Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ja hrám ten remaster, SF je naozaj kua, ale uz som mozno vsetko vyzobal, prehodil páku. Ak nedám zelezného, tak sa dostanem aspoň k ohníku.
@Kunick (07.12.2018 10:56): Ani mě nenapadlo, že i v tomhle by mohla být nějaká sexuální analogie :-)

Ta vlastní cesta je super, chystám se na Dark Souls Remastered a pojedu to asi cíleně s jinými zbraněmi. Plánuju se úplně vyhnout mečům a jet kopí nebo něco podobného, s čím jsem sérii zatím nehrál. Případně hrát rovnou s úplně jiným povoláním, třeba kouzelník místo plecha (v jedničce to jde ještě dost dobře a Demon's Souls je údajně pro kouzelníky OP, hrál jsem to také za plecha, takže zatím nevím)
Tohle je jedna z her, u které se hráčům RPG hluboce klaním a tak trochu jim jejich um závidím. :-)
@Phoenix (07.12.2018 10:48): libi se mi jak I dal v textu pracujes s tou analogii se sexem :D citace: "to už znám a nemusím dávat tolik pozor", nebo "ještě mu dám jednu ránu"


jo, ta hra je strasne user friendly, ve smyslu ze kazdy muze najit svou vlastni cestu k cili.
@Cobot (07.12.2018 08:54): DaveDeSade onehdá psal (tuším v recenzi na Demon's Souls) že se vždy mentální nastaví na "grinduju" nebo "chci se dostat dál". Podle toho Tě mrzí nebo nemrzí ztráta duší, jsi ochotný přijmout obecně jinou míru rizika atd. Každopádně v Dark Souls platí to co při sexu, ať děláte cokoli, zpomalte :-)) Celou sérii nejlépe vystihuje věta "Don't be greedy", lhostejno jestli jde o "to už znám a nemusím dávat tolik pozor", "tohle proběhnu" nebo "ještě mu dám jednu ránu" :-))

@SilentWolf (07.12.2018 09:10): Snad u žádného jiného nepřítele v celé sérii jsem tolikrát nepoužil parry jako u něj.

@Kunick (07.12.2018 09:52): To je jedna z věcí, která je na celé sérii kouzelná, různým lidem sednou různé zbraně. Jedničku jsem celou dohrál s Bastard Swordem, pro mě ideální moveset a rozumný kompromis mezi damage, rychlostí a dosahem.
@Ronik (07.12.2018 09:01): a trénoval backstaby.

Dodnes pamatuji, jak jsem měl docela lucky drop na blackknight greatsword a celou hru jsem pak nemohl najít vhodnější zbraň a nechápal jsme na netu videa doporučující jiné apod. Až pak jsem teda zpětně zjistil, že to byl fakt velmi ojedinělý drop a ta zbraň rozhodně není standardem. :D pak jsem ho jako na potvoru v žádném dalším hraní neměl.
No já vim, že jsem looser :D

A to když vám řeknu, že mě nesejmul žádnej boss a že jsem úplně na začátku na hradě....

Už jsme na úrovni 14. Zbrň mám nějakej obyčejnej long sword. Běžný commony dávám s prstem v nose, ten druhej boss na hradbách sice nepadnul, ale dám ho. Už byl jen kousek a mojí nešikovností jsem ho nedal. Ale ty dva black knighti... Jako dokážu se jim vyhejbat, ale já jim nedávám žádnou demage. Backstab se mi nedaří a když je trefím dám jim tak pár desítek dmg. Skoro nic. A on mě dá na jednu až dvě rány.

Jo už mě sejmul nějakej červenej sráč. Takže hraju online.

Jako jo můžu si za to sám, ale hrát dvě hodiny a neposunout se nikam je trošililinku k nasrání :D
@Cobot (05.12.2018 12:37): Ja osobne som si daval Human status iba ked som vyslovene chcel povolat pomocnika, inac 98% herneho casu som bol mimo.

A uplne ti staci mat 1, ono ked mas viac az do 10 ti stupa sanca na dropnutie predmetu zo zabiteho protivnika, ale je to malo dolezite.

