Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 70
Hodně už bylo řečeno, ale podle mě si Warhead nezaslouží vyšší hodnocení jako původní Crysis a zkusím vysvětlit proč.

Co mě nejvíc zklamalo, je absolutní nevyužití potenciálu paralelního vyprávění. Když už se autoři rozhodli k tomuto kroku, tak bych čekal, že to mají promyšlené. Když se díváte na film, který využívá poslední dobou docela populární techniku paralelního vyprávění z jiného úhlu pohledu, tak nejlepší okamžiky jsou ty, kdy se "nová postava" setká se "známou postavou" a vidíte celou scénu jejíma očima, v kontextu s "novými" událostmi (i když ve filmu většinou logicky ve formě jedné scény a 2 osudů). Crysis k tomu ale dokonce vybízí, Nomád se s Psychem v původní hře párkrát potká. Ve Warhead se dělá jako že nic. Přitom jsou to krátká setkání (autoři si v původní hře někdy až okatě dávali pozor, aby s vámi nikdo nešel a nekooperoval), která by do hry šla zakomponovat bez nudného znovu-hraní známých lokací.

Na druhou stranu autory trochu chápu - k tomu aby to fungovalo potřebujete možná trochu silnější příběh a hlavně vymodelovaný ksicht Nomáda. :)

Paralelní složka tedy nefunguje krom pár zpráv ve vysílačce vůbec. Což je škoda dvojnásob vzhledem k tomu, že tvůrci ve Warhead mají větší tendenci vykreslovat charaktery (i pomocí cut-scén a nepochopitelných audionahrávek :), za což je v akční hře můžeme i pochválit (kdyby se na to vykašlali, nikdo je peskovat asi nebude).

Jinak je to pořád poměrně zábavná akce s příjemným nano-oblekem. Zvýšil se poměr mimozemšťani:korejci, což mně osobně moc nevyhovuje, Far Cry/Crysis mě vždy víc bavil v džungli proti přesile vojáků/korejců.

Poznámka: Zmíněná mise na vlaku mi připadala jako normální "pojízdná" scéna jak to známe z mnohem starších her, stacionární zbraň a nekonečně nábojů - žádná novinka (závěrečná scéna CoD4 se mi líbila mnohem více).

Pro: Stále pěkná grafika, důraz na charaktery, Psycho je celkem fajn, místy pěkná hudba

Proti: Nevyužitá paralelnost, více mimozemśťanů, lokace se mi zdály místy nudné a horší než v původní hře

+40
  • PC 85
Původní hru jsem dojel čtyřikrát, Warhead dnes „pouze“ potřetí. I tak mě hra fakt chytla. Příběh datadisku Warhead se odehrává paralelně se základní hrou. Hrajete za Psycha a plníte úkol na druhé straně ostrova. Jsou tu i zmínky o Nomádovi (u Crysis to bylo zase naopak) a tak je tu vidět, že příběh datadisku byl promyšlený i předem, takže i to málo, co tam je, hezky do sebe zapadá. Vaším cílem je získat zásilku, na kterou dohlíží otravný korejský generál Lee. A to je vlastně celý. Příběh tedy opět hraje druhou roli.

Crysis Warhead je hratelnostně o mnoho vyladěnější. Nepřátelé vydrží už o mnoho méně (většinou tak 3-4 kulky do hrudi). Mise jsou lépe nedesignované, lineárnější a hlavně plné velmi intenzivní akce. Plížení si tady moc neužijete, snad jen v první a poslední misi a pak jen místy. Zde mi to právě díky nižší výdrži nepřátel ani tolik nevadilo. Hru jsem rozjel opět na Deltu (nejtěžší) a hra se dala projet v pohodě až na vlakovou misi. Tady nízká výdrž hráče opravdu nebyla na místě, jelikož se tam de facto nedalo krejt. Většinu jízdy jsem musel být zalezlý někde mezi vagónama a nemohl jsem vystrčit hlavu. To je snad jediná výtka.

