Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 80
Zase se přesouváme do 2.světové války. Od této hry jsem čekal hodně a musím říct, že se to docela vyvedlo. Od začátku v chatrči u mučeného vojína Pyla (ano opravdu si čtu jména v CoD) až po Němce zmasakrovaného seržantem Reznovem. Jedna z nejlepších věcí na hře je grafika. Je až fascinující jak se po grafické stránce hra rovná těm novějším. Nejlepší mise byla nad Atlantickým oceánem ,kde jste hráli za letadlového střelce. Kamikaze ,Hellcaty a ty bombardéry byli prostě úžasné. Za sověty tady řídíte tank T-38 a opravdu mi to řízení a střílení připomíná World of Tanks s lepší grafikou. Dostavuje se sem hodně velké až skoro nepřeberné množství brutality od plamenometných a koktejlových popálenin až po ustřelenou ruku ,hlavu ,trup ,nohy zkrátka jakoukoliv končetinu na kterou si vzpomenete. Atmosféra vesniček ,Berlína ,vymláceného Stalingradu a Okinawi je okouzlující. Nakonec je zde spousta zbraní typických pro 2.světovou válku a samozřejmě zombie mod ,u kterého jsem se trochu bál těch zmrzačených nacistů se svítícíma žlutýma očima. Ta hra na mě hodně zapůsobila.

Pro: Grafika s velkým G ,Atmosféra ,Prostředí ,Zombie mod ,Arsenál zbraní a Možnosti zabíjení ,které až děsí svou krvelačností

Proti: Je toho moc málo

+13
  • PC 90
COD: WaW - na dlouhou dobu poslední díl z druhé světové války, přicházející po výborném a do moderní doby zasazeném COD 4 to měl o něco těžší. COD4 se uchytila neuvěřitelně rychle a stala se populární jako ve své době COD 2, nastavila tak pátému COD laťku hodně vysoko, ale s tím si vývojáři z Treyarchu velice dobře poradili.
COD WaW nabízí zcela nové konflikty a to rovnou na dvou frontách - jak na frontě za americké vojáky proti Japoncům, tak na frontě ruských vojáků proti Němcům. Vůbec poprvé se zde objevuje pro pozdější Black Ops tolik typický Reznov.
Co se týče misí za Američany, nejsou vůbec špatné, jsou znázorněny poměrně dobře a ukazují, že boj proti Japoncům na jejich vlastním území musel být až sebevražedný. Vypovídá o tom i upozaděný příběh, který vám předvede postavy, jež mohou zemřít, a řeknete si, že jejich smrt působí až bizarně v porovnání s tím, co přežili. Ale není to tak, hře to dodává hutnější atmosféru a ukazuje tak, že ne každý voják padl proti přesile 100 nepřátelských vojáků, když je střílel kulometama v obou rukách a dobyl tak 3/4 všech území.
Bohužel, na straně druhé, u ruského vojska, je to hodně chabé, na počátku jste na ruském území, které dobývají Němci, dostáváte na frak, ukazuje se zde brutalita německých vojáků, jejich nelítostnost, celé to působí uvěřitelně, ale pak se najednou objeví Reznov, který řekne, že nemůže střílet kvůli zraněné ruce, aby po 2 minutách vesele střílel ze samopalu. Oznámí vám, že se jednou boj přesune na území německé a ejhle, další mise už je na německém území, kde postupujete tak rychle, že vám přijde, jako by snad válka byla vyhrána během jednoho měsíce. A je to hrozná škoda, dovedl bych si představit COD, které by se věnovalo pouze této lince, ale věnovalo by se jí důkladně, den po dni, měsíc po měsíci, od začátku až do konce. Ne tenhle hup z Ruska rovnou někam hluboko na německé území. Tenhle potenciál tedy zůstal nevyužitý.
Grafické zpracování je docela obstojné, nově přibyla možnost odstřelovat končetiny, a to, že s kulometem v ruce roztrháte desítky japonských vojáků "na kousky", působí dobře a zas to dodává na uvěřitelnosti tomuto surovému konfliktu.
Ozvučení je také docela dobré, nicméně co se týče hudební stránky, není nic, co by mi vysloveně v hlavě utkvělo. Dabing se docela povedl.
S postavami je to různé, na straně Američanů si k nim dokážete vytvořit nějaký postoj, ale Reznov je příšernej, kor, když na vás furt řve "nepřítel tady, nepřítel támhle", a přitom nepřítel už dávno na zemi. A pak ty jeho chytrý kecy, že vy jste ten nejlepší a ostatní by si vás měli brát za příklad, a že deníky, které píše Chernov, si nikdo číst nebude, aby pak udělal něco, čím si úplně protiřečí. Reznov se prostě moc nepovedl a působí hrozně uměle. A stejně tak chybí víc zvratů v této části.
Zbraní je dostatek a jsou zpracovány pěkně, stejně tak různé podpůrné útoky.
UI je na tom tak nějak už klasicky, někdy se kryje, někdy ne, u nepřátel spíš čekáte, až vystrčí hlavu, aby dostali headshot, a u společníků zas musíte kontrolovat, jestli náhodou nepřešli několik nepřátelských vojáků, kteří by vás pak zezadu zastřelili nebo zapíchli.
Kampaň by mohla být delší, přec jen je možné ji dohrát za nějakých 5-6 hodin.

