Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bursoft (16.12.2020 12:31): Akorát jsem si všiml toho, že v některých čtvrtích jsou obecně těžší mise (Santo Domingo), s cajtama se moc do křížku nedostávám… Ale jinak se mi sem tam stává, že mě gangsteři sejmou na jednu dvě rány, a to třeba ani nejde o odstřelovače, vždycky mě to překvapí, asi critical.
Netušíte, jestli mají různé districty různé obtížnosti, myšlno v nějakém lvlu nepřátel? Dělal jsem teď tu side misy s taxíkama a jeden z nich byl o tom, že jsem ho musel dost poškodit.. původně jsem netušil, jestli něco dělá katana, tak jsem do něj párkrát vystřelil, ale spawnuli se za mnou policajti a sundali mě tak na 2 rány, přitom normálně jsem dost bulletsponge jak ostatní..
Mě by teda zajímal spíš 6 attribut, myslel jsem si že se přirozeně odemkne a bude to nějaký twist. Osobní tip byl že to bude souviset se Silverhandem, kdy třeba na chvíli převezme kontrolu. Ale ne, ani lidi co to dohráli to nemají odemklé.. Asi DLC no. :D
@MikeKing (16.12.2020 12:02): Chtěl jsem napsat že to není pravda, neb ikonických zbraní mám ve stash několik a žádnou na nástěnce, ale šel jsem tedy vyzkoušet všechny a Overwatch na zeď skutečně skočila - a žádná jiná.

Netuším podle jakého klíče se vybírá že zrovna tato, vystavenou si ji tam každopádně nenechám, protože je tak zběsile silná že ji sebou budu tahat i když mám specializaci na pistole a hackování (které je tedy taky nesmyslně op, hlavně suicide quickhack přes kamery...)
@Paul (15.12.2020 23:48): Proč chceš vlastně to video upscalovat z 1080p do 4K? Kvůli tomu, že youtube má problémy s kvalitou? Protože jinak to je slušné plýtvání místem, ne?
@AlieN (16.12.2020 09:53): Hele, sdílejí se ty věci mezi skrýšemi? Protože já měl pocit, že mi hra na začátku říkala, že jo, že když si něco uložím někde, třeba do auta, tak to pak bude všude. Ale když jsem to zkoušel, tak to jaksi nefungovalo, a když jsem se pokoušel něco hodit na motorku, tak se mi sice otevřela nabídka, ale nic tam nešlo přehodit. Tak nevim. A taky mě docela zklamalo, že si v bytě nemůžeš ty zbraně vystavit, když už tam na to jsou ty panely.

EDIT: Už jsi to doplnil. Takže ti to taky nešlo, hm.
@Sarno (16.12.2020 09:40): Bydlišť má V víc, druhý apartment se svou stash a značkou na mapě teď mám v poušti u Aldecaldos. Měl jsem ho i na jejich původním bydlišti než se přestěhovali, ale tam nefungoval, jen měl značku na mapě.
Stash tam funguje (není sdílená s tou v megabuilding v centru), zrcadlo také, ale spát v posteli nejde.

Akorát tedy není tak posh jako v tom videu, ehm, spíš je to stan s matrací místo postele a barelem místo stolu.
Zpětně projíždím promo, a tohlencto, tohle byla televizní reklama? Protože tohle s tou hrou opravdu nemá společné vůbec nic. I když rád bych věřil, že střelba při řízení, možnost koupit novej kvartýr, a citelnější vliv na město v některém bodě designu v plánu měli, tím pádem člověk může doufat, že to v tom ještě přes patche/dlc vskutku bude...
@Redfield (15.12.2020 23:37): jo to já mám v SP nastavený na zdroj (rozlišení - herní). V DX11 hrách když hraju ve 4K (přes DSR) tak video je ve 4K. Ale v Cyberpunku ať mám render rozlišení nastavený jakkoliv, tak to shadowplay stejně bere 1080p. A i když v SP nastavím třeba 4K natvrdo, tak stejně má video z Cyberpunk jen 1080p.

Mohl bych to řešit re-encodingem do 4K, ale lenost.. :)
Mimochodem, nevíte někdo čím by mohlo být, že když z Cyberpunku (a všiml jsem si toho i u Valhally) nahrávám přes shadowplay video, tak to video je v dobrý kvalitě a správných barvách, ale když ho pak uploaduju na youtube, tak je mnohem tmavší než by mělo být? Proč youtube ztmavuje?
Nahrál jsem třeba tenhle gig Monster Hunt:

https://www.youtube.com/watch?v=_kKyngGXiMY

Ten kontrast je prostě mimo, přitom na source videu je to v pořádku.
A taky mě tedy štve, že i když mám ve hře nastavený render rozlišení 1620p, tak shadowplay to video nahrává jen v 1080p, takže pak youtube dává slabej bitrate a kvalita je v háji. Tohle je asi nějaká specialitka DX12.

edit - tak jsem ještě pogooglil a asi našel důvod, nvidia..

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/for ... ideo-recording-from/
@Paul (15.12.2020 21:58): Vyloženě "open world trash" jsou tu spíš ty modré značky na mapě - přestřelky s pár postávajícími členy gangu, bez příběhu a nějakého úvodu, jen s pár detaily jako je policajt nadávající u svého mrtvého parťáka a podobně, ty jsou tak na úrovni otazníků z Witcher 3.