Warhead obsahuje pár nových zbraní a pár nových vozidel. Žádná veliká variabilita, ale stačí to. Docela mě mrzelo, že tu emzáci přišli hned po druhé misi. Dle mého názoru se ale jejich (ne)inteligence zlepšila a narazíte i na více druhů. Největší svině byly „šaman-chobotničky“, které svým kámošům generovaly jakýsi druh štítu.

Jak jsem již říkal, mise jsou o mnoho lineárnější, více scriptované, a proto jsou hodně akční. Tady alespoň skripty tolik nehaprovaly jako u původní hry. Některé jsem si užil více, některé méně, ale vrchol celé Crysis série považuju poslední misi, která mixuje vše, co máme na této hře rádi. Plížení, intenzivní řežbu, nasranýho (dle jeho červené barvy) bosse a opravdu našláplou závěrečnou animačku. U původní hry mi hudba přišla jen nadprůměrná a tady je fakt skvělá. Jak na konci hry, tak ještě theme hrající při misi, kde se ledovou krajinou řítíte ve vznášedle. Při hraní původní hry se v poslední misi Nomád Psycha ptal, kde byl. Ten mu na to odpověděl: „To bys mi chlape nevěřil“ a až teď jsem si uvědomil, jak to zní srandovně.

Optimalizace zde byla o hodně lepší, než v původním Crysis. Závěrečná řežba v Dx9 (pod Dx10 se to místy trhalo a hlavně mi podivně doskakovaly textury) režimu jela kolem 25-30 fps na „fanatik“ detaily. To mě hodně překvapilo. Grafika je cca stejná. Dabing je jen lehce nadprůměrný, vyzdvihnul bych akorát sympatický britský akcent Psycha (který je na svoji národnost právem hrdý :)). Zkritizoval bych kratší herní dobu.

Památné herní momenty:
1. Jízda zamrzlou krajinou v doprovodu opravdu epické hudby
2. Lehce hororová část v zamrzlé lodi
3. Cesta zamrzlou jeskyní, kde hvízdal vítr
4. Mise na vlaku (na nižší obtížnost)
5. Závěrečný souboj s bossem a hlavně animačka


Verdikt: Crysis Warhead je o mnoho vyladěnější, než původní hra, leč o dost kratší a se slabším příběhem. Ode mě si odnáší pěkných 85%.

Mimochodem, všimli jste si v misi v dolu neviditelné (Cloak) žáby sedící na knize? Pokud ji seberete, Psycho něco zamumlá. Na internetu jsem si našel přesné znění: „It's Calmon! I've found him!“. Akorát netuším, o co jde. Pokud žábu odhodíte, bouchne jako granát. Easter Egg nejspíš.


Crysis Wars

Ve zkratce: Je to výborná MP hra, ve které se skvěle taktizuje díky možnostem nanosuitu. Crysis Wars se velmi podobá Battlefieldu co se stylu hraní týče. Bohužel poté, co zrušili můj oblíbený server OBOSITII, hra trpí nedostatkem opravdu kvalitních a vyvážených serverů (je to spíš hráči, než servery samotnými). K tomu je multiplayer o mnoho náročnější než SP hra a tak i na střední detaily pod Dx9 se občas dost seká. Proto jen 75%.

Pro: hratelnost, grafika, památné mise, design prostředí, intenzivní, optimalizace je lepší než u původní hry, konečně méně odolní nepřátelé

Proti: na mě osobně moc lineární, slabší příběh, chtělo by to víc lidských nepřátel, mise na vlaku při nejtěžší obtížnosti, je to docela krátké

+30
  • PC 80
Dle mého skromného názoru se domnívám, že přídavek k Crysisu (ve své době technologicky vymazlený počin) se nadmíru povedl. Leč mnoho nového nenabízí a jen dále rozvíjí prvky již obsažené v původní hře, tak v žádném případě neuráží, výborně baví a je stand alone.

