Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Drolin (21.03.2013 22:49): Protože atmosféru a 'příběh' to má tak zezačátku a jediné na co si z hraní pamatuji, je jak byl otřesný konec. Myslím, že jsem tu někde i zplácal koment či tak něco.

Každopádne RotH bych bral nad tímto snad kdykoliv.
@Phoenix (21.03.2013 23:11): RotH by byla vynikající adventura - kdyby byla jako Normality. Takto je pro mě velmi špatně hratelná FPSka (akční složku tedy považuji za katastrofální), a ani FMV cutscény to nedokáží zachránit.

Jen mě Undying překvapuje poměrně vysoká obtížnost. Nebo jsem jen vyšel ze cviku - ono lékárniček moc není a po pár útocích následuje smrt.
@Drolin (21.03.2013 23:01): Mno, můj názor na Devil Inside znáš :-) Realms of the Haunting je vynikající věc, jedna z nejatmosféričtějších vůbec, ovšem nejedná se primárně o akci (a ne že by v Realms akční složka byla špatná, to ani náhodou).
@Drolin (21.03.2013 22:27): Undying je také jedna z nejlepších FPS, kdybys nebyl spokojený s tímhle, tak můžeš celý FPS žánr zabalit :-) Nehraje si na žádné velké wow efektní scény, má skvělý příběh a atmosféru, výborně fungující kombinaci zbraně/kouzla/speciální předměty, vyplatí se prozkoumávat skrytá zákoutí a hlavně ten geniální surrealismus, ten mě vždycky dostane.
Nečekal bych to, ale jsem zatím velmi spokojen (což se u FPSky již dlouho nestalo :).
@Indian (19.03.2013 14:57): Bratr mel take krabici, jenze v te dobre jsem hry prilis nehral - vladl skateboard. A kdyz uz jsem neco hral, tak to byl Fallout nebo Jagged Alliance 2. Bratr se pak odstehoval, krabice vzal s sebou a po nejake dobe je vsechny nekde poztracel. :-)
Nemáte někdo funkční link na ten texture pack? Nemám náladu se registrovat. :D
Zkuste Nosferatu, tam bych si i tipnul, ze tvurci hry Nosferatu ze hry Undying cerpali v mnohem inspiraci. Stejne tak tam hrdina zachranuje obyvatele gotickeho sidla pred pekelnymi mocnostmi, zabiji obludy, prochazi interiery sidla, atd. Tam je to hodne o lekackach a dalo by se rict ze pocit strachu je diky tomu v Nosferatu o dost silnejsi. Rozdil je ze tam se nahodne generuje architektura misi, takze hrac nikdy nevi pri znovu hrani, kde najde jakyho clena rodiny apod a princip hrani hry je tim trochu odlisnej. Jinak ale je to hodne podobny. http://www.abcgames.cz/?p=hry_zobraz&id=6512
@Poseiidon (21.01.2013 17:59): Dobrý, nechtěl jsem být hnidopich, jen jsem se bál, že jsem něco přehlédl. :)

Na vznik hry jako bylo Undying už dneska není potřebné milieu. Nejenom, že by takovou hru už žádný velký vydavatel nezafinancoval, ale samotní vývojáři by nebyli prostě nebyli schopni vytvořit takovou atmosféru. A Barker by asi napsal nějakou překombinovanou blbinu, místo funkčního gotického příběhu a výsledkem by byl hnusný výpotek právě typu Clive Barker's Jericho...
@Phoenix (21.01.2013 11:54): No vypada to fakt vzhledove pekne na rok 2001, na tehdejsi dobu asi vrchol. Rada ani dnesnich modernejsich her narozdil od teto hry neumi zobrazit odraz postavy v zrcadle. Ten sice tady neni bez chyby (napr pri nabijeni zbrane se ruka se zbrani v zrcadle ani nehne), ale na svou dobu je daleko pred mnoha dnesnimi hrami. To samy ztvarneni vody, ta je taky spickova na svou dobu. Co se tyce hrani, tak tam vladne hlavne ta atmosfera, pak mi trochu lezlo krkem, ze ty obludy z te zeme se zjevovaly uz moc dlouho a uz me to trochu nudilo, ale pak prislo mauzoleum a zas to bylo o necem jinym. Je to pekny. Nevim jaky tajny mista myslis, ja se snazim to prochazet do detailu a snad nic nevynechavam, tak nevim co mas konkretne namysli. Toto mi pripomina hru Nosferatu, jedna se tam o podobnou vec, taky hororovka, prostredi taky v takovym duchu.... No, nevim jak druhy dil teto hry, ten uz je prej o neco horsi...?
@PavelU (21.01.2013 15:11): Ty texture patche jsou dva, jeden oficiální a jeden neoficiální, oficiální tuším opravuje jen Oneiros, kde byl ještě jiný problém než zastaralé textury, neoficiální opravuje všechny textury.

