Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Sarno (14.12.2020 09:50): 30-40 to na base lastgenu nepojede nikdy. Budou rádi když to rozjedou na 25-30 (oproti dnešním 15-25). Ty jaguar procesory byly tragický už v době vydání v 2013, je to tabletovej procesor.
@Dunemaster (14.12.2020 09:43): Podle mě se to pokusí nějak zprovoznit, nicméně co se týče technických věcí, přecejen se bavíme o 7 let starém hardware. Jo, teď můžeš namítnout, že přece byla hra oznámena ve 2012, jenže všichni víme, že z predev verze z let 2012-2015 toho moc nezbylo, takže reálný development začal circa 2016.
Dle mého názoru to na last-gen zprovozní na těch 30-40 fps se slušnější grafikou, nicméně PC level detailů a plynulosti bych tam fakt nečekal.
@Wulfgar (14.12.2020 05:25): Možná je chyba že povolili tps pohled při řízení auta - bez něj by si to s GTA nikdo nespletl, a nikdo od ho od něj ani neočekával.

Mě naopak fascinuje kolik potkávám v ulicích unikátních interakcí a dialogů mezi random chodci na ulici, toho museli udělat obrovské množství. Pravda mohli to mít jen trochu víc ošetřené, aby se do takového random rozhovoru u bordelu nezapojil i člověk s nasazeným roubíkem :)
Já upřímně moc nechápu to stěžování na mrtvý město, ve kterym je málo interakcí. To že chodci "jen" chodí po ulici, to mi přijde tak trochu logický, je to prostě výplň prostoru a za mě funguje dobře. Mam hustotu zalidnění na medium a přijde mi, že to město je hezky živý, všude se něco děje a já jsem spokojenej.

Bugy mi taky hraní vpodstatě vůbec nenarušujou, maximálně občas vidim postavu v T pozici, je špatnej lip sync atd. ale stává se mi to max jednou za pár hodin a vůbec mi tohle nevadí. Možná to je tim, že hraju na minimální detaily na svym 2 roky starym noťasu.

Každopádně už mam nahráno 20 hodin, přenesl jsem se přes většinu věcí který jsem tu vypisoval dřív a hrozně mě to začlo bavit, je to pecka.
Jaký je vaše nejoblíbenější tanko-klepna... erm, auto?
(momentálně v Maimai, protože je to blbina a vleze se všude)
Po 19 hodinách jsem se dopracoval k nápisu Cyberpunk 2077. Tak se mi to líbí. Jen mě tedy překvapilo, že Jackie nemůže přežít..myslel jsem si, že jak udělali ten CGI trailer, tak přece nepropálej takovej spoiler, tam určitě ukazuju jen jednu z možností co se může stát...ale ne, je to pevná součást příběhu.

Ty nářky na open world...chápu že to někomu nemusí sednout, ale za mě tedy open world>linear, pokud má atmosféru a odehrává se v něm dobrý příběh. I když bych chtěl pedestrian NPC AI z RDR2 v každém open worldu, ne že ne.

@Tarhiel (13.12.2020 20:42): bylo to na FB, a myslím že s Judy budeš jako chlap zklamán :)
@PERKman (13.12.2020 22:08): Bohužel téměř s většinou souhlasím... Vlastně jsi i poznamenal řadu věcí, o kterých jsem doteď moc nepřemýšlela. Řadě lidí se to asi líbit nebude, ale cítím to podobně, i když 40 % by pro mě byla hra, co člověk fakt odhodí a nedá se hrát, ale chápu, mám to jinak nastavené.
@Fritol (13.12.2020 22:44): Oni jsou v tom vypraveni pribehu opravdu dobri a tema ne moc dobrejma open worldama si to jen kazi. ja ke konci Zaklinace 3 mel uz jen silu na ten pribeh z toho sveta se mi delalo zle. Nic v nem nebylo a kdyz se mi okoukal ani ta nadhera to nezachranila. Takhle to ma i Final Fantasy 15, krasnej obrovskej svet kterej vzasade dosral celou hru :)
Co se týče vedlejších questů, tak jenom menší várování, jelikož jsem to doklepal skoro až do konce, ale dám to raději jako mild spoiler:
Které větší vedlejší questy splníte a jak je splníte má přímý dopad na to, jak hra skončí a hlavně jaká dilemata budete muset na konci hlavní příběhové linie řešit. Moc bych to nepodceňoval.
@Charllize (13.12.2020 22:39): Svět Zaklínače mi přišel podstatně zajímavější, ale ano, druhý Zaklínač na mě působil tím "linárním" stylem líp, protože to tolik neodvádělo pozornost od hlavní linky. Vůbec by mi nevadilo, kdyby se k tomu zas vrátili, ale to v dnešní době už nehrozí. Open worldy prodávají prostě...