A potom je tam nejaka zbran, ktora scaluje s Humanity, ale nikdy som ju nepouzival.
@Cobot (05.12.2018 12:37): Hlavní důvod bejt živej je kooperace s ostatníma v onilne modu, na zemi pak vidíš ty oranžový zprávy od ostatních hráčů třeba, ale jinak celou hru můžeš dohrát v zombií modu :D.
@Cobot (05.12.2018 12:37): backstab je nejsnažší s locknutou kamerou a kotoulem jako kdyby kolem protivníka - dej si taky pozor na to jak jsi naložený, víc než 25% už přináší postih na rychlost pohybu a kotoulu.
@Milfhunter (05.12.2018 11:58): No vy mi dáváte :D

Já jsem nic nenanstavoval a dal jsem jenom New game. Tuším tam nebyla volba jestli online nebo offline. To restore humanity jsem u bonfiru zkoušel ale psalo mi to že nemám žádnou humanity i když jsem jí před sednutím k ohni pápnul.

Pořád jste mi nikdo neřekl jestli se mám snažit bejt pořád "živej" nebo ne. Možná, že už to nikdo nehraje takže online lidi už ani neseženu. Chhápu ty bonusy co mi to dává, ale jakej je hlavní důvod bejt živej? A případně mám se snžit držet humanity aspoň na 01 za každou cenu?

Stejnak jsem zvědavej jestli to vůbec dám. Ty běžný nepřátele dávám už v pohodě. Teď tam ma ale nějakýho většího a ten mě sejme na jednu ránu. Nedaří se mi ten backstab.
@Cobot (05.12.2018 11:48): Za prvý musíš hrát online, za druhý pokud chceš vyvolávat NPC musíš být v human formě tzn. sníst jednu humanitu v inventáři, pak sednout k bonfiru a zvolit restore humanity, za třetí vyvolávat NPC můžeš pouze na určitých místech - většinou to bývá před bossem. A k invadování potřebuješ použít red cracked eye orb. Jj to byl Petrus učí nějaký základní miracles.
Věř tomu nebo ne, ale armory jsou většinou jen o fashion, až ty těžší mají poise ale to zas jindy.
@Phoenix (04.12.2018 19:49): co znamená povolávat NPC fantomy? Jak se to dělá? A mám se tedy snažit mít humanity vždy co nejvyšší nebo si raději držet jednu v inventáři, abych měl možnost jí použít? Zjistil jsme, že humanity ta liquid jak píšeš se mi zvedla i sama od sebe aniž bych nějakou použil.

@raisen (04.12.2018 19:52): Ten kindle u ohniště chápu. To je užitečný mít víc flašek.

@Milfhunter (04.12.2018 20:05): jsme už starej. Co znamená invadovat ostatní hráče? Já tam vidim něco jako duchy, ale vůbec nevim jestli jsme online nebo offline. Hraju steam verzi, tu původní, s dsfix. Byl to ten první co je hned kousek od toho prvního ohniště. Nevím jak se jmenoval. Naučil mě nějaký znamení a jinak smysl té postavy jsme nepobral. Jen že od něj můžu koupit nějaký kouzla.

Ještě na hradě jsme narazil na obchodníka co prodával novou zbroj. Dá se nějak porovnat statistiky těch předmětů co kupuju a co mám na sobě? Mě to přišlo, že ne a musím vyskočit do inventáře tam se podívat, zapamatovat si to a pak to koupit. To jsme musel něco přehlídnout ne? To přeci není možný, že by to bylo takhle blbý. Jinak už se mi hromadí věci. Koupil jsme nějakou bezednou bednu, ale daj se věci prodávat?
@raisen (04.12.2018 19:52): Upresnim , ze v zaklade iba na +10, potom +15 a +20 sa da zvysovat az po ziskani Rite of kindling z jedneho Bossa v katakombach za cintorinom pri centralnom ohnisku.

Co sa tyka covenantov tak vykonavanim ich cinnosti ziskavas nejaky typ special predmetu, ktory potom odovzdavas pri oltaroch a tym si postupne zvysujes svoju "hodnost/uroven" v covenante, urovne su 4 a pri postupe na vyssiu ziskavas nejake veci - prsten, kuzlo a podobne... kazdy covenant ma svoje vlastne odmeny.
@Cobot (04.12.2018 19:39): Covenanty jsou vyloženě pvp věcička. Buď můžeš invadovat ostatní hráče nebo jim pomáhat. Některý jsou teda pěkně schovaný. Hádam že si se nechal ukecat Petrusem co ?pěknej mamrd :D. Jinak k dohrání hry nesjou třeba.
@Cobot (04.12.2018 19:39): Ještě podotýkám, že v Human stavu můžeš dát u ohniště Kindle a to zvýší maximum, kolik dostaneš Estus flašek při odpočinku - 5 až 20 můžeš dostat. Přičemž každé to zvýšení stojí jednu liquid humanity.
@Cobot (04.12.2018 19:39): Humanita jsou v podstatě dva různé pojmy.