SHRNUTÍ: COD: WaW je perfektní díl, který se zase navrátil do WW2, ale doplácí na slabší UI, zbytečně zrychlenou kampaň za Rusy a s tím i související slabší příběh, ale na druhé straně je zde docela dobře zpracovaný konflikt za Američany proti Japoncům, slibný začátek a perfektní konec za Rudé, pěkná grafika, nově s možností ustřelovat končetiny, a tedy i větší brutalitou (ta je pro takový konflikt dle mého názoru nezbytná), zpracování zbraní (klasické COD) a misí, možnost kampaně v coopu a hlavně to byla na hodně dlouho poslední hra z COD univerza s jen tak nevyčerpatelnou tematikou druhé světové války, která se nebála znázornit konflikty, které ještě jinde znázorněny nebyly.

Pro: Grafika, surovost, WW2, příběhové zvraty, kampaň, atmosféra, ozvučení, neokoukané konflikty

Proti: Reznov, nevyužitá ruská kampaň, UI, herní doba

+13
  • PC 85
do hry som sa pustil po precitani zopar komentarov, trochu som vrastil obocie pri nie prilis lichotivom priemernom hodnoteni 72%, ocakavania teda neboli velke. o to viac som bol prijemne prekvapeny, ked som hru dohral. obsahuje to najlepsie, co od podobnej hry mozno cakat - absolutne skvelu grafiku (na to, aky bol pouzity engine a vzhladom k roku vydania), vybornu hudbu, kopec nackov, rozmanite zbrane z obdobia WWII, pestre striedanie misii (na striedacku hra za Amikov a Rusov). viaceri tu spominali, ze tych protivnikov je poctom privela...to ano, inak by to nebolo dost narocne. cim viac, tym lepsie. a ak by clovek len cakal kdesi schovany v kute, daleko by sa nedostal. takze hre nechyba dynamika a sustavny tlak ist vpred. nebyt mierne (aspon v istych momentoch) nizkej AI oponenta a faktu, ze mi hra uplne pohlcovala cely procesor (zrejme kvuoli vysokemu nastaveniu), coho vysledkom bolo sekanie videa, dal by som kludne este o 5-10% lepsie hodnotenie. prostredie vojny mi absolutne vyhovovalo (po viacerych odohratych tituloch, kde serie vymenili vojnu za "novodobe" lokacie typu Afganistan), pacila sa mi tiez vyvazenost co-op, tj spolubojovnici to so svojou akcnostou prilis neprehanali, nechali gro spinavej roboty na mna. spestrenim boli misie, kde je hrac v ulohe tankistu, resp. gulometcika stihacky. ceresnickou na torte je samotny zaver, vyvrcholenie naozaj super, az ma clovek pocit, ze zachranil cely svet, vylozeny dojak :) pozitivne hodnotim aj videa medzi misiami okorenene autentickym filmom. skutocne jedna z tych dobrych FPS.

