Co se ovšem čekat nedalo je ovládání vozu. V CMR 2005 je MG ZR, kterou jsem dostal po vyhrané kariéře s WW Golf bestie, kterou mám co dělat abych zkrotil. Tady v 04 stejné auto na asfaltu jezdí divně, sedí na cestě jak přibité, ve stejných rychlost bych v CMR 2005 už lítal mimo trať. A to nemluvím o zvucích, ty jsou v CMR 2005 o třídu lepší. Tady jsou auta podivně ztlumená.
Překvapilo mě také jak snadné bylo vyhrát Finsko nebo Španělsko a to i po nárazech, kdy jsem měl v jednom případě rozhozené řízení, nemluvě o ztracených sekundách po nárazu než jsem se vymotal.
V CMR 2005 v kariéře na střední obtížnost jsem nebyl schopen zajet žádnou trať na bedně (natož na prvním místě) na poprvé. To taky o něčem vypovídá. Tady dělám rekordy, až na UK.
Za mě ne. Trojku už raději ani nebudu instalovat.
Pro: Upravený – povedený jízdní model a vylepšená grafika.
Proti: Absence licence FIA = WRC nejsou v továrních barvách. Všudy přítomná recyklace předchozího dílu. Zábava z CMR 2.0 nebyla překonána.