Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@AlieN (10.10.2023 13:43): Jo OP byla to neříkám, ale hodně OP jí dělalo to prostřelování zdí, což mimochodem taky odebrali. Kdyby jí vzali tohle a ty ostatní statistiky nechali, neřekl bych ani slovo. Teď prostě z nejlepší a nejvíc cool pistole ve hře udělali průměr a místo toho přidali tlumenou pistolku od Alex, která headshotuje přes tisícovku, když máš správnej kyberware. Spíš měli balancovat celkově postavu a na zbraně vůbec nesahat. Protože na hard jsem se zapotil až u Smashera. Dřív tě třeba odpálila jedna nášlapná mina a teď ti sebere ani ne pětinu HPček.
@kristmeister (10.10.2023 13:33): Hodně věcí které byly přehnaně OP v původní hře bylo teď rebalancováno. To není špatně.

Problém s nedostatkem munice mám taky, ale to je čistě proto že u brokovnic je limit na maximální počet nábojů nesmyslně nízký. U dvouhlavňovky to nevadí, ale u brokovnice s vysokou kadencí se tou zásobou co mohu mít propálím hodně rychle, a to abych pak craftil munici po každém třetím fightu... takže tenhle limit jsem si teď zvednul modem.
Je v PT a obecně 2.0 updatu vůbec zbraň, která má podobně cool animaci přebíjení, jako ona Johnnyho pistole?

Jinak sice hraju hackera ale tím jak tu chybí ty prvky jako breach protocol apod. tak je to už spíš doplněk ke střelbě, tak si tu konečně užívám ty různé featurky jako smart zbraně apod.. které jsem při prvním hraní ignoroval.
Stejně asi sniperky zůstaly nepřekonány.
@kristmeister (10.10.2023 08:27): Ty asi myslíš, že tú zbraň nerfli, ale ani moja postava, ktorá sa neprofilovala ako gunslinger, s ňou nikdy taká dobrá ako Johnny nebola - Ja som si to vždycky vysvetľoval únavou materiálu - tá istá pištoľ, akokoľvek dobre, precízne zostrojená a skladovaná v ideálnych podmienkach, Ti po desaťročiach skôr či neskôr vypovie službu - je to hmotná vec, ktorá tu nebude večne.

To isté Ti je naznačené aj s tou jeho bundou - keď dostaneš od Rogue repliku Johhnyho bundy, keď sa spýtaš, či je to originál, odpovie Ti, že replika, a že originálna už je zrejme dávno rozpadnutá niekde v kanáloch

Vidíš, to čo hovorí @USER47: ma ani nenapadlo, ale dáva to zmysel: bral som to tak, že Johnny bol vtedy mladý a naozaj taký dobrý s tou zbraňou bol (veď je aj ex-vojak).
Ach jo, zkusím to napsat jinak... před updatem 2.0 byla Johnnyho pistole v normální hře za V slušná bouchačka. Po 2.0 jí ubrali kadenci, damage a přidali docela brutální recoil, chápeme se už? Samozřejmě za to může ve velké části ten fakt, že do ní už nejdou dávat modifikace a ten překopaný systém perků. Nicméně u žádné zbraně to nejde tolik znát jako právě u téhle.
Hlavně Johnnyho vzpomínky nejsou kdovíjak spolehlivá reprezentace reality. Koneckonců i Alt tam někde potvrzuje, že se věci tehdy celkově staly jinak, než si Johnny pamatuje. A to, že Johnny tam maže veškerou opozici jedním výstřelem, je spíš produkt jeho ega. Tohle není bug ani výsledek žádnejch updatů, bylo to zcela zjevný už v původní hře.
@Nix (10.10.2023 07:59): Normálně na PC, ale podle mě je to tím updatem. Na Steamu si na to stěžuje spoustala lidí teprve teď.


Nicméně, ještě jednu věc se mi zdá, že dojednal ten update a sice, že V už moc nechce sbírat náboje ze země, což dost často mělo za následek, že jsem měl nedostatky a taky i zvlášť proto, že se rozhodli zkombinovat munici pro útočné pušky a lehké kulomety do jednoho. A celkově ty nerfy ikonických zbraní, kdy třeba Johnnyho pistoli jsem odložil asi po dvou zakázkách, protože je absolutně nepoužitelná, mi lehce hýbaly žlučí. Je ale zajímavé, že v Johnnyho vzpomínkách funguje úplně normálně.
@Nix (09.10.2023 19:39): A proč to neupravit už teď? Ten komentář tu zůstane a fakticky se teď čte špatně, když text nemá oddělení do odstavců. Ta úprava Ti zabere minutu... ;-)
Nevím čím to, ale ty konce mají pěkně zabugovaný. Před soubojem se Smasherem jsem se naládoval všelijakými consumables a vyšlo z toho akorát to, že mi klesly na HP na 159 a hra to brala jako moje maximum, tudíž to nešlo dohealovat do mejch 520. Potom když máte konec, kde si s V lehnete do té studny a přenese vás to zpět do těla, tak poté máte nastoupit do vznášedla. Tam je zase game-breaking bug, že po nastoupení vám to dá instakill prostě jen tak. Dá se to vyřešit tak, že před nastoupením otevřete mapu, kdyby někdo potřeboval do budoucna.
@Paul (01.10.2023 08:37): Hra mi nikdy nespadla behem hrani, pada jen pri startu, pravidelne. Jakmile spadne jednou spadne pokazde na stejnem miste (jak jsou ty uvodni loga firmy) dokud neverifikuji soubory a hra si nestahne zase tech 50mb neceho.

