Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Red (15.12.2020 18:46): No zabijim hlavne kdyz chteji zabit mne, coz mi prijde i logicke, prece se nenecham zabit. Ale osobne mi nikdy nesedely hry typu Hitman a dalsi ruzne plizive hry kde se zabiji ze zalohy nekdo kdo treba sedi na hajzlu nebo si cte noviny. Vzdycky se u toho citim divne, i kdyz to je treba nejaka svine...tak si kruci cte noviny..tak co ho mam co zabijet, zejo :)

To ze nejde zabit dite beres jako jejich herni diskriminaci? Ty me nikdy neprestanes prekvapovat :)
@Charllize (15.12.2020 18:26): Já taky nechápu proč by někdo chtěl ve hrách zabíjet kohokoliv, ale vadí mi jednak ta diskriminace na základě věku, druhak ta debilita, kdy se sankcionuje hra kvůli tomu, že hráč by teoreticky ve hře něco mohl dělat. Tohle mi prostě hlava nebere.
@Charllize (15.12.2020 18:26): Asi tak. Zabíjení dětí je dobrý akorát tak pro Bollovky, viz scéna v Postalu s masakrem dětí. Tam jsem se i docela zasmál, až jsem se zastyděl :D "někdo by ty děcka měl odtáhnout, začínají smrdět"
@kristmeister (15.12.2020 18:19): Jo to vim. Ale ta jejich nova hra tlaci na pilu jeste daleko vic, podle me.

Ale jinak moc nevim proc by nekdo mel chtit ve hre zabijet deti. kdyz to nejde tak me to nevadi vubec v zadne hre, ani nemam tendence to zkouset. :)
@Paul (15.12.2020 17:22): Hele, to mi vysvětli, protože já je „zabíjím“ smrtícíma zbraněma, ale oni neumřou. Přijde mi to dost immersion breaking. Sorry, jestlis to nevěděl a já ti to zkazil.
Tak jsem nejspíš právě zjistil, že pokud někoho rozstřílíte, ale dotyčný z nějakého (mně neznámého) důvodu neumře, místo toho se jen svíjí na zemi, tak se vskutku nepočítá za mrtvého a nedostanete za něj reputaci. No, a když jsem jednoho takového střelil do hlavy, abych ho dodělal, tak se rozprskl a zůstala po něm jen rudočerná šlichta. A to mě zase na druhou stranu potěšilo.

EDIT: A teď jsem sjel výtahem o patro níž a ten rozprsklej chlápek tam leží nerozprsklej na zemi. :D
@SyLeBROs (15.12.2020 12:27): A co ti brani tu hru odehrat znovu od zacatku? To jako kdyz ti to nabidlo pokracovat nejak pred koncem tak to znamena ze to musis udelat? :)

@AlieN (15.12.2020 11:58): Vzhledem k tomu ze porad maji 100+ mega lidi s PS4 si tim nejsem moc jisty.


Co to je za modu vypinat vsechny informace co hra nabizi, ja si naopak vzdy zapinam vse co muzu abych mel co nejvic infa o tom co se deje, jak na tom jsem atd. Obvzlast pokud jde o rpg. Vypinat cisla a healt bary u rpg mi prijde uplne prasteny. Me spis vytaci kdyz to tam nejake rpg nema. Kdyby to slo tak si tam vystrcim i level postup perk stromu abych vedel jak to pribyva a nemusel kvuli tomu lezt do inventare:)
@AlieN (15.12.2020 14:31): Ano! Celý interface, včetně minimapy, by měl být vázaný na implantáty či jiné vybavení (jako to třeba udělali v závodech). K čemu mi je bullet counter na zbrani, když ho mám i vpravo dole?
@BUMTARATA (15.12.2020 14:22): Škoda že tyhle věci tu naopak nejsou vyplé by default s tím že si je můžeš "zapnout" herně, nasazením implantátu. To samé to vidění skrz zdi, sledování field of view nepřátel, atd... tohle mi tu vadí docela dost, že ta kyberpunková složka hry není zdaleka tak propracovaná jako v Deus Ex. I když quickhacky jsou zase dost fajn nápad, to jo. A braindance editování je geniální.
@Guldy (15.12.2020 13:21): Stejná zkušenost - ze začátku toho nepřátelé vydrželi docela hodně, ale teď mi to připadá až nemístně snadné. Obzvlášť ta sniperka a její přehnaná smrtící průraznost i skrz celý betonový barák...
@Tarhiel (15.12.2020 13:29): já v combatu využívám primárně svůj nadupaný revolver, přičemž mám perky a vylepšení, že z krytu to dává větší damage, takže jeden headshot mi taky stačí. Občas zkouším tlumič na jiné pistolce, ale ten potřebuje ty HS dva až tři, takže stealth většinou skončí hned.
Ha! Konečně jsem našel tu E3 káru!