@MikeKing (13.12.2020 22:37): Oukej, tak budu furt doufat, že se tam objeví ještě něco zajímavého.
Jenom upozorňuji, že pokud teď začneme všichni hodnotit hry podle PERKmana, tak to tu Memphis zavře. ;)
@Fritol (13.12.2020 22:28): To není úplně dobrej přístup, protože vedlejší questy jsou tady často lepší než ty příběhové. Pokud soudíš podle prvního aktu, tak ty dobré vedlejšáky začneš pořádně dostávat až v druhém.

A neplést si gigs (nevím jak se jmenují v češtině) s vedlejšíma quetama, Gigs jsou něco jako monster nests v Zaklínači 3.
@PERKman (13.12.2020 22:08): +1 Hlavně "Hromada zbraní, implošů, no dejme tomu, ale člověk se z toho množství skoro až posere." Hraju to s nějakými shit pistolemi a sniperkou už pár hodin a vždycky když si tak říkám, že už bych asi mohl sehnat i něco lepšího, tak otevřu ten inventář nebo obchody a tam milion zbraní jak v Borderlands a říkám si, že na to seru, nějak to doklepu s tím, co mám. Hodně debilní ten loot celkově.

Nicméně jakkoliv jsem to tu zhejtil a prolog je fakt sračka, tak jsem se rozhodl moc nehrotit vedlejší mise, které jsou vesměs nuda a soustředit se na hlavní linku a fest mě to začalo bavit. Sem tam teda mezi hlavními misemi udělam nějaký vedlejšák a vždycky mě to akorát utvrdí v tom, že to nemám dělat. :D Na nepříběhové věci se asi brzo vykašlu, jen mi to ničí zážitek. Případně to dodělám později...

Jako open world rpg je to fakt průměr, v některých aspektech až špatné, ale jako příběhová "lineární" hra je to zatím dost dobré. Vůbec by mi nevadilo, kdyby to byla prostě jen příběhová akce ve stylu první Mafie a zbytek si odpustili.
Já ještě nezačal, ale koukám, že to nechám uzrát pár měsíců, stejně nemám moc času na hraní :/
Tak nakonec podprůměr. Nejhorší je mrtvý (ale krásný) město s dřevěnejma panďulákama, nulová interakce se světem kromě otevírání krabic a posezení na lavičce, debilní policie, debilní provoz, debilní chodci, debilní fyzika. Obchody a využití vnitřních prostor skoro žádný kromě questů. Žádnej prison systém nebo crime systém. Žádný vlaky. Bugy konzistentně bourají muh immersion. Customizace aut a apartmánu neexistuje. Customizace V patetická už od začátku. Grafika dobrá, animace špatný. Žádnej transmog. Žádná garáž. Mise divný, pořád se střílí nebo hackuje ve stejným okýnku, občas jedeš a zase střílíš. Braindance zajímavej, ale nevyužitej pořádně imho. Level design Deus Ex pocity skoro žádný, ale hra vypadá jako obří Human Revolution skrz styl and pocity z města. Souboje jakž takž. Stealth je špatnej, až hroznej. Nepřátelé mi připomínaj sponge bobky. Hromada zbraní, implošů, no dejme tomu, ale člověk se z toho množství skoro až posere. Perky ujdou, ale mohlo být líp. UI škaredý, nesedí mi do cyberpunku, ale přežil jsem. 80tky mi celkově nesedí, ale co nadělám.

Příběh dobrej, Reeves super, celkově ten tón hlavních misí sedl, občas možná až moc depresivní nebo edgy nebo corny. Město má super feeling, grafika je celkově dobrá. Transfobii jsem nezaznamenal kromě toho plakátu. Sexistický komenty vlevo vpravo, přežít se to dá, ale zbytečný a hloupý. Tuna vedlejších kvestů, mapa je solidně zaplněná, plusko. Design bouráků dobrý, ovládání špatný. Motorky ujdou, Akira kára super.

Hra potřebuje tak rok nebo dva na dotáhnutí všech těch negativ, ale vydaná byla teď, takže 40 :) Hlavně ty bugy and nedotáhnutý featurky jsou vážně na palici. Promisnout open world Deus Ex a dostat tohle, budoucnost tam vidím, ale chce to hodně doladit.
Ah, Dan Vávra je konečně oslněn Cyberpunkem, po zpražení jeho začátku :)

No a ještě k tomu Cyberpunku. Podívejte se na to. Tohle je fakt naprosto top a opravdu převratná věc. Sedím si v autě vedle ženský. Každej pitomej detail interiéru tam je a je dokonalej. Všechno vidím v nadživotní velikosti a jsou vidět švy na bundě, ale i chlupy na koberečcích na podlaze, špína na botě, která skutečně šlape na plynovej pedál a póry na kůži, která je vidět na vylezlým podolku... Nic to neruší. Nic mě neříká, že tohle je "jen hra" a když se podíváte z okna, vidíte široširou krajinu, dokonale nasvícenou s neomezeným dohledem a neskutečným detailem.
Tohle je skutečně milník v dějinách her. O tomhle každej nerd v době osmibitů snil jako o největším scifi. A je to tady.


Ale hraje na 150 palcovym projektoru za 300k, takže tak trochu ideální podmínky :)