu neni nic navic. Je tu jiste zrychleni v te lokaci s lesenimi, ale boj s vlkem mi zpomaloval tak jako u originalu. Dalsi problem jsem mnel u prvni hydry, v originalu je pekne videt hranice jamy pod vodou, v remastru ne. Takze moje doporuceni je ze kdo ma original je pro neho remaster zbytecnost.
Využil jsem slev a pln očekávání si koupil rovnou DS: Remastered. A musím říct, že ta hra je parádní. Jedu Wanderer s Uchigatanou (vylepšenou na +5), přičemž mám v plánu se orientovat hlavně na dexteritu. Za sebou mám asi 4 hodiny hry a jediným zásekem je ta gargoyla na střeše, přes kterou se prostě nemůžu dostat :D Tak tak jí sundám polovinu životů (damage dávám asi 130 na úder), ale jakmile tam přiletí ta druhá a začne chrlit oheň, tak jde všechno do kopru.
@kristmeister (13.04.2019 18:01): Hraješ stejně jako já, takže na konci budeš mít možná problémy :-) A jinak celkem souhlasím. Je to takové zvrhlé v tomhle, že tě někdy nutí jít cestou pokus-omyl. Je to určitý princip, na který hra sází, ale to se nemusí líbit každému. Na druhou stranu, ona ta hra se tím chlubí, takže tím už ze začátku může hráče odradit, pokud není pro ně.
@CrocoRay (13.04.2019 16:54): ono když se člověk naučí používat štít a simulátor kotoulů, ty souboje jsou celkem ok, ale propasti je ta největší sračka, co kdy kdo do hry vymyslel. Vtipný bylo, došel jsem do Darkrootu, jak je v tom jezeře ta hydra. Hydru jsem sejmul a pak jsem myslel, že mám to jezero přejít. Tak jdu pomalinku a najednou glogloglo. Prostě ne že by se zvyšovala hladina, ale dají tam rovnou propast, aby se neřeklo.
@kristmeister (13.04.2019 16:47): Mě dost nasralo, když jsem měl hodně duší a pak mě něco zabilo. Běžím tam, jsem u toho, abych si vše vzal zpět a nějaká mrdka mě seknula těsně před tím a shodila z mostu :-D

Pak vím, že jsem se vztekal až na tom konci a to jsem vypnul vícekrát, ale nakonec jsem ho dal. Sranda je, že tam stačí 4 dobré vykrytí a 4 dobré údery. Jde to ukončit hodně rychle. Ale musíš být přesný, protože každá chyba může znamenat smrt. Ani nešlo o bosse. Tam šlo o to, že jak chuj musíš běžet kilometr k němu.
@CrocoRay (13.04.2019 16:36): každopádně včera první RAGEQUIT :D Byl jsem v Ash Lake a pak jsem warpnul na začátek, že půjdu do Catacombs. Ty jsem prošel celý a na konci byla taková strašně tmavá místnost, kde byly takový světýlka. Tak jdu a šup do díry.....samozřejmě mě to vrátilo zpět do Ash Lake :D Tak jsem vykřil slova něco jako "zmrd" a "šikmovokej" a alt+F4.
@kristmeister (13.04.2019 16:18): No v tomhle pomůže to grindování. Já všude grindoval a pak jsem ty lokace znal nazpaměť, ale jak jsem byl ke konci hodně nabouchaný, tak jsem na to sral a ty konečné lokace už si moc nepamatuji, ale většinu mapy projdu levou zadní ještě teď.
@CrocoRay (13.04.2019 16:10): Ona ta hra je geniální, ten svět se mi líbí, po dlouhé době RPG, který si může říkat RPG. Tvorba vlastní postavy, zvyšování statů, spousta druhů gearu. Tohle mi strašně chybí v dnešní době. Jediný co mě jako fakt sere je absence alespoň mapy (člověk musí mít hodně dobrou paměť a orientační smysl) a to, že nacházim armor pro warriora a kouzelníka. Doteď mám na sobě ten leather armor ze začátku, protože prostě jinej jsem zatím nenašel. Hraju za Thiefa nebo Huntera teď nevim.
@kristmeister (13.04.2019 13:34): Tenhle pocit jsem měl až ke konci u závěrečného bosse. Ono jakože není tak těžký a spousta lidí tu machrovala, že je vlastně nejjednodušší ze všech, ale ono těžko říct. Pairování tu funguje dost debilně a to hlavně u něj, že je takové nevyzpytatelné, ale někdo se na tohle orientoval celou dobu. Já celou hru používal odlišnou taktiku a bosse jsem drti levou zadní, kde zase jiní měli problémy.

Tím se mi dostalo odpovědí, že jsem hodně naskillovaný statistikami, ale neumím to hrát, což ale nebyla pravda. Já jen hrál jinak a nepoužíval schopnosti, které se naopak hodily na toho hlavního hajzla.