Bezne pokud mi hra pada, tak ji mazu, bez reinstalu, nezajem. Vzhledem k tomu, ze jde o pady pri startu, verifikace souboru to resi a hru stejne zapinam jednou denne, tak jsem to zatim schopen ignorovat, byt me to sere. Ale je mozne, ze me to jednou nasere tak, ze to proste smazu.
Taky mi od updatu hra pro startu párkrát spadla - asi tak třikrát, zdaleka ne pravidelně. A jednou v průběhu hraní.
Když jsem jí hned spustil znovu tak už v pořádku.
@marwel (01.10.2023 08:03): nevim jestli jsi to už zkoušel, ale chovat se mi ta hra takhle, tak jí kompletně smažu včetně všech savů/konfiguráků a reinstaluju jí jinam. U mě se to takhle tedy nechová, ani po stránce kontrolleru, ani padání. Dokonce musím říct že Cyberpunk je zrovna jedna z těch vzácnejch her co mi za ty tři roky a 250 ingame hodin nikdy nespadla, ať už dělám sebevětší prasárny (např. včera jsem zkoušel native 4K se zaplým DLAA a pathtracingem, měl jsem cca 7fps a grafárna 86 stupňů, ale stejně to drželo jak přibitý).
Ale jedna vec me na tom updatu 2.0 vazne, ale vazne sere. Hra pravidelne crashuje pri spusteni. V podstate pred kazdym spustenim hry musim verifikovat soubory a vzdy to stahne ten samej 50mb bullshit. Demence. Doufam, ze to nejak vyresi v budoucim bug fixu.
Nevim no. Proste mi prijde, ze hra vubec nevyuziva rozsah analogovych pacek. I bez dead zon mi prijde, ze tak na 50% nahnuti uz se otacim plnou rychlosti. U rizeni bych rekl, ze je to jak na sipkach na klavesnici, ale ono je to jeste horsi. Prijde mi totiz, ze vyvojari u zataceni na sipkach vedeli, ze nesmi jit z nuly na sto behem milisekundy a tidiz je tam prodleva. Naopak na ovladaci vedeli, ze si miru zatoceni urcujeme sami a tak tam zadna prodleva neni a nahnutim packy muzete jit z nuly na sto behem milisekundy. Ale co ja vim, treba vam ta extremni sensitivita pri zataceni nevadi nebo je proste neco spatne na me strane. Kazdopadne na dualshocku to funguje spravne, takze v pohode. Ale divne, ze RE4 trpi na presny opak.
Taky dohráno při vydání s xbox (one) wireless controllerem a bez problému..i ty vibrace normálně šly, a úplně stejně to s ním běží i dneska.
@marwel (30.09.2023 18:58): To co popisuješ se mi nedělo na Xboxovym ovladači. Možná je naopak ten xboxový rozdrbaný kvůli dualshocku, ale já odehrál celý CP77 na něm a úplně bez problému (jen nefungovaly vibrace, ale hrál jsem day one a ani 6 patchů to tehdy nespravilo :D)
Tak to tedy hraji tentokrat jak na K+M, tak na gamepadu (rizeni). A znovu se mi potvrdilo, ze se fakt vyplati mit doma k dispozici jak xboxovy ovladac, tak dualshock. Nektere hry se na jednom ci onom prakticky nedaji hrat. Jak uz jsem zminoval v diskusi k dane hre, Resident Evil 4 mi na dualshocku neslo hrat, bez ohledu na to, jak postelujete sensitivitu a akceleraci stale to stoji za hovno. Naopak na xboxovem ovladaci naprosto bez problemu. V CP se zase neda vubec ridit na xboxovem ovladaci. Staci zatocit a uz se tocite. Pokud se to budete snazit krotit, tak budete po silnici stejne klickovat jak had (a stejne se roztocite v nejblizsi prudsi zatacce). Nastaveni sensitivity rizeni, dead zon a cehosivseho vubec nicemu nepomaha proste to nejde hrat. Naopak dualshock naprosto bez problemu. :)