Jinak je úplně báječný, že všechny ty jakože generický mise zabij/zachraň/přines nejsou vůbec generický, ale každá skýtá spoustu nových věcí, unikátní zápletku, prostředí, cool odměny, jako tuhle, apod.
@Guldy (15.12.2020 13:21): Popisuješ, u mňa je to tak isto - keď si naperkuješ tie správne perky k svojmu štýlu hrania, tak to tak funguje.

Keby som na niekoho útočil na priamo, som slabý. Ako stealhtič/sniper mám tú istú skúsenosť, ako Ty, väčšinou one-shotujem ľudí, s výnimkou minibossov.

Akurát mi vadí, že keď omráčim nejaké telá a neschovám ich do mrazáku/debien, ak zrovna nijaké po ruke nie sú, raz za čas si to hra rozmyslí a oznámi mi, že telo niekto objavil - a to ja vtedy, ak ho nemá kto, lebo všetci sú omráčení - prosto, očividne sa počíta, že telá budeš schovávať do na to určených prestorov - toto považujem za chybu a nedotiahnutosť stealth systému, chcelo by to opraviť.
@Garret (15.12.2020 12:37): Co se tyce toho bullet sponge, jen takovej postreh z myho hrani. Hral jsem na nejtezsi obtiznost a nekteri enemaci sni vic kulet, zalezi na fazi hry, to je jasny. Ale kdyz vezmu sniperku, tak enemaka s 2k hp strelim do hlavy za 15k a kohokoliv muzu one shotovat. Takhle jsem par misi vycistil. I ve skladisti, tzn. interieru. To stejne s pistolkou. Staci mit jen stat na dmg do hlavy a teda asi umet s mysi mirit, aby to byla automatika a ne problem najit hlavu. Stealth take downy jsou instantni "one hit kill". Ted beham s katanou a staci do kazdyho tri seky a je mrtvej. Ono pak kdyz mas ruzny multipliery, staty, talenty, modifikace.. neni to zadny bojovani s bossakama ve wowku. Ale mozna nepopisuji beznou zkusenost, nevim..
@Garret (15.12.2020 12:37): GTA 4 hned po vydani pro me nebylo hratelne, protoze nebylo dobre optimalizovane.

Ja tohle chapu a respektuju. Kazdemu muze neco vadit nebo nebyt po chuti. Ja treba minus davam za crime a AI. Tobe se zas nelibi combat. Ze se nekomu nelibi nektere herni prvky je v poradku. Stejne tak je normalni, ze nekomu se vzdycky nebude libit neco nebo rovnou cela hra. To je v pohode. Zjistil jsi, ze to neni ono, refundnul jsi a je to naprosto legitimni. Co se tyce PR, tak to jsou vzdycky trochu pohadky. Proste to je marketing, musi se to libit. Ale neni to tak, ze si nekdo rekne "tohle neukazeme, protoze to musime utajit".