Kolem Undying vznikla zajímavá italská komunita

Family Grave není nějak moc dlouhý, podle datumů v savech to odhaduju asi na tři hodiny.
@Poseiidon (21.01.2013 00:49): Clive Barker's Undying je IMHO jedna z nejlepších FPS vůbec. Výborně vymyšlený zbraňový arzenál (kombinace levé/pravé ruky, různé zbraně se hodí na různé typy nepřátel), neskutečná atmosféra, surrealismus, tajná místa (která má narozdíl od většiny podobných her opravdu smysl hledat), deník, délka hry.

Doporučuji stáhnout neoficiální "Texture Updater", díky kterému pak Undying vypadá o něco lépe. Za zahrání stojí také fandovský mod "The Family Grave".
Jsem zatim na zacatku hry a prozatim me to velmi zaujalo, goticka atmosfera v interierech stredovekyho hradu, k tomu vyborny zvuky napr vrzani dveri, duchove atd. Presne to jak bych si to predstavoval. Zatim to vypada nadejne, uvidime dal. Podle recenzi to je fakt velka pecka.
Ti konopsy se mi jako nepratelska postava libi, hlavne v casti kde jsou podzemni chodby a nademnou patro, ktere ma drevenou pruhlednou podlahu s dirama... vzdycky slysim jak kdyby pribihal kun, podle kopyt a pak ve smeckach utoci jako psy.
Ja to stridam podle nalady. Nekdy hraju treba jen stit+boure lebek nebo rychlost+boure lebek, nekdy hraju pouze se zbranemi, obcas si ze srandy zahazim molotovy apod. Kazdopadne me bavi si to takhle uzivat mnohem vice nez kombinovat plasmidy v Bioshocku. Kdyby mel Bioshock (hlavne druhy dil) takove kruhove menu pro vyber zbrane a kouzla, pak by to bylo mnohem lepsi. Ty chaoticke souboje ve dvojce byly opravdu priserne.
Kombinace kosa+štít je smrtelná, ikdyž s kosou se pomalu doplňuje mana. Takže jsem ji ke konci zase moc nepoužíval a spíše využíval magii. Kouzla namapované na kolečko myši.
S těma lékárničkama máš pravdu, končil jsem jednou i s 64mi :D
Zacatek je docela strasidelny, protoze nemas cim bys ty smejdy drtil (obcas jsem si pripadal jako v Penumbre, kde umlatit kladivem cokla byla temer nemozna vec), ale jakmile dostanes kosu (kterou konecne muzes pohodlne kosit i otravne kostlivce) a kouzlo stit, zacina to byt prochazka ruzovou zahradou. V noci. Take na zacatku jsem sotva vychazel ze zasob lekarnicek, ale ted, ke konci hry jich mam snad 40.:D
To je jasny, ale ta hororova atmosfera tam je pouze pri prvnim pobytu v dome, jak se dostanete ven, uz to neni horor, ale typicky Barker.:)
Potreboval bych poradit. Mam problem v takove zricenine, nebo hradu nebo co to je, cely jsem to prosel snad 3x a furt nemuzu najit nejaky vchod, diru, nebo neco kama muzu pokracovat dal. V deniku mne to pise, ze budu muset pouzit dynamit co jsem nasel, ale opravud nevim co s nim mam odstrelit..
Tak to me vubec nenapadlo, nebo napadlo, ale pocital jsem s tim ze se propadnu nekam do hlubin a zabije me to.
Tommywise (14.07.2010 16:45:28): Měl by tam být portál (snad v podlaze), tak jím normálně projdi.