První run: skoro 9 hodin, smrt úplně na zbytečném místě *fňuk*
Druhý run: "dokončeno", Epic ukazuje celkový čas cca 14 hodin.
V prvních hodinách jsem se cítil zahlcen vysvětlováním herních mechanismů, ale jak si to pak všechno sedne...Zábavná a akčnější variace na Payday, kde není vyloženě žádný postih za hraní zběsilým střílením všeho co se hne (kromě civilistů). Líbilo se mi, jak jsou stealth možnosti omezené a NPC podle toho reagují, ale zároveň není problém něco pokazit.
Velmi se mi líbilo, jak byla mise/scéna připravená a nemusel jsem 40x koukat na nějakou animaci nebo tak. Prostě zapnu misi, hned střílím (nějaké mise začínají poklidně a pak jsem začal střílet) a dostřlím, loading a jsem zpět s penězmi v doupěti.
Varianty misí mě za celou dobu hraní neomrzely. Mile mě překvapilo kolik vrstev měl rogue lite systém a jak dobře fungovaly. Vlastně vůbec mě překvapilo jak kombinace FPS a rogue lite fungovala.
Škoda AI jak nepřátel tak parťáků, strašně nehezkého lip syncu, nevyužitého potenciálu hostujících hvězd (nepřátelských bossů) a spawnování nepřátel, které odpustím jen v Borderlands. Sem tam se mi zasekl parťák nebo se úniková dodávka rozhodla zastavit přímo u spawnu (otevírající se dveře, ve kterých není žádná textura) nepřátel.
Druhý run: "dokončeno", Epic ukazuje celkový čas cca 14 hodin.
V prvních hodinách jsem se cítil zahlcen vysvětlováním herních mechanismů, ale jak si to pak všechno sedne...Zábavná a akčnější variace na Payday, kde není vyloženě žádný postih za hraní zběsilým střílením všeho co se hne (kromě civilistů). Líbilo se mi, jak jsou stealth možnosti omezené a NPC podle toho reagují, ale zároveň není problém něco pokazit.
Velmi se mi líbilo, jak byla mise/scéna připravená a nemusel jsem 40x koukat na nějakou animaci nebo tak. Prostě zapnu misi, hned střílím (nějaké mise začínají poklidně a pak jsem začal střílet) a dostřlím, loading a jsem zpět s penězmi v doupěti.
Varianty misí mě za celou dobu hraní neomrzely. Mile mě překvapilo kolik vrstev měl rogue lite systém a jak dobře fungovaly. Vlastně vůbec mě překvapilo jak kombinace FPS a rogue lite fungovala.
Škoda AI jak nepřátel tak parťáků, strašně nehezkého lip syncu, nevyužitého potenciálu hostujících hvězd (nepřátelských bossů) a spawnování nepřátel, které odpustím jen v Borderlands. Sem tam se mi zasekl parťák nebo se úniková dodávka rozhodla zastavit přímo u spawnu (otevírající se dveře, ve kterých není žádná textura) nepřátel.