Hodnotit grafickou stránku hry by se mohlo blížit rčení o nošení dříví do lesa, na tuto gamesu je radost pohledět a já v ní našel momenty, kdy jsem jen tak bloumal, kochal se nebo zasněně koukal do dálky. Avšak co by byla vizuální stránka bez pořádného hudebního doprovodu a zvuků jako takových? Zde je to vyřešeno skvěle a v určitých částech jde cítit tak trochu inspirace z filmového Predatora, hlavně když je možnost použít maskování u svého nano obleku. A to je jen čtvrtina z toho co tento fešný obleček, typický to prvek této série, nabízí a díky němu jsem ve hře zažíval situace plné legrace a pocitu neporazitelnosti. Oproti plné hře je příběh, tedy jestli se tomu tak dá říct, spíše takovou omáčkou kolem a mnoho nového se nedozvíte, ale je zde a nepůsobí nějak nuceně. K tomu si připočtěme staré známé matrixovské mimíky, nějaké ty těžší kreaturky, ovládání vozidel, nové prostředí (vypíchnout musím starý důl), ale i to známé a Korejce, kteří mnoho té inteligence nepobrali a vůbec jim někdy nepřišlo divné, že se jeho kolega hned vedle skácel k zemi s dírou v hlavě. A tak jedinou kaňkou na téměř bezchybném datadisku je jeho délka, ale na druhou stranu není možné čekat, že bude delší než Crysis nebo snad ano?
+30
  • PC 90
Takhle má vypadat pořádná FPS! Jde to i bez skriptů. Ať se jde Call of Duty zahrabat!

Oproti původnímu Crysis mi Warhead nabídl zcela jinou hratelnost. Ten tam je plíživý stealth postup s občasnými přestřelkami. Warhead je akční jízda, která ani chvilku nenudí. Prostě sundáte tlumič a jdete na lov. Asi tak jsem si připadal. Mise výborně střídají prostředí. Hra je řekl bych o něco těžší, ale to je jedině ku prospěchu. A nakonec finální mise, která byla jedním slovem skvělá. Tu jsem si opravdu užil se vším všudy až dokud nepadnul i ten defintivně poslední emzák. Skvěle Crytek!

Po prvním Call of Juarez už druhá hra, která mě v poslední době nadchla svým přístupem a zábavností.

Pro: Akce jako řemen!, skvělá hudba

Proti: Ani mě nic nenapadá

+22 +23 −1
  • PC 85
Projít si děj Crysis z pohledu Psycha? Proč ne, koneckonců byl snad nejzajímavější postavou v Crysis.

Crysis Warhead je v základě pouze Psychovou honičkou za ukořistěným mimozemským strojem, se kterým mu utíkají korejci, vedeni další zapomenutelným béčkovým velitelem. Od hráče se předpokládá, že prošel Crysis, což se ale dá čekat. Příběh tedy opět žádný zázrak, ale postačuje a navíc nabídne několik opravdu zajímavých scén (například utopení korejského důstojníka).

Postavy jsou tady v základě je dvě, Psycho a jeho bývalý kolega, se kterým nejsou zrovna v nejlepších vztazích, takže se kromě hlavní dějové linky rozjíždí i vedlejší, ve které se dozvídáme o jejich minulosti a dokonce i něco o Nomádovi, což rozhodně považuju za klad.
Jo a dál v jedné části postupujete se speciálním týmem, ke kterému si také dokážete udělat vcelku dobrý vztah = nejsou to jen bezejmená NPC, která neumí nic jiného než zavazet.

Nové zbraně a vozidla jsou jen kladem, na druhé straně část povinné dlouhé jízdy obrněným transportérem byla nejotravnější v celé hře, a jízda na vlaku nebyla nic jiného, než debilní quickload fest, než se člověk naučil pozice napřátel.