Jeste by asi slo zkusit prohnat i xboxovy ovladac skrz DS4Windows tak, jako skrz nej jedu dualshock, treba je tam to nastaveni nejak vyladenejsi nez je default input na xboxovem ovladaci, ale to uz pak jaksi nedava prilis smysl, kdyz uz musim mit DS4Windows zapnute, tak je pak uz jedno jestli zapnu dualshock nebo xbox controller. Krom toho mi osobne dualshock vyhovuje stejne vice.
Právě jsem zjistil jednu zajímavost. V questu s Perallezovými, kdy se jdete ke konci setkat s Jeffem do parku, tak opodál stojí na balkónu Mr. Blue Eyes.
Tak nastavování klávesnice je hotové minové pole. Nepamatuju si, že by s tím v dřívějších updatech byl takový problém. Chci otevřít telefon a zrovna přitom pustím rádio. Vylezu z auta a zrovna přitom otevřu menu. Změním kamera auta a zároveň tím vytasím zbraň.



@pajmič (28.09.2023 13:29): Hra upřímně byla ve velmi dobrém stavu už kolem 1.5


Má někdo zkušenost jak je to teď s obtížností. Jsem pořád ještě na začátku, ale přijde mi, že obtížnost spíš snížili.
Takže to ti nezbedové Polský opravili, 3 roky po vydání. Ti mají víc štěstí než rozumu. Kdyby se ta původní srajda tak dobře neprodávala, už by na to dávno hodili bobek, takhle měli prostředky na to odkonit. Ne všichni mají takovou kliku.
Taxem to též nainstaloval znovu jen na okoštování nejzákladnějších změn. První, co mě trklo, byl zvýšený dmg headshotů. Což mne těší.

Nicméně na skutečné hraní si zkusím počkat na aktualizaci více modů, které jsem v minulosti bral za samozřejmé. Každopádně i po tom krátkém okoštování to vidím obdobně, jako jistá část komunity, tedy předchozí verze hry byly early access, a 2.0 je beta hotové verze. Rozbitého je v tom pořád hafo. :)
Já mám divný bug, kdykoliv otevřu mapu strašně se to seká (vyřešil jsem smazáním nějakého json souboru). Ale zůstalo to, že když se z toho menu zase vrátím do hry všechno je zlomek sekundy strašně bílé a pomalu se to vrací do normálu.

Děje se tak i s vyplým ray tracingem.

https://ibb.co/jLRZwB0
Tak budu dnes hledat řešení, našel jsem, že to dělalo už tak 2 roky zpátky, tak věřím, že nebude zas takový problém to vyřešit. :D
@kristmeister (26.09.2023 22:05): Nerfnutí Mizutani Shion by mě mrzelo, to auto jsem měl taky dost rád - teď jsem ho ještě nekoupil, jezdil jsem do začátku hlavně s Nomad origin autem.

Pre-order auto je ovšem výborné, skvěle se ovládá, je pěkné, slušná rychlost. A velmi mě baví i ty nové mini-jeepy, stylové auto na venkov.

Víc než hromadu nových aut bych ovšem ocenil možnost je upravovat, hmm...
U aut mě děsně štve, jak snadno narazí na maximálku a pak začnou vydávat ten statický zvuk.
@Zoltan (26.09.2023 20:35): Pomalý auta jsou v pohodě i ten Caliburn, ale třeba Mizutani Shion Coyote to je bída, jak to je na hovno a přitom první průchod jsem jezdil nejvíce s ním, protože se ovládalo parádně.
@kristmeister (26.09.2023 20:11): Celkově se tyhle auta přetáčí dost obě. Block car má 1000 koní, a i když má náhon na všechna kola, jde do smyku jedna radost. Trochu jsem upravil nastavení gamepadu podle nějakýho typu na netu a po chvíli jsem si celkem zvykl.
@Korbitch (26.09.2023 19:18): Jak se řídí? Mě přijde, že s updatem totálně zase rozesrali jízdní systém. Jediný co vylepšili je ovládání Caliburna. Teď jsem třeba zkoušel to nové auto za preorder, které se řídí úplně zkurveně, protože hází smyk i při lehkém zatočení.
Sláva Brendanovi, tomu nejlepčejšímu automatu na světě. Bug je pryč. Jo a auto Kena Blocka je bestie, jiný už nepotřebuju :D
Asi Phantom Liberty pořídím později, protože na to nemám teď dostatek času. Ale trochu slzička ukápla, když jsem viděl ten krásný design pre-order auťáku. Se fakt 3D grafici vyřádili.
@Korbitch (26.09.2023 09:33): Včera jsem řešil to samé, může se to prý stát kvůli specifické odpovědi v některých questech (Cyberpunk se těch bizarních problémů zdá se úplně nezbaví nikdy) - vyřeší to mod na odstranění glitche.

CDPR o tom prý ví a řeší to, takže je taky možné že to opraví sami dnes s vydáním Phantom Liberty.