Florida, 90. léta 20. století. Travis Baker má prostý cíl – stát se králem všeho organizovaného zločinu v městě neřesti Rockay City. A když předchozí capo di tutti capi města za násilných okolností skoná, Travis neváhá a po hlavě se vrhá do války gangů s cílem vzejít z ní jako absolutní vítěz. S týmem věrných kompliců, jako plánovači Casey a Nasara, začíná budovat své kriminální impérium, avšak nepřátelští mafiósové jako rapper Hielo či obávaný Dollar Dragon mu nenechají nic zadarmo. Šerif Norris navíc sleduje každý jeho krok a i když stojí na straně zákona, nezastaví se před ničím...
Crime Boss: Rockay City je first-person akce, inspirovaná například sérií Payday. V roli Travise je vaším cílem v titulním Rockay City vybudovat kriminální živnost, která časem dokáže ovládnout celé město. Značná část hry se odehrává na strategické mapě, kde z pohodlí vaší kanceláře najímáte gangstery, nakupujete a prodáváte zboží a plánujete své další kroky. Na konci každého dne dostanete na výběr z několika misí, od různých menších vloupaček a krádeží po komplexní příběhové loupeže. Na ně pak musíte vyslat čtyřčlenný tým gangsterů, přičemž jednoho z jeho členů se z pohledu první osoby ujmete právě vy a prožijete tak akci z jeho očí.
Průchod hrou je do značné míry nelineární a inspiruje se i u roguelite her. Ve hře je přítomný prvek permadeath, jelikož členové vašeho týmu, kteří padnou na misích, opouští váš tým, a smrtí Travise kampaň dokonce končí. Každý nový průchod však nabídne nové mise v závislosti na vašich rozhodnutích a je na vás, kterým příběhovým liniím se budete primárně věnovat. Hra nabízí i online kooperativní multiplayer až pro čtyři hráče, v němž se hráči mohou společně pustit do různých misí, avšak tento režim je zcela oddělen od singleplayeru a nemá žádný vliv na průběh singleplayerových kampaní jednotlivých hráčů.
Velkým tahákem hry je i přítomnost řady hollywoodských herců v hlavních rolích. Hlavního hrdinu Travise ztvárnil Michael Madsen a mimo něj se ve hře ukážou například i Michael Rooker, Kim Basinger, Danny Glover, Damion Poitier, Danny Trejo, Vanilla Ice a Chuck Norris v roli šerifa Norrise.
První run: skoro 9 hodin, smrt úplně na zbytečném místě *fňuk*
Druhý run: "dokončeno", Epic ukazuje celkový čas cca 14 hodin.
V prvních hodinách jsem se cítil zahlcen vysvětlováním herních mechanismů, ale jak si to pak všechno sedne...Zábavná a akčnější variace na Payday, kde není vyloženě žádný postih za hraní zběsilým střílením všeho co se hne (kromě civilistů). Líbilo se mi, jak jsou stealth možnosti omezené a NPC podle toho reagují, ale zároveň není problém něco pokazit.
Velmi se mi líbilo, jak byla mise/scéna připravená a nemusel jsem 40x koukat na nějakou animaci nebo tak. Prostě zapnu misi, hned střílím (nějaké mise začínají poklidně a pak jsem začal střílet) a dostřlím, loading a jsem zpět s penězmi v doupěti.
Varianty misí mě za celou dobu hraní neomrzely. Mile mě překvapilo kolik vrstev měl rogue lite systém a jak dobře fungovaly. Vlastně vůbec mě překvapilo jak kombinace FPS a rogue lite fungovala.
Škoda AI jak nepřátel tak parťáků, strašně nehezkého lip syncu, nevyužitého potenciálu hostujících hvězd (nepřátelských bossů) a spawnování nepřátel, které odpustím jen v Borderlands. Sem tam se mi zasekl parťák nebo se úniková dodávka rozhodla zastavit přímo u spawnu (otevírající se dveře, ve kterých není žádná textura) nepřátel.
Druhý run: "dokončeno", Epic ukazuje celkový čas cca 14 hodin.
V prvních hodinách jsem se cítil zahlcen vysvětlováním herních mechanismů, ale jak si to pak všechno sedne...Zábavná a akčnější variace na Payday, kde není vyloženě žádný postih za hraní zběsilým střílením všeho co se hne (kromě civilistů). Líbilo se mi, jak jsou stealth možnosti omezené a NPC podle toho reagují, ale zároveň není problém něco pokazit.
Velmi se mi líbilo, jak byla mise/scéna připravená a nemusel jsem 40x koukat na nějakou animaci nebo tak. Prostě zapnu misi, hned střílím (nějaké mise začínají poklidně a pak jsem začal střílet) a dostřlím, loading a jsem zpět s penězmi v doupěti.
Varianty misí mě za celou dobu hraní neomrzely. Mile mě překvapilo kolik vrstev měl rogue lite systém a jak dobře fungovaly. Vlastně vůbec mě překvapilo jak kombinace FPS a rogue lite fungovala.
Škoda AI jak nepřátel tak parťáků, strašně nehezkého lip syncu, nevyužitého potenciálu hostujících hvězd (nepřátelských bossů) a spawnování nepřátel, které odpustím jen v Borderlands. Sem tam se mi zasekl parťák nebo se úniková dodávka rozhodla zastavit přímo u spawnu (otevírající se dveře, ve kterých není žádná textura) nepřátel.