- Solid humanity - předměty v inventáři, o které v případě smrti nepřicházíš a které lze použít na vyléčení a získání jednoho bodu tzv. liquid humanity
- Liquid humanity (to je to číslo, které vidíš u životů a staminy) - můžeš použít na to, aby ses ze stavu Hollow (takový ten zombioidní) dostal do Human stavu (nejsi-li v Human stavu, nemůžeš například povolávat NPC fantomy, tj. počítačem nebo dalšími lidmi řízené postavy, které Ti mohou například pomoci v boji) a její hodnota má vliv třeba na padání předmětů

Covenanty Ti vysvětlí někdo jiný, musím valit.
Pustil jsme se konečně do Dark Souls. Hra mě baví i když chcípám.

Mohl by mi někdo prosím stručně vysvětlit o čem je ta humanita? Chápu, že jako člověk můžu dělat "něco" (nevím co) co jako mrtvej dělat nemůžu. Mám se tedy snažit bejt pořád živej? A kolik bodů humanity mám mít? 01, 02, 03...? Chápu, že čím vyšší tím mi to něco dává. Našel jsme nějakou tabulku.

K čemu jsou ty covenanty? Do jednoho jsem vstoupil hned na začátku, ale nevím proč.

Dost se v tom plácám. Hra mě baví, ale to jak tomu nerozumim mi zážitek kazí.
Kokos nie len že som prastil kováca, este ma aj prekliali zaby a pri kupovaní sutru som prastil aj tú obchodnicku ... ten Remaster je buď zakliaty, alebo ma pletú tie ikonky na K+M, ktoré tam oficiálne umiestnili. :D
Uz je to v poriadku 31 000 bratam...
@sxg (11.08.2018 22:26): Capra je lehký. Stačí vylézt na schody, dojebat psy a seskočit. On, než tě dojde, tak vždy buď ubereš něco Caprovi nebo jeho čoklům. Ale je fakt, že já byl dost nabouchaný, jak jsem na něj šel a dal jsem ho snad na třetí pokus.
@7c (11.08.2018 18:30): Za mňa bezkonkurenčne Midir, je to jediný boss zo všetkých DS hier so všetkými DLC (vrátane všetkých existujúcich nepovinných bossov), ktorého som nikdy nedokázal zabiť a to som tomu dal v priebehu času minimálne 60 pokusov :-D
No našťastie je tiež nepovinný, ináč by som tú hru nikdy nedohral.

BTW Gael má prvú fázu úplne easy, v podstate len setupuješ situáciu aby urobil ten dlhý vysoký skok čo ti dá 100% hit okno. A má viac momentov na 100% safe hit. Prekvapuje ma, že by ti jeho prvá fáza mohla robiť problémy.
@Charllize (11.08.2018 18:49): Nevím, tyhle zbraně (Curved Greatswords) mi přiznám se nikdy nepřišly nějak extra (i když v pvp je zrovna tenhle docela fajn - ale co není, když to hráči vyhovuje). Třeba v DS III mě hodně bavil Spiked Mace. Obecně LKS+ štít nebo pro pve Sellsword "Windblades" (pokračovatel Red Iron "Winblade" ze dvojky? .-)

Ale jinak jsem v DSIII zkoušel snad všechno (díky dostatku materiálů to není problém i během první hry) - třeba Fume je taky hodně zábavný - tím chci říct, že nejoblíbenější zbraň bych těžko vybíral (ok, nejspíš "Greatsword", asi i kvůli vzhledu).

@Ronik (11.08.2018 19:15): Midir mi přijde právě vcelku dobře předvídatelný - hlavně, když člověk ví, jak se vyhnout tomu 1-hit-kill útoku ve druhé fázi. Gael v té první skáče jako opice, paradoxně ty další už mi přišly jednodušší (uvidím někdy příště, třeba to bude triviální :).

Jinak ale nejhorší boss z DS - DS III byl pro mě řekl bych Lud a Zallen - kombinace desetiminutového běhu a kamery přepínající se neustále mezi dvěma cíli se doufám nebude v blízké době opakovat :)
@7c (11.08.2018 18:30): Midir mi přišel těžkej hlavně kvůli tomu, že kamera to s lockem těžce nezvládá (a hitbox ohně tradičně na houby). I když pecky dává slušný.

@Charllize (11.08.2018 18:49): Murakumo bylo v dvojce fakt směšně OP, pomalu rychlejší jak rapír. Měl jsem jich v inventáři snad pět, každý s jiným enchantem.