Pro: grafika, dabing, hudba, autenticke videa medzi misiami, vyvazena narocnost a miera kooperacie

Proti: obcas velmi nizka AI protivnika, extremna linearita

+12 +15 −3
  • PC 85
Oproti Call of Duty 4: Modern Warfare bylo pro mne World at War příjemnou změnou. I přesto, že plno lidí považuje pátý díl za černou ovci série, já jsem si ho prostě oblíbil. Veliké plus je pro mě prostředí z období druhé světové války, která mne jen tak neomrzí. Pestrost misí je také parádní. Narozdíl od předchozích dílů zde není žádný nudný trénink, který by drtivou většinu hráčů jen zdržoval. Co se týče jednotlivých misí, tak bych pochválil asi hlavně ty za Sověty. Taková první mise Vendetta musela nadchnout i ty nejnáročnější hráče FPSek. Celkově to děj jako takový moc nemělo, ale to hry z období druhé světové války přeci nepotřebují. Ve hře se mi také líbila nová možnost boje s ohněm (plamenomet, molotovy koktejly atd.) a hudební doprovod, který krásně dolaďoval celý děj.
Navíc po dohrání misí je bonus s jménem Nazi Zombie, který v případě co-op modu určitě jen tak neomrzí a zaručí další hodiny hraní (aspoň tak se stalo v mém případě).
K multiplayerové části hry už tolik kladných připomínek mít nebudu. Je to více méně ve stylu CoD4 a to ve všech případech není to pravé ořechové (tím mám na mysli hlavně styl vybírání zbraní, který byl pro mě jako pěstí na oko). Dalším problém byly také bugy a celkem dost temné prostředí, které mně osobně moc nevyhovovalo. Ale na druhou stranu musím pozdvihnout veliké a celkem krásně propracované mapy a také možnost bojů s tanky.

Pro: Hratelnost, grafika, zvuky, efekty, skvělá atmosféra, bonus Nazi Zombie, co-op ve 4 lidech

Proti: Umělá inteligence, ta se opravdu moc nepovedla.

+8 +11 −3
  • PC 90
Já očekavál od páteho pokračování Call of Duty opravdu hodně, a potěšilo mě že byla hra opět zasazena do prostředí Druhé světové války.Moje očekávání hra naplnila mise za sověty byla úžasná, jediné zklamaní přinesla celková herní doba a docela mizerná umělá inteligene protivníků.Hodně se mi líbila hlavně celková dynamika hry a sem tam nějaké ty filmové scény.Grafika byla stejná jako v předchozím dílu, ale to mi až tolik nevadilo.Call of Duty : World at War je pro mě druhá nejlepší hra z celé serie, hned po CoD:MW2;-)

Pro: Dynamická hratelonost,mise za sověty,druhá světová válka

Proti: mizerná umělá inteligence,krátká herní doba

+8 +10 −2
  • PC 70
Zrovna nedávno jsem si dal pátý díl znova. A opravdu se jedná o ten nejhorší díl, co zatím vyšel na PC. Střílení sice baví pořád a věřím, že si hru třeba někdy v budoucnu zahraji znova, ale bude to opravdu z důvodů nouze. Jelikož se páté pokračování snaží jít v totožných šlépějích jako první Call of Duty 4: Modern Warfare, nedaří se. Vývojáři z Treyarch zkrátka neumí to, co kolegové a požitek je tak pryč.

Nedá se ale pochváli určitá snaha o zajímavost a pestrost, ale všechno už se hrálo, popř: odehrávalo v některém z předchozích dílů. Patrně nejoriginálněji byla pojata mise na Rudém náměstí, které ač už bylo obsaženo v prvním díle, zde má daleko tísnivější a uvěřitelnější atmosféru. Osobně u mě vítězí válka v Pacificu v konkurenčím Medal of Honor: Pacific Assault. Uvidíme, co se nám představí v nadcházejícím sedmém díle.

Pro: pořád zábavné střílení, mise na Rudém náměstí,

Proti: chování zbraní, nesympatická hudba, krátká kampaň,

+8 +9 −1
  • PC --
Japončíci aj Skopčáci v jednej hre to bude určite super ! Ale pocity mi ostali zmiešané. Hra sa začína parádne dej sa mi páčil i ked je skoro žiadny. Niektoré misie mi pripomínali niečo čo som niekde videl vo filme alebo som hral v nejakej hre. Hracia doba je fakt moc krátka a za jedno popoludnie to dáte bez problémov. Čo som nečakal tak bolo pomerne veľa bugov( v žiadnej inej CoD som na tolko nenarazil). Čo sa mi páčilo bolo, že v hre bolo dosť krvi (takže fungovalo odstrelenie nejakej časti tela). Linearita čo je pre CoD už typické. Márne som čakal nejaký malí prales, kde sa dá zablúdiť. AI je pomerne hlúpa, vojaci sa správaju ako keby mali ešte k dispozícii 10 životov. Misie boli pomerne zábavné ale sklamalo ma to, že napr. začínate prvú misiu za rusov v Stalingrade a potom hned skočíte do Nemecka s výhovorkou, že Rusko nič nezastavý a bla bla bla. Zombie mod ma moc neoslovil na to mám iné hry. Môžem povedať s skľudným svedomím, že toto je najslabšie CoD čo som hral.