Ale po pár pokusech se mi povedl. Teď už bych na to ale nervy neměl. Jsem rád, že jsem to dohrál a bavil jsem se u toho, ale už si nechci nic dokazovat. Možná Bloodborne by mě lákal, ale seru na to.
@kristmeister (13.04.2019 13:50): Ta nejednoznacnost zadani v DS byl duvod proc jsem to poprve hral skoro 100 hodin, ale ta hra neni tak obrovska aby si s tim clovek po takove dobe neporadil. Ale chapu ze internet pri delsim bloudeni laka velmi:)
@SilentWolf (13.04.2019 13:35): Jako ale bez netu bych byl fakt v prdeli to vám říkám rovnou :D bych třeba jako těžce nevěděl, že po sebrání Lordvesselu se mám vrátit úplně na začátek :D

Každopádně...kdo z vás taky zabil Gwyndolin? Neměl jsem na to srdce, ale chtěl jsem sejmout i tu Dark Sun.
@Can (09.04.2019 21:49): Já ten rok myslel spíše tak, že internet nebyl ještě tak rozšířený a blbě by se mi hledaly řešení, jak dál v nějaké hře a taky to, že jsem tehdy byl víceméně ještě nezkušený hráč, takže kdyby DS vyšel v té době, tak to nedohraji :-)

No, já už ani nevím, jestli tam zrovna byla střecha v té konkrétní lokaci, co myslím. Jednalo se přímo o ten poslední skok před bossem a pokud člověk nečte kdejaký detail, tak je vysoká pravděpodobnost, že mu něco uteče.

Jsem tehdy četl, že prokletí baziliškem dá hráči zabrat a hledání protiléku je těžké, ale s tím jsem třeba problém neměl. Prostě jsem znal umístění merchantů a jen hledal nějaký lék na kletby. Tam hra neporadila vůbec nic. Jen mi to logicky došlo.
@CrocoRay (09.04.2019 20:21): Neřikám, že je to tam přímo, ale asi i v tom je trochu to kouzlo. Navíc myslim, že postava na střeše v té lokaci Ti taky něco naznačí jak dál, ale už si nejsem jistej.

Rok 2000 už mám spojenej s modernějšíma hrama, ale ve starších hrách a hlavně v adventurách to bylo mnohem horší... :)
@Can (09.04.2019 18:16): Tam nějaký popisek byl u toho předmětu, ale co jsem to tak sledoval, tak mi z toho moc nevycházelo, že to mám využít zrovna pro tu konkrétní situaci :-)) Já upřímně o tom věděl takhle z netu a pak jsem dohledával vodítka a nic jednoznačného jsem nenašel. Jen nějaký náznak v dialogu a menší náznak u toho zapadlého předmětu v inventáři, co si tak pamatuji.

Nebýt internetu tak jako mladší hráč bych nikdy nepřišel na to, co mám vlastně dělat. Jako kdyby taková hra vyšla v roce 2000 třeba.
@Can (09.04.2019 18:16): jo to jsem četl, že ten lordvessel tě dokáže teleportovat k vybraným ohništím. Pořád mě ale sere to, že někam jdeš a pak zjistíš, že jsi tam šel zbytečně, jdeš 2 hodiny zpátky, abys to vzal jinou odbočkou, zase špatně.
Nejotravnější bylo jen to, že nesmíte skákat někam, kam máte skočit a to jen kvůli tomu, že ještě nemáte nějaký blbý předmět, na který hra nijak neupozorní. Mám na mysli samotný závěr a nechci spoilerovat, tak jsem to obešel takto.
Mám asi problém, dostal jsem se do Demon Ruins a cestu mi blokují žluté dveře (brilliant light). Podle googlu jsem měl zazvonit na dva zvony. Na jeden jsem zvonil po bossfightu se dvěma Gargoyly, ale o druhém nic nevím. Řekněte mi, že se nebudu muset vracet zpátky na začátek.
Podľa všetkého remaster žije, minul som všetkou humanity, furt ma napadali, povolanie sa nedarilo, 2x som prešiel za hmlu, kedy sa odparili, 1x sa mi dalo povolať, ale zmrdi su dole na samotu.
Dark Souls Trilogy i v Evrope. Bohuzel zrejme bez steelbooku a jen na konzole. Je to trapas. Dulezitost regionu potvrzena. Japonsko melo trilogy se soskama a knihama, amerika ve steelbooku a evropa v plastovy krabicce:)
https://www.reddit.com/r/darksouls/comme ... rs_of_ash_a_massive/

To zní perfektně. Jako jeden z mnoha příkladů změn - Capra.
For anyone whose wondering. Capra is now fought in the massive area LEADING up to his old boss area, and has a second phase, were he consumes the power of Chaos (getting another boss bar and name, The Capacrious Thrall) and now has a flaming duel blades, black magic, can explode with Chaos Magic, and his eyes glow red)

Vypadá to na parádní porci nového obsahu.
Tie šípy sú navádzané, je dobre si ich vychutnať v REMASTERED.