Gigs které mají pak i záznam v deníku, to by libovolném jiném rpg byly prostě normálně subquesty, ve hrách od Rockstaru mají tuhle úroveň spíš mainquesty... jen tady jsou to filler sub-sub-questy a je jich milion :)
Taky jsem je chtěl při prvním pohledu na přeplněnou mapu ignorovat a soustředit se jen na "to podstatné", ale prostě to nejde.
Já nosil chvíli takovej ten visor jak měl La Forge ze STNG, ale stejně jsem to pak sundal, prostě hlava je hlava
@Fritol (15.12.2020 21:48): Taky žádnou nenosím, protože pak v zrcadle nevidím ani tu kšiltovku, ani vlasy...

A stejně vypadají všechny čepice co jsem zatím potkal pěkně hloupě, takže dokud nenajdu nějakou cool přetechnizovanou helmu, tak na hlavě nic nechci.
@Fritol (15.12.2020 21:48): chapu, souhlasim a presne tohle na hrach nesnasim ... uplnej extrem to pro me bylo/je KC:D ... tam se opravdu odivam podle hesla `moda predevsim' .. i kdyby to blystive brneneni melo odolat strele z ballisty a samo by utiralo zadek a melo chlazenou prihradku na kralici maso, ktere by se tam nekazilo tak ukrutne rychle, tak to proste nosit nebudu, pokud by mi to nesluselo ...
Furt dělám ten "open world trash" v podobě Gigs a furt mě to baví..asi to bude tím, že každá lokace kde se tyhle gigs odehrávaj má perfektní smysl pro detail, stealth je parádně satisfakční, a když ho poseru, tak jdu do přestřelek, který jsou s pár implantátama snad ještě lepší..ty animace přebíjení, kereznikov slowmo uskakování, občas vytáhnu katanu a sesekám to..super. A teď jsem si koupil tu Akira motorku, sorry Jackie, tvoje půjde do garáže :)
Jedna dodatečná nechapava poznámka - jedna z největších záhad pro mě je, jak v tom může nebýt možnost schovat pokrývku hlavy, aspoň v tom fotomodu. Ale hádám, že toto do hry snad taky patchnou, jinak ten jejich pestrý výběr účesů poněkud ztrácí smysl.
@ntz (15.12.2020 21:23): To zas ne, brát to jen podle známky, tak je u mě největší CDPR průser Thronebreaker. :) 8/10 mi pro hru přijde adekvátní, a nijak zvlášť se v tom neodráží ani ten technický stav a bordel kolem vydání. Taky se ale může stát, že až si to za čas někdy dám znovu, tak už to bude natolik vymazlený, že zvednu na 9, jeden nikdy neví.
@AlieN (15.12.2020 21:17): Já finální hodnocení dám asi až po tom, co CD Projekt dropne patche. Protože jádro hry, RPG systémy, příběh, design města a prostředí (pomineme AI NPC chodců) tam prostě je a podle mě je dokonalé.

To jak někteří nadávají, jak je to těžké, jak se zasekávají, umírají atd. jako......konečně. Konečně prostě opět RPG, které hráče nutí myslet, nutí se přizpůsobit, přemýšlet nad postavou. Konečně něco, co není Ubisoft trash, ve kterých body narvete kam chcete a ve výsledku je to stejně jedno, protože contentem protancujete s oběma rukama za zády.
A taková malá poznámka, kterou asi opět pár lidí naseru, ale pokud je zde někdo, kdo si den co den stěžoval, že to trvá, že to odkládají nebo nedejbože byl jeden z těch dementů co posílali CD Projektu výbušně dopisy (doufám, že tu snad nikdo takový není) tak pardon ale vy nemáte právo tu hru hodnotit negativně, Prostě nemáte.
@AlieN (15.12.2020 21:17): Vnímám to stejně. I proto hru budu hodnotit až jí dohraju, a protože jsem ten typ hráče, kterej fakt všechno musí vidět, projít, prohledat, zjistit, promluvit si apod., tak budu hodnotit asi za dlouho... :-D
@HolyMeatball (komentář): tak jak se rika nekdy rika u nejakejch predmetu/kantoru, ze trojka je vlastne dobra znamka, tak v pripade CDPR citim ze tvyho komentu ze 80% je vlastne docela pruser ..
Ani ne týden po vydání, to hodnotí jen ti co hrou vyloženě jen proběhli po hlavní linii, a nebo ti které hned zkraje nasrala nedoladěností.
Tak už jsme v ofiko číslech. A Cyberpunk je tak v DH žebříčku. Osobně tedy čekám, že to bude spíše stoupat.
@Charllize (15.12.2020 17:09): No nemusím, ale stejně tak se můžu zeptat proč se to prostě nemohlo uložit po hlavním příběhu, abych úplně stejně mohl hrát dál? U Zaklínače, který trvá přes 120 hodin v pohodě, ti to nic takového neudělá, jen tě před ostrovem mlh varují, ale nikdy tě nevrátí zpět. To by to tak bolelo u hry, kterou lze dojet do 30 hodin? Za mě prostě hrozně hloupý krok. A jasně, tohle by šlo obejít manuální savem hráče samotného, ale to už bude jen a jen volba hráče.
@Red (15.12.2020 18:46): myslim ze cyberpunk se priblizil k new-gen svatemu gralu gamingu, kdy ve hrach budou hlavni zbrane virtualnich hrdinu ..

.. urazky, osocovani a stredne velkej ptak

:D