Pro: 2 sv. vojna, Loading screen, vojnový krvak

Proti: Bugy, nehorazne krátke, prílišná lineárnosť, AI

+8
  • PC 75
Za mě, ve své době, byl Call of Duty 1 a 2 včetně datadisku United Offensive tou nejzábavnější a nejautentičtější střílečkou z prostředí druhé světové války, ať se propadnu do Východního Německa jestli bych lhal. V pátém dílu se po předchozícm moderním bojišti opět vracíme do prostředí druhé světové a to především v Pacifiku, Německa a jednou i do Stalingradu.  

V celkem patnácti misích je potřeba buď vykostit rákosníky vyskakující ze zaklopených děr, hemžících se ve vykopaných tunelech, nebo skrývající se jako ostřelovači v palmách, mají za úkol jednotky vojína C. Millera na Palau, Okinawě, a v  jedné misi jako poddůstojník Locke bombardující konvoje Japonců v bojovém hydroplánu, nebo v těle vojína Dimitrije Petrenka rakvit nácky ve výše zmíněném Stalingradu, Braniborsku a Berlínu, kde proběhne závěrečná mise ( stejně jako v jedničce ).  

Kvalit prvních dvou či čtvrtého dílu ( trojku jsem nepotkal ) pětka nedosahuje, grafika už by na svou dobu mohla být lepší, dynamika předchozích dílů taky trochu chybí – tak nějak jsem u většiny misí měl pocit, že už to tady všechno někdy bylo, naopak ale zase přibilo létajících ustřelených končetin po palbě ze zbraně těžkého kalibru  a plamenometem seškvařených torz no a samozřejmě docela povedená extra mise na závěr se zombíky. Pořád ale mě to hraní si na vojáčky v rámci CoD baví, takže dávám zase lehký nadprůměr a těším se zase na vlny Modern Warfare 2 – 75 %
+8
  • PC 90
U žádné jiné střílečky z druhé světové války na mě tak silně nedolehla tíživá a temná atmosféra války, násilí, brutality, ukrutnosti, syrovosti a především zbytečnosti, jako právě u World at War. Už jen samotné menu a hudba, která při něm hraje, vás úplně pohltí a dává vám vědět, co vás čeká za herní zážitek. A já jsem velice vděčný, že jsem díky této hře mohl alespoň vzdáleně a virtuálně prožít peklo zvané válka...

Pro: jeden z nejsilnějších herních prožitků

+7 +11 −4
  • PC 75
EDIT:

Předem chci říci, že multiplayer v této recenzi nehodnotím a zaměřuji se výhradně na singleplayer a coop.

Po úspěšném 4. díle, kdy se série přenesla do blízké budoucnosti, což podle mého názoru sérii prospělo, se ke kormidlu vrací vývojářský tým Treyarch, který je zodpovědný za nepříliš úspěšný, konzole only, třetí díl a vracejí tuto sérii do druhé světové války.
Abych pravdu řekl, po prvním dohrání jsem tuto hru odsoudil a už se k ní nechtěl vrátit, neboť, řekněme si to na rovinu, singleplayer za moc nestojí (oproti svým bratříčkům od IW). Z tohoto důvodu zde o něm napíšu jen ve zkratce. Zahrajete si za dvě postavy; amerického vojáka v Pacifiku, kde budete bojovat proti vojákům z císařství vycházejícího slunce, a v Evropě, za ruského vojáka, s kterým postupně osvobodíte Berlín a po vzoru Call of Duty 2 vyčistíte a obsadíte Reichstag. *SPOILER* Po vzoru CoD na něm taktéž vyvěsíte slavnou rudou vlajku. *SPOILER* Singleplayer se dle mého názoru v zásadě neliší od toho, který znáte z předchozích dílů, samozřejmě až na boje v Pacifiku (které zase můžete znát z MoH Pacific Assault). Zajezdíte si v tanku, zastřílíte z těžkých kulometů, odstřelíte pár hlav sniperkou a tak dále.