Crysis Warhead není lepší než Crysis, ale není ani horší, takže pokud máte po Crysis náladu na další, trochu akčnější porci, jděte do toho.
+21 +22 −1
  • PC 85
V prvé řadě bych upozornil, že Crysis Warhead je pouze datadisk a mělo by se tak k němu i přistupovat. Inovace herního systému nepřináší v podstatě žádné, dává hráči jen další nášup toho, co měl na původním Crysis rád - pohledných lokací v orgastické grafice a svižné hratelnosti v podobě zdařilé kombinace klasické akce a základní taktiky (za předpokladu, že hrajete na jednu z dvou nejvyšších obtížností, jinak se dá hra projet i po doomovsku).

Herní příběh je stále spíše okrajový, ale kvůli němu snad 3D akce nehrajeme, více spíš zamrzí menší délka hry, holt co si budem povídat, kluci, na velikosti záleží... Celkově jsem však byl spokojen, Crysis Warhead je intenzivní, výborně hratelný a stále skvěle vypadající datadisk, byť nového mohl přinést víc.

PS: Mnou kritizované pohodlné ničení nepřátel z jeepu v Crysis bylo opraveno, nyní už nejde zároveň řídit a střílet a také pořádná sprška z kulometu vás může hravě zabít i přes dveře/sklo.

Pro: Skvěle hratelné, vizuálně výborné, prostě další nášup oblíbeného Crysis

Proti: Málo inovací, slabší délka hry (vzhledem k tomu, že původní Crysis byl mnohem delší)

+16
  • PC 80
Warhead vkusně doplňuje původní hru a novinek je tu (dle mě k dobru věci) poskrovnu.
Přesto se tu pár odlišností najde. Hra je akčnější a lineárnější, což jedni ocení a druzí zase ne, mně se líbí oba přístupy. Lepší technická vyladěnost rozhodně přispívá k plynulejšímu hraní. Co mě osobně velmi potěšilo je to, že k zabití nepřátel už je potřeba daleko méně kulek. AI je však na druhou stranu pořád stejná, snad jen nepřátelé v tancích a obrněných vozidlech mají o něco lepší mušku, což mi dali několikrát hořce pocítit.

Psycho je sympaťák, avšak filmečky v průběhu hry působí poněkud krkolomně a tím i dost komicky, hlavně tedy scény na mostě a pak v samotném závěru, který se sám o sobě příliš nepovedl. Je škoda, že zde nepotkáme Nomáda, přestože v původní hře s Psychem několikrát spolupracoval. Celkově se příběhově obě hry příliš neprolínají a kromě několika zmínek ve vysílačce tak hra stojí naprosto samostatně. Přesto se mi ale příběh a jeho podání zamlouvalo mnohem víc v originální hře a doufal jsem tedy v jeho kvalitnější doplnění.

Výborná hudba, dabing, dynamičnost a dechberoucí grafické zpracování patří i zde k hlavním přednostem. Pokud tedy někomu nestačila poměrně krátká porce zábavy z první hry, rozhodně s Warhead chybu neudělá. Bavit se však dlouho nebude, jelikož herní doba odpovídá zhruba polovině původní hry.

Pro: grafické zpracování, hudba, atmosféra, dabing, Psycho, akce

Proti: AI nepřátel, slabší příběh, krátká herní doba, komické filmečky, závěr

+14
  • PC 80
Crysis Warhead je jen původní Crysis se všemi jeho klady a nedostatky, někde něco málo, přidává, jinde ubírá, nebo lehce pozměňuje, ale vždy tak, aby nebyly narušeny základní prvky původní hry.

Původní Crysis mě překvapivě bavil hodně i když mouchy jsem na něm našel (kdo chce, ať si přečte koment), takže rozhodnutí zahrát si i pokračování s názvem Warhead bylo celkem snadné. Jedno odpoledne jsem nainstaloval a po cca pěti hodinách hraní jsme byl najednou na konci. Délka rozhodně není to, za co bych mohl Warhead chválit. Stejně tak ona proklamovaná lepší optimalizace se dle mých postřehů nekonala, naopak, framerate byl dost rozkolísaný. Vše ostatní naštěstí zůstalo víceméně při starém.