Jo, Gael je final z Ringed City.
@raisen (11.08.2018 19:15): Podle me to je tak ze tam jsou mezi nima jedinci co maji takovou hul a s tou postupne zamoruji vzduch tim curse, a pokud se ti dari, byt i omylem je zabijet tak k tomu vubec nemusi dojit.
@7c (11.08.2018 18:30): Midir mi přišel o kus těžší než Gael už jen proto, že Gael je prostě člověk s mečem, takže intuitivně poznám, kam bych měl uhýbat, zato poznat, co se zrovna chystá dělat Midir, chce trochu víc tréninku :) Navíc Midir má zhruba milion HP a resistů, takže ten fight je i v ideálním případě delší a je tam větší prostor pro chyby.
@7c (11.08.2018 17:58): Jo, Gael, tak ten byl pro mě také oříšek, ale co se týče oblíbenosti a nějaké tedy té epičnosti, tak je pěkně vysoko. A pak, a to se přiznám, jsem vybrala o trochu lehčí způsob boje s Midirem - Pestilent Mercury. Ale to bylo jen proto, že předchozími pokusy mi hrozila ztráta příčetnosti :D S tímhle kouzlem to sice také není zase úplně lehké, člověk se pořád musí vyhýbat těm jeho útokům (i když hodně předvídatelným), ale šlo to. A já nejsem zase tak zkušený hráč, nebo mám ten pocit, tak že mi tohle vítězství bohatě stačilo.

@Charllize (11.08.2018 18:07): Kdy vlastně se rozhodnou kouzlit cursed? Já si pamatuji, že když jsem byla u nich úplně poprvé, tak mě prokleli, ale od té doby ani jednou a to i v tom případě, že jsem schválně ten boj zdržovala. Až mi přišlo, že je to snad jen nějaká výjimečná událost.

Kdybych měla hodnotit bossfight, na který se těším nejvíce, tak vyberu asi ze třetího dílu, a to Twin Princes. Pro mě je to zajímavý souboj, i když vím, že některé tam štve ten RNG teleport, nádherná hudba, jejich lore, fakt ho mám ráda. Ale než jsem se ho naučila vcelku rychle zvládat, tak mě tam neskutečně rozčilovaly ty řeči toho Lothrica po mé smrti, protože jsem to poslouchala pořád dokola :)
@7c (11.08.2018 18:30): Jo, je pravda ze s Exile Greatswordem a Black Knight stitem je situace o dost lehci nez by se dalo cekat. Poprve jsem to dohral s tim jednorucakem co maji Wraithove. Potom jsem nahodou objevil silu Exile (poprve jsme ho ignoroval, proste takovy nevzhledny kus zeleza, fashionsouls..eheh) a bylo takzvane vymalovano, ale porad to neni nic oproti Marukamu z DS2. To je teprve OP zbran. V DS3 ho dost nerfli, tak nestoji za nic.

DLC jsem jeste nehral, teda jsem v polovine toho prvniho zhruba. Gael je final boss z druhyho DLC ne?
@Charllize (11.08.2018 18:05): Tak právě standardní meč a štít je v DS3 asi nejsilnější kombinace (případně dva meče, samozřejmě), určitě co se bossů (a pvp) týká.

@Ronik (11.08.2018 18:09): Hmm, je fakt, že něco z takového žebříčku může i vypadnout...

Za mě to bylo po první hraní (pokud si dobře vzpomínám) asi takhle - od nejproblémovějšího po nejjednodušší:
1. Slave Knight Gael (asi nevhodný pro netrpělivé hráče)
2. Darkeater Midir (hlavně kvůli té 1-hit mechanice v druhé části)
3. Nameless King (teď už ok)
4. Champion Gundyr (hlavně kvůli nerozhodnosti, varianta s parry ho trivializuje)
5. Twin Princes
6. Dancer of the Boreal Valley (matoucí)
7. Pontiff Sulyvahn
8. Sister Friede (dost záleží jestli je to NG+, summon, atd.)
@Charllize (11.08.2018 18:19): Mě se bossové z druhé poloviny DS3 nějak rankují dost špatně, protože jsem všechny po Pontiffovi až na Twin Princes porazil na první pokus. Zatímco třeba u Greatwooda jsem určitě aspoň tak dvakrát umřel, ale těžší boss než Aldritch nebo Dragonslayer Armor to nejspíš nebude :) Pro nějaké objektivnější zhodnocení bych si to potřeboval asi znova zahrát s jiným buildem.