Ale teď se dostáváme k tomu hlavnímu. Tam, kde „singl“ ztrácí, to dohání skvělý Nazi Zombies mód. Ano, jak jste možná poznali, budete zde zabíjet nacistické (popř. na jedné mapě japonské) zombíky. Jde zde prakticky o survival, kdy se postupně musíte bránit vlnám zombíků, kterých s přibývajícími úrovněmi přibývá a přibývá.

U tohoto módu jsem se velmi bavil a musím říct, že se vážně velmi povedl, hlavně při hře v kooperaci s více spoluhráči, kteří můžou být až 3. Avšak čím více je hráčů, tím je obtížnost a počet zombíků vyšší, nicméně tím i přímo úměrně stoupá hratelnost a zábavnost tohoto módu. Vyzkoušel jsem to jak sám, tak s jedním, dvěma i třemi spoluhráči a nejvíc mě to asi bavilo ve třech, neboť jsme byli sehrání a domlouvali se přes TeamSpeak.

Poslední herní částí, o které se chci zmínit, je coop singleplayer, kdy hrajete mise ze singleplayeru, ale opět ve 2 – 4 hráčích. Musím však říct, že se tento coop nepovedl a například Modern Warfare 2 ho má mnohem propracovanější. Avšak toto je hlavně neduh toho, že se hraje singleplayerová kampaň a tudíž to není upraveno pro hru dvou až čtyř hráčů. Navíc zde některé mise z kampaně úplně chybí.

Celkově singleplayer projedete asi za takových 8 hodin (nemyslím coop), ale tuto dobu hravě navýší Nazi zombies mód, u kterého strávíte, troufám si říct, klidně i dvojnásobek času co u singleplayeru.

Graficky hra nijak neoslní, avšak ani nenaštve. Engine je stále stejný, pouze se vyvíjí, proto nelze čekat žádné zazráky. Avšak oproti CoD 4 MW mi přijdou některé efekty, textury i osvětlení vylepšené a hezčí. Ale jinak je vše prakticky při staru.

Co se mi však velmi líbilo, jsou pěkné modely a zvuky zbraní. A těch není ve hře vůbec málo, přičemž zde nechybí ani pár futuristických kousků, na které narazíte zejména v zombie módu (např. paprskomet).

Ještě jedním z kladů, které bych chtěl zmínit, je pěkná fyzika těl, která dovoluje odstřelení nohou, rukou nebo hlavy z těla. Oproti CoD 4 pěkná „fíčurka“.

Kdybych teď měl napsat ještě něco o záporech, tak to ani moc smysl mít nebude, neboť jeden a největší zápor je zde singleplayer, který opravdu za moc nestojí. Může za to nejspíš i ten fakt, že v době vydání už byla druhá světová válka velmi ohraná a už toho neměla moc co nabídnout, neboť boje v Pacifiku jsme už viděli dříve u konkurenčního Medal of Honor Pacific Assault a boje za sověty zase v předchozích dílech call of duty (1 & 2). No a příběh byl taktéž slabý.

Tímto jsem se dostal na konec mojí recenze, a jelikož nemám nic, co bych dodal, hodnotím všeho všudy hru 75%.

Délka:
Singleplayer - asi 15 misí, herní doba asi 8 hodin na střední obtížnost
Coop – singleplayerová kampaň, dá se dohrát tak za 4 hodiny + spousty hodin při hraní zombie módu (4 mapy)
HW nároky:

40 – 250 fps, občasné propady na 15 fps, zejména při plamenech, vše na max. grafické nastavení

Pro: + Zombie Mód + pěkné modely a zvuky zbraní, výběr zbraní + fyzika postav +vylepšená grafika, textury, efekty

Proti: - singleplayer (příběh, WW2)

+6 +8 −2
  • PC 80
Stokrát škoda, po tak dobrém vykročení se čtvrtým dílem, návratu do stokrát profláklé 2. světové. Osobně ji začínám nenávidět, střílet pořád ty samý panáky těma stejnýma flintama už prostě není zábava. Tato serie her má však výhodu v obrovském prožitku, atmosféře a dynamice hry. Snad všechno tu funguje na skriptech. Ano, někdo může nadávat, ale minimálně při prvním hraní vás tak potkávají vyjímečné zážitky.

