Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Red (04.04.2023 22:02): Tak mohu už teď říci, že upgrade za to stál. Úžasná hra, u které se v polovině hry těším jak ji budu hrát znovu za jiný build s vytuněnou obtížností, více roleplayově a zevlácky.

Já jel mužského korporáta technika/inteligenci ale tak nějak chaoticky a už mám level cap. Jsem narvanej cyberwarem, tam se mi osvědčily skákací nohy. Dělal jsem zakázky všem, spouštím po ulici co můžu.
Ty dovednosti skrz používání mi nějak rostou přirozeně, jen solo mi roste dost zvolna, asi si pořídím gorilí tlapy:) Pár questů jsem zvoral, ale akceptuju to, příště to zkusím jinak:)
Docela škoda, že nejde nějak zkombinovat Sandevistán s hackováním, líbí se mi variabilita síťaření, ale sandevistán je prostě mnohem zábavnější.
@Marles (20.11.2023 19:52): Jediné, co mi přijde že by nemělo hodnotu a bylo tam navíc je ta nápověda. No i tu tam mám, protože těch interakcí je hodně a nechci se překliknout a tím udělat něco jiného. Stanima skoro ani není vidět a životy teoreticky nepotřebuješ, protože když si na umření, tak ti začne glitchovat zrak.
@Marles (20.11.2023 01:20): Stamina, prípadne klávesové skratky a nápovedy (napr. pri zakrádaní), ak si ich teda pamätáš a vadia Ti tam.

Plus ešte ukazateľ, z ktorej strany prišlo poškodenie sa dá vypnúť, ak Ti to nevadí.

Ja som ich tam chcel mať, ale číselné indikátory + staminu som vypínal okamžite.
@Marles (20.11.2023 01:20): čísla schvaluji, ale UI je zde vcelku ok a moc nevím, jestli by ses obešel bez životů, mapy, nebo munice. Navíc to máš jako postava ve hře vidět, je to "v zraku" tvé postavy.
všimni si třeba, že než ti Vik dá Kiroshi optiku, tak nevidíš munici ani mířitko.

@Red (20.11.2023 01:32): Možná si nech pár bodů nerozdělených, občas se naskytne zajímavá cesta nebo dialog, který budeš mít zamčený pod schopnostma. Navíc mám pocit, že ty podmínky na skill levelscalují s levelem hráče.
Mám také rozehráno, základní hru. Nějaké typy know how by se mi taky líbily. Zatím jsem nekriticky nadšen.
Mě potěšilo ubrání scrapu všude možně a více zaměření na akci, přestřelky mi teď přijdou takové živější. To hackování je taky dobře rebalancované.

Co mě nepotěšilo je level scaling itemů, bedny nadesignované tak, aby si jich hráč všiml (protože v nich má být loot) jsou bez lootu...
Po druhém dohrání s Phantom Liberty a patchem 2.0 zvyšuju z 85 % na 90 %. Řada bugů z mého prvního playthrough se zdá být opravená, policie už tak nějak funguje a s tím překopaným skill tree mi i ten souboják přijde zábavnější. Damn, ta hra je tak pěkná. :)
Nový patch vonku - a opravili to odomykanie neurobených achievementov:

Fixed an issue where some achievements or trophies could unlock after loading a pre-2.0 save on 2.01 despite not meeting the criteria for them. Please note that this fix will not reset already unlocked achievements.
@pipboy (23.10.2023 15:35): Ty upgrady nemají vychytane počítání bonusů. Správná hodnota se zobrazí až ho nasadíš. Taky problém u toho co zvyšuje kapacitu. Když jsi na max a chceš vylepšit tu kapacitu, musíš sundat cyberware, pak vyměnit ten na tu kapacitu, a pak vše zase nasadit.
Je normální, že mi některý cyberware upgrady snižujou hodnoty na bonus stats? A někdy mi upgrade snižuje i to hlavní, co daná hračka dělá? Terazky mám nějaký asi teir4 simple armor mod snad v torso slotu a údajně mi dává asi 115 armor, ale upgrade na 4+ to shodí někam na 75, tier5 za prachy pak má 85. Je to takové dost wtf.

Jinak bugy co hraju 2.0 - tak asi 2-3x se mi stalo, že přestal fungovat load a musel jsem resetovat hru (smrdí nějakým problémem s cloud sync) a nějaký novinář z jednoho gigu seděl v autě, který bylo zapuštěný do země, jako kdyby nemělo kola. (Alespoň teda myslím, že to jinak bylo pojízdný auto a neseděl ve vraku :)). A taky asi 3x měl obličej postavy vyložené bílou barvu. Celkově vzato, pohoda.

Co mi ale docela vadí, je ten šílenej slidefest kdykoliv z 2D UI přepnu zpátky do 3D s RT. Nechce se mi věřit, že by to nešlo nějak zoptimalizovat...
@LIUWIL (22.10.2023 09:13): Jo, tam se děje věcí :D Já dělal zákazku pro Padreho a měl jsem si po ní vyzvednout odměnu - klasicky ve schránce to je. Ale tady to trvdošíjně ukazovalo, že odměna je v mrtvole toho týpka, co jsem sejmul :DD Takže jsem jel pryč a po nějaký době se k tomu vrátil a už to ukazovalo schránku.