Hráč, v původné hře hrající za Nomáda, dostane možnost nahlédnout na konflikt i z trochu jiného úhlu a do jeho péče je svěřen další člen elitního komanda - Psycho, který operuje v trochu jiné části ostrova. Mnohem větší důraz je tu kladen na vozidla, výbuchy a celkově na efekt, někdy to funguje, někdy je to příliš účelové. Mnou kritizované chobotničky se bohužel objeví dříve než v původním Crysis.

Pro fanoušky Crysis je Warhead povinnost, pro ostatní, kteří mají rádi kvalitní FPS svým způsobem také, ale v jejich případě bych už o "must have" titulu nehovořil. Já se bavil dobře.

Pro: Grafické zpracování, pořád je to Crysis

Proti: Délka hry, víc chobotniček, občas až moc na efekt

+13
  • PC 75
Warhead je oproti svému předchůdci přímočařejší a akčnější, což uvítají příznivci frenetické akce, ale pokud oproti rambo stylu preferujete styl záškodnický, může to zamrzet. Na příběh je kladen větší důraz a je velmi pěkně zasazen do kontextu děje Crysis, ale je to pořád akční béčko a některé scény působí opravdu trapně. Ona béčkovitost je ale vlastně vyvedena velmi pěkně a někdo se v ní může docela dobře rochnit.

Mise krom toho, že jsou velmi lineární, jsou navrženy pro dojem atraktivity, ať už náplní, či grafikou. A třeba dodat, že tenhle přístup docela funguje. Ochrana džípu obrněným transportérem, nebo často zmiňovaný vlak, jsou sice svou podstatou naprosto tupé, ale příjemně se hrají a vybuchuje tam spousta věcí, což je fajn ;) (Jen fyzika vaší postavy se na vlaku chová naprosto nesmyslně - člověk by čekal že takové věci ten engine kurvit nebude)

Graficky nejpovedenějším úsekem budou patrně doly pro jejich detailnost zpracování a estetičnost. Kulervoucí lokace ve stylu vnitřku emzácké lodi z Crysis se tentokrát ale nekonají. Zaujala hudba, která je příjemně patriotsky drsná a dokonce mě to ani nesralo. Někoho by mohla mrzet herní doba, která je cca 6 hodin, ale beru ji jako přijatelnou. Přežil bych v klidu i další hodinu nebo dvě, ale alespoň je Warhead na rozdíl od Crysis celkem normálně zakončený.

Optimalizace. Všude tvrdí, že Warhead byl znatelně optimalizován, to ale potvrdit nemůžu - osobní zkušenost je taková, že při stejném nastavení (Very High / Enthusiast) dostávám zhruba stejné fps - někde vyšší, jinde nižší. Poměrně často jsem si také všímal doskakování textur, atp.

Ke grafice si dovolím tak trochu mimo téma takovou poznámku - jakkoliv je CryEngine2 technicky pokročilý, džungle v něm prostě vypadá docela blbě. Nechápu lidi, kteří nad tímhle slintají blahem. Ano, je to detailní a realistické (když pominu jak otřesným způsobem se dneska napodobuje pohyb listů ve větru - zkuste pozorovat vegetaci když stojíte na místě), ale z estetického hlediska je většina těhle džunglovitých lokací naprosto nezajímavá.
Celé tohle nadšení mi docela připomíná slintání nad 3D hrama pro mobily - jsou hnusné jak řiť, ale jistá sorta lidí nad tím slintá blahem, protože 3D je technicky "vejš".

Celkově vzato je Warhead lepší akcí než jakou bylo Crysis. Autorům se podařilo téměř vymýtit hluchá místa nahuštěním zajímavých úseků k sobě, variabilitou prostředí i hratelnosti. Hodnotím 75. Crysis jsem hodnotil stejně, Warhead má ale podstatně blíž k 80 a prakticky mu toto hodnocení uniklo jen o pár zdánlivě nepodstatných detailů. Hra mě mile překvapila a docela jsem zvědavý na příští díl.