Obrovské štěstí tohoto dílu je v tom, že je půlka situována na ostrůvcích a krutých bojích s Japonci. Je to sice pořád druhá světová, ale jediné co zůstavá stejné, jsou zbraně spojenců. Nabízí se komplet nové prostředí, neokoukané japonské zbraně (ikdyž kolikrát to jsou jen přeskinované spojenecké bez výraznější odlišnosti) a uplně jiná morálka a styl hraní. Pobíhání po pralese, čištění bunkrů plamenometem a boj o holý život při Banzai útoku stojí za to. Japonci jsou vychcaní zákeřní sviňáci a boj s nima je opravdu zábava. Tato část se mi líbila na hře nejvíc.

Druhá polovina se odehrává za Rusy a to už je repete, až to pěkné není. Klišé co Rus-to sniper už mě začíná unavovat, stejně jako dobývání Stalingradu a tankové intermezzo. V ruské části není nového vůbec nic. Snad jen takové obsazení Berlína nepamatuju nikde.

Nejblíž má hra k prvnímu Call of Duty s datadiskem United Offensive. Stejně jako tam, i tu vás dokáže štvát nekonečný respawn příliv nepřátel, dokud prostě nesplníte úkol. Najednou se pak nekonečně zásobená tepna ucpe a nikdo nikde, vypadá to divně. Dalším neduhem je i herní doba, celá hra mi na normal trvala slabých pět hodin a to ještě relativně pomalým stylem. Hra je daleko víc brutální, všude se válí utrhané končetiny a nepřátelští vojáci se někdy doslova rozprsknou. Může to vypada samoúčelně, to však není pravda, pokud zrovna probíhá boj, vy jste v první linii, kolem vás se válí zmrzačení a řvoucí spolubojovníci, jen to přidá na atmosféře.

Celkově je to pořád to staré poctivé Call of Duty. Poctivá práce plná filmových momentů bez nějaké velké inovace, nijak vyčnívající nad zbytkem serie. Jak to přijmete, je pouze na vás, já se pobavil slušně.

Pro: Atmosféra, některé mise jsou opravdu zážitek

Proti: Herní doba, II. světová válka, některé mise tu už byly asi 100x

+5 +7 −2
  • PC 60
Mě se CoD: WaW líbil. Tolik mi nevadí už po něklikáté zasazení do druhé světové války. Spíše mi vadí málo misí v kampani. Pátý CoD sice nepřekonal CoD 4, ale i tak je CoD 5 plný vynikající atmosféry. Za další klady bych považoval skvělé prostředí(hlavně mise za Američany v Pacifiku), pěknou grafiku a asi podle mně nejlepší mise Vendetta(první mise za Rusy), ale i ostatní mise stojí za to.

Pro: Atmosféra, prostředí, grafika, většina misí, ale hlavně mise Vendetta.

Proti: Málo misí v kampani.

+5 +8 −3
  • PC 50
Po 4tem dilu je tohle velke zklamani a urcite krok vedle. Mise za americany byly nudne a nezajimave, zato za Sovety to bylo perfektni. Grafika prumerna, AI velmi spatna, napl misi jit z bodu A do bodu B a jedine mozne zdrzeni je to, ze na vas bude nabihat neuveritelne mnozstvy respawnujicich se vojaku. Jako dalsi minus beru nesmrtelnost, a kratkou herni dobu (5 hodin hrani za 1200, dobry ne?). Celkove se 5ty dil moc nepovedl a jsem hodne zvedavy jak tato serie na konec dopadne

Edit: Hrál jsem část hry znova a snižuji svoje hodnocení o 10%, zejména kvůli technickým problémům a neuvěřitelné nudě

Pro: Mise za Rusy, obcas pekna grafika

Proti: Mise za americany, hloupa AI, skripty, respawn nepratel, cena!!!, problémy s multiplayerem

+4 +8 −4
  • PC 40
Pátý díl je ostudou pro Activison. Opravdový paskvil s mizerným level-designem a snad nejhorší AI, jakou jsem za poslední roky ve hře viděl, to vše mezi kulisami druhé světové války, která už je natolik provařená, až to působí trapně. Ztráta času.
+2 +10 −8
  • PC 85
Zajímavá hra kterou jsem odehrál už 4x a pořád mě neomrzela . Zkrátka je tam spousta zbraní, masakru a brutality jenž se tam jen hemží . Není co víc dodat .
-15 +1 −16