Jinak nepomohl ani reinstal hry ani ovladačů zvukovky. Stále netroubíme, stále není hudba u hackování. Naštěstí to jsou drobnosti, ale v čem je zakopanej pes...
Ty jo, verzi 1.5 a těch pár potom jsem hrál asi 4x. Tolik bugů co teď mám na 2.1 jsem za tu dobu neviděl :D

Naštěstí všechno maličkosti nebo vyloženě vtipné věci. Třeba jak Johny mlátí toho novináře, tak novinář leží asi 10 metrů vedle. Bavím se s nějakou postavou a ta zničeho nic odejde do vedlejší místnosti a bavíme se přes dvě stěny. Přijedu na místo kde má být přestřelka, vyprázdním zásobník do jednoho týpka, žádný efekt. Zkusím to znovu, zase nic. Chvilku hledím a všichni nepřátelé v té přestřelce jsou nesmrtelní :D Tak jsem nasedl do auta a jel pryč.
Máte někdo podobný glitche? Auta netroubí, při hackování kódu nehraje hudba, v klubech často vypadává hudba nebo se ztrácí a zase objevuje, když třeba přešlapuju na místě dopředu, dozadu. Libovolně vybuchují vozidla na ulicích, jakoby se na chvíli zadrbou na místě a pak exploze. Zkusil jsem ověřit soubory, málo platný. Snad jedině reinstal, ale něco mi říká, že to bude k ničemu.
@Tarhiel (18.10.2023 14:35): Já na nic rozšířeného teď tedy nenarazil.
Jediný rozdíl oproti mému předchozímu hraní byl v tom že teď jsem v tom jejím baráku nemohl pokecat s tím jejím kámošem, protože teď jsem se s ním v questu o něm moc nemazlil.
@AlieN (18.10.2023 12:00): Toto si asi pozriem na nete, lebo vraj ten koniec je nejaký rozšírený oproti tomu pôvodnému, ktorý bol vtedy dosť underwhelming.

Možno pridali nejaký dodatočný gig pre ňu v nasledujúcich patchoch.
@Tarhiel (18.10.2023 11:45): Gigs pro ni a Cyberpsychos jsou dvě různé věci, s dvěma různými odměnami. Takže jestli cyberpsychos máš všechny a už sis i mohl vzít tu odměnu, tak to je všechno - já to u ní dodělával zrovna včera (ale po novém, post 2.0, průchodu hrou). Odměna za gigs je Axolotl cyberware (celkem super - kdybych ho už dávno nekoupil v Dogtownu), za Cyberpsychos dostaneš jen nějaké hadry a prachy.
@AlieN (18.10.2023 10:57): No práveže Tí by mali byť všetci - quest som ukončil ešte vo verzii 1.12 - Regina už je v tej finálnej lokácii, kam ťa pozve po tom, čo ich všetkých pochytáš a dával som si extra bacha, aby som ani jedného z nich nezabil (ich stav som vždy kontroloval 2x krát), plus mne teda u nej ukazuje, že som ešte neukončil jeden quest pre ňu (predpokladám, že to je práve tento) - avšak odmeny už v kufri pri nej boli a tie som si vyzdvihol.

Kedtak si loadnem pôvodný save a skúsim to ešte raz.
@Korbitch (18.10.2023 05:37): Hej, tiež som si načítal svoj save, chcel som vidieť ten rozšírený koniec questu od Reginy s tým ľudmi s kyberpsychózou a teraz mi u nej ukazuje že som pre ňu splnil 15/16 questov a neviem, čo je ten posledný, ukazuje mi, že si k nej mám ísť pre odmenu, ale ked k nej prídem a kliknem na jedinú zlatú vetu, ktorý má v dialógovom okne (ostatné sú modré a zašednuté), tak mi len povie, že nič nové a neviem, čo mám robiť daľej :/

Na tento quest som sa fakt tešil, viem, že ho opravili už dávno.

Edit:// tak pzoerám že oni tam len pridali odmeny na konci, ktoré som dostal, takže cajk.
@pipboy (17.10.2023 20:20): Neaktivují se až splníš všechny, ale až splníš těch pár v jedné lokaci - každý fixer ti dává další práci postupně jak ti u něj stoupá reputace a nezávisle na jiném. U každého na mapě vidíš kolik jich má dohromady a kolik ti chybí (většina kolem deseti, jen Regina přes dvacet + ta má ještě Cyberpsychos). A jak splníš všechny tak od každého fixera dostaneš nějaký bonus, unikátní kvér nebo auto.

Při vydání hry jsi měl všechny otevřené naráz, změnili to v jednom ze starších updatů, a ano, takhle je to lepší, smysluplnější. Akorát u té Reginy by se fakt mohly otvírat po větších dávkách.
Ale souhlas že je otravnější když se je rozhodněš dělat všechny takhle naráz jeden vedle druhého, to se pak víc najezdíš. Hra tlačí spíš do toho dělat je průběžně vedle hlavních misí... ono s některými se i příběhem trochu prolínají.
Takovej mini rant. Rozjel jsem znova Cyberpunk, abych se mrknul na 2.0 změny a Phantom Liberty. Tentokrát jsem si řekl, že než vyrazím na osudovou misi, posplňuju místní gigs. A jakmile splním všechny gigs na mapě, aktivuje se jejich další set. ... Opravdu to takhle někomu přijde lepší, než kdyby se ty sety odemykaly průběžně s postupem v hlavním questu? Jako jasně, je to prkotina, ale když si jednou moje hlava usmyslí, že posplňuje všechny úvodní gigs, tak se na to zase tak snadno hned taky nevysere >_>