Pro: vylepšení mechanismů proti prvnímu dílu, zajímavé a zábavné mise, větší důraz na příběh

Proti: pár slabších úseků, občas až trapně béčkovité

+12 +14 −2
  • PC 85
Tak jak nám dopadnul přídavek pro veleúspěšnou Crysis? Nadmíru dobře jelikož přinesl příjemné osvěžení.

Zde se staneme postavou Psycho který je nám již z nám z původní hry, ale sledujeme zde zcela odlišnou dějovou linku a s Nomádem se ani osobně nesetkáme. Po dobře vyvedeném intru se pouštíme do zběsilé akce jejíž cíl je získat důležitou bednu kterou vlastní nepřátelé. Že to nebude snadné je jasné.

Hlavní citelnou změnou je že po příchodu mimozemšťanů, se všichni příslušnící ozbrojených jednotek KLDR nezmění v rampouchy, ale budeme s nimi bojovat až do konce hry a nadále nám budou znepříjemňovat život společně s nově příchozími. Což je vítaná změna jelikož už to není jen prostí boj jeden na jednoho ale všichni proti všem.

Oblek zůstal beze změn, zato arzenál dostal obměnu. Objevují se zde dva šikovné samopaly které lze nahradit za klasické duo pistolí, miny, claymory,výbušná munice do zbraní, nová experimentální puška…

Další novinky přišli i ze strany vozového parku v podobě obrněních vozidel a transportérů, nové vznášedlo a projíždka v obrněném vlaku. A vetřelci dostali k dispozici taktéž nové potvory.

Grafika je stále na skvělé úrovni a hudební doprovod nemá chybu. Jen škoda že tato jízda skončí již po 6 hodinách.

Pro: Zběsilá akce, nové vozidla, zbraně a nepřátelé, drží úroveň původní hry

Proti: Krátká herní doba

+12 +13 −1
  • PC 70
Skoncilo podle vas puvodni Crysis v tom nejlepsi a v dobe, kdy jste to nejmin cekali? Tak tady to pro vas bude jeste horsi. Cela hra je az smesne kratka a neni v ni skoro nic, co by nebylo v prvni hre. Je to sice stale stejna zabava jako minule, ale cekal jsem rpece jen neco vic.
Abych ale jen neplkal, musim pochvalit misi na jedoucim vlaku, ktera me naprosto uchvatila a graficky je vyvedena opravdu paradne. A multiplayer jsem sice nezkousel, ale podle ohlasu je to taky pecka, takze pro fanousky akcnich her (a hlavne prvniho dilu) to urcite za koupi stoji.

Pro: Vynikajici grafika, pohodova hratelnost, uchvatna mise na jedoucim vlaku.

Proti: Porad to same, oproti jednicce minimum novinek, neuveritelne kratke.

+9 +13 −4
  • PC 85
Datadisk je oproti Crysis určitě mnohem akčnější a více se zde vývojáři soustředili na rychlý boj na blízko. S tím souvisí i výběr nových zbraní a vozidel.
Styl hry je až na výjimky (mise na vlaku) stále stejný. Většinou se musíte dostat z bodu A do bodu B a jestli chcete, tak i do bodu C. Vývojáři vás hodí na dnešní poměry obrovskou mapu a je na vás, zda tam dojedete jeepem skrze nepřátelské území nebo půjdete potichoučku pěšky okolo.
Velice se mi líbilo, jak příběh Warheadu doplňuje příběh původní hry a zároveň si zachovává svůj vlastní. Zajímavý a na takovéto hry netypický mi přišel ten moment, kdy Psycho topí Korejce v řece a řekne toho o sobě více, než za celou hru .
na Warheadu mi přijde špatná jen herní doba, která u mě nešla přes 6 hodin.