Kritika je spravna a tragickej stav konzoli je realita. S tim se musej vyporadat. Ja jsem za hru na PC nadmiru spokojenej a zeru to.
@Guldy (15.12.2020 10:46): GTA 4 bylo hratelné, ale špatně optimalizované. ostatně, i Arkham Knight. díváš se na to optikou vývojáře, což chápu, ale my se na to díváme jako zákazníci. víš co vadí třeba mně konkrétně? že jsem prakticky až do vydání nevěděl, že tam jsou bullet-spongies mechaniky. já tohle ve hrách nesnáším a z gameplay videí vývojářů to nebylo patrné. navíc, CDP zakázal recenzentům vydávat jejich vlastní footage, takže při recenzi před vydáním museli používat pouze oficiální materiály. nepřijde mi to fér... já už to refundoval, ale rád si to koupím znova, až to bude hotové. tou dobou ale doufám, že tak za polovinu ceny.
Dohráno. Co mě nejvíc sere je fakt, že vás hra po dokončení příběhu opět postaví před poslední misi, aby jste si mohli projít všechny konce. Proč? Proč sakra? Měl jsem zato, že abych zjistil rozdílný konec, budu muset hru rozehrát znova. Třeba s jiným buildem, jinou cestou původu a jinými rozhodnutími. Koneckonců by to nebyl takový problém, když si hru dokážete užít i s 50 odehranými hodinami (ne jako Witcher 3, který má v pohodě 120+). Proč prostě naservírovat všechny esa najednou? Mám pocit, že celá znovuhratelonost tím hodně utrpěla a novou hru rozjedu až když budu mít opět chuť. Pro mě to naštěstí bude brzo, protože porovnám dojmy mezi PS4 a PS5, ale mít PS5 už teď, tak nemám důvod hrát znova celý rok.
@Sarno (15.12.2020 11:55): Už to tu bylo zmíněno, early access není metoda, jak projekt testovat, ale jak ho financovat, k tomu byl jejich marketing založený na hypu, který bys utlumil, kdybys hru zpřístupnil, třebaže v ořezané podobě, předběžně, hype zajistí, že bugy nebudou tolik vadit, je to praxe, která se opakovaně vyplácí.
Hele a jak to teda funguje s tou quality control přímo Sony a MS? Když už tam všichni musí platit drahý a zdlouhavý certifikace, nejsou právě od toho, aby si ty firmy pohlídaly, že hra vyjde v hratelné podobě? Protože výkonnější konzole jakž takž, i když já bych to nehrál ani na nich. Ale ty původní verze jsou otřes, teď jsem viděl na DF záběry z XOne a chtít za toto s vážným výrazem 60 Eur je jednoduše zlodějina.
@Sarno (15.12.2020 10:46): Zčasti máš pravdu, ale nemyslím si, že by pri veľkých hrách toto bol až taký problém - veľké tituly budget na seba majú a obávam sa, že by boli približne rovnako chybové, aj keby používali zastaralejší engine/grafiku - kiež by to tak nebolo.

Výnimkou buď build engine a modifikovaný Quakje engine, na ktorom pobeží Wrath - tie sú tak staré, že vyžmýkať 60FPS aj zo zle optimalizovaných levelov nie je problém.

@Fritol (15.12.2020 10:08): Prečo máš ten názor? Larianu a ich modelu to veľmi pomohlo a je mi jasné, že malým štúdiám (tí, čo robili Subnauticu) je to dar z nebies, lebo vďaka tomu vedia, čo ich cieľovka chce + pri multiplayerových tituloch je to v podstate nevyhnutnosť, aby hra pri launchi bola stabilná.

Nie som človek, čo hráva hry v EA, radšej si počkám na odladený, plný realease, ale voči tejto praktike nemám nič.
To fnukani chudaku, co na 286 zkousej hrat hru pro pentia, chapu. Dohral jsem KCD chvilku po vydani na obyc PS4 a to byl zazitek. Leckdy 10fps a okoli bez textur, lidi bez obleceni, gamebraking bugy... A presto jsem to tam dohral a i pres tu technickou stranku se jedna o jednu z nejlepsich her.