Pro: nová vozidla a zbraně, příběh

Proti: nic převratného nepřináší, krátká herní doba

+9 +10 −1
  • PC 80
Našlápnutý přídavek, přesně takový, jaký by měl správný datadisk být. Bez vyloženě slabších míst, zábavný od začátku až do konce. Nejvíce na mě zapůsobila finální mise na letišti. Jinak je gameplay stejný jako u originálu (což je dobře). Nové zbraně, vozidla a vylepšená grafika - to už jsou jen třešničky na dortu. Bohužel mě tak trochu trápily bugy (propadávání se podlahou) a hlavně to mohlo být o trochu delší...
+8 +10 −2
  • PC 80
Od Crysisu sa hra príliš nelíši, ale pár rozdielov sa nájde. A tieto rozdiely robia podľa mňa Warhead lepším ako pôvodný Crysis. Podľa mňa je Warhead datadisk ku Crysis, aj keď pôvodná hra nie je potrebná.

Hra je stabilnejšia a beží lepšie, aj keď stále má isté technické problémy. Napriek tomu mne hra bežala svižnejšie, vďaka čomu som si mohol nastaviť lepšiu grafiku a hru som si tak viac užíval.

Tiež sa mi páči lepšie spracovaný príbeh. Aj keď ide v podstate o doplnok Crysisu, tak predelové scény sú podľa mňa super, rovnako ako rozprávanie príbehu počas akcie.

Osviežením bola misia na vznášadle, ktorá mi sadla oveľa viac ako tá na helikoptére. Bola síce menej akčná, ale o to zábavnejšia. Tiež mi nechýbala misia vo votreleckých tuneloch. Ciele v misiách mi prišli rôznorodejšie, aj keď v podstate stále išlo o ubrániť pozíciu, dostať sa niekam a niečo zabiť alebo niečo stlačiť. Napriek tomu ich pozadia mi prišlo zaujímavé.

Celkovo je hra veľmi dobrá, najviac mi vadili občasné technické problémy a jej krátkosť. Ani nie tak časová krátkosť hrania, ale tá príbehová, pretože som sa tešil, že sa to ešte trochu rozvinie.

Pro: grafika, podávanie príbehu, misie

Proti: krátkosť, technické problémy

+7 +11 −4
  • PC 80
Vezmu to zkratkovitě, protože původní Crysis už mnou komentovaný byl. Warhead byl jen jakýsi způsob vyždímat z lidí více peněz a napravit to, co neudělali v původní hře. To bylo zavedení situací, kdy proti nám stojí korejská armáda i mimozemšťané. Toho jsme se v původním Crysis bohužel nedočkali, bohužel. Zde to bylo také jen v malé míře, nicméně těžší nepřátelé jsem jen uvítal, pár zbraní navíc. Nic extrémního. Hezčí prostředí, pár dalších dopravních prostředků, děj proplétající děj z původní hry. Tohle byly asi klady. Největším záporem byl asi tak nějak vycucaný děj a mnohem kratší herní doba.
+7
  • PC 60
Původní crysis jsem nehrál (v době kdy hra vyšla jsem jel na sempronu 1,5ghz) takže jsem zkusil přímo warhead, protože podle recenzí je to stejné a jedničku jsem zrovna neměl kde sehnat. Poprvé mě hra moc neuchvátila, měl jsem taky ještě starší grafiku, což je u téhle hry dost blbé. Hrál jsem první misi, potom jsem skončil. Po druhé už to bylo něco jiného, zážitek byl lepší a místy jsem si připadal jak ve Far cry, grafika je opravdu nádherná, fyzika taktéž a vzít, shodit i pohnout jde snad s každým objektem, rovněž jdou zničit různé boudy či domy takže jsem si to náležitě užil a první 2hodiny jsem si vlastně pouze hrál s fyzikou.

Začátek hry byl docela slušný, vcelku zábavné mise, někdy jde jít více cestami, navíc jde najít různé skryté zbraně, apod. vychytávky. Využití obleku se mi docela líbilo, docela originální a zábavný prvek. Do nějáké té třetí, čtvrté mise mě hra bavila. Pak příchází na scénu obludy z Matrixu 3 a stejně tak tak se mi hra líbila tak se mi po jedné misi s těma obludama znechutila. . Díky tomu jsem skončil, zhruba v té 4té misi a dál jsem hru nehrál a asi ani nebudu. Ale za ten začátek bych klidně dal 80%, jen škoda té změny

Pro: Grafika, fyzika, začátek hry, počet a modifikovatelnost zbraní

Proti: Viz spoiler, HW nároky (myslím ale že jsou docela opodstatněné)

+5 +7 −2
  • PC 80
Původní Crysis nastolilo grafickou revoluci v domnění, že to zastíní debilitu příběhu. A tak hra s hezky šitym kabátkem dobila svět. Ne, že by mi to vadilo, ale kdyby alespoň ty HW nároky nebyly tak brutálně velký. Datadisk sliboval odlehčení a tím pádem menší nároky na herní stroj. Těšil jsem se tedy, že si zapnu antianalising alespoň 2x (to bylo naivní). Heh, hold můj počítač stářim pokašlává (potíž je v tom, že kašle jenom u týhle hry). Ale když už jsem byl v tom a popadl oblíbenou zbraň Scar a začal zběsile střílet za doprovodu mnohem lepší hudby, než jaká byla v prvnim díle a zjistil, že datadisk má o chlup lepší příběhovou a dějovou linii tak světe div se, já se bavil na tý nejlepší úrovni. Datadisk má od původní hry mnohem větší spád, chytlavost a tím pádem je zábavnější a zběsilejší (ale taky kratší). Škoda je, že se grafika trochu pohoršila (tedy, ona je pořád krásná, ale třeba exploze jsou horší), ale i tak je stejně náročná jako u Crysis. Všechno je to završený strhujícím (i když lehce debilnim) závěrem.

Pro: Dynamická akce, hudba, grafika, fyzika

Proti: HW nároky, délka hry

+5 +9 −4
  • PC 85
Zhuštěné Crysis bez dlouhých přechodů mezi lokacemi. Ty jsou sice menší, ale na druhou stranu je to od začátku do konce fernetická akce. Sice ubylo možností průchodu (v Crysis jste si mohli dělat co jste chtěli, tady většinou platí hlavně hrubá síla). Přibylo pár zbraní (ikdyž granátomet je k ničemu) a hlavně je vidět daleko lepší optimalizace, takže to vypadá ještě kousek líp jak normální Crysis. Potěšilo i to, že se u Cryteku přestalo lízt Vistám do řiti a nejvyšší detaily si pustíte i na XPčkách.

Pro: Hráč nedostane vydechnout, pořád se jde do předu a furt se něco děje.

Proti: Přecejen ta koridorovost je už trošku moc.

+4 +6 −2
  • PC 70
Slušný datadisk, audiovizuální zpracování stále skvělé, příběh na úrovni béčkového akčního filmu odehrávajícího se během událostí prvního dílu, kromě několika nových vozidel nepřináší mnoho nového (multiplayer nehodnotím), dohromady zábava na odpoledne a kousek večera.

Pro: na slušném stroji audiovizuální hody, jízda vznášedlem po zamrzlém moři

Proti: příběh, pár drobných nesrovnalostí v českém překladu

-1 +6 −7
  • PC 95
Sice jsem nehrál původní Crysis ale Crysis warhead byla bez nadsázky jedna z nejlepších ( ne-li nejlepší ) stříleček co jsem kdy hrál. I když spousta lidí říká že Crysis Warhead je jen samostatně spustitelný datadisk k původnímu Crysis kdo si ho zahraje ten ví že je to samostatné poračování.

Pro: grafika, příběh dokreslující hru, hlavní postava, vozidla, zbraně, schopnosti nanoobleku

Proti: krátké

-11 +1 −12